quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag 4 volkorenbroodjes en 2 rijstwafels op. Straks nog een appel en dan nog iets bedenken voor het avondeten.En 't werpt echt vruchten af. Veel van m'n broeken zitten nu vrij los en m'n riem heeft geen gaatje meer over.
Ben ook gister zo'n 'magische grens' over gegaan (welke zeg ik niet
).
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat je lichaam na een paar dagen koorts overgaat van suikerverbranding op vetverbranding. Dát is nuttig om te weten
Mijn beurt voor eenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid: voor de vakantie zat die broek nog te strak.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid: voor de vakantie zat die broek nog te strak.
Wat is jouw plan dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn plan uitvoeren![]()
Het gaat nu net zo lekker. Het laatste dat je wil doen is jezelf weer helemaal de grond in werken
BMI: 30.8quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Ik ga geen foto plaatsen
enne je ziet er helemaal niet overgewichtig uit hoor
Ach het kan nog erger hoor:quote:
Precies, ik ben nooit zwanger geweest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het kan nog erger hoor:
BMI: 33.7
Obesitas
Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!![]()
![]()
![]()
Maar ik ben natuurlijk op mn retour van de zwangerschap.... Toen was ik ong. 13 kilo aangekomen.
Zoiets, PMquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is jouw plan dan?Ik neem aan niet werken in het weekend? Heb sowieso mijn lening bij de IBG omhoog gegooid dus dan kan ik er met 1 dagje werken in het weekend ook vanaf
Want dit is dodelijk
Een Floriaanse versprekingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, ik ben nooit zwanger geweest.Al is het wel eens aan me gevraagd of ik zwanger was.
![]()
Een wat?quote:
Ow werkelijk? Dat hebben ze mij nog nooit gevraagd, tenminste niet buiten de zwangerschap om.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, ik ben nooit zwanger geweest.Al is het wel eens aan me gevraagd of ik zwanger was.
![]()
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk? Dat hebben ze mij nog nooit gevraagd, tenminste niet buiten de zwangerschap om.
Floor is iemand die dat soort vragen stelt. Of tegen iemand zegt: "Zo, u bent zeker de oma van ....? " terwijl het de moeder betreftquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Floor is iemand die dat soort vragen stelt. Of tegen iemand zegt: "Zo, u bent zeker de oma van ....? " terwijl het de moeder betreft
Ik wist niet of je het zou herkennen.quote:
Eén van de leukste series ooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist niet of je het zou herkennen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eén van de leukste series ooit
Aw wat liev!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Deze lag net in de bus van Soemp en Wiebel
[ afbeelding ]
Ey! Ik heb niet net alles terugbetaald zodat ze t een beetje aan jou kunnen geven...!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is jouw plan dan?Ik neem aan niet werken in het weekend? Heb sowieso mijn lening bij de IBG omhoog gegooid dus dan kan ik er met 1 dagje werken in het weekend ook vanaf
Want dit is dodelijk
Wat lief zegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Deze lag net in de bus van Soemp en Wiebel
[ afbeelding ]
* beetje jaloers isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Mijn BMI is 18,72Zit nu tenminste op gezond gewicht, is ook wel eens veel lager geweest
![]()
* Jaloers is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Mijn BMI is 18,72Zit nu tenminste op gezond gewicht, is ook wel eens veel lager geweest
![]()
Mooi van je vogel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:![]()
M'n 3d vogel schiet eindelijk op - tenminste de bottenstructuur godzijdanscheitachtigekutvogelgrmblgrmblgrmbl
En BMI zegt lang niet alles
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar die vogel van Etc. maar fijn dat er vooruitgang in zit.
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de vogel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
klinkt goed PS![]()
Ik word steeds nieuwsgieriger naar die vogel van Etc. maar fijn dat er vooruitgang in zit.
15 kg nog eraf?? Pfff dat is wel heel veel. Dat ga ik never nooit redden, vrees ik.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn huidige manier van werken
Ligt het aan mij of lijkt hij een beetje op een vliegtuig? Ze hebben natuurlijk vanboven ook wel dezelfde omtrekken. Ziet er wel indrukwekkend uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn huidige manier van werken
Dat laatste doe ik dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt hij een beetje op een vliegtuig? Ze hebben natuurlijk vanboven ook wel dezelfde omtrekken.
@Soempie, echt knap hoor. Ik ben nog te weinig gemotiveerd. Komt ook omdat ik altijd tegen diëten ben geweest. Op een gegven moment ging iedereen in mijn omgeving aan het diëten, werd er gek van. Vooral van het dieet van ene Sonja B.akelig mens. Maar aangepast eten en wat meer bewegen, vind ik tegenwoordig wel goed.
Daar durf ik niks over te zeggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. als er sprake is van een rootkit in onze pc, is dan de oplossing om Windows er helemaal af te halen en opnieuw te installeren??
Zou je het hem willen vragen of dat evt. de oplossing is. Ach misschien moeten we het ook maar gewoon doen/proberen. Nu kunnen we er niets meer mee en erger kan het volgens mij toch niet meer worden. De belangrijke bestanden zoals foto's en muziek hebben we ook op een externe schijf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar durf ik niks over te zeggenIn dat soort gevallen heb ik een vriend die ik er maar op los laat onder het motto 'fiks dat'
Ik zie net dat je tot de 80kg-82kg(bekend getalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
![]()
Je gelooft het nooit, in de winkel in Naaldwijk verkopen ze gewoon nog Winterglowtheequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zit op bed thee te drinken met uitzicht op de searstower. Het hotel is echt het fantastische waar ik ook ben geweest, we waren hier twee jaar geleden ookDat is wel zooo chill
bedankt voor jullie lieven woorden, ik zal wel zien...
Ik zie 'm vanavond pas weer, maar kan wel voor je informerenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zou je het hem willen vragen of dat evt. de oplossing is. Ach misschien moeten we het ook maar gewoon doen/proberen. Nu kunnen we er niets meer mee en erger kan het volgens mij toch niet meer worden. De belangrijke bestanden zoals foto's en muziek hebben we ook op een externe schijf.
Dat zou erg lief zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zie 'm vanavond pas weer, maar kan wel voor je informeren
Fokker Aerospace zoekt nog ontwerpers.quote:
Ik meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Soempie het volgende:
Voor een gezond gewicht moet ik nog 17 kg afvallen.
Mooie instelling!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar ik streef niet naar een BMI-perfectie![]()
Teveel nummerfocussen zorgt alleen maar voor een onnatuurlijk obsessie
Wel al op wiki gevonden:quote:
Dankjewel!! We zouden dus ook op zoek kunnen gaan naar anti-malware-software.. Vanavond thuis maar eens op googlen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wel al op wiki gevonden:
De enige wijze om er geheel zeker van te zijn dat een rootkit verwijderd is, is dan ook het formatteren en herinstalleren van het hele systeem. Zeer moderne anti-malware-software (eind 2006 en later) is in staat om ook actieve rootkits te detecteren en verwijderen.
http://www.bmi-berekenen.nl/quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:38 schreef Neleos het volgende:
Hoe kom ik erachter wat mijn BMI is dan?
Ik hoor net dat ik over lijnen moet gaan nadenkenquote:Jouw BMI: 24.3
Normaal gewicht
Je hebt een normaal gewicht en je hoeft jezelf geen zorgen te maken! Pas als je de 25 nadert hoef je pas na te gaan denken over lijnen.
Rightquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik over lijnen moet gaan nadenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Yuriquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Right
Hoeveel ben jij aangekomen sinds de meet in Amsterdam? Ik zit op 25,5Ik quote die siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben volgens mij 82 kg bij 1.85mDon't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Kan ook bij een normale griep horen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:37 schreef MaJo het volgende:
Hoort duizelig zijn ook bij de mexicaanse griep? Ben zo duizelig dat ik bijna omvalkan natuurlijk ook oververmoeidheid zijn maar nu het zo dichtbij komt begin ik me wel zorgen te maken
Sta echt te wiebelen op mijn benenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan ook bij een normale griep horen.
Maar gezien de drukte in jouw leven zou ik vooralsnog uitgaan van vermoeidheid.
Heb je wel genoeg gegeten?
Ik heb zo'n idee dat je na het eten je al iets beter voelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sta echt te wiebelen op mijn benen![]()
![]()
niet echt veel gegeten dus dat ga ik zo op het station maar eens doen
Duizelig zijn hoort vaker bij griep ja, niet specifiek Mex. Griep maar ik zou het inderdaad weer zoeken in te weinig eten en slaap.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sta echt te wiebelen op mijn benen![]()
![]()
niet echt veel gegeten dus dat ga ik zo op het station maar eens doen
Mooie droom?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Duizelig zijn hoort erbij ja maar ik zou het inderdaad weer zoeken in te weinig eten en slaap.
Ik werd net ruw gewekt terwijl ik midden in een droom zat
Ga ik 'm volgende keer pesten dat ik het wel gezien hebquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:01 schreef Soempie het volgende:
Die brand in Schoorl.![]()
Ik kwam daar tot m'n 19e heel vaak om te fietsen en te lopen.
Ik word er naar van dat er nu brand is.
Wilde er laatst met Sven heen, maar hij had geen zin.![]()
![]()
En nu heeft het voorlopig geen zin meer om te gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:01 schreef Soempie het volgende:
Die brand in Schoorl.![]()
Ik kwam daar tot m'n 19e heel vaak om te fietsen en te lopen.
Ik word er naar van dat er nu brand is.
Wilde er laatst met Sven heen, maar hij had geen zin.![]()
![]()
Daar heb je hem niet mee hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga ik 'm volgende keer pesten dat ik het wel gezien heb
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader bedoelt het goed maar mij maak je niet blij met een bosbessenpannenkoek
Warm fruit
En voor mij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Nu heb ik trek in pannenkoeken met kaas en spek.Kan hij niet zoiets voor je maken?
Is dat geen raar idee? Geen vlees eten maar wel iets wat er op moet lijken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
En ik eet straks een vegaburger, gestoomde groenten en aardappeltjes.![]()
Hé leef je ook nog!?quote:
Ik eet wel gewoon vlees, maar deze burger neem ik af en toe voor de lekker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat geen raar idee? Geen vlees eten maar wel iets wat er op moet lijken?
Vegaburger lekker?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik eet wel gewoon vlees, maar deze burger neem ik af en toe voor de lekker.
Jaah ben een weekje terug van de camping ^^ ga vanavond weer.quote:
Door die vegaburger moet ik aan bugles chips denkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
En ik eet straks een vegaburger, gestoomde groenten en aardappeltjes.![]()
Toch niet in de buurt van Schoorl?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:29 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jaah ben een weekje terug van de camping ^^ ga vanavond weer.
't is een groentenbruger en ik vind hem heel lekker.quote:
Niet mijn idee van lekker maar een flinke klodder saus zal wel een hoop goed maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
't is een groentenbruger en ik vind hem heel lekker.
Nee, daar staat de hele boel in brand geloof ik. Ik zit bij maaseikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Toch niet in de buurt van Schoorl?
Beter, daar heb je alleen de kans op verzuipen bij een hoge waterstand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee, daar staat de hele boel in brand geloof ik. Ik zit bij maaseik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |