Bedankt voor het duimen meiden, maar we gaan nu op volle toeren door voor CP. Mijn menstruatie is nog niet volledig doorgezet maar al wel begonnen vandaag. Morgen is officieel testdag maar ik ga geen testje halen of doen.
Ik heb veel afleiding met ons nieuwe huis waar we nu 2 dagen de sleutel van hebben en héél véél aan gebeuren moet. Ik weet nog niet wanneer we voor een eskimo-terugplaatsing gaan en of ze die binnen mijn cyclus willen doen of met behulp van hormonen, daar ga ik van de week voor bellen.
Moonah en Miss_Sly ik snap precies wat jullie bedoelen! Zo las ik dit topic ook voordat ik er zelf actief in mee ging doen. En ik begrijp daardoor waarom meelezen (en posten) zo moeilijk is. Juist daardoor waardeer ik jullie posts extra!
CP ik duim!!

donderdag de tp en het is een blijvertje hoor!
Mijsje 1 oktober de volgende stap, spannend!! Natuurlijk spannend!
Orea fijn dat het goed gaat, zo 'klink' je ook!

heb je alles al opgeschreven voor Leiden?
en ik mag het niet zeggen natuurlijk, maar overstappen naar Univé wil nog wel eens lonen, ze vergoeden meer IVF's/ICSI's dan de standaard 3!!Madelieve heb je nog last gehad van je echo? Wat en wanneer is de volgende stap?
PZE, lat maar toch nog een hart onder de riem voor je. Het kan zo'n wissel trekken op je relatie dit hele gedoe, blijven praten hoor!

Sombie hoe gaat het?
Bikinistringding, alles goed daar?
Ik zal wat minder hier zijn ivm de verhuizing/verbouwing, maar ik lees en duim natuurlijk wel mee
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana