abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2009 @ 19:42:28 #101
11682 Moonah
Jolie femme
pi_72376708
Ik lees hier zelden, omdat ik zo verdrietig word van jullie ervaringen. Sorry.
Maar nu wel even wat gelezen, en Sombie, wat een ontroerend stukje schrijf je over de terugplaatsing. Heel bijzonder. Ik hoop van harte dat het goed gaat!
En Saffiertje.... Dikke .
En PZE, ik kan me dat zó goed voorstellen dat je je leven op 'pauze' zet.... Hopelijk duurt de pauze niet te lang. Sorry dat het maar loze woorden zijn.
Allemaal een trouwens.

Zie je, ik word meteen weemoedig hier... Het is jullie gegund dames!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_72380146
Ik vind het altijd zo bijzonder dat er zo lief gereageerd wordt op elkaar. Thanks.
Zo meteen mijn lief ook maar eens op de hoogte stellen. Het begint namelijk een beetje als falen te voelen dat het weer niet is gelukt. Bij hem is immers alles in orde... Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig zo langzamerhand, heb er moeite mee hem te zeggen dat het alweer niet gelukt is.
pi_72380320
PZE...wat balen voor jullie dat het toch weer niet gelukt is, ondanks dat je zere borsten had toen ik dat las, had ik wel goede hoop voor je... het was het eerste waaraan ik merkte dat ik zwanger was. . Ik snap je gevoel heel goed, ik heb dat ook gehad. Maar ook jij kan er niks aan doen, ook jij wilt niet dat het niet lukt. En als het wel aan had gelegen, had jij het ook niet leuk gevonden als hij het zichzelf kwalijk zou nemen. Ik snap het, het is ook rot... maar wees niet te hard voor jezelf.. het is allemaal al zwaar genoeg!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_72390258
Jij kunt er toch helemaal niets aan doen pze? Alsof jij er voor hebt gekozen dit allemaal mee te maken. Niet zo hard zijn voor jezelf
pi_72393505
quote:
Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik vind het altijd zo bijzonder dat er zo lief gereageerd wordt op elkaar. Thanks.
Zo meteen mijn lief ook maar eens op de hoogte stellen. Het begint namelijk een beetje als falen te voelen dat het weer niet is gelukt. Bij hem is immers alles in orde... Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig zo langzamerhand, heb er moeite mee hem te zeggen dat het alweer niet gelukt is.
Is een heel normaal gevoel meis, maar echt nergens voor nodig......!!!!
al herken ik het heel erg, ik voel het ook zo, omdat het probleem bij mij ligt.. straks krijgen wij misschien geen kindjes omdat er bij mij iets mis is.. dat is een heel sterk en naar gevoel en ik voel me vaak schuldig dat ik straks mijn vent misschien niet eens een kindje kan geven.. die wordt echter weer boos van deze uitspraak want (zoals hij zegt) hij heeft voor mij gekozen en wil met mij oud worden, ook als er geen kinderen komen.....

Praat er maar goed over met je vent en haal elkaars onzekerheden maar weg!! Lief zijn voor jezelf!!!
pi_72406601
Mijn man kon daar ook altijd een beetje boos om worden als ik dat zei. Ik heb hem ooit eens gevraagd of hij echt wel zeker was dat hij met mij verder wou, ook als er geen kinderen zouden komen door mijn lichaam.
Zijn reactie? Stel dat binnen 4 jaar had gebleken dat het aan mij lag, zou je dan bij mij weggaan?

Wat stond ik toen snel weer met beide voetjes op de grond want hij had natuurlijk gelijk. Ik had voor hem gekozen, niet voor zijn sperma...
pi_72406705
Ach, lieve PZE, wat rot dat je je zo voelt. Ik vind dit een heel goed advies van Orea!
quote:
Praat er maar goed over met je vent en haal elkaars onzekerheden maar weg!! Lief zijn voor jezelf!!!

Moonah, wat lief dat je dan toch de moeite neemt om hier te lezen en te reageren. Er zijn ook periodes geweest dat ik dit topic ook meed, dus ik kan me goed voorstellen dat je dat doet.
pi_72406788
lieve meiden, wat gaat het toch veel verder he, dan 'simpelweg' hulp nodig hebben bij het zwanger worden. al die nare gedachten en gevolens en onzekerheid. blijf vooral lief voor jezelf en elkaar, dat verdienen jullie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72410863
Lieve dames, het gaat hier alweer wat beter hoor. Praten is inderdaad zo ontzettend belangrijk in deze lastige situaties. Bedankt voor de lieve woorden.
pi_72454794
Orea, Sombie, Saffier: hoe is het??
pi_72458824
Hier gaat de tijd heeeeeeeeeeeeel langzaam. Wel blij dat het weekend is, weer lekker in mijn eigen, veilige huisje. Ben heel moe en voel van alles en niets. Wat ook van alles en niets kan betekenen.

Ik ga maar weer eens iets doen, afleiding!
pi_72461675
ik heb de afspraak om te praten met de gyn over IUI en IVF op 1 oktober... blijft spannend, maar we gaan ervoor!
pi_72462919
Afleiding is goed sombie. Dat wachten is vreselijk

Spannend mijsje. Wat lijkt het nog een eeuwigheid weg zeg Ik hoop dat de tijd snel gaat voor je
pi_72462944
Sombie, sterkte in deze wachtweken ! Ik vond de eerste week prima te doen (dan kan er toch nog niks misgaan, tenminste niet dat je het merkt) maar de tweede week wel zwaar. De duimen draaien hier door!

Mijsje, spannend! Fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten op die afspraak.

Ik heb afgelopen maandag een sis-echo gehad, standaard procedure, ze kijken dan dmv water of de baarmoederholte er goed uitziet. Was in 5 minuten gepiept en zag er goed uit. Ik had mijn favoriete dokter, werd helemaal blij toen ik hem zag haha. Bij het intake-gesprek had ik helemaal geen bekende artsen gezien dus ik was blij om te ontdekken dat hij er nog werkte. Echt een hele leuke en betrokken arts.
We staan officieel op de wachtlijst dus afwachten tot er plaats is!
pi_72463898
dank je CP!
inderdaad spannend CP en Madelieve... ik ga er nu voor het eerst in, dus het is ook allemaal nieuw voor me... ik weet ook niet of en met welke hormonen er gewerkt gaat worden, of ik tabletten moet gaan slikken of moet spuiten... het is allemaal eng nieuw, maar we willen er graag voor gaan.
pi_72465617
Het 'grappige' is dat het allemaal snel went. Zodra je weet waar je aan toe bent geeft dat een hoop rust. Maar tot die tijd...

Madelieve, ik heb nog nooit van zo'n echo gehoord. Is het gevoelig als ze dat doen?Spuiten ze water in je?
Fijn dat je een fijne arts hebt. Dat scheelt al de helft

Ik heb vanmorgen m'n eerste kutpil genomen. Vanavond nog een en dan morgen de frequentie omhoog naar 6 per dag. Maandag controle, woensdag ontdooien en dan donderdag terugplaatsing. Het is gelukkig alweer heel dichtbij. En ik ga er gewoon vanuit dat het ook nog eens een geslaagde poging is
pi_72467044
Het went inderdaad erg snel. Toch is het wel goed dat je er goed over nadenkt voordat je eraan begint. Het heeft namelijk behoorlijke impact op alles, vaak pas achteraf. Wel fijn dat er een datum staat Mijsje

PZE

CP letterlijk kutpil Dat schiet op zeg, donderdag al terugplaatsing! Spannend! Ik hoop ook echt van harte dat het gewoon een geslaagde poging gaat zijn!

Saffier, hoe lang moet je nog wachten? Hou je het nog uit?

Sombie nog even geduld (ik ben dat woord zo zat hè ) ik hoop dat je samen met CP en Saffier opsout naar het andere topic

Madelieve wat fijn dat je je favo dokter had! Een sis-echo. Hmm ook nog niet van gehoord, weet je ook waarom het standaard is in je ziekenhuis? Waarom ze het doen bijvoorbeeld? Voor jou ook spannende tijden weer in het verschiet!

Hier gaat ie oke Lekker druk met van alles en nog wat. Over 3 weekjes lekker 4 dagen op de motor weg met manlief en nog 3 vrienden. Daar heb ik mega zin in. En die week ervoor natuurlijk het gesprek in Leiderdorp. Benieuwd hoe dat gaat lopen. Veel vragen, dus die ga ik van de week alvast eens op papier zetten..

Mega post geworden maar wilde ff op jullie allemaal reageren
pi_72480341
CP, het schiet inderdaad al op bij je! fijn hoor, dat donderdag de terugplaatsing al is!

Madelieve, is die SIS-echo niet hetzelfde als een waterecho? die heb ik er een gehad, en die lijkt wel op wat je zegt... ging het water in je baarmoeder? Was het gevoelig bij je?

Orea, fijn dat het oke gaat! ik hoop dat je in Leiderdorp vindt wat je zoekt, namelijk zwangerschap! en slim om inderdaad al wat op papier te hebben staan, vergeet je dat in ieder geval niet meer te vragen. moet ik ook maar eens doen voor mijn gesprek met de gyn op 1 oktober...
(Leiderdorp, werkte dat nu samen met Jette?)
  Moderator zondag 6 september 2009 @ 10:55:38 #119
5428 crew  miss_sly
pi_72480506
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef Moonah het volgende:
Ik lees hier zelden, omdat ik zo verdrietig word van jullie ervaringen. Sorry.
-knip-
Zie je, ik word meteen weemoedig hier... Het is jullie gegund dames!
Dat heb ik dus ook, nu. Terwijl ik weet hoe fijn het kan zijn dat mensen meeleven, je steunen.
Maar het verdriet, de onzekerheid en angst vind ik zo verdrietig, dat ik toch minder lees en lang niet altijd reageer.

sombie, week 1 zit er bijna op! ik duim voo rje

Orea naar Leiderdorp. Good for you! ik hoop zo dat het nu wel lukt

pze wat jammer weer. het wordt wel tijd, hoor.

Saffier, mijsje, CP, madelieve, bikibistringding ook een dikke
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 6 september 2009 @ 20:26:20 #120
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_72497303
Bedankt voor het duimen meiden, maar we gaan nu op volle toeren door voor CP. Mijn menstruatie is nog niet volledig doorgezet maar al wel begonnen vandaag. Morgen is officieel testdag maar ik ga geen testje halen of doen.
Ik heb veel afleiding met ons nieuwe huis waar we nu 2 dagen de sleutel van hebben en héél véél aan gebeuren moet. Ik weet nog niet wanneer we voor een eskimo-terugplaatsing gaan en of ze die binnen mijn cyclus willen doen of met behulp van hormonen, daar ga ik van de week voor bellen.

Moonah en Miss_Sly ik snap precies wat jullie bedoelen! Zo las ik dit topic ook voordat ik er zelf actief in mee ging doen. En ik begrijp daardoor waarom meelezen (en posten) zo moeilijk is. Juist daardoor waardeer ik jullie posts extra!

CP ik duim!! donderdag de tp en het is een blijvertje hoor!
Mijsje 1 oktober de volgende stap, spannend!! Natuurlijk spannend!
Orea fijn dat het goed gaat, zo 'klink' je ook! heb je alles al opgeschreven voor Leiden? en ik mag het niet zeggen natuurlijk, maar overstappen naar Univé wil nog wel eens lonen, ze vergoeden meer IVF's/ICSI's dan de standaard 3!!
Madelieve heb je nog last gehad van je echo? Wat en wanneer is de volgende stap?
PZE, lat maar toch nog een hart onder de riem voor je. Het kan zo'n wissel trekken op je relatie dit hele gedoe, blijven praten hoor!
Sombie hoe gaat het?
Bikinistringding, alles goed daar?

Ik zal wat minder hier zijn ivm de verhuizing/verbouwing, maar ik lees en duim natuurlijk wel mee
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_72497683
Saffier, wat jammer, toch ongesteld... fijn dat je de verhuizing/verbouwing hebt als afleiding. ik hoop dat je gauw hoort hoe of wat met je eskimootjes...
pi_72499915
He Saffier, wat balen joh. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Maar eerst lekker klussen, dat is inderdaad fijne afleiding!
pi_72500333
Wat jammer Saffier
Goed dat je afleiding hebt. Spannend een nieuw huis. Zeker als we veel aan moet gebeuren. Succes daarmee
pi_72500344
Oh Saffier, wat jammer nou... ik had echt gehoopt op een broertje of zusje voor Tobias. Heel veel succes alvast voor je volgende terugplaatsing... en natuurlijk ook voor je verhuizing...

CP, spannend!! Veel veel succes donderdag en net als Saffer vind ik dat het een blijvertje is!

Mijsje, 1 oktober lijkt nog zo ver weg, maar het komt al gestaag dichterbij. Ik ben benieuwd wat je te horen gaat krijgen.

PZE, goed dat je jezelf weer bij elkaar hebt gekrabbeld... valt niet mee, he?

Madelieve, voor jou draaien mijn duimen ook!!

Sombie... duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_72501349
he toch weer balen

fijn dat je nu wel wat afleiding hebt en succes met de verhuizing en alles!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')