Maar wel wie Adolf Hitler is, denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ach waarschijnlijk weet familie von atlantis niet eens wie himmler is
quote:
Marilou (719)
vandaag, 16:17
huh?
kent u mijn vader? en welke erik bedoelt u?
Ik ken haar in real life, dus ik mag dat.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben Dietrich Von Siegfriedshimmel Zum Schmeckenbauer[ afbeelding ]
Klagen over spelling terwijl je zelf zo schrijft.....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:45 schreef zout-droppie het volgende:
Iemand van echte adel zou toch ook niet zulke taal fouten maken. Klinkt meer als iemand met MPS...
quote:Hallo duifje!
Je ziet er goed uit, kind. Ik zie duidelijk dat je de ogen van je vader hebt. Let je nog een beetje op de kleine Erik?
Zou jij mij daarbij een plezier willen doen, en een groet voor Jan willen overbrengen van mij? Dat zou me deugd doen.
Met vriendelijke groet,
Lukasz von Pilschbrauer zu Bradwhoers.
quote:huh?
kent u mijn vader? en welke erik bedoelt u?
quote:Welzeker ken ik die. Misschien moet je maar eens informeren of er een lichtje gaat branden bij het noemen van mijn naam.
En de kleine Erik, of laat mijn geheugen me wederom in de steek? Over het algemeen heb ik een uitstekend functionerend geheugen wat betreft namen.
Met vriendelijke groet,
quote:nou ik denk dat je de verkeerde hebt
mijn papa kent jou niet en ik ken jou ook niet.
quote:Dat steekt, jongedame, dat steekt. Onze ontmoeting gaat dan ook al zeer lang terug, toen U nog een klein gup was.
Maar als U behoefte heeft om onze banden door te snijden, dan ben ik geen persoon die dat tegenhoudt.
Met vriendelijke groet,
Ik zag het jaquote:
Hoe lul ik me hieruit?quote:hoe heet mijn papa of opa dan?
We houden haar slechts een beetje voor de gek, we posten geen goatses ofzo.quote:
Ik wilde mij net voordoen als een mooiboy om met haar te daten in een afgelegen bos zodat ik haar daar rustig kon verkrachten en vermoorden om vervolgens haar lijk op te eten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We houden haar slechts een beetje voor de gek, we posten geen goatses ofzo.
Ligt het in mijn vermogen om je tegen te houden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik wilde mij net voordoen als een mooiboy om met haar te daten in een afgelegen bos zodat ik haar daar rustig kon verkrachten en vermoorden om vervolgens haar lijk op te eten.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik wilde mij net voordoen als een mooiboy om met haar te daten in een afgelegen bos zodat ik haar daar rustig kon verkrachten en vermoorden om vervolgens haar lijk op te eten.
Ligt eraan of je van adel bent of nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ligt het in mijn vermogen om je tegen te houden?
Mijn edel bloed is zo zuiver als een Zwitsers bergbeekje op 3000 meter boven NAP.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ligt eraan of je van adel bent of niet
nee dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn edel bloed is zo zuiver als een Zwitsers bergbeekje op 3000 meter boven NAP.
quote:Lee (245)
vandaag, 17:00
je moet die lukaz en die andere niet vertrouwen,...hun zijn bij meerdere vrouwen bezig..vertelle dat familie is, zijn fakers, nep foto's en viezerikken,
greatz lee
Oh, een of andere wanhopige faggot die haar probeert te versierenquote:
Fucking Lee Towersquote:
Iemand al een mailtje gestuurd naar Sandra?quote:Beter is via e-mail te versturen want niet iedereen hoef mee te genieten. Sandra.Atlantis@live.de is mijn adres.
Dat is een of andere kneus die een vrouwke op hyves probeerde te versieren. Ben hem toenstraks nog tegengekomen.quote:
MAN!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Fucking Lee Towers![]()
Altijd mijn plezier verpesten. Deze slag heb je gewonnen Lee, de volgende krijg je niet.
Die Lee probeert al een tijd in het broekje van Fok-kloon Marly ( http://demarleeuw.hyves.nl/ ) te komenquote:
Wat een falerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die Lee probeert al een tijd in het broekje van Fok-kloon Marly ( http://demarleeuw.hyves.nl/ ) te komen
Van wie is die kloonquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die Lee probeert al een tijd in het broekje van Fok-kloon Marly ( http://demarleeuw.hyves.nl/ ) te komen
Ik kreeg een pm van ene standaard_broodrooster dat hij Marly is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van wie is die kloon? Want hoe hard is die Lee gepwnd als Marly zegt dat ze hem wel kent en dat hij regelmatig bij haar ouders op bezoek komt
?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Invullen aub.
http://hhimmler.hyves.nl/blog/26432085/invulle_aub_XXXX/9aGn/
Je kent me niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan PM ik hem even, dat hij moet zeggen tegen Lee dat zij mij kent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kreeg een pm van ene standaard_broodrooster dat hij Marly is.
quote:ROT OP OMA EERST ZIE JE ME VOORLOPIG NIET MEER EN TEN TWEEDE VAL DOOD MET JE MOOIE PRAATJES EN NEEEEEEEN KOM NIET NAAR NEW YORK.![]()
Nou, je zou zeggen dat het een geintje is, maar wie maakt er nou een geintje dat een half jaar duurt...? Ben benieuwd wie of wat er achter zit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:44 schreef alsem het volgende:
zijn het niet gewoon second life paupers die willen doen alsof ze een "Status" hebben?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:26 schreef TweeBallenZak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vandaag, 17:22
kom nie stomme lulle tegen mij kanker faker, je bent aan verkeerde adres sukkel
vandaag, 17:24
hou je kanker bek kanker mof
vandaag, 17:27
je bent nie goed bij je hooft, mijn vader is dood sukkel hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |