Duizelig zijn hoort vaker bij griep ja, niet specifiek Mex. Griep maar ik zou het inderdaad weer zoeken in te weinig eten en slaap.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sta echt te wiebelen op mijn benen![]()
![]()
niet echt veel gegeten dus dat ga ik zo op het station maar eens doen
Mooie droom?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Duizelig zijn hoort erbij ja maar ik zou het inderdaad weer zoeken in te weinig eten en slaap.
Ik werd net ruw gewekt terwijl ik midden in een droom zat
Ga ik 'm volgende keer pesten dat ik het wel gezien hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:01 schreef Soempie het volgende:
Die brand in Schoorl.![]()
Ik kwam daar tot m'n 19e heel vaak om te fietsen en te lopen.
Ik word er naar van dat er nu brand is.
Wilde er laatst met Sven heen, maar hij had geen zin.![]()
![]()
En nu heeft het voorlopig geen zin meer om te gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:01 schreef Soempie het volgende:
Die brand in Schoorl.![]()
Ik kwam daar tot m'n 19e heel vaak om te fietsen en te lopen.
Ik word er naar van dat er nu brand is.
Wilde er laatst met Sven heen, maar hij had geen zin.![]()
![]()
Daar heb je hem niet mee hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga ik 'm volgende keer pesten dat ik het wel gezien heb
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader bedoelt het goed maar mij maak je niet blij met een bosbessenpannenkoek
Warm fruit
En voor mij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nu heb ik trek in pannenkoeken met kaas en spek.Kan hij niet zoiets voor je maken?
Is dat geen raar idee? Geen vlees eten maar wel iets wat er op moet lijken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
En ik eet straks een vegaburger, gestoomde groenten en aardappeltjes.![]()
Hé leef je ook nog!?quote:
Ik eet wel gewoon vlees, maar deze burger neem ik af en toe voor de lekker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat geen raar idee? Geen vlees eten maar wel iets wat er op moet lijken?
Vegaburger lekker?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik eet wel gewoon vlees, maar deze burger neem ik af en toe voor de lekker.
Jaah ben een weekje terug van de camping ^^ ga vanavond weer.quote:
Door die vegaburger moet ik aan bugles chips denkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
En ik eet straks een vegaburger, gestoomde groenten en aardappeltjes.![]()
Toch niet in de buurt van Schoorl?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah ben een weekje terug van de camping ^^ ga vanavond weer.
't is een groentenbruger en ik vind hem heel lekker.quote:
Niet mijn idee van lekker maar een flinke klodder saus zal wel een hoop goed maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is een groentenbruger en ik vind hem heel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |