Daarom capp, de betere middenweg tussen thee en koffie. En iemand die het half melk noemt, mag voor mij een smack om zijn oren krijgen.quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tip van de dag:
Ga niet online insinueren dat je misschien iets gedaan hebt wat niet mag. Gratis voor jullie
Vertel eens, van waar die tipquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tip van de dag:
Ga niet online insinueren dat je misschien iets gedaan hebt wat niet mag. Gratis voor jullie
Idd, er zit veel meer melk inquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom capp, de betere middenweg tussen thee en koffie. En iemand die het half melk noemt, mag voor mij een smack om zijn oren krijgen.
Terecht, 1/3 melkschuim en 1/3 melk kun je niet half melk noemen natuurlijk!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom capp, de betere middenweg tussen thee en koffie. En iemand die het half melk noemt, mag voor mij een smack om zijn oren krijgen.
sorry... ben niet zo ervaren in het aanpassen van de wiki etc...quote:
ik ben niet alleen bij de pc geweest, dus echt heiligquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je een schijnheilige of niet?
quote:
Je hebt een stalker?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Tip van de dag:
voel je je aangesproken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan em ook eerst plaatsen en dan de wiki aanpassenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... ben niet zo ervaren in het aanpassen van de wiki etc...
Maar had dat geld je gelukkig gemaakt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben niet alleen bij de pc geweest, dus echt heilig![]()
duurt het langst.
heb ooit moeten zeggen dat ik de pin code van de bankpas niet wilde weten tijdens een banksoftware pakket upgrade.
ik had zo rijk kunnen zijn
Lekker bakje thee dan maar?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
voel je je aangesproken?
maar ja.. ik drink zelf ook eigenlijk bijna nooit koffie
Okay, thnx voor de tip... nu deze maar weer snel vol posten dan, dan kan ik het nog een keer proberenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:47 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je kan em ook eerst plaatsen en dan de wiki aanpassen
ja, dat is een goed idee, jij een capp?quote:
Nee hoor, maar is gewoon niet slim. Opmerkingen plaatsen zoals "Ik zat in de pc van de baas en toen...".quote:
ja, jij doet helemaal mee in het ninja-gebeuren he?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Okay, thnx voor de tip... nu deze maar weer snel vol posten dan, dan kan ik het nog een keer proberen
geld maakt niet gelukkig en geluk is niet te koop.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar had dat geld je gelukkig gemaakt?
Hm, puntje..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar is gewoon niet slim. Opmerkingen plaatsen zoals "Ik zat in de pc van de baas en toen...".
ninja gebeuren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, jij doet helemaal mee in het ninja-gebeuren he?
ik was het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Welke idioot heeft er terwijl ik in Oostenrijk zat bepaald dat je tegenwoordig 5 contracten over 5 jaar mag geven..
Ik was altijd Aprilquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ninja gebeuren?
ik ken alleen de teenage mutant ninja turtles van vroeger en toen was ik altijd michaelangelo!
maar dat zal je vast niet bedoelen
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Fha!
Die hadden wij nooit, wij speelden het altijd met alleen maar jongens
Luie donderquote:
Dat hebben ze speciaal voor figuren als jij gedaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Welke idioot heeft er terwijl ik in Oostenrijk zat bepaald dat je tegenwoordig 5 contracten over 5 jaar mag geven..
Redden?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Wie gingen jullie dan redden!?
kaptein
![]()
goedemorgen GFquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze speciaal voor figuren als jij gedaan
Pff wat saaiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Redden?
Zo nobel waren we niet, we waren alleen maar de gevechten aan het doen, de rest was niet stoer
quote:
die was goedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goedemorgen GFhoe was stargate?
quote:
quote:
vonden wij niet hoorquote:
Komt de uitslag eindelijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef Fha het volgende:
Ik ga straks maar eens even gezellig met mijn school bellen
Nou.. kijkquote:
WGzquote:
proficiat Fhaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef Fha het volgende:
Ik mag beginnen aan mijn hoofdstroom![]()
Zowaar hadden ze de brief al klaar liggen
Feliquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef Fha het volgende:
Ik mag beginnen aan mijn hoofdstroom![]()
Zowaar hadden ze de brief al klaar liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |