Is een heel normaal gevoel meis, maar echt nergens voor nodig......!!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik vind het altijd zo bijzonder dat er zo lief gereageerd wordt op elkaar.Thanks.
Zo meteen mijn lief ook maar eens op de hoogte stellen.Het begint namelijk een beetje als falen te voelen dat het weer niet is gelukt. Bij hem is immers alles in orde... Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig zo langzamerhand, heb er moeite mee hem te zeggen dat het alweer niet gelukt is.
quote:Praat er maar goed over met je vent en haal elkaars onzekerheden maar weg!! Lief zijn voor jezelf!!!
Dat heb ik dus ook, nu. Terwijl ik weet hoe fijn het kan zijn dat mensen meeleven, je steunen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef Moonah het volgende:
Ik lees hier zelden, omdat ik zo verdrietig word van jullie ervaringen. Sorry.
-knip-
Zie je, ik word meteen weemoedig hier...Het is jullie gegund dames!
heel spannend, maar inderdaad ook wel fijn dat we weer verder gaan. ik heb het er ook wel moeite mee, maar die gevoelens zijn wel in balans op dit moment.quote:Op maandag 7 september 2009 10:00 schreef sombie het volgende:
1 oktober, mijsje, spannend! Vind je het inmiddels ook wel fijn dat er nu wat gaat gebeuren of heb je het er vooral moeilijk mee? Zoals CP schrijft, went het snel, maar dat vind ik vooral gelden voor de praktische zaken: de ziekenhuisbezoeken, de onderzoeken, het zetten van spuiten e.d. Emotioneel gezien blijf ik het heftig vinden. Dat is iets waar ik echt bewust mee bezig ben en moet zijn om te zorgen dat ik goed door deze hele periode heen kom en dat mijn vriend en ik er samen goed doorheen komen.
Mariposaquote:Op maandag 7 september 2009 13:13 schreef Mariposa het volgende:
Ik ben 8 weken zwanger en het hartje klopt!!!
that's the spirit!quote:Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef CrazyPrincess het volgende:
Eerst sombie! En daar strompel ik dan 1,5 week achteraan
De eerste echt serieuze poging in 1,5 jaar tijd. En ik ben ervan overtuigd dat het meteen raak is
Compleet offtopicquote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef Vicky het volgende:
![]()
Ik WOEIIIII ook ff mee
![]()
en ik duim natuurlijk heel hard mee!!
Ja, maandag inderdaad. Op zich heb ik genoeg afleiding hoor, maar het is nooit helemaal weg. Ik moet het wel veel 'wegdrukken', tijdens mijn werk bijv., en dat kost weer veel energie dus nu ben ik moeoeoeoe. Maar dat misbruik ik door mezelf toe te staan heerlijk op de bank te liggen lezen.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Dank je wel voor het medeleven
Ik ben zo happy nu. Ben in gedachten al de hele babykamer aan het inrichten![]()
![]()
sombie, wat vreselijk he dat wachten en die twijfel. Heb je genoeg afleiding?
5 dagen. Betekent dat dat maandag je NOD is?
Goed zo! Lekker jezelf verwennenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef sombie het volgende:
[..]
Ja, maandag inderdaad. Op zich heb ik genoeg afleiding hoor, maar het is nooit helemaal weg. Ik moet het wel veel 'wegdrukken', tijdens mijn werk bijv., en dat kost weer veel energie dus nu ben ik moeoeoeoe. Maar dat misbruik ik door mezelf toe te staan heerlijk op de bank te liggen lezen.![]()
Dat hadden wij ook. Leuk he?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Zo, ik ben weer thuis
Alles is goed gegaan. Het embryootje (7-cellig) was niet gegroeid sinds gisteren, maar dat geeft niet volgens de arts. Hij is in ieder geval niet kleiner geworden en dat is het belangrijkste
Ze doen tijdelijk een test met een uitwendige echo om te kijken hoe ver het slangetje wordt ingebracht. Ik heb dus kunnen zien op de echo hoe het embryootje geplaatst is
Helaas konden we geen foto van ons embryootje maken
quote:Op donderdag 10 september 2009 18:50 schreef sombie het volgende:
Yeah! 'hij' zit erin, CP!
[..]
Dat hadden wij ook. Leuk he?
ik doe met je meequote:Op donderdag 10 september 2009 14:13 schreef Orea het volgende:
Ik doe ff alleen een paar jompels, het wordt zooooooo tijd dat er wat mensen gaan verhuizen hierzo!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... nooit van gehoord! Waarom is dat dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:15 schreef CrazyPrincess het volgende:En een hele aardige arts die ook alles uitlegde. Dat het slangetje het beste tot zo'n 10 mm van het endometrium af moet zitten. En waarom het beter is de terugplaatsing met een volle blaas te doen.
Zo leerzaam allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |