die was goedquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goedemorgen GFhoe was stargate?
quote:
quote:
vonden wij niet hoorquote:
Komt de uitslag eindelijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef Fha het volgende:
Ik ga straks maar eens even gezellig met mijn school bellen
Nou.. kijkquote:
WGzquote:
proficiat Fhaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef Fha het volgende:
Ik mag beginnen aan mijn hoofdstroom![]()
Zowaar hadden ze de brief al klaar liggen
Feliquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef Fha het volgende:
quote:
dat is ook klotequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk is gaan kijken wat ik nog aan pijnstillers heb
Niet echt, straks val ik hier weer in slaapquote:
EENS!!! eens!!!!!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
daar hebben we zwarte motor voorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet echt, straks val ik hier weer in slaap
koffiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar hebben we zwarte motor voor
morfinequote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
taalnaziquote:
denk niet dat het zal werkenquote:
Ja, een dikke uitbrander van mijn stagebegeleider (hoezo persoonlijk (on)voorkeur?) maar wel een voldoende voor mijn scriptie. Ik heb mijn stage dus goed afgerond en ze gaan kijken of ik mijn andere jaren ook goed heb afgerond. Ik denk van wel maar wil nog niet te vroeg juichen.. Even wachten dus nog. (wel liefquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:40 schreef Fha het volgende:
Dan ben je iig vrolijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
taalnazi![]()
[..]
denk niet dat het zal werken
we gaan om 12 uur open
Dikke uitbranderquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, een dikke uitbrander van mijn stagebegeleider (hoezo persoonlijk (on)voorkeur?) maar wel een voldoende voor mijn scriptie. Ik heb mijn stage dus goed afgerond en ze gaan kijken of ik mijn andere jaren ook goed heb afgerond. Ik denk van wel maar wil nog niet te vroeg juichen.. Even wachten dus nog. (wel lief)
Huh? als je vorige jaren niet goed waren dan was je toch nooit zover gekomen of ben ik nou gek?!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, een dikke uitbrander van mijn stagebegeleider (hoezo persoonlijk (on)voorkeur?) maar wel een voldoende voor mijn scriptie. Ik heb mijn stage dus goed afgerond en ze gaan kijken of ik mijn andere jaren ook goed heb afgerond. Ik denk van wel maar wil nog niet te vroeg juichen.. Even wachten dus nog. (wel lief)
[..]
![]()
![]()
![]()
ik WIST het! En terecht!
hoezee!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Huh? als je vorige jaren niet goed waren dan was je toch nooit zover gekomen of ben ik nou gek?!
vorige jarenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
Die vent heeft gewoon een hekel van mij. Ik krijg 'een heel heel heel magere voldoende', dat hebben ze 'in al hun (on)wijsheden besloten' maar 'al met al was het zeker geen rapport om trots op te zijn'quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dikke uitbrander
Want??
En kijken of je vorige jaren goed waren? Is dat nog niet bekend?
Wel dus, je kan gewoon op eind-stage. Beetje gek ben je wel, maar das leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Huh? als je vorige jaren niet goed waren dan was je toch nooit zover gekomen of ben ik nou gek?!
Ja, studie duurt langer dan 1 jaar stagequote:
Doet het ook, maar na 1400+ topics is er wel veel al gezegdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:59 schreef Nerrick het volgende:
Ik d8 dat dit topic over koffie ging...
's ochtends lekker met een bakje espresso wakker worden kan zoooo luxe aanvoelen....
Fijn. Leuk zulke mensenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Die vent heeft gewoon een hekel van mij. Ik krijg 'een heel heel heel magere voldoende', dat hebben ze 'in al hun (on)wijsheden besloten' maar 'al met al was het zeker geen rapport om trots op te zijn'
Dat is zó'n domper, ik heb me werkelijk uit de naad gewerkt ervoor en ook rapporten van mede-studenten gezien (zelfs van een collega-stagiare) en ik doe zéker niet onder voor hen. Hij mag mij gewoon niet en geeft me nog een trap na..
Naja, bij ons kan je gewoon op stage als je x punten hebt, als je nog iets niet hebt, moet je dat maar na je stage doen. Bij mijn weten heb ik alles maar goed: ik heb het liever eerst op papier.
ik ben niet gek.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Fijn. Leuk zulke mensen
En jullie zijn zelf gek![]()
Ik zou haast zeggen ga ik beroepquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Die vent heeft gewoon een hekel van mij. Ik krijg 'een heel heel heel magere voldoende', dat hebben ze 'in al hun (on)wijsheden besloten' maar 'al met al was het zeker geen rapport om trots op te zijn'
Dat is zó'n domper, ik heb me werkelijk uit de naad gewerkt ervoor en ook rapporten van mede-studenten gezien (zelfs van een collega-stagiare) en ik doe zéker niet onder voor hen. Hij mag mij gewoon niet en geeft me nog een trap na..
Naja, bij ons kan je gewoon op stage als je x punten hebt, als je nog iets niet hebt, moet je dat maar na je stage doen. Bij mijn weten heb ik alles maar goed: ik heb het liever eerst op papier.
[..]
Wel dus, je kan gewoon op eind-stage. Beetje gek ben je wel, maar das leuk
[..]
Ja, studie duurt langer dan 1 jaar stage![]()
Het is hier droog seizoen sinds midden mei. Dit is de derde keer dat het een beetje regent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vielen hier vanochtend al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |