kwam je nou via Enschede / Hengelo?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:16 schreef Koepert het volgende:
T-Killer.. Goed plan
Verder dus zoals gezegd; Redelijke kans dat ik alleen rijd, gegadigden die onderweg (Van Emmen naar Weeze dus) aan willen haken ?
tuurlijk, Raoul legt een artiest uit Australië vast en dan dat Dov dat ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:27 schreef ElDani het volgende:
TVP..
Bioweapon naar Scantraxx!!!
http://www.hardtraxx.nl/n(...)antraxx-records.html
Hij twitterde idd laatst al een filmpje van Bioweapon over het feit dat de kijkers zelf konden stemmen welke melodie Bioweapon in de nieuwe plaat moest gebruiken. Toen kreeg ik inderdaad al een vermoeden aangezien ze niet gauw loggen/twitteren over niet-Scantraxx artiestenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:27 schreef ElDani het volgende:
TVP..
Bioweapon naar Scantraxx!!!
http://www.hardtraxx.nl/n(...)antraxx-records.html
Tenks, respectquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal dit eens even doorgeven aan een kameraad, misschien heeft hij wel interesse
Zo kwam het ook op mij over....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tuurlijk, Raoul legt een artiest uit Australië vast en dan dat Dov dat ook
Dat weet ik nog niet zeker...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kwam je nou via Enschede / Hengelo?
Dat Bioweapon goeie tracks maakt heeft er natuurlijk niks mee te maken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het gevoel van na-aperij overheerst wel, als hij in opkomende gebieden lokale producers binnen had willen halen, had hij dat zelf ook kunnen doen... en niet 1/2 weken nadat Fusion het aankondigde!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:29 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zo kwam het ook op mij over....
Maar natuurlijk wel slim om in opkomende gebieden (australie) locale producers binnen te halen.
dat ook wel natuurlijk, al kan het goed zijn dat hij is gaan zoeken naar een goede producer toen bleek dat Fusion Australiërs hadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat Bioweapon goeie tracks maakt heeft er natuurlijk niks mee te maken?
ik ga vanavond/morgen even kijken wat er mogelijk isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:51 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zeker...
Check de kaart maar eens. Van Emmen naar Weeze...
Optie1: Das via DLD A31 af rijden..
Optie2: Door NL en vlak voor Weeze grens over
Optie3: Recht naar beneden, Dld-NL-Dld
K weet nog niet wat ik doe en hoe ik rij, maar suggesties zijn welkom, en als je wil aanhaken, kan ik best mijn route daar een beetje op aanpassen
Ze hadden hem vast al wel op het oog, het lijkt me sterk dat er een artiest word binnengehaald binnen 2 weken puur omdat het andere grote label ook een artiest uit Australie heeft. Maar dat het daarom in een stroomversnelling is gekomen lijkt me wel....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het gevoel van na-aperij overheerst wel, als hij in opkomende gebieden lokale producers binnen had willen halen, had hij dat zelf ook kunnen doen... en niet 1/2 weken nadat Fusion het aankondigde!
[..]
dat ook wel natuurlijk, al kan het goed zijn dat hij is gaan zoeken naar een goede producer toen bleek dat Fusion Australiërs had
Zatoxquote:
Zijn geen toppers, maar wel lekker. VInd het begin van "I Hate u" wel lekker, maar tis melodieus erg standaard....quote:
Klopt maar wel beukersquote:
Inderdaad, heerlijk beuk werk bij Q-base zeker even paar Italiaanse vrienden bekijkenquote:
jij gaat zeker naar DM? want de kans is groot dat ik er ook (as usual) weer benquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk beuk werk bij Q-base zeker even paar Italiaanse vrienden bekijkenWeek erna mooi naar DM waar ik ze weer aan het werk mag zien!
Ja DM zijn altijd heerlijke feestjes met echt veel bekende mensen, helemaal vooraan losgaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij gaat zeker naar DM? want de kans is groot dat ik er ook (as usual) weer ben
scheelt dat ik op zaterdag altijd vrij ben (moest met vorige 'baan' ook altijd vrij vragen voor feestjes) en dus ook vrijdagavond naar de DM's kanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ja DM zijn altijd heerlijke feestjes met echt veel bekende mensen, helemaal vooraan losgaan
Probleem is vaak alleen proberen vrij te krijgen omdat week ervoor Q-base ook al op zaterdag vrij moet hebben.
Ik denk serieus dat als ze uit nederland hadden gekomen dat ze geen contract hadden gehad... ZO heel bijzonder zijn de platen ook niet...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:52 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat Bioweapon goeie tracks maakt heeft er natuurlijk niks mee te maken?
haha dat is niet zoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Idd, Prophet draaide al heel lang geleden een bioweapon track, die cosmic destination. Al ver voor het festival seizoen. Het speelt dus al veel langer.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
.. en dat het nu 2 weken na elkaar uitkomt wil niet zeggen dat er dit niet al veel langer loopt...dus ik zie het dan ook niet als reactie op...
Vintage herken ik van Decibel volgens mijquote:
quote:Low-E vs Alter Egosz - W.T.F.
art. nr. : AVIO 003
A1. W.T.F.
B1. Vendetta
so vannèquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:29 schreef mstx het volgende:
http://www.freaky.nl/cms/(...)520Egosz%252dWTF.htm
[..]
Waddefaaaaaak
En voordat de B wordt ondergesneeuwd, Vendetta <3quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
so vannè![]()
en wel tof dat hij op AVIO Records uitkomt
Ik vind Vendetta nou niet zo heel bijzonder, maar WTF is altijd goed!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:16 schreef LtNoX het volgende:
[..]
En voordat de B wordt ondergesneeuwd, Vendetta <3
Tvp'tje
Zal wel aan mijn smaak liggen, want ik wordt van de rips die ik tot nu toe van WTF heb gehoord niet heel warm. Prima toch, haalt iedereen wat uit die vinylquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:55 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik vind Vendetta nou niet zo heel bijzonder, maar WTF is altijd goed!
edit-
http://twitter.com/bioweaponmusic
http://youtube.com/bioweaponmusic
Kunnen er denk ik nu wel bij.
Het is zeker marketing technisch slim om buitenlandse producers/DJ's onder je label te hebben. Op deze manier kun je je label in andere landen promoten met de artiesten uit die regio die vervolgens ook jou label promoten. DIt is natuurlijk altijd goed voor de omzet en naamsbekendheidquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik denk serieus dat als ze uit nederland hadden gekomen dat ze geen contract hadden gehad... ZO heel bijzonder zijn de platen ook niet...
tis marketing technisch gewoon heel slim om ook buitenlandse producers te hebben.. en dat het nu 2 weken na elkaar uitkomt wil niet zeggen dat er dit niet al veel langer loopt...dus ik zie het dan ook niet als reactie op...
Leuke post!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn heb ik soms qua marketing meer respect voor Scantraxx en showtek dan Fusion.
Fusion maakt naar mijn idee wel de beste producties van Nederland! Maar aan de andere kant zijn Scantraxx en Showtek qua naamsbekenheid toch een stuk bekender (en zullen waarschijnlijk ook meer geboekt worden hierdoor) (is mijn mening hoor, miss dat mensen het tegendeel kunnen bewijzen)...
Komt er nu weer een hs gerelateerde discussie, ipv pimpen met auto's en installaties
Hier ben ik t helemaal mee eens.. (Boy ook goed verhaal hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Het is zeker marketing technisch slim om buitenlandse producers/DJ's onder je label te hebben. Op deze manier kun je je label in andere landen promoten met de artiesten uit die regio die vervolgens ook jou label promoten. DIt is natuurlijk altijd goed voor de omzet en naamsbekendheid
En wat Bartman en Seth beiden ook al gezegd hebben. Het is puur toeval dat het nu zo kort na elkaar bekend word. Seth haalde ook al aan dat The Prophet al eerder platen van hem draaide, dus dat het er eigenlijk al aan zat te komen. Scantraxx word natuurlijk soms behoorlijk hard door de zeik gehaald bij ons. Plaatjes die op elkaar lijken/ Scantrekjes/ pushen van artietsen als gastosa..
Dit maakt het nogal makkelijk om alles wat scantraxx doet ook maar tot slecht/copy-cat gedrag te bombarderen!
Als ik eerlijk moet zijn heb ik soms qua marketing meer respect voor Scantraxx en showtek dan Fusion.
Fusion maakt naar mijn idee wel de beste producties van Nederland! Maar aan de andere kant zijn Scantraxx en Showtek qua naamsbekenheid toch een stuk bekender (en zullen waarschijnlijk ook meer geboekt worden hierdoor) (is mijn mening hoor, miss dat mensen het tegendeel kunnen bewijzen)...
Kut.. Wilde net gaan pimpen met de audio die ik vanmiddag heb aangeschaft (vanaf de garage, auto opgehaald, doorrijden naar audio-boer)quote:Komt er nu weer een hs gerelateerde discussie, ipv pimpen met auto's en installaties
Wederom een leuke post!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar andere kant vind ik hun veels te hard gaan. Je merkt gewoon dat producties te snel uitkomen....en dat voor scantraxx die altijd zoooo langzaam waren. Dj's en producers komen als paddenstoelen uit de grond. De markt verzadigd. Producties worden minder sterk omdat ze moeten concurreren.
Ben het helemaal met je eens. Heb het gevoel alsof er veel meer geproduceerd wordt omdat het 'moet'. Te snel het goed vinden dat een track af is en dus op de markt kan worden gebracht. Of de inspiratie en creativiteit is helemaal weg, of ze nemen er gewoonweg de tijd er niet voor. Kijk naar Summer of Hardstyle en Scream. Dan is Summer of Hardstyle bijna gewoon een kopie. The Prophet en HHZ zijn creatief genoeg om een dikke plaat te maken, dat weet ik zeker. Neem er alleen wat meer tijd voor. Maak wat dikkere shit en het zal verkopen als een tierelier.quote:
Nou ik moet zeggen dat ik dit al langer vind. Producties worden sowieso snel in een stoffig hoekje gegooid. Daarom heb ik respect voor dj's die een oude vergeten plaat erop gooien, of juist een oude plaat in een nieuwe jasje steken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:34 schreef kollie het volgende:
[..]
Wederom een leuke post!
Wat ik een nadeel vind aan het zo snel uitpoepen van tracks is dat deze niet echt de tijd krijgen om te landen bij het publiek. Voor m´n gevoel wordt ie een paar keer uitgeprobeerd op een feest, en dan hop, door naar de volgende. Bij sommige tracks duurt het bij mij gewoon langer voordat de waardering pas echt intreedt. Paar voorbeelden: Connection van zany en Tat, Crtl.altdelete van de NC, woznotwoz van HHZ, phantom beat van hhz. Door het hoge produceertempo lijken dergelijke tracks in de vergetelheid te raken, jammer m.i.
Heb je ook wel gelijk in, maar daardoor willen we ook steeds meer en meer. Beter heb je gewoon wat geduld, des te meer kwaliteit je hebt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef de_huig het volgende:
van de andere kant bekeken misschien: hardstyle is gewoon erg gegroeid denk ik en daardoor teogankelijker op internet..meer youtbefilmpjes, meer bronnen om nieuwe vinyls te downloaden..
Mensen draaien thuis een plaat helemaal grijs en worden hem een beetje beu, nog voordat ze die plaat ook maar op een feest hebben gehoord. (even kort door de bocht dan he)..Om dit voor te blijven kan het zijn dat er zo snel en zo veel geproduceerd en uitgebracht wordt.
ook dit is een beetje beredeneerd na een paar bieries icm moe zijn
mja er zijn een paar groepen te onderscheiden als je het zo bekijkt:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
klassiekers á la : The prophecy,Here's Johnny, Immeasurably...
Mensen in de hardstyle scene zijn ook in mijn ogen niet heel erg openminded wat betreft veranderingen, experimenten en oudere platen draaien, ze willen alleen het nieuwste van het nieuwste en in mijn ogen doe je dan je eigen scene heel erg tekort.. het zijn nrs zoals hierboven genoemd die de scene gemaakt hebben tot wat het nu is en die mag je niet verloochenen naar mijn mening...
Kijk eens naar onze tracklist van ons jubileum topic. Daar stonden ook niet de nieuwste platen in.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mensen in de hardstyle scene zijn ook in mijn ogen niet heel erg openminded wat betreft veranderingen, experimenten en oudere platen draaien, ze willen alleen het nieuwste van het nieuwste en in mijn ogen doe je dan je eigen scene heel erg tekort.. het zijn nrs zoals hierboven genoemd die de scene gemaakt hebben tot wat het nu is en die mag je niet verloochenen naar mijn mening...
Maar ach, het zal een verloren tijd worden....quote:Beste Q-dance,
Helaas is Qlubtempo uit jullie lijst verdwenen en is het al een tijdje geleden dat de oude generatie van de harde stijlen van dance ten gehore zijn gebracht.
De "early hardstye" wordt niet vaak meer voor het publiek gedraaid, zeker nu Qlubtempo van het lijstje is verdwenen.
Mocht er wel wat early , dan is het vaak door de eerste dj van het desbetreffende feest. Vaak wordt de term "early" geassocieerd met het bekende jaartal 2001. Maar wat nou helemaal upcomming is, is dat er steeds meer platen uit de periode 2003-2007 worden gedraaid. Kijk maar eens naar diverse livesetjes van de dj's die thuis druk met het mixen zijn.
Zelfs de welbekende online hardstyle radio show op FearFM wordt alles uit de kast gehaald om de oude dagen weer terug te halen. Zelfs wordt Pavo erbij betrokken om deze platen om een fijne manier in te mixen.
Daarnaast worden steeds meer platen uit deze periode in een nieuw jasje gestoken. Mensen herkennen de oude deuntjes en geluidjes en worden daarom altijd weer enthousiast.
Is het misschien niet een prachtig idee om een feest te organiseren in het sfeertje van Qlubtempo, maar dan met een ander tijdsbestek? Juist voor de andere generatie, die net iets later in de hardere stijlen kwamen rollen. Ik denk dat hier heel veel animo voor is en dat dit een succesvol feest kan worden.
op repeat voor 48 uur en gaaaaaan!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
lijkt me aardig grote (als in 'dik' ) versterker, of komt dat door het plaatje? radio is tof, zelf toen ook naar gekeken alleen die viel af omdat er geen USB opzat en het groen niet mooi stond bij de blauwe dashboad-verlichting van de Volkswagenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:43 schreef Koepert het volgende:
Zo diep in de nacht kunnen er toch weinig direct commentaar leveren, dus stiekem pats ik ff met mn audio Hihi...
[ afbeelding ]
Versterker
[ afbeelding ]
Radio
Sub kan k ff geen plaatje van vinden maar 750W Caliber matching met de versterker iig..
Nu nog bezig met inbouwen..
Komt door t plaatje, t is vrij standaard maat... USB gebruik ik toch eigenlijk niet, komt ook slecht uit met pook (zit dicht op elkaar) en ja dashboardverlichting... Hij kon ook in rood, maar dat vloekt net zo hard met zacht oranje...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op repeat voor 48 uur en gaaaaaan!!![]()
![]()
[..]
lijkt me aardig grote (als in 'dik' ) versterker, of komt dat door het plaatje? radio is tof, zelf toen ook naar gekeken alleen die viel af omdat er geen USB opzat en het groen niet mooi stond bij de blauwe dashboad-verlichting van de Volkswagen
dat is dan wel jammer, heb je een foto van het interieur / dashboard?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Komt door t plaatje, t is vrij standaard maat... USB gebruik ik toch eigenlijk niet, komt ook slecht uit met pook (zit dicht op elkaar) en ja dashboardverlichting... Hij kon ook in rood, maar dat vloekt net zo hard met zacht oranje...
Maar wij zijn dan meestal ook mensen uit de eerste 2 categorieen van Huigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk eens naar onze tracklist van ons jubileum topic. Daar stonden ook niet de nieuwste platen in.
Zeer net betoog hoor! Overigens van de rest ook allemaal. Blij dat er eindelijk weer eens wat fatsoenlijke discussies zijn. (En misschien ook eens opvallen) Overal tegenaan schoppen is natuurlijk altijd leuk, maar niet de meest geweldige manier. Het is volgens mij sinds een tijdje toch weer eens wat meer 'wat wil ik en wat vind ik geweldig' dan 'dat is kut, dat hoef ik niet'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:31 schreef ElDani het volgende:
Mijn hoop hierin is eigenlijk gevestigd op Digital Attack. Deze mannen staan los van Q-dance, B2S, ID&T enzovoorts. Ik hoop dan ook dat zij de echte liefhebber kunnen bekoren met goede feesten. Aan de namen die ik nu op die library zie (dat zijn er 15, waaronder ook genoeg vette namen, nieuw zijn DHHD, AVIO, Donkey Rollers, Pila, The Beholder & Max Enforcer en helaas Gostosa, volledige lijst: http://www.last.fm/user/digitalattack/library) kunnen zij het misschien wel klaarspelen om een grotere speler te worden!
Zo en nou is het klaar met mijn betoog.. Die is lang geworden!![]()
Eigenlijk wel een beetje. Ik denk dat het zelfs in dit topic nog aan de orde is gekomen. Ik denk door Seth...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef viz het volgende:
Is het mensen ook opgevallen dat Josh&Wesz niet meer op de Q-feesten draaien? Stonden eerst op de grote Q-feesten, maar nu helemaal niet meer. Naar mijn mening toch een van de betere HS dj's. Of ben ik oud nieuws aan het verkondigen..?
Waar heb je je diploma in gehaald dan? En wat ga je nu voor studie doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef T_Killer het volgende:
Wat de Crusty probeert te zeggen is dat Q-dance bijna alleen maar artiesten boekt die aangesloten zijn bij Platinum Agency (boekingskantoor). J&W zijn dat niet en dus worden ze niet vaak geboekt voor feesten met een Q in de naam
* T_Killer Heeft bai de wai z'n diploma gehaald (zou tijd worden ook, maandag begint nieuwe opleiding)
Bachelor planologie, ga nu door met master planologiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Waar heb je je diploma in gehaald dan? En wat ga je nu voor studie doen?
Ben vandaag ook voor het eerst naar school geweest, kennismaking introductie hoe je het maar wil noemen.
snap ik ook niet, verder puike lijst artiestenquote:Snap alleen niet waarom ze Technoboy naar 3 harde acts plaatsen, maar zou wel aan mij liggen!
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef T_Killer het volgende:
Leuke discussie, ben het vooral eens met het feit dat de producties er in een veel te hoog tempo worden uitgepoept, en dat ze daardoor niet echt kunnen doordringen (bij mij in ieder geval). Dit is vooral het geval bij NC en HHZ. Hebben ze een vette plaat uit en begin je m te waarderen, zie je op YT alweer promo's van de volgende plaat.
quote:DBSTF - Music Made Addictz:
Tracklist:
Intro
Music made addict
Ultimate high
Music is why(ft. Dj Isaac)
Let’z dance
Supernova
The human soul(ft. Wildstylez)
Dreamers of dreamz
Essence of sound
Let it go(ft. Josh & Wesz)
Teqnology
Sound of thunder(ft. MC Villain)
In other wordz(ft. Deepack)
Ride with uz(Max Enforcer rmx)
Shiverz(ft. High voltage)
Dit klinkt echt zeer amateuristisch! Zoals bij de reacties op Youtube ook al staat melodie van Brennan Heart gejat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Toneshifterz:
Bekijk deze YouTube-video
Dacht dat Rock Diz (Deepack) en nummer wat ze op Qlimax draaide er ook op stonden was geloof ik een ft met J&Wquote:
Precies wat het eerste in mij op kwam toen ik de discussie las. Verder heeft huig met zijn reactie ook gewoon gelijk: Hardstyle is gegroeid (van het nummer Raver in bruno, naar steeds meer kleine lokale feestjes met hardstyle als genre, tot de TMF party agenda / Radio 538 party agenda die ook hardstyle feesten aankondigen). Steeds meer mensen om mij heen die hardstyle ook beginnen te waarderen. En waardoor gaan die ze waarderen? Door de melodieuze tracks, een beetje de instapnummers zoals Scantraxx ze vaak maakt(e).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het schijnt trouwens buiten het marketing verhaal van scantraxx om dat Dov nogal dik in Q zit, dus ook daarom veel boekingen voor zijn artiesten..Als je bij scantraxx tekent belooft hij je dat je mag gaan draaien op feesten als defqon, IQ Qlimax.. hij regelt dat..
Dat is het voordeel van de grootste zijn...
Verder heb ik ook meer met fusion, meer omdat dat een echte brabantse gezellige bende lijkt (ipv een zakenimperium uit amsterdam) en de toch iets meer hardere en duistere stijl past beter bij mij![]()
Verder vind ik scantraxx iets meer een instap label
Dat ben ik ook helemaal met je eens hoor! Ik ben ook begonnen met Showtek, The Pitcher, Headhunterz en Zany. Ik denk zo nog heel veel meer. Dat geeft ook echt niet, ik bedoel niet iedereen hoeft op dezelfde lijn te zitten qua producties en iedereen wil weer wat andersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:00 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Precies wat het eerste in mij op kwam toen ik de discussie las. Verder heeft huig met zijn reactie ook gewoon gelijk: Hardstyle is gegroeid (van het nummer Raver in bruno, naar steeds meer kleine lokale feestjes met hardstyle als genre, tot de TMF party agenda / Radio 538 party agenda die ook hardstyle feesten aankondigen). Steeds meer mensen om mij heen die hardstyle ook beginnen te waarderen. En waardoor gaan die ze waarderen? Door de melodieuze tracks, een beetje de instapnummers zoals Scantraxx ze vaak maakt(e).
Vervolgens het 100% eens met ElDani, waarbij ik toe zou willen voegen dat hetzelfde gebeurt met de 'donkere' en 'melodieuze' hardstyle: Het constante geschop tegen 'melodieuze' nummers door 'coole bois' die alleen de donkerdere hardstyle 'vet lauw' vinden, komt me de neus uit:
Een muziekstijl leer je kennen door instapnummers (in het geval van hardstyle, niet te harde kick + leuke melodie). Veel mensen verbreden hun smaak binnen het genre en gaan na een tijdje bijvoorbeeld vooral de donkerdere hardstyle leuk vinden, waarna het vooral deze groep 'echte hardstyle fans' is die tegen 'iedereen' die van de wat melodieuzere hardstyle houdt aan gaat schoppen.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat iemand hier dat doet, ik doel meer op de algemene tendens.
congratz kerel!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Bachelor planologie, ga nu door met master planologie
beetje matig, vind Sahara beter te doenquote:
De ft met J&W staat er toch op?quote:Dacht dat Rock Diz (Deepack) en nummer wat ze op Qlimax draaide er ook op stonden was geloof ik een ft met J&W
In dat geval zitten hun ook bij een behoorlijk groot label. Explosive Records (Italy) & Kattiva Records zijn gewoon allemaal van Edinet (waar tevens Activa Records ook bij zit). Activator is tevens ook bij veel labels een soort van mentor van nieuwe talenten. (Ik heb even geen bron meer...)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
laat ik dan ook maar even een nuttige bijdrage leveren aan de huidige discussie. heb geen zin in hele lappen tekst, maar ben het donders eens met iedereen die vind dat we meer van 2007 en eerder moeten horen op feesten, want dat is juist verrassend, daardoor gaan de mensen met eenop hun gezicht los!
en gelukkig zijn er nieuwe(re) artiesten zoals bijvoorbeeld Digital Punk, Profyler, Pau DJ en Pysko Punkz niet op de 'grote labels' zitten, maar wel op labels zoals Seismic en AVIO Records. Atmozfears wilde ik ook noemen, maar die hebben hun 3 vinyls op 3 verschillende labels uitgebracht lees ik op Discogs
Edina is bij mij toch behoorlijk groot..? Wat zie je als echt groot? SAIFAM?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
blijft staan dat het geen Scantraxx, Fusion of wat 'groter' Italiaans label is
Ik kan dan weer geen liveset vinden om te downloaden, maar er staat wel op de site vermeld (en niet in het nieuwsbericht) dat het LIVE zal worden uitgezonden op B2S radioquote:Voor deze editie is er een speciale Euphoria miscosite gereleased! Hier vind je de trailer, maar ook leuke downloads als livesets, wallpapers en een exclusieve Euphoria ringtone! Neem een kijkje via www.b2s.nl/euphoria2009/
Ik heb dat ook vaak dat ik plaatjes moet leren kennen en als ik ze voor het eerst hoor geniet ik een stuk minder dan dat ik ze hoor als ik ze ken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:34 schreef kollie het volgende:
[..]
Wederom een leuke post!
Wat ik een nadeel vind aan het zo snel uitpoepen van tracks is dat deze niet echt de tijd krijgen om te landen bij het publiek. Voor m´n gevoel wordt ie een paar keer uitgeprobeerd op een feest, en dan hop, door naar de volgende. Bij sommige tracks duurt het bij mij gewoon langer voordat de waardering pas echt intreedt. Paar voorbeelden: Connection van zany en Tat, Crtl.altdelete van de NC, woznotwoz van HHZ, phantom beat van Wildstylez. Door het hoge produceertempo lijken dergelijke tracks in de vergetelheid te raken, jammer m.i.
Precies gewoon lekker mixen van oud en nieuw. En wanneer ze altijd de zelfde tracklist houden van nieuwe platen word het ook een stuk saaierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:57 schreef 16meter het volgende:
Naar mijn mening zijn de leukste sets vaak een mix van oud, recent en nieuw. Ze hebben zeker 4 jaar materiaal om uit te kiezen (wat nog een beetje in deze sound past), maar de trend is om altijd unreleased werk te draaien, zoveel mogelijk. Beetje jammer, daardoor hoef ik ook niet 2x in een kort tijdsbestek bijv. Headhunterz of Noisecontrollers (hoe vet ik die producties evt. ook vind) te zien/horen draaien. Je krijgt toch weer ongeveer hetzelfde kunstje met dezelfde tracks voorgeschoteld.
Ik zat gister met volle teugen te genieten, wat een lekkere set was dat, heb hem toen maar voor de helft gehoord, maar gelijk vanmiddag gedownload en geluisterd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu we het toch over platen uit 03-07 hebben, op de bekende plaatsen staat setje van Dizzorder @ 2Dangerous met behoorlijk wat plaatjes uit deze periode...
Nu maar hopen dat dit soort platen meer op de grote feesten langskomen
\quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Voor de Mysterland bezoekers de lijn van de Q-dance stage:
11:00 - 12:15: Kamui
12:15 - 13:45: D-Block & S-te-Fan
13:45 - 15:15: Headhunterz
15:15 - 16:45: Noisecontrollers
16:45 - 18:00: Tatanka
18:00 - 19:15: Deepack
19:15 - 20:45: Technoboy
20:45 - 22:00: Luna
22:00 - 23:00: Evil Activities
Snap alleen niet waarom ze Technoboy naar 3 harde acts plaatsen, maar zou wel aan mij liggen!
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu we het toch over platen uit 03-07 hebben, op de bekende plaatsen staat setje van Dizzorder @ 2Dangerous met behoorlijk wat plaatjes uit deze periode...
Nu maar hopen dat dit soort platen meer op de grote feesten langskomen
Moet nog busreisje boeken vandaag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:17 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm q-base komt aardig dichtbij nu en wil natuurlijk wel op tijd weten wie en hoe we gaan , is et misschien makkelijker dat mensen mij ff pm droppen en dan maak ik een mass pm en praten we daarvan uit verder ?
Ik ben er nog steeds niet uit hoe te gaan :p Er is wel 1 ding zeker en dat is dat ik er bij ben!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Moet nog busreisje boeken vandaag.
ik niet, maar heb ook interessequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef NLS04 het volgende:
d’Stylerz – Just A Freak (Just A Freq Remix) (wie had deze full?)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:36 schreef Sethje het volgende:
Tering nog nooit zo lang bezig geweest met bijlezen
TTU = Two Thumbs Up, Timmaayyyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef T_Killer het volgende:
* T_Killer Heeft bai de wai z'n diploma gehaald
Bij ST krijg ik altijd het Gabbier Piet gevoelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Albums is nu de trend van afgelopen 2 jaar ongeveer. Showtek is hierentegen wel weer sterk geweest door als eerst een goed album op de markt te zetten dat veel naamsbekendheid creerde.... Wat ze nu hebben verdienen ze, maar je weet dat dit soort dingen meer mensen aan trekt. Meer mensen is meer commerciële gebeurtenissen, meer volk, minder sfeer (voor mijn gevoel), meer geld voor labels, duurdere kaartjes en consumptie omdat mensen toch wel naar een feest gaan, mindere producties om aan de eisen van de mensen te doen etc....
en Julio Iglesias Cristiano Giusberti dannn,bonuspunten voor diegene die weet wie dit zeiquote:Ik heb het gevoel dat de enige stabiele factor de Italianen zijn. Weet niet waarom. Nog altijd sterkte producties. Niet constant bezig met nummers zo snel mogelijk de grond uit te trekken etc....
Liekt mien zeer sterk. Denk niet dat producers in de studio zich druk maken om het dl/draai-gedrag van 'ons' maar zich meer bezighouden met draaien op feesten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef de_huig het volgende:
Mensen draaien thuis een plaat helemaal grijs en worden hem een beetje beu, nog voordat ze die plaat ook maar op een feest hebben gehoord. (even kort door de bocht dan he)..Om dit voor te blijven kan het zijn dat er zo snel en zo veel geproduceerd en uitgebracht wordt.
Huh, Zany heeft De Kreuners gecoverd? Of bedoeld je dat je zwaar wil?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef NLS04 het volgende:
- Op Q-base ik wil je, blijf bij me meebleren op de tweede climax van die nieuwe zany![]()
"e:Kijk eens naar onze tracklist van ons jubileum topic.
Of kunnen we niet zolang wachten .... iemand hier ook zin in een nieuwe FOK!-de oudjes-mixquote:Volgend jaar een 5 jarig jubileum
wat ik bedoelde ging ook over de feesten..wij (als in: fokkers) willen blijkbaar ook oude klappers tussendoor, maar veel mensen willen nieuw nieuw nieuw..omdat het nu toegankelijker is (yt, downloads)..is het al snel niet nieuw meer voor veel mensen, ook al hebben ze het nog niet op een parteh gehoord. Komen ze dan op een feest en wordt die plaat gedraaid is ie vaak al 'oud' omdat ie al beschikbaar was via youtube (en eventueel downloads). Als je dit door trekt zou je kunnen zeggen: mensen vinden dat de dj oude platen draait--> set wordt minder gewaardeerd --> andere mensen lezen kritieken, dj ook --> dj vermindert in poplariteit --> minder boekingen --> minder inkomsten --> besluit nog meer nieuw spul te maken om de kritieken voor te blijvenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Liekt mien zeer sterk. Denk niet dat producers in de studio zich druk maken om het dl/draai-gedrag van 'ons' maar zich meer bezighouden met draaien op feesten.
Ik kan het fout hebben want op feesten is eigenlijk alleen maar waar ik met producers te maken heb. Omdat ik 0,0 plaatjes koop, ben ik voor hen niet interessant en zij halen denk ik toch de meeste omzet uit feesten ipv verkoop van plaatjes
Die luister ik nu ook maar dan het origineel; Zymotix - Rachel In Trance (Club Mix)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef nattermann het volgende:
Heb nu bijvoorbeeld Nazty Boyz - Angel (hardstyle masters cut) opstaan, en ik heb zooo'n zin om nu naar een feestje te gaan
Nog een lijstje:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:57 schreef nattermann het volgende:
Bij de term "oudere plaatjes" moet ik al snel denken aan de tijd dat platen als Noisecontrollers - Crump, Southstylers - Crystall, the KGB's - Superdisco, Southstylers - Pounding Senses en dat soort nummers.
Toch vind ik die hardstyle nog steeds beter als de stijl die tegenwoordig veel gehanteerd wordt. Ookal ben ik niet zo'n kenner, haha
Op zulke platen ga ik ook losser dan andere
Je bedoelt de Dokey rollers remix van shout out, toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nog een lijstje:
headhunterz-forever az one
kgb's - superdisco
technoboy - vita
klone - dragons lair (builder remix)
scope dj - lockdown
buider - my life is just a demo
wildstylez - life's a bitch
headhunterz & abject - scantraxx rootz
dbstf - ride with uz
dbstf - evolutionz
showtek - shout out (dbstf remix)
the pitcher - karma
frontliner - tuduu
dozer - church of the darkside
zo kan ik nog wel even doorgaan...
Juist, haha!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:14 schreef kollie het volgende:
[..]
Je bedoelt de Dokey rollers remix van shout out, toch?
Die is toch wel zo koningquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nog een lijstje:
klone - dragons lair (builder remix)
zo kan ik nog wel even doorgaan...
Je zou denken dat die ook wel in mijn lijstje past maar ik vind dat nummer echt vreselijk slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:31 schreef nattermann het volgende:
voiceeeeees, i hear voiceeeeeeeeeeeeeeeheheeeeeeeees
TU TU TU TU TU TUTUTUTUUUUUUUUU
De NC gooiden die er gisteren nog op @ MLquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:14 schreef kollie het volgende:
[..]
Je bedoelt de Dokey rollers remix van shout out, toch?
Extince - Viervoeters... Makkiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
en Julio Iglesias Cristiano Giusberti dannn,bonuspunten voor diegene die weet wie dit zeidie bracht/brengt ze ook uit als warme broodjes.
[..]
Liekt mien zeer sterk. Denk niet dat producers in de studio zich druk maken om het dl/draai-gedrag van 'ons' maar zich meer bezighouden met draaien op feesten.
Ik kan het fout hebben want op feesten is eigenlijk alleen maar waar ik met producers te maken heb. Omdat ik 0,0 plaatjes koop, ben ik voor hen niet interessant en zij halen denk ik toch de meeste omzet uit feesten ipv verkoop van plaatjes
Ben ik trouwens wel benieuwd naar ... hoe meten ze populariteit in deze scene?
Want naast het ge-plug van bijv. Dov worden artiesten geboekt om volle zalen te trekken. Kijken ze dan alleen de verkoopcijfers of ook naar beoordelingen van setjes e.d. ?
[..]
Wacht maar op de foto's.. Ruffian in een outfit als spreekstalmeesterquote:
Preciesquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
De NC gooiden die er gisteren nog op @ ML
Congratulations and celebrations *dansje*quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Da_Ripper heeft ook zn papiertje gehaald & mag zich nu officieel Docent Engels 2egraads noemen
Extince - viervoetersquote:en Julio Iglesias Cristiano Giusberti dannn
Check heb nog een week vrij dus noem maar eens wat platenquote:FOK!-de oudjes-mix
gehele verhaal hierquote:Q dance
Waar de mainstage het van de bekende namen moest hebben, werd dit podium op alle andere vlakken overtroffen door de Q dance-stage.
Onofficieel is dit dan ook het daadwerkelijke hoofdpodium. De machtige façade straalde een duistere sfeer uit en het reusachtige masker keek dreigend over de stampende massa.
Hardstyle
Uit de boxen klonk voor de massa ontoegankelijke hardstyle. Toch was de licht- en lasershow in combinatie met het indrukwekkende decor voor veel mensen een reden om juist hier te blijven plakken.
De heuvel voor het podium, gedecoreerd met honderden kleurrijke vlaggen, raakte steeds voller naarmate het donker werd en de show ondersteund met vlammen tot zijn volste recht kwam.
5 lagen kippenvel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:39 schreef NLS04 het volgende:
stanley is een held :
EDIT:
Stukje op nu.nl over ML 09 :
[..]
gehele verhaal hier
O man wat was dat geilquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:39 schreef NLS04 het volgende:
stanley is een held :
EDIT:
Stukje op nu.nl over ML 09 :
[..]
gehele verhaal hier
in 1 woord: gruwelijkquote:
Ik snap zo verschrikkelijk niet wat mensen tegen deze plaat hebben?? Dit is werkelijk een prima plaatje, alleen die vocals zijn minder.. Maar voor de rest klinkt dit toch niet slecht?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef poiuytr het volgende:
Noisecontrollers heeft op ML weer die walgelijke Showtek plaat gedraaid!
http://www.youtube.com/us(...)ploads/3/N-xF2pxAnWo
Stanley kent de vocals al aardig van deze track
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik snap zo verschrikkelijk niet wat mensen tegen deze plaat hebben?? Dit is werkelijk een prima plaatje, alleen die vocals zijn minder..
Dana-zaal trekt mij ook het meest. KLeine kans dat ik hier bij ben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mwah vind het niet heel bijzonder, de Dana zaal trekt mij nog het meest, en Dee-Block & S-Te-pack LIVE lijkt me ook een feest worden
Goed bezig herman!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
* Da_Ripper heeft ook zn papiertje gehaald & mag zich nu officieel Docent Engels 2egraads noemen![]()
Agree, kzal eens gaan nadenken over m'n nominatiequote:Of kunnen we niet zolang wachten .... iemand hier ook zin in een nieuwe FOK!-de oudjes-mix![]()
Weet niet precies welke mix dat dat is, maar je moet eens de set van D'stylerz @ 2dangerous erbij pakken en luisteren op 49.50 (en ff je woofers op standje 11 zetten). Die mix klapt dr goed op!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef NLS04 het volgende:
d’Stylerz – Just A Freak (Just A Freq Remix) (wie had deze full?),
gewoon vergeten: maar alsnog gefeliciteerd kerelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
* Da_Ripper heeft ook zn papiertje gehaald & mag zich nu officieel Docent Engels 2egraads noemen![]()
Netjes!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Stereotuners - we can do this. Dat filmpje is er alleen niet meer..quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:34 schreef T_Killer het volgende:
Tenslotte nog n vraag: In mei ofzo was er euphoria, en daarvan had stanley3x0000000 n filmpje van gmaakt en op zn account gezet van n TBA van Deepack met zo'n uber geile midintro. Weet iemand of dat nummer inmiddels al een naam heeft? en of het ergens te vinden is, want t staat niet meer op stanley zn account
Mr. Puta - Green Stuffquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef CrustyClown het volgende:
Regels. Nummer uit periode >2003 < 2007
en max 1 nummer p.p
Die wou ik ook als bijdrage leveren!quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
mijn bijdrage: Pavo & Zany - Orgasmo uit juli 2005
ik zou het graag voor je doen, maar dit was mijn keuze ook al in de jubileum mix..:Dquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:24 schreef ReMcOrE het volgende:
en dan maar hopen dat iemand anders Immeasurably als bijdrage doet
ook een juweeltjequote:Op maandag 31 augustus 2009 14:06 schreef T_Killer het volgende:
Edit van de edit:
Alpha Twins vs Trilok n Chiren - Initial attack
1 van de beste anthems ooit gemaakt vind ik zelf, heerlijke 2e kick die flink laag gaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:22 schreef de_huig het volgende:
DJ Zany - Science Religion (2005)
Verdere positieve stemadviezen van mijn kant:
Elke willekeurige donkey plaat uit die periode
Zatox was paar maanden terug in Zak, stond die in booth en gaf ik mijn telefoon met als tekstbericht Postal maar hij draaide hem nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Da Revolutionists - Postal (Zatox rmx) (maart 2007)
die vinyl hoesquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik stem op Davide Sonar - Techno Boheme
The World, ook zo'n heldenplaatquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:16 schreef LtNoX het volgende:
Schrap dat, Philippe Rochard - The World. in de hoop dat iemand anders dan aan metal licker en/of catchin' up denkt
Donkey_Rollers_-_The_Sound_Of_The_Beast <-- valt me tegen de huidige is veul beter/harder dus die hebk er maar uit gehaaltquote:A-Lusion_feat_MC_Villain_-_Get_Smacked-
A-Lusion-Perfect_It-
Southstylers-Wraow__Diz_Tortion
Donkey_Rollers-Evil__Ruff-
Donkey_Rollers-No_One_Can_Stop_Us__Followers-
Southstylers-Decibel_Anthem_2006
Brennan_Heart_-_Revival_X__Cult_Music
D-Block_And_S-Te-Fan_-_Keep_It_Coming__Our_Way
Scope_DJ_-_Lockdown__Protocol
DJ_Zany-Science_And_Religion
DJ_Duro_-_Cocaine_M
DJ_Duro_and_The_Prophet_-_Shizzle_My_Dizzle
The_Prophet_Vs_Deepack-Stampuhh
Black_Identity_-_Blckr_Thn_Blck
Wildstylez_-_K.Y.H.U.__Clubbin
The_Prophet_Feat_Headhunterz_-_Scar_Your_Face__High_Rollerz
Headhunterz_-_Forever_Az_One__Digiwave
Headhunterz_-_Aiming_4_Ur_Brain__Left_Some_Answerz
A-Lusion_-_The_4_Elementz-
The_Beholder_and_Max_Enforcer-Bitcrusher-
The_Beholder_and_Balistic-The_Decibel_Anthem-
The_Beholder_And_Balistic_Feat._Max_E.-Decibel
The_Beholder_and_Balistic_feat._Max_Enforcer_-_Bigger_Better_Louder
The_Beholder_And_Balistic_feat_Max_Enforcer_-_Nuclear_Reaction
The_Pitcher-Grindin__Centroid
Heeelemaal waar van Catchin' up maar goddomme, wat gaat die plaat (nog steeds) hardquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
The World, ook zo'n heldenplaatMetal Licker @ Qlimax 2006 door Alpha Twins
en Catchin' Up valt bij mij beetje in het rijtje bekende-nummers-naar-hardstyle
Kan ik mijn keuze nog veranderen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:30 schreef de_huig het volgende:
Overzichtje:
Pavo & Zany - Orgasmo(2005) - Remcore
A-Lusion - Drummer Beat(2006) - ElDani
Da Revolutionists - Postal (Zatox rmx)(2007) - Em-Dee-Em-Aa
The Prophet vs DJ Duro - Shizzle The RMX (Brennan & Heart Remix)(2005) - PartyAnimal87
Zanza labs - Control the mind (2006) - T_Killer
DJ Zany - Science Religion (2005) - de_huig
Zatox - Tanz Elektrik (bij voorkeur de Hardmix)(2006?) - Koepert
ZTX & Kingsman - Smokin'N Pourin'(2007) - Sethje
en natuurlijk: Mr. Puta - Green Stuff(2006) - mstx
2006 was een goed het beste A-Lusion-jaar. More Action / Bring The Newzquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:58 schreef Sc0tTy het volgende:
maargoed als ik er 1 moet kiezen
A-Lusion_feat_MC_Villain_-_Get_Smacked en dan de no guitar mix
nee, gekozen is gekozenquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Kan ik mijn keuze nog veranderen?![]()
Ik wil deze er graag in: Citizen - Taunus (Ford Mix) (2003)
In dat geval; veel luisterplezier.quote:
gewoon als intro-plaat doen, ff klein stukje vocals en dan volgende plaat erinquote:
OMG, dit is echt een er-zijn-te-veel-goede-platen-dus-ik-vergeet-er-99-van-de-100-moment voor mij!quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:34 schreef kollie het volgende:
Mijn keuze valt op:
Noisecontrollers - Furybox
mmm, is furybox niet gereleased ofzo? Heb ik niet bij nagedacht. Dit was het nummer dat het eerst bij me opkwam.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:37 schreef mstx het volgende:
Ohja er stond zeker niet dat hij *gereleased* moest zijn tussen 2003 en 2007. Zo ken ik er nog wel een paar.
Misschien nog Tricky Tricky omdat ik zoveel herinneringen heb aan die plaat!quote:01-zairon_-_im_techno_(ztx_remix)
02-donkey_rollers_-_no_one_can_stop_us_(showtek_kwartjes_remix)
01-tatanka_-_mess_up-nbd
01-hardstyle_masterz_feat_max_enforcer_-_light_of_the_dark_(the_blackout_mix)-ihq
01-citizen_-_if_i_say_stop_(original_mix)
The Pitcher - Sleeping
01-blutonium_boy_joins_luna_-_blackout
Brennan Heart - Revival X
Donkey Rollers - Strike Again 2004
Headhunterz vs Abject - End of my Existence
Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
Tatanka - Floor Massacre
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:34 schreef kollie het volgende:
Mijn keuze valt op:
Noisecontrollers - Furybox
Tricky Tricky, tétedetétéquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef poiuytr het volgende:
Misschien nog Tricky Tricky omdat ik zoveel herinneringen heb aan die plaat!
en natuurlijk Natte Asbakquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef LtNoX het volgende:
[..]Die en Keep It Coming waren toen een tijdje heeeelemaal hot, en met recht!
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Tricky Tricky, tétedetété
[..]
en natuurlijk Natte Asbak
je vergeet In Our Memories ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:00 schreef LtNoX het volgende:
[..]Zou die helden vinyl ook al haast vergeten.
Bah, zelfs Abject - Feel so Good compleet vergeten. Gaat goed.
In Our Memoriesquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je vergeet In Our Memories ook![]()
en helaas duurde het eeuwen met die vinyl van Natte Asbak, de plaat was al oud en de hype was voorbij toen hij eindelijk kwam...
en dan niet de vinyl versie maar de final version voordat hij klaar gemaakt werd voor de vinyl, die gaat nog een stukje harderquote:
Klopt ja, dat was heel zuur voor J&W toen. In Our Memories miste voor mij net dat kleine beetje, misschien lag het aan het gebrek aan een vocal. Die was ik dus niet vergeten (quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je vergeet In Our Memories ook![]()
en helaas duurde het eeuwen met die vinyl van Natte Asbak, de plaat was al oud en de hype was voorbij toen hij eindelijk kwam...
link?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan niet de vinyl versie maar de final version voordat hij klaar gemaakt werd voor de vinyl, die gaat nog een stukje harder![]()
echte kneiters hebben een melodie die mensen aan het stampen brengtquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
link?
In our memories is
échte kneiters hebben geen vocals nodig.![]()
Die was beter jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan niet de vinyl versie maar de final version voordat hij klaar gemaakt werd voor de vinyl, die gaat nog een stukje harder![]()
Klopt ja, je post echt al 2 x waar ik ook aan denk. Like a Fireball vond ik voor die tijd ook een heerlijk plaatjequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Rock That Thing en Dejected kon ik ook heel goed hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Klopt ja, je post echt al 2 x waar ik ook aan denk. Like a Fireball vond ik voor die tijd ook een heerlijk plaatje
Gerucht ging toen in die tijd ook vaak dat Abject achter veel releases zat van HH of praat ik onzin?
Van HHZ heb ik geen flauw benul, maar Like a Fireball <3. Doet me ook gelijk weer aan de Tovenaars op Cocaine denken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Klopt ja, je post echt al 2 x waar ik ook aan denk. Like a Fireball vond ik voor die tijd ook een heerlijk plaatje
Gerucht ging toen in die tijd ook vaak dat Abject achter veel releases zat van HH of praat ik onzin?
Als je toch bezig bent, kan je die link ook ff naar mij sturen? Thanks in advancequote:Op maandag 31 augustus 2009 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echte kneiters hebben een melodie die mensen aan het stampen brengtlinkje krijg je zo
op je wenken bediend kerelquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:21 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, kan je die link ook ff naar mij sturen? Thanks in advance
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef CrustyClown het volgende:
Deze jongen denkt nog even na over zijn definitieve keuze !
Verder. Deze kerel heeft de Ultimate Donkey Rollers Mashup gemaakt...
class="spoiler">Als je het mij vraagt is het de slechtste. Kom op, dit kan beter !!
hoor het welquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
prima suggesties allemaal de plaatjes die niet in mijn bezit zijn of in kut kwaliteit zal ik wel even om vragen via de PM
green stuff ? nee die moet er echt nie inquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
omdat ik mr puta absoluut niet wil gebruiken
Kanonnen. Speel graag een beetje met mashups in mijn vrije uurtjes, omdat ik van Cubase en FL echt de ballen niet begrijp, maar deze jongen moet ook nog wat oefenen. Als je heel duidelijk de schuifjes open hoort gaan klopt er iets niet. ('Filmpje' is ook al zo irritant)quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:20 schreef CrustyClown het volgende:
Deze jongen denkt nog even na over zijn definitieve keuze !
Verder. Deze kerel heeft de Ultimate Donkey Rollers Mashup gemaakt...
FTS ook niet hoop ik. Nog even nadenken over de definitieve keuze.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
En MSTX ik heb graag dat jij je keus veranderd in die van citizen (dus tegen de zin van Remcore in) puur omdat ik mr puta absoluut niet wil gebruiken
quote:1. Deepack vs. Luna - Stomper
2. Atmozfears - Mental Atmosphere
3. Pavo - Tekno Musik
4. A-Lusion - Freeek It Up!
5. Antifact - Path Of Righteousness
6. Wildstylez - Revenge
7. Ran-D vs. Alpha Twins - Say yeah
8. Sylenth & Glitch - Music In You
9. Bass Modulators - Give It Up
10. Freqz - Ta Reine
11. Pavo - Communicate
12. Corleone - The 5th Dimension
13. Floorcrushers - Psycho Stylez
14. Bass Modulators - The Cube
15. Corleone - Freak With Me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik deze allemaal hoor krijg ik de mooiste herinneringen wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt. Al die feestjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik er ga er een nachtje over slapen
[ Bericht 21% gewijzigd door Da_Ripper op 01-09-2009 11:31:14 ]Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Mooie plaatjes! alleen is Her Voice officieel van 2007, ik moest hem ook opzoeken En de nerd in mij is er vrij zeker van dat Revival X van the Prophet @ Sensation Black 2006 is, maar dat is nitpicking.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef LeonH het volgende:
Grote twijfel tussen:
Revival X (voor het eerst gehoord op Sensation Black bij The Prophet 2005)
Immeasurably
Her Voice
Ook was ik altijd dolverliefd op Pavo & Zany - 99.nine. Ben helemaal uit m'n naad gegaan op Q-base 2005 toen Pila 'm draaide in de Alpha Six bunker destijds
Dit zijn plaatjes waar ik nu over ben na aan het denken. Ze komen meteen als eerste in mij op over al die jaren heen dus ze hebben een behoorlijke indruk achter gelaten
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Even mijn lijstje waar ik mijn keuze niet uit kan maken:
(kan nog veel meer bij, maar dit zijn soms niet altijd voor de handliggende keuzes)
Allemachtig, zitten daar tracks bij die ik eerst even moest Youtuben voor ik ze herkende. 1 'geluk' voor jou; het gros komt uit 2007 en later, heb er maar vast een stel voor je uitgefilterd. Blijft een flinke lijst overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik deze allemaal hoor krijg ik de mooiste herinneringen wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt. Al die feestjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik er ga er een nachtje over slapen
Als je zo vriendelijk zou willen zijn en er even de tijd voor zou hebben; Is die We Are Posessed HHZ remix een vinylrip zoals de naam doet vermoeden? Zou je die dan even willen PM'en? Ik wist niet dat die gereleased was, en heb hem ook niet full. Alvast bedankt
[ Bericht 59% gewijzigd door Da_Ripper op 01-09-2009 11:31:35 ]No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
Tja de regels zijn een beetje vaagquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:00 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Mooie plaatjes! alleen is Her Voice officieel van 2007, ik moest hem ook opzoeken En de nerd in mij is er vrij zeker van dat Revival X van the Prophet @ Sensation Black 2006 is, maar dat is nitpicking.
[..]
Allemachtig, zitten daar tracks bij die ik eerst even moest Youtuben voor ik ze herkende. 1 'geluk' voor jou; het gros komt uit 2007 en later, heb er maar vast een stel voor je uitgefilterd. Blijft een flinke lijst over
Als je zo vriendelijk zou willen zijn en er even de tijd voor zou hebben; Is die We Are Posessed HHZ remix een vinylrip zoals de naam doet vermoeden? Zou je die dan even willen PM'en? Ik wist niet dat die gereleased was, en heb hem ook niet full. Alvast bedankt
Dus is het nou wel of niet 2007.....quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef CrustyClown het volgende:
Regels. Nummer uit periode >2003 < 2007
en max 1 nummer p.p
kies hier maar uit, 99.Nine is ook gruwelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:30 schreef LeonH het volgende:
Grote twijfel tussen:
Immeasurably
Ook was ik altijd dolverliefd op Pavo & Zany - 99.nine. Ben helemaal uit m'n naad gegaan op Q-base 2005 toen Pila 'm draaide in de Alpha Six bunker destijds
Devil's Fiction, die heb ik ooit ook grijs gedraaidquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Yves meets Chaps and Rolay - devils fiction(say what again! i dare you!)
unknown analoq - m.f.g. (motherfuckers go)(grote kans dat dit 'm wordt
)
Weet je dat je de eerste bent die eigenlijk erover begintquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Tja de regels zijn een beetje vaag
[..]
Dus is het nou wel of niet 2007.....![]()
anders moeten de laatste nummers eruit ja.....
Ik vind dat 2003 ook mag, dus >=2003quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:12 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Weet je dat je de eerste bent die eigenlijk erover begint. Ik had gewoon herhaald wat eerder in het topic al een keer gezegd was. Plaatjes uit de periode 2003 - 2007.
Persoonlijk vind ik 2007 nog redelijk nieuw, dus zou liever gaan voor 2003 - 2006, dus vandaar dat er stond > 2003 < 2007. Als 2007 wel mee mocht doen zou er staan > 2003 <= 2007*nerdje I know*
Maar goed, we staan nog steeds open voor discussie hoorMaar er mogen ook best andere mensen nog wat reageren over wat hun het liefst zouden willen. Het is hier tenslotte geen dictatuur tenslotte
Wat MSTX zegt dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind dat 2003 ook mag, dus >=2003
quote:Tja de regels van FOK! zijn een beetje vaag
Eens met het hierboven genoemde criterium.quote:Tja de regels van de mix zijn een beetje vaag
Des 'n goeie ... LeonH mocht de jubileum-mix doen omdat hij de FOK!-Yearmix-poll gewonnen had.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:58 schreef poiuytr het volgende:
Wie gaat 'm mixxen dan?
Sorryquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:29 schreef Da_Ripper het volgende:Naast de directe dl-linkjes wensen we ook niet dat de volledige tag gepost wordt - Dus geen "A-Lusion_feat_MC_Villain_-_Get_Smacked-(AX056)-Vinyl-2012-BH" of zoals Boy @ 00:22
[..]
quote:Des 'n goeie ... LeonH mocht de jubileum-mix doen omdat hij de FOK!-Yearmix-poll gewonnen had.
Boy was runner-up, op de voet gevolgd door Bartman & ElDani.
Nu had DJ Ragnarok al aangegeven dat hij wel wilde of zijn er nog meer gegadigden?
*kuch*Tatanka - GTP (technoboy remix)*kuch*quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
te twijfelen ook in die volgorde...
Lastige keuzes:P
Kweet nog goed wanneer ik die voor het eerst hoordequote:Op dinsdag 1 september 2009 10:26 schreef CrustyClown het volgende:
Ik zet overigens voorlopig mijn keuze op:
Basebank & Lownoise* - The Orgasm
Ken ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
We kunnen er ook gewoon meedere maken met dezelfde platen resultaat is toch nooit helemaal hetzelfde:P
Dat is op zich best goed nieuws, meer Klone en speedwave productiesquote:Whew! What a Summer! Just back from holidays! Quick announcement:
- After a long discussion with Antonio (Tuneboy, Hardstyle Masterz) we have decided to revive the Green Force section of Alternative Sound Planet. Bringing back such names as Klone and Speedwave, we plan to push the boundaries of the Hardstyle sound with various experimental new sounds while revitalizing the classic reverse bass. Look forward to this new age of experimentation. ~ Cristiano
*dubbel kuch* Tatanka - GTP (technoboy remix) *driedubbel kuch*quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef mstx het volgende:
[..]
*kuch*Tatanka - GTP (technoboy remix)*kuch*
Speedwavequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat is op zich best goed nieuws, meer Klone en speedwave producties
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat een post toch weer van die jongen ! Zo zien de regels er wel beter uit. Verder begint het lijstje er al prima uit te zien!quote:
DIe was ik gewoon helemaal vergeten :/ uber keuze !quote:Zanza labs - Control the mind (2006) - T_Killer
Dat zijn bijna exact dezelfde tracks die het eerste bij mij binnen schoten.. GMTAquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor mijn keus zit ik op dit moment te twijfelen....
her voice en immeasurably zijn vooor mij de beste platen maar die keis ik altijd dus ik dwing mezelf naari ets anders en ik zit nu tussen
Raine - dominating
Donkey Rollers - Ruff
Tatarola - insane (original tatanka mix)
W.A.S.H - Radio Alarm (zatox mix)
The beholder meets dj zany - midnight
Deepack - The prophecy / Here's johnny
Brainkicker vs noisecontrollers - always black
Tatanka - GTP (technoboy remix)
Zany vs Duro - Our Power
te twijfelen ook in die volgorde...
Lastige keuzes:P
quote:
owneequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef mstx het volgende:
[..]
*kuch*Tatanka - GTP (technoboy remix) Deepack - The Prophecy*kuch*
te laat met kuchenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn keus is:
Donkey Rollers - Ruff
hoeveel mensen, die hier redelijk vaak posten, moeten hun keuze nog bekend maken dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deadline voor tracks = morgenavond 19.30?
'Scusi!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Thanx voor alle thanx![]()
[..]Om FOK! een discussie-forum te houden wensen we dat er geen download-linkjes gepost worden - Jullie houden je hier al perfect aan , mag wel eens gezegd worden. Mijn dank hiervoor.
Om diezelfde reden wensen we dat er niet gevraagd wordt om linkjes - Ik heb dit tot nu toe door de vingers gezien omdat het zo sporadisch was. Maar nu met de komende mix verwacht & zag ik al dit soort verzoeken. Naast de directe dl-linkjes wensen we ook niet dat de volledige tag gepost wordt - Dus geen "A-Lusion_feat_MC_Villain_-_Get_Smacked-(AX056)-Vinyl-2012-BH" of zoals Boy @ 00:22
[..]
YYEEEAAHH!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
immeasurablyquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar als er zo weinig mensen een track aangeven kan iedereen er eventueel wel 2 opgeven![]()
Uh vond je mijn lijst niet voldoendequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee ik ben toch nog niet 100% overtuigd... van mijn eigen keuze that is![]()
dus er mag nog gekucht worden
RIp.Boy,Seth (als ie wil), ik vergeet er vast nog wel
Maar als er zo weinig mensen een track aangeven kan iedereen er eventueel wel 2 opgeven![]()
Dies vet ja! Met die ' beep' die elke keer terugkomtquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
YYEEEAAHH!
Meer als Speedwave - Zhangar aub!
Pysko Punkz @ Defqon.1 2009quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef NLS04 het volgende:
Iemand trouwens nog een aanrader wat betreft liveset of CD? ( liefst beetje goede kwaliteit)
Die heb ik al grijs gedraaid in de auto richting of op vakantie. Geldt eveneens voor de Defqon & Qontinent cd, Decibel cd vind ik niet zo.. Dus bedankt maar nog meer mensen met tips?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Pysko Punkz @ Defqon.1 2009
The Atmozfears @ Defqon.1 2009![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpha2 @ HHgeneration (en ja die is 2007, maar aangezien we toch met oudjes bezig zijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Trance Generators @ Ground Zero 2009quote:
Ook een megaset!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Trance Generators @ Ground Zero 2009
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Trance Generators @ Ground Zero 2009
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Uh vond je mijn lijst niet voldoende
Mijn keuze is gevallen op Tatanka - Mess Up, ik ben ook al wel in voor alleen maar climaxen te mixxen en dat iedereen dan 3 a 4 nummers kan kiezen! Een nummer is gewoon veel te weinig voor onze liefhebbersquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:55 schreef poiuytr het volgende:
Heb hier niet alles van '03-'07 op mijn laptop maar wel zat om een keus uit te maken.
Morgen ga ik een keuze maken uit deze lijst:
[..]
Misschien nog Tricky Tricky omdat ik zoveel herinneringen heb aan die plaat!
Ik ben sowieso veel meer fan van gewoon een normale mix, daar luister ik veel rustiger naar, want een mix met alleen maar climaxen klinkt regelmatig erg rommelig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mess up is 2007 en ik dacht dat dat jaar uitgesloten was... dat het zeg maar tot en met 2006 liep...
climax mixen kan alleen lekker als er ook in de nrs ruimte voor is , dit is echter niet altijd het geval...
x2quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mijn keuze is gevallen op Tatanka - Mess Up, ik ben ook al wel in voor alleen maar climaxen te mixxen en dat iedereen dan 3 a 4 nummers kan kiezen! Een nummer is gewoon veel te weinig voor onze liefhebbers
Elk nummer ongeveer 2 minuten x (15 a 20 liefhebbers) x 3 nummers = 180 minuten luisterplezier ik stem voor
Vette lineupquote:De complete line-up voor “Analogue Players In A Digital World” – The Event ziet er als volgt uit:
Showtek
Zany
Donkey Rollers LIVE
Southstylers LIVE
Noisecontrollers
Dutch Master
Abyss & Judge
Jowan
Hosted by MC DV8
Loopt ook tot 2006. En ik dacht dat het idee geopperd werd om meerdere mixen te maken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mess up is 2007 en ik dacht dat dat jaar uitgesloten was... dat het zeg maar tot en met 2006 liep...
climax mixen kan alleen lekker als er ook in de nrs ruimte voor is , dit is echter niet altijd het geval...
maar het is in Zaandam, dat is echt graf ver vanaf Enschede dus dat wordt hem helaas nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Vette lineup....en er is een mooie eet-pause wanneer showtek hun album presenteerd
die heb ik ook niet, ben benieuwd hoe hij klinkt!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:02 schreef Tha_Bartman het volgende:
P.s. van de suggesties tot nu toe heb ik 1 nr niet
The Prophet vs DJ Duro - Shizzle The RMX (Brennan & Heart Remix) -> Heb aleen de andere mix
het was op het moment van die remix nog Brennan & Heart zie ik?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ik zal m eens in de PM slingeren, moment
Mijn mantroepen vandaag er ook alert op gemaakt met 12 man heen hieroquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:04 schreef ReMcOrE het volgende:
zo maar ff een kameraad smsen om hem aan Q-base te herinneren
Nam je mijn track nou wel mee of niet? Anders kies ik wel een andere hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ok ik ben tot nu toe compleet..
ik wacht nog op de definitieve keuzes van Leon,Boy,Rip en evt Kollie en Seth (als ze daar trek in hebben)
en dan wil ik iig een start maken met mijn mengelmoesje van tracks
nee want deze is gemaakt in 2007 en de periode waarover het gaat is tot en met 2006quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef poiuytr het volgende:
Nam je mijn track nou wel mee of niet? Anders kies ik wel een andere hoor!
die lui zijn rond middernacht helemaal kapot volgens mij, of omdat ze moe zijn of echt kapot van het gas gevenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef poiuytr het volgende:
Drie ervan zijn nog nooit naar een feestje geweest of met Hardstyle in aanraking geweest![]()
Zullen 14 lange uurtjes voor hun worden
zwaar mee eens, dit is een klassieker in de categorie: afblijven!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
OMG mijn favoriet allertijden, wat heb je ermee gedaan
ik stel voor deze smallstylerz maar eens grondig van deze aardkloot te verwijderen![]()
![]()
Ach ik maak mij niet druk ik hou het gas er wel goed opquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die lui zijn rond middernacht helemaal kapot volgens mij, of omdat ze moe zijn of echt kapot van het gas geven
[..]
zwaar mee eens, dit is een klassieker in de categorie: afblijven!!!
en wat blijft die vocal toch elke keer een kippenvel-moment![]()
bijna op tijd Jortquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Thrillogy Line up:
Dee-Block & S-te-pack Live
welk feeest is dat ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef JortK het volgende:
[ afbeelding ]
Dee-block & S-te-pack
DBSTF en Deepack live
KGB's - Fahrenheitquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ok ik ben tot nu toe compleet..
ik wacht nog op de definitieve keuzes van Leon,Boy,Rip en evt Kollie en Seth (als ze daar trek in hebben)
en dan wil ik iig een start maken met mijn mengelmoesje van tracks
Ze hebben ook geen splinter heel gelaten van het origineel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik stel voor deze smallstylerz maar eens grondig van deze aardkloot te verwijderen![]()
![]()
Smallstylerz... die naam alleen al...quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
![]()
je kunt gewoon je eerlijke mening geven, als je het een beetje inpakt of afzwakt denkt die kerel dat hij beter is dan dat hij daadwerkelijk isquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef LeonH het volgende:
Kreeg laatst van iemand via PF een productie opgestuurd en dat klonk ook niet echt zo denderend... Maargoed, mixen kon die ook al niet zo goed en hij kwam niet verder dan de SP / Fusion platen... Maar is altijd moeilijk om op zoiets te reageren vind ik dan...
Onder welke naam ze 't uitbrengen interesseert me niet, maar de woorden experimental en reversed bass klinken in ieder geval veelbelovend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Pavo & Zany - 99.ninequote:
Leon!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Pavo & Zany - 99.nine
Om het "early" gevoel een beetje glans te geven aangezien hierin nog niet een al te harde kick wordt gebruikt
Op GHF wordt deze mededeling inmiddels al ontkent door wackyjacky (een echte insider qua saifam) als nep en verzonnen.. dus nog niet te vroeg juichenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
Onder welke naam ze 't uitbrengen interesseert me niet, maar de woorden experimental en reversed bass klinken in ieder geval veelbelovend.
Luna & Thilo - Existence (DBSTF remix) dan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ 16 ik ga niet voor je kiezen hoor.. doe er maar 1 uit die lijst die je definitief wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |