Nee, daar staat de hele boel in brand geloof ik. Ik zit bij maaseikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch niet in de buurt van Schoorl?
Beter, daar heb je alleen de kans op verzuipen bij een hoge waterstand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, daar staat de hele boel in brand geloof ik. Ik zit bij maaseik
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Beter, daar heb je alleen de kans op verzuipen bij een hoge waterstand.![]()
Heb je het wel naar je zin gehad?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:39 schreef Tanjaa het volgende:
al mn vakantievrienden weer gezien, en ik ben dit jaar niet gevallen met waterskieën!
![]()
Ik heb het hele jaar "vakantie".quote:Ben jij niet op vakantie geweest?
Ja, ben ik vorig jaar geweest. "Heerlijk Rotterdam". Vorig jaar echt gruwelijk lekkere dingen gegeten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:24 schreef Soempie het volgende:
Oh Nem! Ik lees net iets over restaurantweek in Rotterdam.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ben ik vorig jaar geweest. "Heerlijk Rotterdam". Vorig jaar echt gruwelijk lekkere dingen gegeten.
Een geweldige lamscurry, en enorm lekkere chocolademousetaartje, gestoofde varkenswang en nog een moussetoetje
Nee het beslag is op en de spek ook. Ik eet straks wel een kop soep ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nu heb ik trek in pannenkoeken met kaas en spek.Kan hij niet zoiets voor je maken?
Ik heb af en toe ook zo'n vegaburger of van die balletjes en sommige van die dingen smaken echt heeel erg lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat geen raar idee? Geen vlees eten maar wel iets wat er op moet lijken?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ben ik vorig jaar geweest. "Heerlijk Rotterdam". Vorig jaar echt gruwelijk lekkere dingen gegeten.
Een geweldige lamscurry, en enorm lekkere chocolademousetaartje, gestoofde varkenswang en nog een moussetoetje(kleinere porties zodat je meerdere dingen kunt proeven)
Dat bedoel ik dus. Vlees vervangers prima. Maar waarom moet dat dan op vlees producten lijken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb af en toe ook zo'n vegaburger of van die balletjes en sommige van die dingen smaken echt heeel erg lekker![]()
Je moet het alleen niet zien als vlees
Precies.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb af en toe ook zo'n vegaburger of van die balletjes en sommige van die dingen smaken echt heeel erg lekker![]()
Je moet het alleen niet zien als vlees
Omdat een slijmerig balletje er niet uit ziet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Vlees vervangers prima. Maar waarom moet dat dan op vlees producten lijken?
't bakt gewoon makkelijk, een burger.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Vlees vervangers prima. Maar waarom moet dat dan op vlees producten lijken?
Eigenlijk wilden we vandaag erheen gaan maar alledrie natuurlijk ziekquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Wij zijn vorig jaar ook naar de restaurantweek in Breda geweest. Erg lekker.
Ik heb gisteren nog een Bami Saté blok op. Heerlijke combinatie.quote:
In het park plantsoen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja wij gaan dit weekend met een groep vrienden de Groningse Stadscamping onveilig maken
Ojeee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja wij gaan dit weekend met een groep vrienden de Groningse Stadscamping onveilig maken
Rullen gaat sneller.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
't bakt gewoon makkelijk, een burger.
Ja dat had ik dus net door maar A en C hebben dan een verjaardag dus dit jaar zal het niet gaan vrees ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:50 schreef Soempie het volgende:
Nem, jammer! Maar zondag is het ook nog zag ik, dus misschien als jullie je dan weer beter voelen?
Hoe moet ik dat wetenquote:
Dunno, daar gaan we ws niet heenquote:
Hele fijna camping kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:49 schreef Etcetera het volgende:
Niet doen! Kijk naar wat er nu in Schoorl aan de hand is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Dunno, daar gaan we ws niet heenGewoon een weekendje gezellig. En er zijn mensen die gaan vuurspuwen. En mensen die het willen leren
Dat is pas alcohol misbruik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dat "Heerlijk Rotterdam" is trouwens vergeven van de kouwe kak, niet normaal.
Dat merkte je ook weer bij de horeca. Er werd hoofzakelijk rosé geschonken, de kraagjes van de streepjesoverhemden staken continu in de lucht en de bralvogel was ook allom vertegenwoordigd
Ze hadden zogenaamd een "speciaalbierplank" gemaakt met een aantal biertjes. Dat was de eerste dag al uitverkocht en van de biertjes die over waren wist het meisje van de hotelschool niets te vertellen(het was gewoon een Brand o.i.d.). Inschenken deed ze door het flesje ondersteboven in het glas te zetten. Halve flesje bier weg als schuim![]()
![]()
En dat doet dan hotelschool
Ik vond het wel een beetje schandelijk eigenlijk.quote:
Volgens mij denken de meeste Nederlanders nog steeds dat je alleen bier drinkt bij Chinees/Indonesisch eten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje schandelijk eigenlijk.
Bier bij het eten is nog steeds een ondergeschoven kindje maar het komt steeds meer op.
Beneden de rivieren snappen ze het tenminste een stuk beter.
Dat ben ik zeker met je eens.quote:Maar als je een horecaopleiding doet mag je van mij best wat meer kennis van zaken hebben.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je het al gehoord? We hebben tegenwoordig 2 Zwarte Zeeen op deze aardbol
Er is een olietanker in 2-en gebroken op de Rode Zee
Ze doen ook alles om de geplande reis van Laura te verijdelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:10 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je het al gehoord? We hebben tegenwoordig 2 Zwarte Zeeen op deze aardbol
Er is een olietanker in 2-en gebroken op de Rode Zee
Het enige bier dat ik daar op z'n plaats vind is een Tsing Tao of een ander licht tafelbier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens mij denken de meeste Nederlanders nog steeds dat je alleen bier drinkt bij Chinees/Indonesisch eten.![]()
Dacht je dat? Moet je nog 3 maanden wachten en dan hebben we 2 Dode Zeeen.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ze doen ook alles om de geplande reis van Laura te verijdelen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dacht je dat? Moet je nog 3 maanden wachten en dan hebben we 2 Dode Zeeen.
Zo die is pas slecht
Zou de overheid haar bootje trouwens stiekem al aan de ketting hebben laten leggen?quote:
Ik ben het ook niet volledig eens met BMI. Naar schatting (heb hier geen weegschaal maar gok dat ik nog ongeveer hetzelfde weeg) zit die van mij tussen 28,5 en 29. Voor een 'gezond' gewicht zou ik 14 tot 36 kilo moeten afvallen. Nu heb ik al twijfels bij die 14 kilo, laat staan de 36...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:![]()
M'n 3d vogel schiet eindelijk op - tenminste de bottenstructuur godzijdanscheitachtigekutvogelgrmblgrmblgrmbl
Da's minder dat jullie ws. gehack zijn Diaan, hoop dat er niet te veel schade is
En BMI zegt lang niet alles
In combinatie met het Engelse ontbijt ga je het zeker lekker vinden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En om aan te geven dat ik niet in BMI geloof ga ik zo mijn avondeten klaar maken. Het Engels ontbijt van woensdag beviel wel, en dat kan ik nu aanvullen met bloedworst. Weet ik ook gelijk of ik dat lekker vind of niet
Ik vind het een beetje maf ruikenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In combinatie met het Engelse ontbijt ga je het zeker lekker vinden.
Als je het goed bakt smaakt het heerlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje maf ruiken
Het ligt nu in de pan, gezellig met ei, worst, spek en boter. Het zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je het goed bakt smaakt het heerlijk.
Ik heb het (helaas) niet voor mij liggen maar het water loopt mij nu uit de mond.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het ligt nu in de pan, gezellig met ei, worst, spek en boter. Het zal mij benieuwen
Niet!? Het is echt heerlijk.quote:
Dan gaan wij (ooit) samen een Full Breakfast eten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet zo dol op gebakken ei, dat zal het zijn denk ikMaar als ik de kans krijg zal ik het wel proberen hoor, ik probeer graag dingen uit qua eten
Ik zoek je wel een keer op tijdens een CZ ofzo. Dan kom ik opdagen met een rugzak vol ingrediënten, pannen en een brander.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:20 schreef Etcetera het volgende:
Je weet dat ik nog steeds niet aan meets doe he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |