Maar hij staat nog weer anders op een aantal kaartjesquote:Op donderdag 3 september 2009 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is natuurlijk onzin. Dat is hetzelfde als dat "Amsterdam Amstel" in Amsterdam aangegeven staat als "Amstelstation" etc
Ben niet van plan om weer een keer 4 uur te gaan reizen. Tis alleen om Crientj op te halen omdat ze zo lief isquote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is een optie. Of je betaalt die paar euro meer, en wordt niet gecontroleerd tussen Roosendaal en Antwerpen, en dan zou je in principe binnen 2 maanden nog een keer kunnen reizen..
Die andere Spaanse stellen lijken nogal op de stofzuigersquote:Op donderdag 3 september 2009 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
@Peter: In Spanje rijden geen ICE's, maar Velaro's.
Beide treinstellen lijken wel flink op elkaar.
MVG,
Ofyles2
Nee, die rijdt met 300 door Spaanse woestijnen. Alte Velocidad Españaquote:Op donderdag 3 september 2009 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Rijdt die ook een schamele 250 voor een godsvermogen over een veel te duur speelbaantje?
In Spanje rijdt de Velaro E welke een maximumsnelheid haalt van 350 km/h. Velaro is een volledig Siemens-product, wat een doorontwikkeling is van de ICE 3M welke door Siemens en Bombardier is gemaakt.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:
@Peter: In Spanje rijden geen ICE's, maar Velaro's.
Beide treinstellen lijken wel flink op elkaar.
MVG,
Ofyles2
Ik heb er ooit ingezeten november 2004 was dat, ik was toen nog niet met treinen bezig, enige bewijsstuk is een security sticker die nog altijd op mijn koffer zit.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
In Spanje rijdt de Velaro E welke een maximumsnelheid haalt van 350 km/h. Velaro is een volledig Siemens-product, wat een doorontwikkeling is van de ICE 3M welke door Siemens en Bombardier is gemaakt.
350 in normale dienstregeling? Ik dacht het niet. Toegelaten Vmax misschien (en dan dus getest tot 385 km/h, wat niet echt heel kinderachtig is trouwens)quote:Op donderdag 3 september 2009 20:44 schreef James1988 het volgende:
In Spanje rijdt de Velaro E welke die een maximumsnelheid haalt van 350 km/h.
Was dat niet vlak na de aanslagen op treinen in Madrid? De schrik zal er toen goed in gezeten hebben....quote:Op donderdag 3 september 2009 20:47 schreef bork het volgende:
[..]
Ik heb er ooit ingezeten november 2004 was dat, ik was toen nog niet met treinen bezig, enige bewijsstuk is een security sticker die nog altijd op mijn koffer zit.
Dat is trouwens mijn vraag: word je als je de AVE in wil, wordt nog steeds zo streng gecontroleerd (lees net als op een luchthaven met scannen van koffers en de hele retemeteut).
Wel volgens Wikipedia:quote:Op donderdag 3 september 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
350 in normale dienstregeling? Ik dacht het niet. Toegelaten Vmax misschien (en dan dus getest tot 385 km/h, wat niet echt heel kinderachtig is trouwens)
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/AVE_S-103quote:The AVE Class 103 has been certified to run at 350 km/h (220 mph). During testing between Madrid and Zaragoza, on 16 July 2006, train 005 reached 403.7 km/h (250.8 mph).
Netzoals bij Zwolle. Staan ze nu ook al een jaar ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:44 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar weet iemand waarom er zoveel Plan V's gestald staan op station Weert? Is al een tijdje, maar was voorheen toch nooit zo.
Nee hoor, valt wel mee. De ICE3's rijden qua dienstregeling ook niet harder dan 290. Maar ze MOGEN 330. Vertraginkje dichtrijden kan dus bestquote:Op donderdag 3 september 2009 21:35 schreef James1988 het volgende:
Mm, je hebt gelijk. De stellen zijn goedgekeurd voor 350 km/h.. elders lees ik dat men 300 rijdt. Beetje zonde.
Is dat geen Plan U wat daar staat?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:51 schreef DenS het volgende:
[..]
Netzoals bij Zwolle. Staan ze nu ook al een jaar ofzo?
Nee. Op Zwolle rangeer staat T'jes en V'tjes. U'tjes zijn op een paar na al afgevoerd. Die paar zijn van de HIJSM, het NSM en er staat nog wat in de loods in Amersfoort.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat geen Plan U wat daar staat?
Wanneer halen ze dat weg? Ze zien er niet meer uit...quote:Op donderdag 3 september 2009 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. Op Zwolle rangeer staat T'jes en V'tjes. U'tjes zijn op een paar na al afgevoerd
Ik heb nog wel wat foto's gemaakt door het hek heen van de plan V stellen. Om Zwolle Rangeer staat nu namelijk een 2 meter hoog groen hekquote:Op donderdag 3 september 2009 22:02 schreef Peterselieman het volgende:
zal binnenkort zo langzamerhand wel gaan gebeuren denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |