abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72565842
Wat gaaf Mariposa!
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:14:04 #152
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72565887
Mariposa, wat leuk! Gefeliciteerd!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72566342
mariposa, fantastisch! gefeliciteerd en een voorspoedige zwangerschap gewenst!

saffier oh neee. wat ontzettend jammer zeg.... bah!!! ik had 't zo mooi gevonden, juist nu lekker een soort nieuwe start in je nieuwe huis etc. en gewoon omdat je onderhand wel lang genoeg gewacht hebt... sterkte ermee en natuurlijk heel veel succes met 't geklus aan jullie stulp!

sombie, 1e week zit erop, goedzo! ik duim nog & weer hard mee voor je!
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:31:04 #154
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72566591
Mariposa wat leuk! Een fijne zwangerschap gewenst
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:13:45 #155
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72568558
saffier

mariposa van harte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:25:05 #156
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72569030
Saffier... Ik ben er even stil van.

Mariposa, wat een heerlijke verrassing van harte en dat je maar een fijne en gezonde zwangerschap mag hebben!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72573030
Mariposa van harte! Geniet ervan!

Ik heb al een tijdje niet meegepost hier en in Z&G, maar ik ben elke dag na m'n werk zo ontzettend moe dat ik direct m'n bed in duik.

Voor alle meiden hier!
pi_72573074
Mariposa van harte gefeliciteerd!!
  woensdag 9 september 2009 @ 08:00:29 #159
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72573253
Saffier, jeetje, wat teleurstellend. Knap van jullie dat jullie nu eerst de rust nemen om jullie huis op orde te krijgen!

Sombie, wat kan wachten een verschrikkelijk iets zijn.. Succes!

Voor de andere meiden een en heel hard draaiende

En last but not least Mariposa, ontzéttend gefeliciteerd, wat een prachtig nieuws!
3!
pi_72573263
Mariposa, gefeliciterd! *O

Saffiertje, hele dikke !
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72576027
Ooooooooh!! MARIPOSA WAT SUPER VOOR JE! En natuurlijk (her)kennen we je nog! Je was een vaste poster een tijd geleden...! Oh, wat vind ik dit leuk! Het is je gegund na al die tegenslagen...! Geniet ervan!

Ja, ik vroeg me ook al een tijdje af hoe het met Basimah is... en ook ik moet nog regelmatig aan Wilmadonna denken...

Sombie, nog even volhouden... nog maar een paar dagen!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_72576703
ja, Wilmadonna komt ook nog regelmatig in mijn gedachten voor... Ik wil ook graag weten hoe het met haar gaat...
pi_72578170
Saffier
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72579237
Nu is het niet leuk meer. Ze moeten nu bellen voor de afspraak voor morgen
pi_72580198
hoe laat zou je gebeld worden dan?
pi_72580485
Geen afgesproken tijd. Ik word vandaag gebeld zeiden ze. Ik ben gewoon erg ongeduldig
pi_72581411
kan me voorstellen, hoor... hoop voor je dat er snel gebeld wordt!
pi_72582630
duim mee voor een snel telefoontje!
pi_72583126
Hee meiden, wat leuk al die felicittaties ik wordt er helemaal van

Ik zal jullie zeker tegen die tijd een update geven, maar ik hoop dat ik op een gegeven moment gewoon de tijd kan vinden om in Z&G mee te posten.

BE, ik ben inderdaad het bloeddruk-geval

Saffie, toen ik mijn post postte ben ik alleen op de eerste pagina blijven hangen en heb ik jouw post gemist. Wat vervelend wat het tot nu toe niet gelukt is en dat je nog verder moet wachten. Jij was toch ook in het EMC? Ik hoop dat de terugplaatsing tegen die tijd helemaal perfect gaat

Verders meiden heel veel sterkte en nog maar een paar extra voor de goede moed.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_72584381
Mariposa: Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Uhmmm... volgens mij kun je dat nu wel veranderen!

CP... en? Is er inmiddels al gebeld?
pi_72585502
Nee, nog niet Als ze niet binnen een half uur bellen ga ik hen bellen
pi_72585816
Ze hebben net mijn man gebeld, terwijl op het formulier dat naar ze is gefaxt staat dat ze mij moeten bellen
Als ze dat al niet goed doen... Straks krijg ik een kindje van iemand anders

Om 11:30 is de terugplaatsing. Ze hebben 2 embryo's ontdooid. 1 ICSI-embryo die het niet gehaald heeft (R.I.P. ) en 1 IVF-embryo die het nog wel doet. We krijgen een IVF-kindje
pi_72586145
CP...! Super! Een IVF kindje is vast en zeker net zo leuk als een ICSI kindje! Ik ga voor jullie hopen en duimen dat het resultaat hiervan over 9 maanden in jullie armen ligt!!

beetje slordig is het trouwens wel, ja, als ze je man bellen en niet jou, terwijl dat wel aangegeven is...
pi_72586176
Jippie! Wat fijn dat het doorgaat CP!
pi_72586473
CP Wat heerlijk, morgen je emmy terug in je buik en dan maar broeden!
pi_72586686
Eerst sombie! En daar strompel ik dan 1,5 week achteraan
De eerste echt serieuze poging in 1,5 jaar tijd. En ik ben ervan overtuigd dat het meteen raak is
pi_72587246
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:45 schreef CrazyPrincess het volgende:
Eerst sombie! En daar strompel ik dan 1,5 week achteraan
De eerste echt serieuze poging in 1,5 jaar tijd. En ik ben ervan overtuigd dat het meteen raak is
that's the spirit!
pi_72587322
Goedzo, positief blijven scheelt de helft!
pi_72588612
CP, dat klinkt goed! jammer van de ICSI-embryo, maar misschien red je het al helemaal je redt het vast en zeker met de IVF-emmy! spannend hoor!
pi_72595895
CP, supernieuws! Veel succes morgen!

Hier slaat de spanning inmiddels aardig toe. Vorige week maandag was ik voor mijn gevoel al zwanger, nu ben ik vooral heel bang dat het niet is gelukt. Nog 5 dagen...
  woensdag 9 september 2009 @ 21:07:03 #181
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72596088
Woei! Ik doe even mee hoor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72596526
Dank je wel voor het medeleven
Ik ben zo happy nu. Ben in gedachten al de hele babykamer aan het inrichten

sombie, wat vreselijk he dat wachten en die twijfel. Heb je genoeg afleiding?
5 dagen. Betekent dat dat maandag je NOD is?
pi_72596586
Ik WOEIIIII ook ff mee
en ik duim natuurlijk heel hard mee!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72596720
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef Vicky het volgende:
Ik WOEIIIII ook ff mee
en ik duim natuurlijk heel hard mee!!
Compleet offtopic , maarre... Jij bent gisteren getrouwd he? Gefeliciteerd Komen er nog foto's online?
pi_72597034
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef CrazyPrincess het volgende:
Dank je wel voor het medeleven
Ik ben zo happy nu. Ben in gedachten al de hele babykamer aan het inrichten

sombie, wat vreselijk he dat wachten en die twijfel. Heb je genoeg afleiding?
5 dagen. Betekent dat dat maandag je NOD is?
Ja, maandag inderdaad. Op zich heb ik genoeg afleiding hoor, maar het is nooit helemaal weg. Ik moet het wel veel 'wegdrukken', tijdens mijn werk bijv., en dat kost weer veel energie dus nu ben ik moeoeoeoe. Maar dat misbruik ik door mezelf toe te staan heerlijk op de bank te liggen lezen.

En dat dromen over het babykamertje herken ik. Leuk he?
pi_72597141
quote:
Op woensdag 9 september 2009 21:33 schreef sombie het volgende:

[..]

Ja, maandag inderdaad. Op zich heb ik genoeg afleiding hoor, maar het is nooit helemaal weg. Ik moet het wel veel 'wegdrukken', tijdens mijn werk bijv., en dat kost weer veel energie dus nu ben ik moeoeoeoe. Maar dat misbruik ik door mezelf toe te staan heerlijk op de bank te liggen lezen.
Goed zo! Lekker jezelf verwennen
pi_72607892
Oh Sombie, ik kan het me alleen maar voorstellen, maar wat lijkt het me inderdaad een spanning, die wachtweken na een terugplaatsing...ppfff...

CP, spannend vandaag! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat/is gegaan! Ik ga weer voor je duimen, hoor!

Wat dat betreft: voor iedereen die met IVF/ICSI bezig is...
pi_72611859
Zo, ik ben weer thuis
Alles is goed gegaan. Het embryootje (7-cellig) was niet gegroeid sinds gisteren, maar dat geeft niet volgens de arts. Hij is in ieder geval niet kleiner geworden en dat is het belangrijkste
Ze doen tijdelijk een test met een uitwendige echo om te kijken hoe ver het slangetje wordt ingebracht. Ik heb dus kunnen zien op de echo hoe het embryootje geplaatst is
Helaas konden we geen foto van ons embryootje maken
pi_72612504
CP, gefeliciteerd met je embryootje ! Ooo wat spannend wordt het nu!

Sombie, jij heel veel sterkte deze laatste wachtdagen

Saffier, ontzettend jammer dat het niet gelukt is .

Mariposa, gefeliciteerd ! Ik weet niet of we hier tegelijk hebben gepost maar ik kan je posts zeker herinneren! Heel fijn dat na alle tegenslagen dit uiteindelijk toch spontaan gelukt is, heerlijk hoor!

O ja, Mijsje, de sis-echo is inderdaad een waterecho, dit is de afkorting ervan.

Het inrichten van de babykamer herken ik hoor, we waren net bij de Prenatal voor een kraamkadootje (en uiteraard gelijk wat spul voor Jasja gescoord) maar ik werd ook helemaal blij van al die babyprulletjes .
pi_72612613
CP fijn dat je embryootje nu geplaatst is! ik duim voor je mee deze weken!

ah, Madelieve, dan weet ik wel wat je hebt gehad. ik vond het tangetje dat de baarmoedermond vast moest pakken het vervelendst eraan. verder vond ik het wel meevallen. (buiten dan dat de gyn per ongeluk het slangetje wat te ver had ingebracht, en daardoor de bovenkant van m'n baarmoeder raakte... dat was ook niet een prettig gevoel...)

en even een voor Vicky, die als getrouwde vrouw verder door het leven gaat! gefeliciteerd!
pi_72613149
CP, mooi dat het achter de rug is... en nu maar hopen en duimen op een goede afloop!
pi_72613615
Ik doe ff alleen een paar jompels, het wordt zooooooo tijd dat er wat mensen gaan verhuizen hierzo!!

pi_72619932
Yeah! 'hij' zit erin, CP!
quote:
Op donderdag 10 september 2009 13:04 schreef CrazyPrincess het volgende:
Zo, ik ben weer thuis
Alles is goed gegaan. Het embryootje (7-cellig) was niet gegroeid sinds gisteren, maar dat geeft niet volgens de arts. Hij is in ieder geval niet kleiner geworden en dat is het belangrijkste
Ze doen tijdelijk een test met een uitwendige echo om te kijken hoe ver het slangetje wordt ingebracht. Ik heb dus kunnen zien op de echo hoe het embryootje geplaatst is
Helaas konden we geen foto van ons embryootje maken
Dat hadden wij ook. Leuk he?
pi_72620801
Bedankt voor de enorme berg jompels en duimen
Ik ben wel een hormonale stuiterbal nu. Kan om het minste al janken of geirriteerd raken. Aan het janken geef ik dan maar toe. Aan de irritatie niet zo, want dat reageer ik af op mijn man en dat verdient hij niet
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:50 schreef sombie het volgende:
Yeah! 'hij' zit erin, CP!
[..]

Dat hadden wij ook. Leuk he?
En een hele aardige arts die ook alles uitlegde. Dat het slangetje het beste tot zo'n 10 mm van het endometrium af moet zitten. En waarom het beter is de terugplaatsing met een volle blaas te doen.
Zo leerzaam allemaal
pi_72622183
quote:
Op donderdag 10 september 2009 14:13 schreef Orea het volgende:
Ik doe ff alleen een paar jompels, het wordt zooooooo tijd dat er wat mensen gaan verhuizen hierzo!!

ik doe met je mee

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_72625601
quote:
Op donderdag 10 september 2009 19:15 schreef CrazyPrincess het volgende:
En een hele aardige arts die ook alles uitlegde. Dat het slangetje het beste tot zo'n 10 mm van het endometrium af moet zitten. En waarom het beter is de terugplaatsing met een volle blaas te doen.
Zo leerzaam allemaal
... nooit van gehoord! Waarom is dat dan?
pi_72625824
Zie onderstaand plaatje. Dat roze ding links naast de baarmoeder is een lege blaas. Het slangetje moet nu naar boven toe ingebracht worden. Als de blaas vol is duwt die de baarmoeder naar beneden waardoor het slangetje recht (meer horizontaal) ingebracht kan worden. En dat was op mijn echo ook goed te zien.

pi_72625894
Aah, zit dat zo! Logisch...!
pi_72625987
Altijd handig om te weten bij een potje medisch Triviant
  donderdag 10 september 2009 @ 21:37:31 #200
35189 Troel
scherp en bot
pi_72626100
CP

en hier wordt ook geduimd voor sombie
troel (de ~ (v.), ~en)