Die luister ik nu ook maar dan het origineel; Zymotix - Rachel In Trance (Club Mix)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef nattermann het volgende:
Heb nu bijvoorbeeld Nazty Boyz - Angel (hardstyle masters cut) opstaan, en ik heb zooo'n zin om nu naar een feestje te gaan
Nog een lijstje:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:57 schreef nattermann het volgende:
Bij de term "oudere plaatjes" moet ik al snel denken aan de tijd dat platen als Noisecontrollers - Crump, Southstylers - Crystall, the KGB's - Superdisco, Southstylers - Pounding Senses en dat soort nummers.
Toch vind ik die hardstyle nog steeds beter als de stijl die tegenwoordig veel gehanteerd wordt. Ookal ben ik niet zo'n kenner, haha
Op zulke platen ga ik ook losser dan andere
Je bedoelt de Dokey rollers remix van shout out, toch?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nog een lijstje:
headhunterz-forever az one
kgb's - superdisco
technoboy - vita
klone - dragons lair (builder remix)
scope dj - lockdown
buider - my life is just a demo
wildstylez - life's a bitch
headhunterz & abject - scantraxx rootz
dbstf - ride with uz
dbstf - evolutionz
showtek - shout out (dbstf remix)
the pitcher - karma
frontliner - tuduu
dozer - church of the darkside
zo kan ik nog wel even doorgaan...
Juist, haha!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:14 schreef kollie het volgende:
[..]
Je bedoelt de Dokey rollers remix van shout out, toch?
Die is toch wel zo koningquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nog een lijstje:
klone - dragons lair (builder remix)
zo kan ik nog wel even doorgaan...
Je zou denken dat die ook wel in mijn lijstje past maar ik vind dat nummer echt vreselijk slecht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:31 schreef nattermann het volgende:
voiceeeeees, i hear voiceeeeeeeeeeeeeeeheheeeeeeeees
TU TU TU TU TU TUTUTUTUUUUUUUUU
De NC gooiden die er gisteren nog op @ MLquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:14 schreef kollie het volgende:
[..]
Je bedoelt de Dokey rollers remix van shout out, toch?
Extince - Viervoeters... Makkiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
en Julio Iglesias Cristiano Giusberti dannn,bonuspunten voor diegene die weet wie dit zeidie bracht/brengt ze ook uit als warme broodjes.
[..]
Liekt mien zeer sterk. Denk niet dat producers in de studio zich druk maken om het dl/draai-gedrag van 'ons' maar zich meer bezighouden met draaien op feesten.
Ik kan het fout hebben want op feesten is eigenlijk alleen maar waar ik met producers te maken heb. Omdat ik 0,0 plaatjes koop, ben ik voor hen niet interessant en zij halen denk ik toch de meeste omzet uit feesten ipv verkoop van plaatjes
Ben ik trouwens wel benieuwd naar ... hoe meten ze populariteit in deze scene?
Want naast het ge-plug van bijv. Dov worden artiesten geboekt om volle zalen te trekken. Kijken ze dan alleen de verkoopcijfers of ook naar beoordelingen van setjes e.d. ?
[..]
Wacht maar op de foto's.. Ruffian in een outfit als spreekstalmeesterquote:
Preciesquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:03 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
De NC gooiden die er gisteren nog op @ ML
Congratulations and celebrations *dansje*quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Da_Ripper heeft ook zn papiertje gehaald & mag zich nu officieel Docent Engels 2egraads noemen
Extince - viervoetersquote:en Julio Iglesias Cristiano Giusberti dannn
Check heb nog een week vrij dus noem maar eens wat platenquote:FOK!-de oudjes-mix
gehele verhaal hierquote:Q dance
Waar de mainstage het van de bekende namen moest hebben, werd dit podium op alle andere vlakken overtroffen door de Q dance-stage.
Onofficieel is dit dan ook het daadwerkelijke hoofdpodium. De machtige faįade straalde een duistere sfeer uit en het reusachtige masker keek dreigend over de stampende massa.
Hardstyle
Uit de boxen klonk voor de massa ontoegankelijke hardstyle. Toch was de licht- en lasershow in combinatie met het indrukwekkende decor voor veel mensen een reden om juist hier te blijven plakken.
De heuvel voor het podium, gedecoreerd met honderden kleurrijke vlaggen, raakte steeds voller naarmate het donker werd en de show ondersteund met vlammen tot zijn volste recht kwam.
5 lagen kippenvel!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:39 schreef NLS04 het volgende:
stanley is een held :
EDIT:
Stukje op nu.nl over ML 09 :
[..]
gehele verhaal hier
O man wat was dat geilquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:39 schreef NLS04 het volgende:
stanley is een held :
EDIT:
Stukje op nu.nl over ML 09 :
[..]
gehele verhaal hier
in 1 woord: gruwelijkquote:
Ik snap zo verschrikkelijk niet wat mensen tegen deze plaat hebben?? Dit is werkelijk een prima plaatje, alleen die vocals zijn minder.. Maar voor de rest klinkt dit toch niet slecht?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef poiuytr het volgende:
Noisecontrollers heeft op ML weer die walgelijke Showtek plaat gedraaid!
http://www.youtube.com/us(...)ploads/3/N-xF2pxAnWo
Stanley kent de vocals al aardig van deze track
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:56 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik snap zo verschrikkelijk niet wat mensen tegen deze plaat hebben?? Dit is werkelijk een prima plaatje, alleen die vocals zijn minder..
Dana-zaal trekt mij ook het meest. KLeine kans dat ik hier bij ben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mwah vind het niet heel bijzonder, de Dana zaal trekt mij nog het meest, en Dee-Block & S-Te-pack LIVE lijkt me ook een feest worden
Goed bezig herman!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
* Da_Ripper heeft ook zn papiertje gehaald & mag zich nu officieel Docent Engels 2egraads noemen![]()
Agree, kzal eens gaan nadenken over m'n nominatiequote:Of kunnen we niet zolang wachten .... iemand hier ook zin in een nieuwe FOK!-de oudjes-mix![]()
Weet niet precies welke mix dat dat is, maar je moet eens de set van D'stylerz @ 2dangerous erbij pakken en luisteren op 49.50 (en ff je woofers op standje 11 zetten). Die mix klapt dr goed op!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef NLS04 het volgende:
d’Stylerz – Just A Freak (Just A Freq Remix) (wie had deze full?),
gewoon vergeten: maar alsnog gefeliciteerd kerelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
* Da_Ripper heeft ook zn papiertje gehaald & mag zich nu officieel Docent Engels 2egraads noemen![]()
Netjes!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |