*kuch*Tatanka - GTP (technoboy remix)*kuch*quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
te twijfelen ook in die volgorde...
Lastige keuzes:P
Kweet nog goed wanneer ik die voor het eerst hoordequote:Op dinsdag 1 september 2009 10:26 schreef CrustyClown het volgende:
Ik zet overigens voorlopig mijn keuze op:
Basebank & Lownoise* - The Orgasm
Ken ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
We kunnen er ook gewoon meedere maken met dezelfde platen resultaat is toch nooit helemaal hetzelfde:P
Dat is op zich best goed nieuws, meer Klone en speedwave productiesquote:Whew! What a Summer! Just back from holidays! Quick announcement:
- After a long discussion with Antonio (Tuneboy, Hardstyle Masterz) we have decided to revive the Green Force section of Alternative Sound Planet. Bringing back such names as Klone and Speedwave, we plan to push the boundaries of the Hardstyle sound with various experimental new sounds while revitalizing the classic reverse bass. Look forward to this new age of experimentation. ~ Cristiano
*dubbel kuch* Tatanka - GTP (technoboy remix) *driedubbel kuch*quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef mstx het volgende:
[..]
*kuch*Tatanka - GTP (technoboy remix)*kuch*
Speedwavequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat is op zich best goed nieuws, meer Klone en speedwave producties
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Wat een post toch weer van die jongen ! Zo zien de regels er wel beter uit. Verder begint het lijstje er al prima uit te zien!quote:
DIe was ik gewoon helemaal vergeten :/ uber keuze !quote:Zanza labs - Control the mind (2006) - T_Killer
Dat zijn bijna exact dezelfde tracks die het eerste bij mij binnen schoten.. GMTAquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor mijn keus zit ik op dit moment te twijfelen....
her voice en immeasurably zijn vooor mij de beste platen maar die keis ik altijd dus ik dwing mezelf naari ets anders en ik zit nu tussen
Raine - dominating
Donkey Rollers - Ruff
Tatarola - insane (original tatanka mix)
W.A.S.H - Radio Alarm (zatox mix)
The beholder meets dj zany - midnight
Deepack - The prophecy / Here's johnny
Brainkicker vs noisecontrollers - always black
Tatanka - GTP (technoboy remix)
Zany vs Duro - Our Power
te twijfelen ook in die volgorde...
Lastige keuzes:P
quote:
owneequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef mstx het volgende:
[..]
*kuch*Tatanka - GTP (technoboy remix) Deepack - The Prophecy*kuch*
te laat met kuchenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn keus is:
Donkey Rollers - Ruff
hoeveel mensen, die hier redelijk vaak posten, moeten hun keuze nog bekend maken dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deadline voor tracks = morgenavond 19.30?
'Scusi!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Thanx voor alle thanx![]()
[..]Om FOK! een discussie-forum te houden wensen we dat er geen download-linkjes gepost worden - Jullie houden je hier al perfect aan , mag wel eens gezegd worden. Mijn dank hiervoor.
Om diezelfde reden wensen we dat er niet gevraagd wordt om linkjes - Ik heb dit tot nu toe door de vingers gezien omdat het zo sporadisch was. Maar nu met de komende mix verwacht & zag ik al dit soort verzoeken. Naast de directe dl-linkjes wensen we ook niet dat de volledige tag gepost wordt - Dus geen "A-Lusion_feat_MC_Villain_-_Get_Smacked-(AX056)-Vinyl-2012-BH" of zoals Boy @ 00:22
[..]
YYEEEAAHH!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
immeasurablyquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar als er zo weinig mensen een track aangeven kan iedereen er eventueel wel 2 opgeven![]()
Uh vond je mijn lijst niet voldoendequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
nee ik ben toch nog niet 100% overtuigd... van mijn eigen keuze that is![]()
dus er mag nog gekucht worden
RIp.Boy,Seth (als ie wil), ik vergeet er vast nog wel
Maar als er zo weinig mensen een track aangeven kan iedereen er eventueel wel 2 opgeven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |