quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag 4 volkorenbroodjes en 2 rijstwafels op. Straks nog een appel en dan nog iets bedenken voor het avondeten.En 't werpt echt vruchten af. Veel van m'n broeken zitten nu vrij los en m'n riem heeft geen gaatje meer over.
Ben ook gister zo'n 'magische grens' over gegaan (welke zeg ik niet
).
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat je lichaam na een paar dagen koorts overgaat van suikerverbranding op vetverbranding. Dát is nuttig om te weten
Mijn beurt voor eenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid: voor de vakantie zat die broek nog te strak.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:28 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid: voor de vakantie zat die broek nog te strak.
Wat is jouw plan dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn plan uitvoeren![]()
Het gaat nu net zo lekker. Het laatste dat je wil doen is jezelf weer helemaal de grond in werken
BMI: 30.8quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Ik ga geen foto plaatsen
enne je ziet er helemaal niet overgewichtig uit hoor
Ach het kan nog erger hoor:quote:
Precies, ik ben nooit zwanger geweest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach het kan nog erger hoor:
BMI: 33.7
Obesitas
Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!![]()
![]()
![]()
Maar ik ben natuurlijk op mn retour van de zwangerschap.... Toen was ik ong. 13 kilo aangekomen.
Zoiets, PMquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is jouw plan dan?Ik neem aan niet werken in het weekend? Heb sowieso mijn lening bij de IBG omhoog gegooid dus dan kan ik er met 1 dagje werken in het weekend ook vanaf
Want dit is dodelijk
Een Floriaanse versprekingquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, ik ben nooit zwanger geweest.Al is het wel eens aan me gevraagd of ik zwanger was.
![]()
Een wat?quote:
Ow werkelijk? Dat hebben ze mij nog nooit gevraagd, tenminste niet buiten de zwangerschap om.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies, ik ben nooit zwanger geweest.Al is het wel eens aan me gevraagd of ik zwanger was.
![]()
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow werkelijk? Dat hebben ze mij nog nooit gevraagd, tenminste niet buiten de zwangerschap om.
Floor is iemand die dat soort vragen stelt. Of tegen iemand zegt: "Zo, u bent zeker de oma van ....? " terwijl het de moeder betreftquote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Floor is iemand die dat soort vragen stelt. Of tegen iemand zegt: "Zo, u bent zeker de oma van ....? " terwijl het de moeder betreft
Ik wist niet of je het zou herkennen.quote:
Eén van de leukste series ooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wist niet of je het zou herkennen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eén van de leukste series ooit
Aw wat liev!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Deze lag net in de bus van Soemp en Wiebel
[ afbeelding ]
Ey! Ik heb niet net alles terugbetaald zodat ze t een beetje aan jou kunnen geven...!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is jouw plan dan?Ik neem aan niet werken in het weekend? Heb sowieso mijn lening bij de IBG omhoog gegooid dus dan kan ik er met 1 dagje werken in het weekend ook vanaf
Want dit is dodelijk
Wat lief zegquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
Deze lag net in de bus van Soemp en Wiebel
[ afbeelding ]
* beetje jaloers isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Mijn BMI is 18,72Zit nu tenminste op gezond gewicht, is ook wel eens veel lager geweest
![]()
* Jaloers is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
Mijn BMI is 18,72Zit nu tenminste op gezond gewicht, is ook wel eens veel lager geweest
![]()
Mooi van je vogel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:16 schreef Etcetera het volgende:![]()
M'n 3d vogel schiet eindelijk op - tenminste de bottenstructuur godzijdanscheitachtigekutvogelgrmblgrmblgrmbl
En BMI zegt lang niet alles
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar die vogel van Etc. maar fijn dat er vooruitgang in zit.
Ik ben ook heel nieuwsgierig naar de vogel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
klinkt goed PS![]()
Ik word steeds nieuwsgieriger naar die vogel van Etc. maar fijn dat er vooruitgang in zit.
15 kg nog eraf?? Pfff dat is wel heel veel. Dat ga ik never nooit redden, vrees ik.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn huidige manier van werken
Ligt het aan mij of lijkt hij een beetje op een vliegtuig? Ze hebben natuurlijk vanboven ook wel dezelfde omtrekken. Ziet er wel indrukwekkend uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn huidige manier van werken
Dat laatste doe ik dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of lijkt hij een beetje op een vliegtuig? Ze hebben natuurlijk vanboven ook wel dezelfde omtrekken.
@Soempie, echt knap hoor. Ik ben nog te weinig gemotiveerd. Komt ook omdat ik altijd tegen diëten ben geweest. Op een gegven moment ging iedereen in mijn omgeving aan het diëten, werd er gek van. Vooral van het dieet van ene Sonja B.akelig mens. Maar aangepast eten en wat meer bewegen, vind ik tegenwoordig wel goed.
Daar durf ik niks over te zeggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
Etc. als er sprake is van een rootkit in onze pc, is dan de oplossing om Windows er helemaal af te halen en opnieuw te installeren??
Zou je het hem willen vragen of dat evt. de oplossing is. Ach misschien moeten we het ook maar gewoon doen/proberen. Nu kunnen we er niets meer mee en erger kan het volgens mij toch niet meer worden. De belangrijke bestanden zoals foto's en muziek hebben we ook op een externe schijf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar durf ik niks over te zeggenIn dat soort gevallen heb ik een vriend die ik er maar op los laat onder het motto 'fiks dat'
Ik zie net dat je tot de 80kg-82kg(bekend getalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:09 schreef MaJo het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |