Maar hij staat nog weer anders op een aantal kaartjesquote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk onzin. Dat is hetzelfde als dat "Amsterdam Amstel" in Amsterdam aangegeven staat als "Amstelstation" etc
Ben niet van plan om weer een keer 4 uur te gaan reizen. Tis alleen om Crientj op te halen omdat ze zo lief isquote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is een optie. Of je betaalt die paar euro meer, en wordt niet gecontroleerd tussen Roosendaal en Antwerpen, en dan zou je in principe binnen 2 maanden nog een keer kunnen reizen..
Die andere Spaanse stellen lijken nogal op de stofzuigersquote:Op donderdag 3 september 2009 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
@Peter: In Spanje rijden geen ICE's, maar Velaro's.
Beide treinstellen lijken wel flink op elkaar.
MVG,
Ofyles2
Nee, die rijdt met 300 door Spaanse woestijnen. Alte Velocidad Espaņaquote:Op donderdag 3 september 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Rijdt die ook een schamele 250 voor een godsvermogen over een veel te duur speelbaantje?
In Spanje rijdt de Velaro E welke een maximumsnelheid haalt van 350 km/h. Velaro is een volledig Siemens-product, wat een doorontwikkeling is van de ICE 3M welke door Siemens en Bombardier is gemaakt.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
@Peter: In Spanje rijden geen ICE's, maar Velaro's.
Beide treinstellen lijken wel flink op elkaar.
MVG,
Ofyles2
Ik heb er ooit ingezeten november 2004 was dat, ik was toen nog niet met treinen bezig, enige bewijsstuk is een security sticker die nog altijd op mijn koffer zit.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
In Spanje rijdt de Velaro E welke een maximumsnelheid haalt van 350 km/h. Velaro is een volledig Siemens-product, wat een doorontwikkeling is van de ICE 3M welke door Siemens en Bombardier is gemaakt.
350 in normale dienstregeling? Ik dacht het niet. Toegelaten Vmax misschien (en dan dus getest tot 385 km/h, wat niet echt heel kinderachtig is trouwens)quote:Op donderdag 3 september 2009 20:44 schreef James1988 het volgende:
In Spanje rijdt de Velaro E welke die een maximumsnelheid haalt van 350 km/h.
Was dat niet vlak na de aanslagen op treinen in Madrid? De schrik zal er toen goed in gezeten hebben....quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef bork het volgende:
[..]
Ik heb er ooit ingezeten november 2004 was dat, ik was toen nog niet met treinen bezig, enige bewijsstuk is een security sticker die nog altijd op mijn koffer zit.
Dat is trouwens mijn vraag: word je als je de AVE in wil, wordt nog steeds zo streng gecontroleerd (lees net als op een luchthaven met scannen van koffers en de hele retemeteut).
Wel volgens Wikipedia:quote:Op donderdag 3 september 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
350 in normale dienstregeling? Ik dacht het niet. Toegelaten Vmax misschien (en dan dus getest tot 385 km/h, wat niet echt heel kinderachtig is trouwens)
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/AVE_S-103quote:The AVE Class 103 has been certified to run at 350 km/h (220 mph). During testing between Madrid and Zaragoza, on 16 July 2006, train 005 reached 403.7 km/h (250.8 mph).
Netzoals bij Zwolle. Staan ze nu ook al een jaar ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar weet iemand waarom er zoveel Plan V's gestald staan op station Weert? Is al een tijdje, maar was voorheen toch nooit zo.
Nee hoor, valt wel mee. De ICE3's rijden qua dienstregeling ook niet harder dan 290. Maar ze MOGEN 330. Vertraginkje dichtrijden kan dus bestquote:Op donderdag 3 september 2009 21:35 schreef James1988 het volgende:
Mm, je hebt gelijk. De stellen zijn goedgekeurd voor 350 km/h.. elders lees ik dat men 300 rijdt. Beetje zonde.
Is dat geen Plan U wat daar staat?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:51 schreef DenS het volgende:
[..]
Netzoals bij Zwolle. Staan ze nu ook al een jaar ofzo?
Nee. Op Zwolle rangeer staat T'jes en V'tjes. U'tjes zijn op een paar na al afgevoerd. Die paar zijn van de HIJSM, het NSM en er staat nog wat in de loods in Amersfoort.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat geen Plan U wat daar staat?
Wanneer halen ze dat weg? Ze zien er niet meer uit...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. Op Zwolle rangeer staat T'jes en V'tjes. U'tjes zijn op een paar na al afgevoerd
Ik heb nog wel wat foto's gemaakt door het hek heen van de plan V stellen. Om Zwolle Rangeer staat nu namelijk een 2 meter hoog groen hekquote:Op donderdag 3 september 2009 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
zal binnenkort zo langzamerhand wel gaan gebeuren denk ik
Da's al de derde keer deze week dat er niks rijdt tussen Rsd - Ddrquote:Op vrijdag 4 september 2009 06:58 schreef James1988 het volgende:
Ik kwam net in Breda op het station en tot mijn verbazing stond daar de Beneluxtrein: stuurstand, een stammetje in lollykleurstelling, het ICRm-stammetje en achterop de 1184. Hij stond op spoor 7, en er zaten ook wat mensen in.
Bij de actuele vertrektijden voor Breda stond hij vermeld als IC naar Antwerpen en Brussel, vertrektijd 6.38 +1. En er stond geen spoor bij. Toen ik net (6.54) vanuit Breda vertrok stond hij er echter nog.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:08 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Da's al de derde keer deze week dat er niks rijdt tussen Rsd - Ddr
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:09 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Die andere Spaanse stellen lijken nogal op de stofzuigers
[ afbeelding ]
De Fyra is misschien nog nét iets lelijker.
Nope, als je het bevestigings scherm niet hebt gehad, gebeurd er niks. Heb al gebeld met NS Hispeed, kwam wel vaker voor. Ze ging er achter na. Nu hopen dat het voor 11:30 in me mailbox ligtquote:
Haal zulke simpele kaartjes gewoon op het station uit de automaat man Geklooi altijd met dat NS HiSpeed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:21 schreef DenS het volgende:
[..]
Nope, als je het bevestigings scherm niet hebt gehad, gebeurd er niks. Heb al gebeld met NS Hispeed, kwam wel vaker voor. Ze ging er achter na. Nu hopen dat het voor 11:30 in me mailbox ligt
Ah boekingscode heb ik al. Mailtje is verzonden volgens medewerker. Afwachten...quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haal zulke simpele kaartjes gewoon op het station uit de automaat man Geklooi altijd met dat NS HiSpeed.
Kut Pro Rail KAN (stadsregio) moet voor het grootste deel van de kosten op draaien en dan durven ze het nog te schrappen zeg. Eurlings doe hier iets aan En wat ik nog steeds totaal niet begrijp dat ze heel makkelijk voor 30 miljoen dubbelspoor kunnen aanleggen. Maar nee er moeten miljarden in weer miljarden in het westen gepompt worden Zelfde geld voor de maaslijn overigens (ook dubbelspoor).quote:DOETINCHEM - Spoorbeheerder ProRail heeft de aanleg van dubbelspoor (‘passeerspoor’) bij station Doetinchem de Huet geschrapt. Volgens woordvoerster Els Staal is er ter hoogte van het station te weinig ruimte voor dubbelspoor, mede door de overweg die er pal naast ligt.
Het is Doetinchem lieverd, Eurlings komt daar nooit Maar je hebt gelijk, het is wel kutquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:08 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Kut Pro Rail KAN (stadsregio) moet voor het grootste deel van de kosten op draaien en dan durven ze het nog te schrappen zeg. Eurlings doe hier iets aan
6? miljard voor een HSL 1 miljard voor verdubbelen Utrecht - Amsterdam vs 30 miljoen voor verdubbelen Doetinchem - Winterswijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef Duvel het volgende:
Hoeveel mensen reizen per dag over de verdubbelde sporen in het westen vs. hoeveel mensen rijden per dag over de niet verdubbelde sporen in het oosten.
Er lag nooit dubbelspoor. Het stompje wat je bij Deventer ziet, is van een aftakkende spoorlijn die al lang in z'n geheel opgeheven is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:21 schreef Peter het volgende:
Verdubbel dan eerst Deventer-Olst maar. Daar rijden meer mensen over, de spoordijk ligt er al, de bovenleiding staat er nog en er is overal zat ruimte ( tot WO2 lag er dubbel spoor).
Ik weet ook wel dat het debiel en uit verhouding is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
6? miljard voor een HSL 1 miljard voor verdubbelen Utrecht - Amsterdam vs 30 miljoen voor verdubbelen Doetinchem - Winterswijk.
Waar de tuintjes op het perron liggen liep een zakspoortje naar beneden en richting Diepenveen, Eikelhof, Wezepe, Raalte en verder.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Er lag nooit dubbelspoor. Het stompje wat je bij Deventer ziet, is van een aftakkende spoorlijn die al lang in z'n geheel opgeheven is.
Welwaar. Is opgebroken en omgesmolten tot moffenkanonnen. Wat Peter ook zegtquote:
Eurlings komt er wel, maar gaat per dienstauto weg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is Doetinchem lieverd, Eurlings komt daar nooit Maar je hebt gelijk, het is wel kut
Dat is democratie: De regering bestaat niet uit de slimste mensen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het debiel en uit verhouding is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |