Ik heb geen Tamiflu gekregen. Niet nodig ook. Ik lig niet op apegapenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:28 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe smaakt de Tamiflu trouwens Nem? Of heb je dat niet gekregen?
AKQ SC # 702 Taco hoest in da house!
da's ebola, komt toch uit de jungle?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geen Tamiflu gekregen. Niet nodig ook. Ik lig niet op apegapen
Op Lowlands zag het er af en toe wel uit als een jungle met al die bamboetakkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's ebola, komt toch uit de jungle?
(En dat wil je in ieder geval niet hebben)
Felicitaties alom!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
LB haar scriptie is doorrgestuurd = reden voor felicitaties
Maar dat is geen nieuwsquote:Diaan post hier als een dolle
Weer veel rammelende eierstokken in de SC.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:37 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn griep speelt overigens wel een beetje vals want ik werd weer wakker met een gloeiboei. Dat was de afspraak niet
Maarre, wat voor nieuws heb ik allemaal gemist?
Ik dacht dat dat nog moest komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er hier iemand al 3 weken in 1 tegen honderd op tv te zien is
Ja nou, van de droger in je kast. Je bent niet de eerste die het overkomt hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:40 schreef MaJo het volgende:
Nem, die matrashoes lag al een paar weken in mijn kast![]()
Prinses op de erwtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nog moest komen
[..]
Ja nou, van de droger in je kast. Je bent niet de eerste die het overkomt hoor![]()
Alleen zou ik het wel door hebben gehad zodra het eenmaal op mijn bed zou liggen
Je hebt niet opgelet. Zelfs 7 matrassen werken nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Prinses op de erwt![]()
Gewoon een matras extra eroverheen
Thanks, gaat lukkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:56 schreef LadyBlack het volgende:
Snelle tvp voor ik naar mn werk moet rennen, en nog gauw even:
Nem!lullig voor je dat je die griep te pakken hebt, goed uitzieken! Beterschap
Succes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:16 schreef MaJo het volgende:
Nou dit was niet te vergelijken met een erwt hoor
Ik ben werkenWe hebben zo weer redactievergadering dus ik meld me over een paar uur wel weer
Alberto checkt de hekquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dit Paultjuh op vakantie?
http://www.dumpert.nl/med(...)oen_met_scooter.html
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Felicitaties alom!
[..]
Maar dat is geen nieuws
Diaan, echt heel tof dat je dat nog doet! Je had niet zoveel moeite hoeven te doen hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie, ik heb slecht en goed bericht.
Slecht: ik kan de uitzending niet branden op dvd omdat de uitzending te lang is voor de dvd![]()
![]()
Goed: ik heb de dvd-recorder nu zo ingesteld dat ik morgen de uitzending weer opneem maar met de instelling dat ik ook 4 uur kan branden op dvd. Dus morgen/zondag ga ik hem op dvd zetten en maandag stuur ik je naar hem toe.
Ik moest lachen.quote:en maandag stuur ik je naar hem toe.
Jij slaat dus een reisje naar het Binnenhof af?quote:
't Is wat met die Wijkersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:00 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, Laura gaat dus voorlopig niet solozeilen.
Zou het besmettelijk zijn? Of moeten ze bij inschrijving een contract ondertekenen waarin staat dat ze hoe dan ook in de krant, op de radio of op tv moeten zien te komen?quote:
Volgens mij heeft Karel de Grote die regel hoogstpersoonlijk ingesteld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou het besmettelijk zijn? Of moeten ze bij inschrijving een contract ondertekenen waarin staat dat ze hoe dan ook in de krant, op de radio of op tv moeten zien te komen?
Dat zag ik dit jaar voor het eerst! Enig idee waar/wanneer dat gedoe met die takken is begonnen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Lowlands zag het er af en toe wel uit als een jungle met al die bamboetakken
Dit seizoen zijn er nog twee afleveringen, deze zondag nog en een week later weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nog moest komen
Zie het Kees Van Hondt-topic, de filmpjes van 2008quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zag ik dit jaar voor het eerst! Enig idee waar/wanneer dat gedoe met die takken is begonnen?
En wat is jouw huidige status op TV? Al in de stoel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn er nog twee afleveringen, deze zondag nog en een week later weer
Ach ik wilde toch uitzoeken of het nog anders kon. Ik had wel vaker gehad dat ik een programma niet kon branden omdat het te lang was. Nu even een goede test.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Diaan, echt heel tof dat je dat nog doet! Je had niet zoveel moeite hoeven te doen hoor.Maar echt wel heel lief.
![]()
[..]
Waarom?? Lama ik zie het al. Een beetje vreemde zinsopbouwquote:Ik moest lachen.![]()
Ze hebben geen stoel maar vooraan, alleen in de zaal. Aan het eind van de vorige aflevering zat ik in een stoel, dus nog in de zaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat is jouw huidige status op TV? Al in de stoel?
Zo lang geleden en nog heeft heel Nederland er wel eens last van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Karel de Grote die regel hoogstpersoonlijk ingesteld.
Is met vakantie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
Heb ik over IARL heengelezen of is 'ie spoorloos?
En Wyccie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:37 schreef Soempie het volgende:
En Andy?
wyccie was hier gisteren nog.quote:
Andy had problemen met voetbal toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Andy heb ik na Lowlands ook nog gespot
Ik heb ook problemen met voetbal. Van mij mag het verboden worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Andy had problemen met voetbal toch?
Er zijn behoorlijk wat mensen die dat over de krijgsmacht ook zeggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook problemen met voetbal. Van mij mag het verboden worden.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat mensen die dat over de krijgsmacht ook zeggen
Mooiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:00 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, Laura gaat dus voorlopig niet solozeilen.
Heb er op RTL Z het een en ander over gehoord en de vader wordt weinig verweten. Waarom? Hij heeft niet geholpen bij wat dan ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
MooiVolkomen belachelijk idee
En van mij mogen die ouders sowieso wel eens een hartig gesprekje met een maatschappelijk werker oid krijgen. Als je je kind van 13 alleen de wereld over wilt laten gaan in een zeilbootje spoor je echt niet vind ik. Dat kind is 100 keer verkracht in alle havens voor ze half rond is
Ik denk dat je je over dat laatste absoluut geen zorgen hoeft te maken. De publiciteit zal zo groot zijn dat ze aardig in de gaten gehouden zal worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En van mij mogen die ouders sowieso wel eens een hartig gesprekje met een maatschappelijk werker oid krijgen. Als je je kind van 13 alleen de wereld over wilt laten gaan in een zeilbootje spoor je echt niet vind ik. Dat kind is 100 keer verkracht in alle havens voor ze half rond is
Op zich snap ik die houding wel. Maar een rem op dit soort dingen vind ik ook wel een plicht als ouder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb er op RTL Z het een en ander over gehoord en de vader wordt weinig verweten. Waarom? Hij heeft niet geholpen bij wat dan ook. Hij had meer een houding dat als ze het zelf allemaal voor elkaar zou krijgen, het dan mocht
Volgens haar vader kan dat dus nooit aan de orde zijn. Want hij heeft "ervaring". Hij is als 12 jarige wel eens met een bootje buiten de sluizen van Ijmuiden geweest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het school verhaal kan wel interessant worden aangezien de rechter dus gaat bekijken of Laura haar opleiding aan boord kan volgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je je over dat laatste absoluut geen zorgen hoeft te maken. De publiciteit zal zo groot zijn dat ze aardig in de gaten gehouden zal worden.
Mijn argument tegen is dat ze gewoon erg jong is en in de puberfase zit. Oftewel, 2 jaar lang alleen op zee zonder vriendinnetjes, leeftijdsgenoten en dat soort dingen. Juist in die periode wordt je zo enorm gevormd.
Het schoolverhaal vind ik minder interessant. Maar ze blijft in mijn ogen veels te jong om het te doen
Heeft bekekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het school verhaal kan wel interessant worden aangezien de rechter dus gaat bekijken of Laura haar opleiding aan boord kan volgen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook problemen met voetbal. Van mij mag het verboden worden.
Wel adem blijven halen hoor!quote:
quote:
Smakelijk. Ik heb net al een lekker lekkerbekje gegeten.quote:
Oeh. Nog lekkerder!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
broodje paling was hier ook erg lekker
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben een weekendje stappen, tot zondag (ofzo)
Dat schoolverhaal boeit me ook niet zoveel... maar ik snap niet dat die ouders hun 13jarige kind alleen weg durven laten gaan! Als ik al bang ben dat haar wat overkomt, waarom zijn / lijken zij dan zo onverschillig??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je je over dat laatste absoluut geen zorgen hoeft te maken. De publiciteit zal zo groot zijn dat ze aardig in de gaten gehouden zal worden.
Mijn argument tegen is dat ze gewoon erg jong is en in de puberfase zit. Oftewel, 2 jaar lang alleen op zee zonder vriendinnetjes, leeftijdsgenoten en dat soort dingen. Juist in die periode wordt je zo enorm gevormd.
Het schoolverhaal vind ik minder interessant. Maar ze blijft in mijn ogen veels te jong om het te doen
quote:
quote:Hier gaat het goedDe spanning begint nu wel nu we binnen 2 weken gaan uitzenden en nog niets concreets hebben
![]()
Ja maar wel gezonde stressquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Daar zou ik ook stress van krijgen!
Wel gaaf hoor om eens in zo'n business mee te draaien lijkt me
Dat sowieso niet, ik moet morgen en zondag gewoon bij Lush werkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dus geen vrije weekeinden meer voorlopig?
Dat snap ik idd ook niet. Het is het andere uiterste van wat ik soms zie: meiden die bijna naar voorgezet onderwijs gaan en nog dagelijks door paps en mams naar school worden gebracht. Arme kinderen. Je moet ze toch eens/ooit loslaten...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat schoolverhaal boeit me ook niet zoveel... maar ik snap niet dat die ouders hun 13jarige kind alleen weg durven laten gaan! Als ik al bang ben dat haar wat overkomt, waarom zijn / lijken zij dan zo onverschillig??
Infiltreer ergens! Zorg voor een rel!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:14 schreef MaJo het volgende:
Hey geen kwaad woord over Wijkenaren he![]()
![]()
Hier gaat het goedDe spanning begint nu wel nu we binnen 2 weken gaan uitzenden en nog niets concreets hebben
![]()
Vergeet Mr MaJo niet in te plannen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik moet morgen en zondag gewoon bij Lush werkenIk ga wel proberen mijn schema aan te passen, want 7 dagen in de week werken is gewoon niet te doen
Hier is je eerste rel:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Infiltreer ergens! Zorg voor een rel!
CNN heeft het ook al opgepikt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat schoolverhaal boeit me ook niet zoveel... maar ik snap niet dat die ouders hun 13jarige kind alleen weg durven laten gaan! Als ik al bang ben dat haar wat overkomt, waarom zijn / lijken zij dan zo onverschillig??
Die zie ik vanavond en morgenavond. Weet niet hoe ik dat allemaal vol moet gaan houdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet Mr MaJo niet in te plannen.
Dan zul je toch keuzes moeten gaan maken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zie ik vanavond en morgenavond. Weet niet hoe ik dat allemaal vol moet gaan houden
Mijn plan uitvoerenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zie ik vanavond en morgenavond. Weet niet hoe ik dat allemaal vol moet gaan houden
Ook de taco hoest krijgen?quote:
Wel rustgevend.quote:
Nou, wat heb ik uitgerust de afgelopen dagenquote:
Niet dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, wat heb ik uitgerust de afgelopen dagen
Ik weet niet hoe goed jij slaapt als je ligt te rillen van de koorts maar ik meestal niet zo goed.quote:
Ligt wel aan de medicatie die men neemt denk ik. Een goede whisky laat mij wel goed slapen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed jij slaapt als je ligt te rillen van de koorts maar ik meestal niet zo goed.
Ik denk eigenlijk dat ik zo nog even een paar uurtjes plat ga
Ibu. Ik doe niet aan drank om in slaap te vallenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt wel aan de medicatie die men neemt denk ik. Een goede whisky laat mij wel goed slapen.
Lekker!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo even een half stokbroodje met kaas, ei en komkommer gehaald. Nu nog een kopje thee erbij.
MaJo, succes!
Ik ook niet. Ik slaap al voor de drank begint te werken. Maar het helpt mij daarna goed om die griep er goed 'uit te zweten" onder de wol.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ibu. Ik doe niet aan drank om in slaap te vallen
'Israël ontkent het vervoer'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier is je eerste rel:
Verbijstering om gifgas in El Al-Boeing
AMSTERDAM - Aan boord van de El Al-Boeing die zich in oktober 1992 in een Bijlmerflat boorde, blijkt zich 240 kilo grondstof voor het levensgevaarlijke zenuwgas Sarin te hebben bevonden.
In vrachtbrieven, die om onverklaarbare redenen nooit eerder zijn geanalyseerd, staat dat het toestel tien vaten van 18,9 liter DMMP aan boord had, waaruit maximaal 270 kilo Sarin te bereiden is.
Daarnaast vervoerde de LY 1862 nog andere grondstoffen voor Sarin, waarvan enkele grammen werden gebruikt bij de gifgasaanslag op de metro in Tokio in maart 1995. Hierbij vielen twaalf doden en 5500 gewonden.
Militaire deskundigen noemen de hoeveelheid Sarin 'excessief veel'. Israël ontkent het vervoer.
Het ministerie van Verkeer en Waterstaat begrijpt de ophef rond de vrachtbrief niet. "Wij hebben deze vrachtbrief al in 1996 aan de Tweede Kamer ter beschikking gesteld."
bron: AD/Telegraaf
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker!Ik ga gelijk een ei koken voor op brood.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Het was een erg lekker broodje van Bakker Bart
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag 4 volkorenbroodjes en 2 rijstwafels op. Straks nog een appel en dan nog iets bedenken voor het avondeten.En 't werpt echt vruchten af. Veel van m'n broeken zitten nu vrij los en m'n riem heeft geen gaatje meer over.
Ben ook gister zo'n 'magische grens' over gegaan (welke zeg ik niet
).
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat je lichaam na een paar dagen koorts overgaat van suikerverbranding op vetverbranding. Dát is nuttig om te weten
Mijn beurt voor eenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid: voor de vakantie zat die broek nog te strak.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid: voor de vakantie zat die broek nog te strak.
Wat is jouw plan dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn plan uitvoeren![]()
Het gaat nu net zo lekker. Het laatste dat je wil doen is jezelf weer helemaal de grond in werken
BMI: 30.8quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Ik ga geen foto plaatsen
enne je ziet er helemaal niet overgewichtig uit hoor
Ach het kan nog erger hoor:quote:
Precies, ik ben nooit zwanger geweest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het kan nog erger hoor:
BMI: 33.7
Obesitas
Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!![]()
![]()
![]()
Maar ik ben natuurlijk op mn retour van de zwangerschap.... Toen was ik ong. 13 kilo aangekomen.
Zoiets, PMquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is jouw plan dan?Ik neem aan niet werken in het weekend? Heb sowieso mijn lening bij de IBG omhoog gegooid dus dan kan ik er met 1 dagje werken in het weekend ook vanaf
Want dit is dodelijk
Een Floriaanse versprekingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, ik ben nooit zwanger geweest.Al is het wel eens aan me gevraagd of ik zwanger was.
![]()
Een wat?quote:
Ow werkelijk? Dat hebben ze mij nog nooit gevraagd, tenminste niet buiten de zwangerschap om.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, ik ben nooit zwanger geweest.Al is het wel eens aan me gevraagd of ik zwanger was.
![]()
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk? Dat hebben ze mij nog nooit gevraagd, tenminste niet buiten de zwangerschap om.
Floor is iemand die dat soort vragen stelt. Of tegen iemand zegt: "Zo, u bent zeker de oma van ....? " terwijl het de moeder betreftquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Floor is iemand die dat soort vragen stelt. Of tegen iemand zegt: "Zo, u bent zeker de oma van ....? " terwijl het de moeder betreft
Ik wist niet of je het zou herkennen.quote:
Eén van de leukste series ooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist niet of je het zou herkennen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eén van de leukste series ooit
Aw wat liev!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Deze lag net in de bus van Soemp en Wiebel
[ afbeelding ]
Ey! Ik heb niet net alles terugbetaald zodat ze t een beetje aan jou kunnen geven...!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is jouw plan dan?Ik neem aan niet werken in het weekend? Heb sowieso mijn lening bij de IBG omhoog gegooid dus dan kan ik er met 1 dagje werken in het weekend ook vanaf
Want dit is dodelijk
Wat lief zegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Deze lag net in de bus van Soemp en Wiebel
[ afbeelding ]
* beetje jaloers isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Mijn BMI is 18,72Zit nu tenminste op gezond gewicht, is ook wel eens veel lager geweest
![]()
* Jaloers is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Mijn BMI is 18,72Zit nu tenminste op gezond gewicht, is ook wel eens veel lager geweest
![]()
Mooi van je vogel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:![]()
M'n 3d vogel schiet eindelijk op - tenminste de bottenstructuur godzijdanscheitachtigekutvogelgrmblgrmblgrmbl
En BMI zegt lang niet alles
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar die vogel van Etc. maar fijn dat er vooruitgang in zit.
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de vogel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
klinkt goed PS![]()
Ik word steeds nieuwsgieriger naar die vogel van Etc. maar fijn dat er vooruitgang in zit.
15 kg nog eraf?? Pfff dat is wel heel veel. Dat ga ik never nooit redden, vrees ik.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn huidige manier van werken
Ligt het aan mij of lijkt hij een beetje op een vliegtuig? Ze hebben natuurlijk vanboven ook wel dezelfde omtrekken. Ziet er wel indrukwekkend uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn huidige manier van werken
Dat laatste doe ik dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt hij een beetje op een vliegtuig? Ze hebben natuurlijk vanboven ook wel dezelfde omtrekken.
@Soempie, echt knap hoor. Ik ben nog te weinig gemotiveerd. Komt ook omdat ik altijd tegen diëten ben geweest. Op een gegven moment ging iedereen in mijn omgeving aan het diëten, werd er gek van. Vooral van het dieet van ene Sonja B.akelig mens. Maar aangepast eten en wat meer bewegen, vind ik tegenwoordig wel goed.
Daar durf ik niks over te zeggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. als er sprake is van een rootkit in onze pc, is dan de oplossing om Windows er helemaal af te halen en opnieuw te installeren??
Zou je het hem willen vragen of dat evt. de oplossing is. Ach misschien moeten we het ook maar gewoon doen/proberen. Nu kunnen we er niets meer mee en erger kan het volgens mij toch niet meer worden. De belangrijke bestanden zoals foto's en muziek hebben we ook op een externe schijf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar durf ik niks over te zeggenIn dat soort gevallen heb ik een vriend die ik er maar op los laat onder het motto 'fiks dat'
Ik zie net dat je tot de 80kg-82kg(bekend getalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
![]()
Je gelooft het nooit, in de winkel in Naaldwijk verkopen ze gewoon nog Winterglowtheequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zit op bed thee te drinken met uitzicht op de searstower. Het hotel is echt het fantastische waar ik ook ben geweest, we waren hier twee jaar geleden ookDat is wel zooo chill
bedankt voor jullie lieven woorden, ik zal wel zien...
Ik zie 'm vanavond pas weer, maar kan wel voor je informerenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou je het hem willen vragen of dat evt. de oplossing is. Ach misschien moeten we het ook maar gewoon doen/proberen. Nu kunnen we er niets meer mee en erger kan het volgens mij toch niet meer worden. De belangrijke bestanden zoals foto's en muziek hebben we ook op een externe schijf.
Dat zou erg lief zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie 'm vanavond pas weer, maar kan wel voor je informeren
Fokker Aerospace zoekt nog ontwerpers.quote:
Ik meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Soempie het volgende:
Voor een gezond gewicht moet ik nog 17 kg afvallen.
Mooie instelling!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik streef niet naar een BMI-perfectie![]()
Teveel nummerfocussen zorgt alleen maar voor een onnatuurlijk obsessie
Wel al op wiki gevonden:quote:
Dankjewel!! We zouden dus ook op zoek kunnen gaan naar anti-malware-software.. Vanavond thuis maar eens op googlen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel al op wiki gevonden:
De enige wijze om er geheel zeker van te zijn dat een rootkit verwijderd is, is dan ook het formatteren en herinstalleren van het hele systeem. Zeer moderne anti-malware-software (eind 2006 en later) is in staat om ook actieve rootkits te detecteren en verwijderen.
http://www.bmi-berekenen.nl/quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:38 schreef Neleos het volgende:
Hoe kom ik erachter wat mijn BMI is dan?
Ik hoor net dat ik over lijnen moet gaan nadenkenquote:Jouw BMI: 24.3
Normaal gewicht
Je hebt een normaal gewicht en je hoeft jezelf geen zorgen te maken! Pas als je de 25 nadert hoef je pas na te gaan denken over lijnen.
Rightquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik over lijnen moet gaan nadenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Yuriquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Right
Hoeveel ben jij aangekomen sinds de meet in Amsterdam? Ik zit op 25,5Ik quote die siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben volgens mij 82 kg bij 1.85mDon't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Kan ook bij een normale griep horen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:37 schreef MaJo het volgende:
Hoort duizelig zijn ook bij de mexicaanse griep? Ben zo duizelig dat ik bijna omvalkan natuurlijk ook oververmoeidheid zijn maar nu het zo dichtbij komt begin ik me wel zorgen te maken
Sta echt te wiebelen op mijn benenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan ook bij een normale griep horen.
Maar gezien de drukte in jouw leven zou ik vooralsnog uitgaan van vermoeidheid.
Heb je wel genoeg gegeten?
Ik heb zo'n idee dat je na het eten je al iets beter voelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sta echt te wiebelen op mijn benen![]()
![]()
niet echt veel gegeten dus dat ga ik zo op het station maar eens doen
Duizelig zijn hoort vaker bij griep ja, niet specifiek Mex. Griep maar ik zou het inderdaad weer zoeken in te weinig eten en slaap.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sta echt te wiebelen op mijn benen![]()
![]()
niet echt veel gegeten dus dat ga ik zo op het station maar eens doen
Mooie droom?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Duizelig zijn hoort erbij ja maar ik zou het inderdaad weer zoeken in te weinig eten en slaap.
Ik werd net ruw gewekt terwijl ik midden in een droom zat
Ga ik 'm volgende keer pesten dat ik het wel gezien hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:01 schreef Soempie het volgende:
Die brand in Schoorl.![]()
Ik kwam daar tot m'n 19e heel vaak om te fietsen en te lopen.
Ik word er naar van dat er nu brand is.
Wilde er laatst met Sven heen, maar hij had geen zin.![]()
![]()
En nu heeft het voorlopig geen zin meer om te gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:01 schreef Soempie het volgende:
Die brand in Schoorl.![]()
Ik kwam daar tot m'n 19e heel vaak om te fietsen en te lopen.
Ik word er naar van dat er nu brand is.
Wilde er laatst met Sven heen, maar hij had geen zin.![]()
![]()
Daar heb je hem niet mee hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga ik 'm volgende keer pesten dat ik het wel gezien heb
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader bedoelt het goed maar mij maak je niet blij met een bosbessenpannenkoek
Warm fruit
En voor mij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nu heb ik trek in pannenkoeken met kaas en spek.Kan hij niet zoiets voor je maken?
Is dat geen raar idee? Geen vlees eten maar wel iets wat er op moet lijken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
En ik eet straks een vegaburger, gestoomde groenten en aardappeltjes.![]()
Hé leef je ook nog!?quote:
Ik eet wel gewoon vlees, maar deze burger neem ik af en toe voor de lekker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat geen raar idee? Geen vlees eten maar wel iets wat er op moet lijken?
Vegaburger lekker?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik eet wel gewoon vlees, maar deze burger neem ik af en toe voor de lekker.
Jaah ben een weekje terug van de camping ^^ ga vanavond weer.quote:
Door die vegaburger moet ik aan bugles chips denkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
En ik eet straks een vegaburger, gestoomde groenten en aardappeltjes.![]()
Toch niet in de buurt van Schoorl?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah ben een weekje terug van de camping ^^ ga vanavond weer.
't is een groentenbruger en ik vind hem heel lekker.quote:
Niet mijn idee van lekker maar een flinke klodder saus zal wel een hoop goed maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is een groentenbruger en ik vind hem heel lekker.
Nee, daar staat de hele boel in brand geloof ik. Ik zit bij maaseikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch niet in de buurt van Schoorl?
Beter, daar heb je alleen de kans op verzuipen bij een hoge waterstand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, daar staat de hele boel in brand geloof ik. Ik zit bij maaseik
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter, daar heb je alleen de kans op verzuipen bij een hoge waterstand.![]()
Heb je het wel naar je zin gehad?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:39 schreef Tanjaa het volgende:
al mn vakantievrienden weer gezien, en ik ben dit jaar niet gevallen met waterskieën!
![]()
Ik heb het hele jaar "vakantie".quote:Ben jij niet op vakantie geweest?
Ja, ben ik vorig jaar geweest. "Heerlijk Rotterdam". Vorig jaar echt gruwelijk lekkere dingen gegeten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:24 schreef Soempie het volgende:
Oh Nem! Ik lees net iets over restaurantweek in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ben ik vorig jaar geweest. "Heerlijk Rotterdam". Vorig jaar echt gruwelijk lekkere dingen gegeten.
Een geweldige lamscurry, en enorm lekkere chocolademousetaartje, gestoofde varkenswang en nog een moussetoetje
Nee het beslag is op en de spek ook. Ik eet straks wel een kop soep ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nu heb ik trek in pannenkoeken met kaas en spek.Kan hij niet zoiets voor je maken?
Ik heb af en toe ook zo'n vegaburger of van die balletjes en sommige van die dingen smaken echt heeel erg lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat geen raar idee? Geen vlees eten maar wel iets wat er op moet lijken?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ben ik vorig jaar geweest. "Heerlijk Rotterdam". Vorig jaar echt gruwelijk lekkere dingen gegeten.
Een geweldige lamscurry, en enorm lekkere chocolademousetaartje, gestoofde varkenswang en nog een moussetoetje(kleinere porties zodat je meerdere dingen kunt proeven)
Dat bedoel ik dus. Vlees vervangers prima. Maar waarom moet dat dan op vlees producten lijken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb af en toe ook zo'n vegaburger of van die balletjes en sommige van die dingen smaken echt heeel erg lekker![]()
Je moet het alleen niet zien als vlees
Precies.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb af en toe ook zo'n vegaburger of van die balletjes en sommige van die dingen smaken echt heeel erg lekker![]()
Je moet het alleen niet zien als vlees
Omdat een slijmerig balletje er niet uit ziet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Vlees vervangers prima. Maar waarom moet dat dan op vlees producten lijken?
't bakt gewoon makkelijk, een burger.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Vlees vervangers prima. Maar waarom moet dat dan op vlees producten lijken?
Eigenlijk wilden we vandaag erheen gaan maar alledrie natuurlijk ziekquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wij zijn vorig jaar ook naar de restaurantweek in Breda geweest. Erg lekker.
Ik heb gisteren nog een Bami Saté blok op. Heerlijke combinatie.quote:
In het park plantsoen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja wij gaan dit weekend met een groep vrienden de Groningse Stadscamping onveilig maken
Ojeee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja wij gaan dit weekend met een groep vrienden de Groningse Stadscamping onveilig maken
Rullen gaat sneller.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
't bakt gewoon makkelijk, een burger.
Ja dat had ik dus net door maar A en C hebben dan een verjaardag dus dit jaar zal het niet gaan vrees ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:50 schreef Soempie het volgende:
Nem, jammer! Maar zondag is het ook nog zag ik, dus misschien als jullie je dan weer beter voelen?
Hoe moet ik dat wetenquote:
Dunno, daar gaan we ws niet heenquote:
Hele fijna camping kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
Niet doen! Kijk naar wat er nu in Schoorl aan de hand is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Dunno, daar gaan we ws niet heenGewoon een weekendje gezellig. En er zijn mensen die gaan vuurspuwen. En mensen die het willen leren
Dat is pas alcohol misbruik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dat "Heerlijk Rotterdam" is trouwens vergeven van de kouwe kak, niet normaal.
Dat merkte je ook weer bij de horeca. Er werd hoofzakelijk rosé geschonken, de kraagjes van de streepjesoverhemden staken continu in de lucht en de bralvogel was ook allom vertegenwoordigd
Ze hadden zogenaamd een "speciaalbierplank" gemaakt met een aantal biertjes. Dat was de eerste dag al uitverkocht en van de biertjes die over waren wist het meisje van de hotelschool niets te vertellen(het was gewoon een Brand o.i.d.). Inschenken deed ze door het flesje ondersteboven in het glas te zetten. Halve flesje bier weg als schuim![]()
![]()
En dat doet dan hotelschool
Ik vond het wel een beetje schandelijk eigenlijk.quote:
Volgens mij denken de meeste Nederlanders nog steeds dat je alleen bier drinkt bij Chinees/Indonesisch eten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje schandelijk eigenlijk.
Bier bij het eten is nog steeds een ondergeschoven kindje maar het komt steeds meer op.
Beneden de rivieren snappen ze het tenminste een stuk beter.
Dat ben ik zeker met je eens.quote:Maar als je een horecaopleiding doet mag je van mij best wat meer kennis van zaken hebben.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je het al gehoord? We hebben tegenwoordig 2 Zwarte Zeeen op deze aardbol
Er is een olietanker in 2-en gebroken op de Rode Zee
Ze doen ook alles om de geplande reis van Laura te verijdelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je het al gehoord? We hebben tegenwoordig 2 Zwarte Zeeen op deze aardbol
Er is een olietanker in 2-en gebroken op de Rode Zee
Het enige bier dat ik daar op z'n plaats vind is een Tsing Tao of een ander licht tafelbier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij denken de meeste Nederlanders nog steeds dat je alleen bier drinkt bij Chinees/Indonesisch eten.![]()
Dacht je dat? Moet je nog 3 maanden wachten en dan hebben we 2 Dode Zeeen.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze doen ook alles om de geplande reis van Laura te verijdelen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dacht je dat? Moet je nog 3 maanden wachten en dan hebben we 2 Dode Zeeen.
Zo die is pas slecht
Zou de overheid haar bootje trouwens stiekem al aan de ketting hebben laten leggen?quote:
Ik ben het ook niet volledig eens met BMI. Naar schatting (heb hier geen weegschaal maar gok dat ik nog ongeveer hetzelfde weeg) zit die van mij tussen 28,5 en 29. Voor een 'gezond' gewicht zou ik 14 tot 36 kilo moeten afvallen. Nu heb ik al twijfels bij die 14 kilo, laat staan de 36...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:![]()
M'n 3d vogel schiet eindelijk op - tenminste de bottenstructuur godzijdanscheitachtigekutvogelgrmblgrmblgrmbl
Da's minder dat jullie ws. gehack zijn Diaan, hoop dat er niet te veel schade is
En BMI zegt lang niet alles
In combinatie met het Engelse ontbijt ga je het zeker lekker vinden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En om aan te geven dat ik niet in BMI geloof ga ik zo mijn avondeten klaar maken. Het Engels ontbijt van woensdag beviel wel, en dat kan ik nu aanvullen met bloedworst. Weet ik ook gelijk of ik dat lekker vind of niet
Ik vind het een beetje maf ruikenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In combinatie met het Engelse ontbijt ga je het zeker lekker vinden.
Als je het goed bakt smaakt het heerlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje maf ruiken
Het ligt nu in de pan, gezellig met ei, worst, spek en boter. Het zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je het goed bakt smaakt het heerlijk.
Ik heb het (helaas) niet voor mij liggen maar het water loopt mij nu uit de mond.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ligt nu in de pan, gezellig met ei, worst, spek en boter. Het zal mij benieuwen
Niet!? Het is echt heerlijk.quote:
Dan gaan wij (ooit) samen een Full Breakfast eten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet zo dol op gebakken ei, dat zal het zijn denk ikMaar als ik de kans krijg zal ik het wel proberen hoor, ik probeer graag dingen uit qua eten
Ik zoek je wel een keer op tijdens een CZ ofzo. Dan kom ik opdagen met een rugzak vol ingrediënten, pannen en een brander.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat ik nog steeds niet aan meets doe he
Passen die dan nog in mijn rugzak?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:Neem je Panzerknacker en Snuitje dan ook mee?
Dat kan. Dan moet je de volgende keer maar een plak Haggis proberen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bloedworst geprobeerd, ik vind het niet lekker
Dan ritselen ze zelf wel hun vervoer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Het zijn militairen, dus ik neem aan dat ze niet in jouw rugzak hoeven
Denk ik welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ritselen ze zelf wel hun vervoer.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:29 schreef Etcetera het volgende:
Is Haggis in plakken te snijdenDacht dat het een soort stoofpot was
Hoi Diaan. Zin in bloedworst? HT heeft nog over.quote:
Nee dankjewel. Ik eet dat niet. En ik ben nog zat van mn heerlijk gekruide aardappeltjes met kipfilet met paprika en uien. Ow en warme groente. Lang leve de Spareriblijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoi Diaan. Zin in bloedworst? HT heeft nog over.
Lekker!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dankjewel. Ik eet dat niet. En ik ben nog zat van mn heerlijk gekruide aardappeltjes met kipfilet met paprika en uien. Ow en warme groente. Lang leve de Spareriblijn
Ik zal maar niet vragen of je ook vegaburgers eet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had verse pasta met gegrilde tomaatjes, geroerbakte courgette, rucola, blokjes mozzarella en heeeeeeel veel italiaanse kruiden
Mjah het is niet dat ik niet wil, het is meer dat het voor zover ik weet niet in de planning staatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:35 schreef LadyBlack het volgende:
Etcwel naar Groningen komen en niet naar Noorderzon??? Met name morgen is het nog wel erg leuk hoor! Zondag is voornamelijk cultuurmarkt, standjes van muziek en theaterverenigingen enzo, en 's avonds geen muziek meer...... maar zaterdag is het nog de volledige show
Is ook leuk jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah het is niet dat ik niet wil, het is meer dat het voor zover ik weet niet in de planning staatWie weet gaan we wel
Ik weet in elk geval 1 kroeg waar Pitt en ik graag komen: O'Calleighs' (of hoe je het ook spelt) aan het Kattendiep
quote:
Niet heel vaakquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen of je ook vegaburgers eet.
Er is wel muziek vanavond heb ik begrepenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is ook leuk jamet die muzikanten daar
En met de weersvoorspellingen ook helemaal geen slecht idee denk ikIk ga nu zo wel naar het concert van het Noord Nederlands Orkest, maar Noorderzon laat ik maar even voor wat het is vanavond
Maar is het dan de vorm of de smaak die het lekker maakt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet heel vaakMaar als ik stamppot boerenkool maak wil ik daar ook wel iets van worst bij, en dan koop ik een vegaworst van de AH, want die zijn heerlijk
En ja, het is suf om als vegetariër iets te eten dat lijkt op vlees, maar het is gewoon zo lekker bij sommige gerechten
Dat is lief van je.quote:Voor mn vriend bak ik er dan vaak spekjes of een stukje vlees bij, maar ook vaak niet.
Ook nog "stiekem", wat zielig zeg. Fijne vriendin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
Dat is lief van je.![]()
Want ik heb een maat wiens vriendin het vertikt en daar door gaat hij "stiekem" naar de snackbar om wat vlees binnen te krijgen.
Allebeiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar is het dan de vorm of de smaak die het lekker maakt?
Wie hou je dan voor de gekquote:Dat is lief van je.![]()
Want ik heb een maat wiens vriendin het vertikt en daar door gaat hij "stiekem" naar de snackbar om wat vlees binnen te krijgen.
Leuk MaJo! Lekker weekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:52 schreef MaJo het volgende:
nog steeds duizelig maar na eten wel iets minder
en het beste: mijn shifts dit weekend zijn vervangen dus ik ben lekker het hele weekend vrij
wij gaan nu naar de film
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:52 schreef MaJo het volgende:nog steeds duizelig maar na eten wel iets minder
en het beste: mijn shifts dit weekend zijn vervangen dus ik ben lekker het hele weekend vrij
wij gaan nu naar de film
Doeiquote:
Zij dringt het echt aan hem op. Alleen omdat hij erg verliefd op haar is accepteerd hij het.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook nog "stiekem", wat zielig zeg. Fijne vriendin.
Omg omg omg. Relatie gedoemd te mislukkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij dringt het echt aan hem op. Alleen omdat hij erg verliefd op haar is accepteerd hij het.
Zij flipt echter als zij merkt dat hij vlees heeft gegeten.
Dat heb ik al gezegd toen ze "al" 2 weken iets met elkaar hadden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omg omg omg. Relatie gedoemd te mislukken
Ik zag het laatst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Staatsloterij heeft weer reclames, waar nu duidelijk bij vermeld is wat je wint als je een 1/5e lot koopt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij dringt het echt aan hem op. Alleen omdat hij erg verliefd op haar is accepteerd hij het.
Zij flipt echter als zij merkt dat hij vlees heeft gegeten.
Staat die ook op Jouw Buis? Alquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik hoop dat je snel de nieuwe Smiths-reclame ziet, die past er leuk bij
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Edit: JijBuis heeft em al!
Edit2: betere kwaliteit filmpje
Al moet ik zeggen dat brandnetel kaas en soep wel lekker is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:29 schreef Etcetera het volgende:
Die brandnetelburger was niet te vreten!
Goeie reclamesong
Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat brandnetel kaas en soep wel lekker is.
En brandnetel thee is ook goed te doen.quote:
quote:Wat trouwens die reclame afmaakt is dat ze meeschuivelen achter die gast z'n rug
Ja die is leuk. Ik wist niet dat je deze bedoelde, maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
snap nu pas dat je met jijbuis youtube bedoeldequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |