Daarom capp, de betere middenweg tussen thee en koffie. En iemand die het half melk noemt, mag voor mij een smack om zijn oren krijgen.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tip van de dag:
Ga niet online insinueren dat je misschien iets gedaan hebt wat niet mag. Gratis voor jullie
Vertel eens, van waar die tipquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tip van de dag:
Ga niet online insinueren dat je misschien iets gedaan hebt wat niet mag. Gratis voor jullie
Idd, er zit veel meer melk inquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom capp, de betere middenweg tussen thee en koffie. En iemand die het half melk noemt, mag voor mij een smack om zijn oren krijgen.
Terecht, 1/3 melkschuim en 1/3 melk kun je niet half melk noemen natuurlijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom capp, de betere middenweg tussen thee en koffie. En iemand die het half melk noemt, mag voor mij een smack om zijn oren krijgen.
sorry... ben niet zo ervaren in het aanpassen van de wiki etc...quote:
ik ben niet alleen bij de pc geweest, dus echt heiligquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je een schijnheilige of niet?
quote:
Je hebt een stalker?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tip van de dag:
voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan em ook eerst plaatsen en dan de wiki aanpassenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... ben niet zo ervaren in het aanpassen van de wiki etc...
Maar had dat geld je gelukkig gemaakt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben niet alleen bij de pc geweest, dus echt heilig![]()
duurt het langst.
heb ooit moeten zeggen dat ik de pin code van de bankpas niet wilde weten tijdens een banksoftware pakket upgrade.
ik had zo rijk kunnen zijn
Lekker bakje thee dan maar?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voel je je aangesproken?
maar ja.. ik drink zelf ook eigenlijk bijna nooit koffie
Okay, thnx voor de tip... nu deze maar weer snel vol posten dan, dan kan ik het nog een keer proberenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je kan em ook eerst plaatsen en dan de wiki aanpassen
ja, dat is een goed idee, jij een capp?quote:
Nee hoor, maar is gewoon niet slim. Opmerkingen plaatsen zoals "Ik zat in de pc van de baas en toen...".quote:
ja, jij doet helemaal mee in het ninja-gebeuren he?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Okay, thnx voor de tip... nu deze maar weer snel vol posten dan, dan kan ik het nog een keer proberen
geld maakt niet gelukkig en geluk is niet te koop.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar had dat geld je gelukkig gemaakt?
Hm, puntje..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar is gewoon niet slim. Opmerkingen plaatsen zoals "Ik zat in de pc van de baas en toen...".
ninja gebeuren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, jij doet helemaal mee in het ninja-gebeuren he?
ik was het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Welke idioot heeft er terwijl ik in Oostenrijk zat bepaald dat je tegenwoordig 5 contracten over 5 jaar mag geven..
Ik was altijd Aprilquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ninja gebeuren?
ik ken alleen de teenage mutant ninja turtles van vroeger en toen was ik altijd michaelangelo!
maar dat zal je vast niet bedoelen
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Fha!
Die hadden wij nooit, wij speelden het altijd met alleen maar jongens
Luie donderquote:
Dat hebben ze speciaal voor figuren als jij gedaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Welke idioot heeft er terwijl ik in Oostenrijk zat bepaald dat je tegenwoordig 5 contracten over 5 jaar mag geven..
Redden?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Wie gingen jullie dan redden!?
kaptein
![]()
goedemorgen GFquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze speciaal voor figuren als jij gedaan
Pff wat saaiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Redden?
Zo nobel waren we niet, we waren alleen maar de gevechten aan het doen, de rest was niet stoer
quote:
die was goedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goedemorgen GFhoe was stargate?
quote:
quote:
vonden wij niet hoorquote:
Komt de uitslag eindelijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef Fha het volgende:
Ik ga straks maar eens even gezellig met mijn school bellen
Nou.. kijkquote:
WGzquote:
proficiat Fhaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef Fha het volgende:
Ik mag beginnen aan mijn hoofdstroom![]()
Zowaar hadden ze de brief al klaar liggen
Feliquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef Fha het volgende:
quote:
dat is ook klotequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk is gaan kijken wat ik nog aan pijnstillers heb
Niet echt, straks val ik hier weer in slaapquote:
EENS!!! eens!!!!!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
daar hebben we zwarte motor voorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt, straks val ik hier weer in slaap
koffiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar hebben we zwarte motor voor
morfinequote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
taalnaziquote:
denk niet dat het zal werkenquote:
Ja, een dikke uitbrander van mijn stagebegeleider (hoezo persoonlijk (on)voorkeur?) maar wel een voldoende voor mijn scriptie. Ik heb mijn stage dus goed afgerond en ze gaan kijken of ik mijn andere jaren ook goed heb afgerond. Ik denk van wel maar wil nog niet te vroeg juichen.. Even wachten dus nog. (wel liefquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef Fha het volgende:
Dan ben je iig vrolijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taalnazi![]()
[..]
denk niet dat het zal werken
we gaan om 12 uur open
Dikke uitbranderquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, een dikke uitbrander van mijn stagebegeleider (hoezo persoonlijk (on)voorkeur?) maar wel een voldoende voor mijn scriptie. Ik heb mijn stage dus goed afgerond en ze gaan kijken of ik mijn andere jaren ook goed heb afgerond. Ik denk van wel maar wil nog niet te vroeg juichen.. Even wachten dus nog. (wel lief)
Huh? als je vorige jaren niet goed waren dan was je toch nooit zover gekomen of ben ik nou gek?!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, een dikke uitbrander van mijn stagebegeleider (hoezo persoonlijk (on)voorkeur?) maar wel een voldoende voor mijn scriptie. Ik heb mijn stage dus goed afgerond en ze gaan kijken of ik mijn andere jaren ook goed heb afgerond. Ik denk van wel maar wil nog niet te vroeg juichen.. Even wachten dus nog. (wel lief)
[..]
![]()
![]()
![]()
ik WIST het! En terecht!
hoezee!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Huh? als je vorige jaren niet goed waren dan was je toch nooit zover gekomen of ben ik nou gek?!
vorige jarenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Die vent heeft gewoon een hekel van mij. Ik krijg 'een heel heel heel magere voldoende', dat hebben ze 'in al hun (on)wijsheden besloten' maar 'al met al was het zeker geen rapport om trots op te zijn'quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dikke uitbrander
Want??
En kijken of je vorige jaren goed waren? Is dat nog niet bekend?
Wel dus, je kan gewoon op eind-stage. Beetje gek ben je wel, maar das leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Huh? als je vorige jaren niet goed waren dan was je toch nooit zover gekomen of ben ik nou gek?!
Ja, studie duurt langer dan 1 jaar stagequote:
Doet het ook, maar na 1400+ topics is er wel veel al gezegdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:59 schreef Nerrick het volgende:
Ik d8 dat dit topic over koffie ging...
's ochtends lekker met een bakje espresso wakker worden kan zoooo luxe aanvoelen....
Fijn. Leuk zulke mensenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Die vent heeft gewoon een hekel van mij. Ik krijg 'een heel heel heel magere voldoende', dat hebben ze 'in al hun (on)wijsheden besloten' maar 'al met al was het zeker geen rapport om trots op te zijn'
Dat is zķ'n domper, ik heb me werkelijk uit de naad gewerkt ervoor en ook rapporten van mede-studenten gezien (zelfs van een collega-stagiare) en ik doe zéker niet onder voor hen. Hij mag mij gewoon niet en geeft me nog een trap na..
Naja, bij ons kan je gewoon op stage als je x punten hebt, als je nog iets niet hebt, moet je dat maar na je stage doen. Bij mijn weten heb ik alles maar goed: ik heb het liever eerst op papier.
ik ben niet gek.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Fijn. Leuk zulke mensen
En jullie zijn zelf gek![]()
Ik zou haast zeggen ga ik beroepquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Die vent heeft gewoon een hekel van mij. Ik krijg 'een heel heel heel magere voldoende', dat hebben ze 'in al hun (on)wijsheden besloten' maar 'al met al was het zeker geen rapport om trots op te zijn'
Dat is zķ'n domper, ik heb me werkelijk uit de naad gewerkt ervoor en ook rapporten van mede-studenten gezien (zelfs van een collega-stagiare) en ik doe zéker niet onder voor hen. Hij mag mij gewoon niet en geeft me nog een trap na..
Naja, bij ons kan je gewoon op stage als je x punten hebt, als je nog iets niet hebt, moet je dat maar na je stage doen. Bij mijn weten heb ik alles maar goed: ik heb het liever eerst op papier.
[..]
Wel dus, je kan gewoon op eind-stage. Beetje gek ben je wel, maar das leuk
[..]
Ja, studie duurt langer dan 1 jaar stage![]()
Het is hier droog seizoen sinds midden mei. Dit is de derde keer dat het een beetje regent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vielen hier vanochtend al
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Fijn. Leuk zulke mensen
En jullie zijn zelf gek![]()
Als ik zeker weet dat ik mijn papiertje heb/krijg, ga ik zeker nog een klacht indienen.. Al is het alleen maar omdat hij echt de meest walgelijke domme 'feedback' op mijn scriptie gaf.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen ga ik beroep
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:00 schreef Fha het volgende:
Dank MD
Ik ga er weer vandoor. fijne dag allemaal!
ssst, niet te vroeg juichen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:59 schreef MaleDuck het volgende:
Feli Fha en Nijns!![]()
zo vergadering zit er ook weer op... nog 2 te gaan, maar die zijn pas na de lunch
maar heb dus nu nog een half uur om wat werk te doen
Dat valt toch best mee?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:19 schreef DaMart het volgende:
Jezus, wat spammen jullie weer hard vandaag!
je hebt toch een voldoende voor je scriptie, daar feliciteerde ik je meequote:
25 minuutjes te laat frutsel...quote:
Nou, wel een 'heel, heel, heel magere voldoende' voor iets waar ik 'zeker niet trots op hoef te zijn'quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je hebt toch een voldoende voor je scriptie, daar feliciteerde ik je mee
Ja ik weet het... ik kom echt tijd te kort om alles te doen wat ik wil doen... helaas moet ik tijd steken in de dingen die ik moet doen maar eigenlijk niet wil. En dan begin je ergens aan en dan heb ik niet de tijd om wat anders te doen, noch wil ik niet te weinig tijd steken in datgene wat ik eigenlijk niet wil om het dan maar onder tijdsdruk af te raffelen zodat ik meer tijd over houdt voor de dingen die ik wel wilquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
25 minuutjes te laat frutsel...
en dat allemaal binnen een minuut?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:27 schreef Frutsel het volgende:
*Fruts avondverslag 22.19 uur*
Kat wil aandacht, kat krijgt geen aandacht
Kat wil toch aandacht, kat krijgt even aandacht
Kat wil meer aandacht, kat krijgt geen aandacht
Kat wil toch meer aandacht, kat krijgt even aandacht
Kat vind aandacht niet genoeg, kat krijgt niet meer aandacht
Kat vind toch dat er meer aandacht moet komen, kat kotst dus maar lekker voor mijn voeten
Daar heeft iedereen wel eens last van denk ik...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ik weet het... ik kom echt tijd te kort om alles te doen wat ik wil doen... helaas moet ik tijd steken in de dingen die ik moet doen maar eigenlijk niet wil. En dan begin je ergens aan en dan heb ik niet de tijd om wat anders te doen, noch wil ik niet te weinig tijd steken in datgene wat ik eigenlijk niet wil om het dan maar onder tijdsdruk af te raffelen zodat ik meer tijd over houdt voor de dingen die ik wel wil
En zo sprak Frutsel, Amen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ik weet het... ik kom echt tijd te kort om alles te doen wat ik wil doen... helaas moet ik tijd steken in de dingen die ik moet doen maar eigenlijk niet wil. En dan begin je ergens aan en dan heb ik niet de tijd om wat anders te doen, noch wil ik niet te weinig tijd steken in datgene wat ik eigenlijk niet wil om het dan maar onder tijdsdruk af te raffelen zodat ik meer tijd over houdt voor de dingen die ik wel wil
Dat eerste is ie zeker... en ook erg lievquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:30 schreef Nijns het volgende:
Fruts zijn kat is een genie!(maar niet lief)
Mjah.. soms zie ik op fok een leuk topic en wil ik dat lezen en komt het er niet van of ik mod maar een half topic en krijg daar ellende mee. En soms zeg ik hier hoi en kan na drie uur pas terugkomenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen wel eens last van denk ik...
maar lunch
oja het is vandaag bij jullie vethapdagquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Snack Attack zit er ook weer in
owja, donderdag!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Snack Attack zit er ook weer in
Jij snackt mee of watquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
Weet je fles, ik ben ook blij met jullie snack-donderdag
Hoe vaak moeten we nog trouwen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:17 schreef Nijns het volgende:
Weet je fles, ik ben ook blij met jullie snack-donderdag
nee, daardoor wordt ik er iedere keer aan herinnert dat het toch alweer donderdag is en ik alleen morgen nog maar hoef te werkenquote:
Zo vaak mogelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe vaak moeten we nog trouwen?
feliquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
sjo, tijd voor lunch.
opeens een onverwachts evaluatiegesprek![]()
gelukkig mag ik blijven![]()
contract is ff snel verlengt terwijl dat voor volgende maand op de planning stond![]()
dus ik ga nu genieten van mijn bammetje
gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
sjo, tijd voor lunch.
opeens een onverwachts evaluatiegesprek![]()
gelukkig mag ik blijven![]()
contract is ff snel verlengt terwijl dat voor volgende maand op de planning stond![]()
dus ik ga nu genieten van mijn bammetje
Huh? Gaatie nou wel of niet naar Bayern?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:45 schreef Frutsel het volgende:
25 miljoen --> A.Robben ---> Bayern Munchen --->
Van Gaal![]()
Ja wel...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Gaatie nou wel of niet naar Bayern?
Ik blijf gewoon hier hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Gaatie nou wel of niet naar Bayern?
Ligt er aan waarvoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor 25 miljoen ga jij vast wel naar Bayern
Om tegen een balletje te trappen en dan na een potje weer tig maanden auw aan het voetje te hebben.quote:
Ik wil geen auw aan mijn voetquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om tegen een balletje te trappen en dan na een potje weer tig maanden auw aan het voetje te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |