quote:Hallo,
Wij zijn twee meisjes,
quote:en wij zitten in Havo5
Wat zal ik doen. Schijn ophouden en Full Metal Jacket-quotes aanhalen?quote:en houden ons profielwerkstuk over de Vietnamoorlog. Ik las dat u een Vietnam veteraan bent. Wij zijn erg geintereseerd in uw verhaal. Wij hopen dat u dat met ons wilt delen, als u het er niet te moeilijk mee heeft.
Als allereerste willen wij vragen of u wel hiertoe bereid bent.
met vriendelijke groet,
Mag dat niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:46 schreef BigKahuna het volgende:
PM's op het forum posten![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Wat herinnert u zich het beste?"quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:46 schreef Netsplitter het volgende:
Gecombineerd met Hamburger Hill en Apocalypse Now quotes.
Juist welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:49 schreef IQM het volgende:
Lieve, naïeve, onschuldige havo 5-meisjes.
DAAR MOET JE GEEN MISBRUIK VAN MAKEN!
Nee idd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:49 schreef IQM het volgende:
Lieve, naïeve, onschuldige havo 5-meisjes.
DAAR MOET JE GEEN MISBRUIK VAN MAKEN!
quote:Hoi,
Hoewel het lang geleden is en ik alweer vijfentwintig jaar gelukkig getrouwd ben met mijn Nederlandse vrouw, zou ik best wat vragen willen beantwoorden. Nu ben ik ook de jongste niet meer, dus ik zou dit het liefst wel schriftelijk doen. Dan kan ik beter nadenken over hoe het allemaal gebeurde, en voel ik me minder gehaast tot het geven van (wellicht inaccurate) antwoorden.
Als jullie een lijstje vragen PM'en, zal ik erop reageren.
Veel succes gewenst met het werkstuk.
Vriendelijke groet,
Buck
quote:
Heheh, nee. Ik gok hierdoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef Afwazig het volgende:.
Maar serieus hoe komen ze erbij? Door een column ofzo?
quote:
Eigenlijk zou dat de klacht moeten zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef BigKahuna het volgende:
Idd, mensen die op de 2e schooldag met hun PWS beginnen![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk het niet. De account is vandaag aangemaakt, en het ONZ-topic waarin SuperwormJim zei dat de trauma's hem achterna zaten is de derde hit op Google bij "Vietnam Veteranen"quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:01 schreef kamikaze het volgende:
Hopelijk hebben ze dit topic nog niet gezien... kan erg vermakelijk worden.
Was eigenlijk van plan de antwoorden zo bomvol Vietnam-film-referenties te knallen, dat hun leraar er ogenblikkelijk achterkomt (na een jaar hard ploeteren natuurlijk) dat het fake isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:03 schreef Mirel het volgende:
En als ze een slecht cijfer krijgen vanwege bullshit die er in het werkstuk zit, dan is het dus jouw schuld, dan heb jij iemand's schooljaar verknald![]()
Dat dusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef Afwazig het volgende:
Whehe, die meiden hebben zo een PWS vol met filmquotes en anekdotes. Die docent lacht ziek kapot aan het eind van het jaar.
nouja, ze verdienen het ook wel een klein beetje...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef superworm het volgende:
[..]
Was eigenlijk van plan de antwoorden zo bomvol Vietnam-film-referenties te knallen, dat hun leraar er ogenblikkelijk achterkomt (na een jaar hard ploeteren natuurlijk) dat het fake is
Zou het iets minder jaar doen om het nog een béétje geloofwaardig te houden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:11 schreef superworm het volgende:
Zal ik er ook een sausje John McCain in flikkeren? Jaartje of tien POW in noord-vietnam?
Ik heb er emotionele littekens aan over gehoudenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus even: is SWJ wellicht wél veteraan?
Wat schattig van die meisjes: "Wij hopen dat u dat met ons wilt delen, als u het er niet te moeilijk mee heeft."quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:45 schreef superworm het volgende:
Vietnam-veteraan ben
Zojuist in de PM-box:
Ditquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef Skylark. het volgende:
Verzin echt een heel verhaal met dingen die niet kloppen (horloges, technologie, weet ik veel) en post dat hier!
Dat merken we nog dagelijksquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb er emotionele littekens aan over gehouden
of iets in de trant van:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:11 schreef superworm het volgende:
Zal ik er ook een sausje John McCain in flikkeren? Jaartje of tien POW in noord-vietnam?
Neh, zitten betere quotes in.... "any of you sons of bitches calls me grandpa, I'll kill you"quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:23 schreef Cmonv het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik zal het mezelf nooit vergeven, dat mijn mannen stierven in plaats van ikzelf."
Hebben ze niet; account is vandaag geregistreerd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:38 schreef Lakitu het volgende:
PM eens het profiel van de dames in kwestie.
PM toch maar de username, ik kan er vast wat mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:39 schreef superworm het volgende:
[..]
Hebben ze niet; account is vandaag geregistreerd.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
PM toch maar de username, ik kan er vast wat mee.
En dit topic verpesten zekerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
PM toch maar de username, ik kan er vast wat mee.
Statement is worthless without links.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:44 schreef superworm het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben hun volle namen gegeven. 1 heeft er geen hyves, de ander is uiterst matig.
Ze hadden net natuurlijk even pauze. Volgende update is om 3 uur gok ik. Dan zijn ze uit school en rennen ze vol verwachting naar een pc om te kijken of hun vietnamveteraan alweer heeft gereageerdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:48 schreef Biels het volgende:
Erg snel reageren ze niet, he. De bitches!
Vraag ze wel eerst om pics straks is het Trannelius die grappig probeert te zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:45 schreef superworm het volgende:
Vietnam-veteraan ben
Zojuist in de PM-box:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
Wat zal ik doen. Schijn ophouden en Full Metal Jacket-quotes aanhalen?
Klacht: mensen die denken dat ik 40 jaar eerder geboren ben in een ander land.
Geniaal idd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat schattig van die meisjes: "Wij hopen dat u dat met ons wilt delen, als u het er niet te moeilijk mee heeft."
Heb je het er nog moeilijk mee?
Mad Max. Ja, dat was australie, maar toch mad max.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:50 schreef JuiceJuice het volgende:
Haha. Hoe heet die film met Mell Gibson in Vietnam?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Mad Max. Ja, dat was australie, maar toch mad max.
Jij hebt toch ooit zo'n verhaal gepost over dat je een contactgestoorde nerd was?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:45 schreef superworm het volgende:
Klacht: mensen die denken dat ik 40 jaar eerder geboren ben in een ander land.
whut?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Vraag ze wel eerst om pics straks is het Trannelius die grappig probeert te zijn
Ja, van die 10 euro zakgeld die ze per week krijgen gaat hij rijk worden!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:57 schreef standaard_broodrooster het volgende:
zeker uitbuiten![]()
"ja ik kan je verhalen vertellen kindje...maar helaas woon ik op mezelf en kan ik de huur niet betalen, als ik nou eens genoeg geld zou hebben...*scheef oog naar meisjes kijkt*...dan zou ik me alles kunnen herinneren..."
(vietnam veteranen topic was echt tof)
quote:He fired at it [the baby] with a .45. He missed. We all laughed. He got up three or four feet closer and missed again. We laughed. Then he got up right on top and plugged him.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:57 schreef standaard_broodrooster het volgende:
zeker uitbuiten![]()
"ja ik kan je verhalen vertellen kindje...maar helaas woon ik op mezelf en kan ik de huur niet betalen, als ik nou eens genoeg geld zou hebben...*scheef oog naar meisjes kijkt*...dan zou ik me alles kunnen herinneren..."
(vietnam veteranen topic was echt tof)
Wacht, ik zal onder mijn alt inloggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef superworm het volgende:
Nog steeds niks. Ze zijn wel laks met die PWS zeg! Moet over een jaar al ingeleverd!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Wacht, ik zal onder mijn alt inloggen.
je hebt er figuren tussen zittenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een serieus berichtje is?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:37 schreef Samcali het volgende:
1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team.
En nog eenquote:
Ook een Anchorman qoute erin svpquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:47 schreef superworm het volgende:
[..]
"Wat herinnert u zich het beste?"
"I liked the smell of napalm in the morning. There's nothing in the world that smells like that..."
"I killed a guy with a trident"?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:52 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ook een Anchorman qoute erin svp
(verkapte tvp)
je hebt er mensen tussen zitten...mijn main accoutn heeft trouwens dezelfde PM ontvangenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef D. het volgende:
[..]
Jij denkt dat het een serieus berichtje is?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Tvp voor de ontknoping. Dit klinkt allemaal te geniaal om waar te zijn, maar ik ben wel benieuwd wie er achter zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |