Ik heb geen Tamiflu gekregen. Niet nodig ook. Ik lig niet op apegapenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:28 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe smaakt de Tamiflu trouwens Nem? Of heb je dat niet gekregen?
AKQ SC # 702 Taco hoest in da house!
da's ebola, komt toch uit de jungle?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb geen Tamiflu gekregen. Niet nodig ook. Ik lig niet op apegapen
Op Lowlands zag het er af en toe wel uit als een jungle met al die bamboetakkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's ebola, komt toch uit de jungle?
(En dat wil je in ieder geval niet hebben)
Felicitaties alom!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
LB haar scriptie is doorrgestuurd = reden voor felicitaties
Maar dat is geen nieuwsquote:Diaan post hier als een dolle
Weer veel rammelende eierstokken in de SC.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:37 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn griep speelt overigens wel een beetje vals want ik werd weer wakker met een gloeiboei. Dat was de afspraak niet
Maarre, wat voor nieuws heb ik allemaal gemist?
Ik dacht dat dat nog moest komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Er hier iemand al 3 weken in 1 tegen honderd op tv te zien is
Ja nou, van de droger in je kast. Je bent niet de eerste die het overkomt hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:40 schreef MaJo het volgende:
Nem, die matrashoes lag al een paar weken in mijn kast![]()
Prinses op de erwtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nog moest komen
[..]
Ja nou, van de droger in je kast. Je bent niet de eerste die het overkomt hoor![]()
Alleen zou ik het wel door hebben gehad zodra het eenmaal op mijn bed zou liggen
Je hebt niet opgelet. Zelfs 7 matrassen werken nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Prinses op de erwt![]()
Gewoon een matras extra eroverheen
Thanks, gaat lukkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:56 schreef LadyBlack het volgende:
Snelle tvp voor ik naar mn werk moet rennen, en nog gauw even:
Nem!lullig voor je dat je die griep te pakken hebt, goed uitzieken! Beterschap
Succes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:16 schreef MaJo het volgende:
Nou dit was niet te vergelijken met een erwt hoor
Ik ben werkenWe hebben zo weer redactievergadering dus ik meld me over een paar uur wel weer
Alberto checkt de hekquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dit Paultjuh op vakantie?
http://www.dumpert.nl/med(...)oen_met_scooter.html
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Felicitaties alom!
[..]
Maar dat is geen nieuws
Diaan, echt heel tof dat je dat nog doet! Je had niet zoveel moeite hoeven te doen hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
Soempie, ik heb slecht en goed bericht.
Slecht: ik kan de uitzending niet branden op dvd omdat de uitzending te lang is voor de dvd![]()
![]()
Goed: ik heb de dvd-recorder nu zo ingesteld dat ik morgen de uitzending weer opneem maar met de instelling dat ik ook 4 uur kan branden op dvd. Dus morgen/zondag ga ik hem op dvd zetten en maandag stuur ik je naar hem toe.
Ik moest lachen.quote:en maandag stuur ik je naar hem toe.
Jij slaat dus een reisje naar het Binnenhof af?quote:
't Is wat met die Wijkersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:00 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, Laura gaat dus voorlopig niet solozeilen.
Zou het besmettelijk zijn? Of moeten ze bij inschrijving een contract ondertekenen waarin staat dat ze hoe dan ook in de krant, op de radio of op tv moeten zien te komen?quote:
Volgens mij heeft Karel de Grote die regel hoogstpersoonlijk ingesteld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou het besmettelijk zijn? Of moeten ze bij inschrijving een contract ondertekenen waarin staat dat ze hoe dan ook in de krant, op de radio of op tv moeten zien te komen?
Dat zag ik dit jaar voor het eerst! Enig idee waar/wanneer dat gedoe met die takken is begonnen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Lowlands zag het er af en toe wel uit als een jungle met al die bamboetakken
Dit seizoen zijn er nog twee afleveringen, deze zondag nog en een week later weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nog moest komen
Zie het Kees Van Hondt-topic, de filmpjes van 2008quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zag ik dit jaar voor het eerst! Enig idee waar/wanneer dat gedoe met die takken is begonnen?
En wat is jouw huidige status op TV? Al in de stoel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit seizoen zijn er nog twee afleveringen, deze zondag nog en een week later weer
Ach ik wilde toch uitzoeken of het nog anders kon. Ik had wel vaker gehad dat ik een programma niet kon branden omdat het te lang was. Nu even een goede test.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Diaan, echt heel tof dat je dat nog doet! Je had niet zoveel moeite hoeven te doen hoor.Maar echt wel heel lief.
![]()
[..]
Waarom?? Lama ik zie het al. Een beetje vreemde zinsopbouwquote:Ik moest lachen.![]()
Ze hebben geen stoel maar vooraan, alleen in de zaal. Aan het eind van de vorige aflevering zat ik in een stoel, dus nog in de zaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En wat is jouw huidige status op TV? Al in de stoel?
Zo lang geleden en nog heeft heel Nederland er wel eens last van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Karel de Grote die regel hoogstpersoonlijk ingesteld.
Is met vakantie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:31 schreef Nembrionic het volgende:
Heb ik over IARL heengelezen of is 'ie spoorloos?
En Wyccie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:37 schreef Soempie het volgende:
En Andy?
wyccie was hier gisteren nog.quote:
Andy had problemen met voetbal toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Andy heb ik na Lowlands ook nog gespot
Ik heb ook problemen met voetbal. Van mij mag het verboden worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Andy had problemen met voetbal toch?
Er zijn behoorlijk wat mensen die dat over de krijgsmacht ook zeggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook problemen met voetbal. Van mij mag het verboden worden.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat mensen die dat over de krijgsmacht ook zeggen
Mooiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:00 schreef Cobra4 het volgende:
Nou, Laura gaat dus voorlopig niet solozeilen.
Heb er op RTL Z het een en ander over gehoord en de vader wordt weinig verweten. Waarom? Hij heeft niet geholpen bij wat dan ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
MooiVolkomen belachelijk idee
En van mij mogen die ouders sowieso wel eens een hartig gesprekje met een maatschappelijk werker oid krijgen. Als je je kind van 13 alleen de wereld over wilt laten gaan in een zeilbootje spoor je echt niet vind ik. Dat kind is 100 keer verkracht in alle havens voor ze half rond is
Ik denk dat je je over dat laatste absoluut geen zorgen hoeft te maken. De publiciteit zal zo groot zijn dat ze aardig in de gaten gehouden zal worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En van mij mogen die ouders sowieso wel eens een hartig gesprekje met een maatschappelijk werker oid krijgen. Als je je kind van 13 alleen de wereld over wilt laten gaan in een zeilbootje spoor je echt niet vind ik. Dat kind is 100 keer verkracht in alle havens voor ze half rond is
Op zich snap ik die houding wel. Maar een rem op dit soort dingen vind ik ook wel een plicht als ouder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb er op RTL Z het een en ander over gehoord en de vader wordt weinig verweten. Waarom? Hij heeft niet geholpen bij wat dan ook. Hij had meer een houding dat als ze het zelf allemaal voor elkaar zou krijgen, het dan mocht
Volgens haar vader kan dat dus nooit aan de orde zijn. Want hij heeft "ervaring". Hij is als 12 jarige wel eens met een bootje buiten de sluizen van Ijmuiden geweest.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het school verhaal kan wel interessant worden aangezien de rechter dus gaat bekijken of Laura haar opleiding aan boord kan volgen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je je over dat laatste absoluut geen zorgen hoeft te maken. De publiciteit zal zo groot zijn dat ze aardig in de gaten gehouden zal worden.
Mijn argument tegen is dat ze gewoon erg jong is en in de puberfase zit. Oftewel, 2 jaar lang alleen op zee zonder vriendinnetjes, leeftijdsgenoten en dat soort dingen. Juist in die periode wordt je zo enorm gevormd.
Het schoolverhaal vind ik minder interessant. Maar ze blijft in mijn ogen veels te jong om het te doen
Heeft bekekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het school verhaal kan wel interessant worden aangezien de rechter dus gaat bekijken of Laura haar opleiding aan boord kan volgen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ook problemen met voetbal. Van mij mag het verboden worden.
Wel adem blijven halen hoor!quote:
quote:
Smakelijk. Ik heb net al een lekker lekkerbekje gegeten.quote:
Oeh. Nog lekkerder!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
broodje paling was hier ook erg lekker
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben een weekendje stappen, tot zondag (ofzo)
Dat schoolverhaal boeit me ook niet zoveel... maar ik snap niet dat die ouders hun 13jarige kind alleen weg durven laten gaan! Als ik al bang ben dat haar wat overkomt, waarom zijn / lijken zij dan zo onverschillig??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je je over dat laatste absoluut geen zorgen hoeft te maken. De publiciteit zal zo groot zijn dat ze aardig in de gaten gehouden zal worden.
Mijn argument tegen is dat ze gewoon erg jong is en in de puberfase zit. Oftewel, 2 jaar lang alleen op zee zonder vriendinnetjes, leeftijdsgenoten en dat soort dingen. Juist in die periode wordt je zo enorm gevormd.
Het schoolverhaal vind ik minder interessant. Maar ze blijft in mijn ogen veels te jong om het te doen
quote:
quote:Hier gaat het goedDe spanning begint nu wel nu we binnen 2 weken gaan uitzenden en nog niets concreets hebben
![]()
Ja maar wel gezonde stressquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:17 schreef LadyBlack het volgende:
Daar zou ik ook stress van krijgen!
Wel gaaf hoor om eens in zo'n business mee te draaien lijkt me
Dat sowieso niet, ik moet morgen en zondag gewoon bij Lush werkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Dus geen vrije weekeinden meer voorlopig?
Dat snap ik idd ook niet. Het is het andere uiterste van wat ik soms zie: meiden die bijna naar voorgezet onderwijs gaan en nog dagelijks door paps en mams naar school worden gebracht. Arme kinderen. Je moet ze toch eens/ooit loslaten...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat schoolverhaal boeit me ook niet zoveel... maar ik snap niet dat die ouders hun 13jarige kind alleen weg durven laten gaan! Als ik al bang ben dat haar wat overkomt, waarom zijn / lijken zij dan zo onverschillig??
Infiltreer ergens! Zorg voor een rel!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:14 schreef MaJo het volgende:
Hey geen kwaad woord over Wijkenaren he![]()
![]()
Hier gaat het goedDe spanning begint nu wel nu we binnen 2 weken gaan uitzenden en nog niets concreets hebben
![]()
Vergeet Mr MaJo niet in te plannen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, ik moet morgen en zondag gewoon bij Lush werkenIk ga wel proberen mijn schema aan te passen, want 7 dagen in de week werken is gewoon niet te doen
Hier is je eerste rel:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Infiltreer ergens! Zorg voor een rel!
CNN heeft het ook al opgepikt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat schoolverhaal boeit me ook niet zoveel... maar ik snap niet dat die ouders hun 13jarige kind alleen weg durven laten gaan! Als ik al bang ben dat haar wat overkomt, waarom zijn / lijken zij dan zo onverschillig??
Die zie ik vanavond en morgenavond. Weet niet hoe ik dat allemaal vol moet gaan houdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet Mr MaJo niet in te plannen.
Dan zul je toch keuzes moeten gaan maken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zie ik vanavond en morgenavond. Weet niet hoe ik dat allemaal vol moet gaan houden
Mijn plan uitvoerenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die zie ik vanavond en morgenavond. Weet niet hoe ik dat allemaal vol moet gaan houden
Ook de taco hoest krijgen?quote:
Wel rustgevend.quote:
Nou, wat heb ik uitgerust de afgelopen dagenquote:
Niet dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, wat heb ik uitgerust de afgelopen dagen
Ik weet niet hoe goed jij slaapt als je ligt te rillen van de koorts maar ik meestal niet zo goed.quote:
Ligt wel aan de medicatie die men neemt denk ik. Een goede whisky laat mij wel goed slapen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed jij slaapt als je ligt te rillen van de koorts maar ik meestal niet zo goed.
Ik denk eigenlijk dat ik zo nog even een paar uurtjes plat ga
Ibu. Ik doe niet aan drank om in slaap te vallenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt wel aan de medicatie die men neemt denk ik. Een goede whisky laat mij wel goed slapen.
Lekker!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo even een half stokbroodje met kaas, ei en komkommer gehaald. Nu nog een kopje thee erbij.
MaJo, succes!
Ik ook niet. Ik slaap al voor de drank begint te werken. Maar het helpt mij daarna goed om die griep er goed 'uit te zweten" onder de wol.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ibu. Ik doe niet aan drank om in slaap te vallen
'Israël ontkent het vervoer'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier is je eerste rel:
Verbijstering om gifgas in El Al-Boeing
AMSTERDAM - Aan boord van de El Al-Boeing die zich in oktober 1992 in een Bijlmerflat boorde, blijkt zich 240 kilo grondstof voor het levensgevaarlijke zenuwgas Sarin te hebben bevonden.
In vrachtbrieven, die om onverklaarbare redenen nooit eerder zijn geanalyseerd, staat dat het toestel tien vaten van 18,9 liter DMMP aan boord had, waaruit maximaal 270 kilo Sarin te bereiden is.
Daarnaast vervoerde de LY 1862 nog andere grondstoffen voor Sarin, waarvan enkele grammen werden gebruikt bij de gifgasaanslag op de metro in Tokio in maart 1995. Hierbij vielen twaalf doden en 5500 gewonden.
Militaire deskundigen noemen de hoeveelheid Sarin 'excessief veel'. Israël ontkent het vervoer.
Het ministerie van Verkeer en Waterstaat begrijpt de ophef rond de vrachtbrief niet. "Wij hebben deze vrachtbrief al in 1996 aan de Tweede Kamer ter beschikking gesteld."
bron: AD/Telegraaf
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker!Ik ga gelijk een ei koken voor op brood.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Het was een erg lekker broodje van Bakker Bart
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |