Maar wel wie Adolf Hitler is, denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ach waarschijnlijk weet familie von atlantis niet eens wie himmler is
quote:
Marilou (719)
vandaag, 16:17
huh?
kent u mijn vader? en welke erik bedoelt u?
Ik ken haar in real life, dus ik mag dat.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben Dietrich Von Siegfriedshimmel Zum Schmeckenbauer[ afbeelding ]
Klagen over spelling terwijl je zelf zo schrijft.....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:45 schreef zout-droppie het volgende:
Iemand van echte adel zou toch ook niet zulke taal fouten maken. Klinkt meer als iemand met MPS...
quote:Hallo duifje!
Je ziet er goed uit, kind. Ik zie duidelijk dat je de ogen van je vader hebt. Let je nog een beetje op de kleine Erik?
Zou jij mij daarbij een plezier willen doen, en een groet voor Jan willen overbrengen van mij? Dat zou me deugd doen.
Met vriendelijke groet,
Lukasz von Pilschbrauer zu Bradwhoers.
quote:huh?
kent u mijn vader? en welke erik bedoelt u?
quote:Welzeker ken ik die. Misschien moet je maar eens informeren of er een lichtje gaat branden bij het noemen van mijn naam.
En de kleine Erik, of laat mijn geheugen me wederom in de steek? Over het algemeen heb ik een uitstekend functionerend geheugen wat betreft namen.
Met vriendelijke groet,
quote:nou ik denk dat je de verkeerde hebt
mijn papa kent jou niet en ik ken jou ook niet.
quote:Dat steekt, jongedame, dat steekt. Onze ontmoeting gaat dan ook al zeer lang terug, toen U nog een klein gup was.
Maar als U behoefte heeft om onze banden door te snijden, dan ben ik geen persoon die dat tegenhoudt.
Met vriendelijke groet,
Ik zag het jaquote:
Hoe lul ik me hieruit?quote:hoe heet mijn papa of opa dan?
We houden haar slechts een beetje voor de gek, we posten geen goatses ofzo.quote:
Ik wilde mij net voordoen als een mooiboy om met haar te daten in een afgelegen bos zodat ik haar daar rustig kon verkrachten en vermoorden om vervolgens haar lijk op te eten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We houden haar slechts een beetje voor de gek, we posten geen goatses ofzo.
Ligt het in mijn vermogen om je tegen te houden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik wilde mij net voordoen als een mooiboy om met haar te daten in een afgelegen bos zodat ik haar daar rustig kon verkrachten en vermoorden om vervolgens haar lijk op te eten.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik wilde mij net voordoen als een mooiboy om met haar te daten in een afgelegen bos zodat ik haar daar rustig kon verkrachten en vermoorden om vervolgens haar lijk op te eten.
Ligt eraan of je van adel bent of nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ligt het in mijn vermogen om je tegen te houden?
Mijn edel bloed is zo zuiver als een Zwitsers bergbeekje op 3000 meter boven NAP.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ligt eraan of je van adel bent of niet
nee dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn edel bloed is zo zuiver als een Zwitsers bergbeekje op 3000 meter boven NAP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |