Het is 14 jaar geleden zelfs als ze dat hadden gedaan dan had dit gewoon kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Echt, met zulke ongelukken in je verleden, en dan nog niet leren van je fouten. Pak die kerel gewoon voor 10 jaar z'n rijbewijs af ofzo...
Ik heb het over nu. Het is toch te schandalig voor woorden dat als je iemand hebt doodgereden, je het later nog in je hoofd haalt om met alcohol op het verkeer in te gaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is 14 jaar geleden zelfs als ze dat hadden gedaan dan had dit gewoon kunnen gebeuren.
Hij heeft daar gewoon schijt aan en hij heeft niets van die vorige keren geleerd, dat was altijd al duidelijk en wordt nu weer bevestigd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb het over nu. Het is toch te schandalig voor woorden dat als je iemand hebt doodgereden, je het later nog in je hoofd haalt om met alcohol op het verkeer in te gaan?
Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig. Of zijn al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij? Dacht 't niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef Kentoet het volgende:
[..]
hij heeft daar gewoon shijt aan en hij heeft niets van die vorige keren geleerd, dat was altijd al duidelijk en wordt nu weer bevestigd.
Wat een kutventje
Ross, ben jij het?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig. Of zijn al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij? Dacht 't niet.
Kluivert heeft nooit zijn spijt betuigd en heeft nooit contact gezocht met de nabestaanden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
Tja... het is op loopafstand van zijn huis. Misschien had hij 6 kersenbonbons op ipv 3!?
Ik weet verder ook niet hoeveel hij gedronken heeft enzo.
Het artikel hefet het trouwens ook over zijn eerdere ongeluk, wat Patrick veroorzaakt zou hebben, maar die Putman stuurde toch zijn auto zonder licht aan achteruit de weg op ofzo!?
Dat Patrick dan te hard reed is uiteraard niet goed te praten (maar doen we helaas allemaal wel eens), maar die Putman was dan ook niet geheel zonder schuld.
Oh?quote:
Goed fragment was dat jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef tong80 het volgende:
Wilfried de Jong fileerde hem in zijn programma.
Nee hoor.quote:
Dat dacht ik even omdat je het geval zo krampachtig probeerde te bagatelliserenquote:
Nee, we maken er ons niet allemaal schuldig aan. En nee helaas zijn niet al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig. Of zijn al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij? Dacht 't niet.
Heb je wel eens een scooter van 150kg incl berijder in je nieren gehad?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:15 schreef Basp1 het volgende:
Met een scooter dronken rijden vind ik toch echt van een andere orde dan met een auto. Maar zelfs als hij met de fiets was geweest zou hij de zak kunnen zijn vanwege de rechtlijnige regeltjes in nederland.
Ik denk dat de meerderheid zonder alcohol achter het stuur zit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik iemand dood rijdt maar ik heb niet het gevoel dat het ook daadwerkelijk MIJN schuld was, dan zou ik ook geen spijt betuigen, op de manier waarop anderen dat wellicht van mij zouden verlangen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kluivert heeft nooit zijn spijt betuigd en heeft nooit contact gezocht met de nabestaanden.
Vorig jaar kwam zijn biografie uit. En een week daarvoor zocht ie plots wel contact.
Wilfried de Jong fileerde hem in zijn programma.
Kluivert : Het is me al die jaren niet gelukt contact te krijgen.'
Zelfs lopend of fietsend kan er ook van alles gebeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Heb je wel eens een scooter van 150kg incl berijder in je nieren gehad?
D'r kan behoorlijk wat gebeuren, ook met een scooter
Bedankt voor het linkje.quote:
Bedankt voor je indrukwekkende bijdrage.quote:
Als je naar het filmpje kijkt zie je dat ie had afgesproken met de familie contact op te nemen. Hij had hun email adres en telefoonnummer gekregen. Hij liet niks van zich horen. Pas een dag voordat zijn boek verscheen deed ie dat wel. Is dat niet verdacht ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ik iemand dood rijdt maar ik heb niet het gevoel dat het ook daadwerkelijk MIJN schuld was, dan zou ik ook geen spijt betuigen, op de manier waarop anderen dat wellicht van mij zouden verlangen.
...en ik zou persoonlijk mezelf ook niet 'opdringen' aan de nabestaanden. Misschien is dat verkeerd gedacht van mij, en wellicht heeft ook Kluivert dat verkeerd ingeschat, maar persoonlijk kan ik het wel begrijpen dat je geen contact opneemt met de nabestaanden, vooral ook wanneer je het voor jezelf nog moet verwerken enzo.
Iemand rijdt zonder licht achteruit de openbare weg op. Dat Kluivert dan wellicht iets te hard rijdt (volgens mij had hij geen alcohol op destijds maar kan het mis hebben) is natuurlijk fout, maar is niet de oorzaak van de aanrijding,
Ik kan niet in zijn hoofd kijken (ja het kan wel, maar lijkt me nogal ongewenst en bloederig), dus zoals ik al zeg, wellicht heeft hij inschattingsfouten gemaakt wat betreft de naverwerking etc. Ik weet dat niet. Ik weet ook niet of ik het zoveel anders zou doen in die situatie (ik ben sowieso iemand die heel slecht is in 'contact houden' of 'contact opnemen' met mensen: Ik spreek vrijwel niemand van vroeger).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je naar het filmpje kijkt zie je dat ie had afgesproken met de familie contact op te nemen. Hij had hun email adres en telefoonnummer gekregen. Hij liet niks van zich horen. Pas een dag voordat zijn boek verscheen deed ie dat wel. Is dat niet verdacht ?
Precies, ze zaten beiden fout, alleen is er eentje dood en is de andere dan automatisch de pineut.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als ik iemand dood rijdt maar ik heb niet het gevoel dat het ook daadwerkelijk MIJN schuld was, dan zou ik ook geen spijt betuigen, op de manier waarop anderen dat wellicht van mij zouden verlangen.
...en ik zou persoonlijk mezelf ook niet 'opdringen' aan de nabestaanden. Misschien is dat verkeerd gedacht van mij, en wellicht heeft ook Kluivert dat verkeerd ingeschat, maar persoonlijk kan ik het wel begrijpen dat je geen contact opneemt met de nabestaanden, vooral ook wanneer je het voor jezelf nog moet verwerken enzo.
Iemand rijdt zonder licht achteruit de openbare weg op. Dat Kluivert dan wellicht iets te hard rijdt (volgens mij had hij geen alcohol op destijds maar kan het mis hebben) is natuurlijk fout, maar is niet de oorzaak van de aanrijding,
Is dat dezelfde vrouw die in het ziekenhuis lag met zwangerschapsvergiftiging terwijl Patrick met drie maten een meisje verkrachtte in het ouderlijk huis?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Zijn vrouw ROSSANA zal wel boos op hem zijn.
Daar is hij voor vrijgesproken toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Is dat dezelfde vrouw die in het ziekenhuis lag met zwangerschapsvergiftiging terwijl Patrick met drie maten een meisje verkrachtte in het ouderlijk huis?
Die biografie is al drie jaar uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bedankt voor je indrukwekkende bijdrage.
Voor het rijden op een scooter?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:20 schreef SCH het volgende:
Echt schandalig dit. Voorgoed het rijbewijs afpakken.
Hoe kom je erbij dat Putman geen licht voerde?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik kan niet in zijn hoofd kijken (ja het kan wel, maar lijkt me nogal ongewenst en bloederig), dus zoals ik al zeg, wellicht heeft hij inschattingsfouten gemaakt wat betreft de naverwerking etc. Ik weet dat niet. Ik weet ook niet of ik het zoveel anders zou doen in die situatie (ik ben sowieso iemand die heel slecht is in 'contact houden' of 'contact opnemen' met mensen: Ik spreek vrijwel niemand van vroeger).
Dat hij hard wordt aangepakt over een onderwerp dat ook voor hem, erg gevoelig ligt, is enerzijds logisch gezien de biografie, en anderzijds heb je gewoon door dat Patrick er sowieso liever niet aan wilt denken of over wilt praten, en er op die manier mee omgaat om het op die manier te verwerken.
Hij kan ook niet hardop zeggen van:' ja ik reed iets te hard maar die ander staat opeens zonder licht aan midden op de weg!!!", want dan krijgt hij ook gezeik.
Ik weet dus allemaal niet hoe hij daarmee bezig is in zijn mooie koppie. Ik weet wel dat deze kwestie vaak wel heel erg eenzijdig wordt belicht in de media, en dat is redelijk opportunistisch en jammerlijk.
Wat snap je niet aan: rijbewijs?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor het rijden op een scooter?
Volgens mij zat het een beetje andersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op 9 september 1995 raakte Kluivert betrokken bij een aanrijding, waarbij de Vlaardingse schouwburgdirecteur Martin Putman omkwam en diens vrouw zwaar gewond raakte. De officiële schattingen met betrekking tot hoe hard Kluivert reed lopen ver uiteen. De technische ongevallendienst kwam aanvankelijk met een schatting van 104 km/uur. Een onderzoek van TNO gaf een snelheid tussen de 80 en 90 km/uur. Ten slotte kwam een verkeerstechnisch bureau tot 72 km/uur. Laatstgenoemde snelheid komt het best overeen met de verklaring van Kluivert zelf, die aangaf tussen de 70 en 75 km/uur te hebben gereden. De maximaal toegestane snelheid ter plekke was 50 km/uur. Als verzachtende omstandigheden werden de onoverzichtelijkheid van het punt waarop het ongeluk gebeurde en het feit dat het uiteindelijke slachtoffer op dat punt aan het keren was, aangevoerd en geaccepteerd. Aangezien de dood van het slachtoffer wel te wijten was aan het feit dat Kluivert een te hoge snelheid aanhield, werd hij veroordeeld tot dood door schuld, en een taakstraf van 240 uur.
Voor het rijden op een scooter is geen rijbewijs vereist. De scooter kan dan ook maar maximaal 50 km/u een auto, zeker die van Kluivert, moet minstens 200 km/u sneller kunnen nog.quote:
Ja maar, als je weer met alcohol in het verkeer gaat, pak dan tenmisnte zijn rijbewijs af. Is toch krankjorum.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voor het rijden op een scooter is geen rijbewijs vereist. De scooter kan dan ook maar maximaal 50 km/u een auto, zeker die van Kluivert, moet minstens 200 km/u sneller kunnen nog.
Hij vergelijkt helemaal niet. Hij geeft aan dat er óók heel wat kan gebeuren met een scooter.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zelfs lopend of fietsend kan er ook van alles gebeuren.
Een scooter van 150 kg die 40 km/u gaat vergelijken met een auto van 1500 kg die 80 km/u gaat. De kinetische energie is 1/2m*v^2 => de scooter heeft dan 40 maal minder kinetische energie dan die auto.
Ja ik wel!!!! En ik eis dat ook van anderen en spreek anderen er zoveel mogelijk op aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geldt een algeheel rijverbod eigenlijk alleen voor een auto? Of mag je dan ook niet op een scooter rijden?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Voor het rijden op een scooter is geen rijbewijs vereist. De scooter kan dan ook maar maximaal 50 km/u een auto, zeker die van Kluivert, moet minstens 200 km/u sneller kunnen nog.
Idemquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja ik wel!!!! En ik eis dat ook van anderen en spreek anderen er zoveel mogelijk op aan.
Uhm. Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig.
Liever niet. Straks wordt die lijn doorgetrokken naar een fiets en dan kan je niet meer naar huis na een feestje. Als je in de auto dronken achter het stuur zit, rijbewijs afpakken, op fiets en brommer wat mij betreft niet. Het rijbewijs is voor de auto en niet voor fiets of brommer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar, als je weer met alcohol in het verkeer gaat, pak dan tenmisnte zijn rijbewijs af. Is toch krankjorum.
Als je met een scooter tegen een fietser, voetganger of kleine auto aan knalt kan dat ook doden opleveren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon niet met alcohol op. Is toch helemaal geen probleem?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Liever niet. Straks wordt die lijn doorgetrokken naar een fiets en dan kan je niet meer naar huis na een feestje.
Kansloos, er moet gewoon bier gedronken kunnen worden op een feestje, en Rotterdam is zo groot dat ik niet helemaal naar huis ga lopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon niet met alcohol op. Is toch helemaal geen probleem?
Dat mag nu ook al niet. Je mag niet onder invloed aan het verkeer deelnemen...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Liever niet. Straks wordt die lijn doorgetrokken naar een fiets en dan kan je niet meer naar huis na een feestje.
Je hoeft niet eens per se met een scooter ergens tegenaan te rijden om een dode te veroorzaken (denk aan schrikeffecten omdat je op de verkeerde weghelft rijdt met je zatte kop ofzo, ik noem maar wat).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als je met een scooter tegen een fietser, voetganger of kleine auto aan knalt kan dat ook doden opleveren.
Dan neem je de bus of een taxi of je laat je door iemand ophalen of wegbrengen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kansloos, er moet gewoon bier gedronken kunnen worden op een feestje, en Rotterdam is zo groot dat ik niet helemaal naar huis ga lopen.
Als je een bromfietsrijbewijs hebt (AM ofzo dacht ik) dan heb je bij het innemen van rijbewijs A of B geen geldig rijbewijs meer om je op een brommer te begeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Geldt een algeheel rijverbod eigenlijk alleen voor een auto? Of mag je dan ook niet op een scooter rijden?
Want dan is dat een optie.
Je mag sowieso niet dronken op straat zijn. Of dat nou lopend, fietsend, of rijdend isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat mag nu ook al niet. Je mag niet onder invloed aan het verkeer deelnemen...
Het begrip Bob zegt je niks? Taxi?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kansloos, er moet gewoon bier gedronken kunnen worden op een feestje, en Rotterdam is zo groot dat ik niet helemaal naar huis ga lopen.
Yep!..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Als je een bromfietsrijbewijs hebt (AM ofzo dacht ik) dan heb je bij het innemen van rijbewijs A of B geen geldig rijbewijs meer om je op een brommer te begeven.Dus indien het rijbewijs A/B is ingenomen mag je, als je geen rijbewijs voor de brommer hebt, niet op de brommer stappen. Zo denk ik dat het zit.
Tussen dronken en 10 bier drinken zit nog wel een verschil he.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je mag sowieso niet dronken op straat zijn. Of dat nou lopend, fietsend, of rijdend is
Tien bier???quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tussen dronken en 10 bier drinken zit nog wel een verschil he.
Taxi zijn veel te duur, en ze rijden waarschijnlijk gevaarlijker dan als ik aangeschoten over het fietspad rij. De bus en de metro rijden 's nachts niet in Rotterdam en ook in veel andere steden niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan neem je de bus of een taxi of je laat je door iemand ophalen of wegbrengen.
Kom kom, zoveel is dat niet. Met een normaal bierglas zit je snel aan 10 bier bij een feestje dat om een uur op 18 begint.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:50 schreef SCH het volgende:
Tien bier???
Zeg dat dan gewoon en doe niet zo semi leuk met je 'Oh ?'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die biografie is al drie jaar uit.
Dus als je iemand overhoop rijdt met een te hoge promilage als autorijder.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maar het punt is dat ik vind dat je rijbewijs voor auto of motor niet moet kunnen worden afgenomen door dingen die je niet met de auto of motor doet.
Als je daar een geschikt rijbewijs voor hebt wel ja. Het ene vervoermiddel is het andere niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus als je iemand overhoop rijdt met een te hoge promilage als autorijder.
Moet je de andere dag gewoon op je scooter mogen rijden ?
Niet dat ik hem nu wil gaan verdedigen. Ik zou ook niet zat op een brommer stappen, maar misschien heeft hij wel een brommer gekocht omdat hij niet meer met de auto naar huis wil als hij gedronken heeft. Dan kunnen we toch in ieder geval wel van progressie spreken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Kopbal het volgende:
Kluivert
Leert die man dan nooit van z'n fouten?
Ja, en bij de volgende verkrachting doet 'ie zeker een rubbertje omquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet dat ik hem nu wil gaan verdedigen. Ik zou ook niet zat op een brommer stappen, maar misschien heeft hij wel een brommer gekocht omdat hij niet meer met de auto naar huis wil als hij gedronken heeft. Dan kunnen we toch in ieder geval wel van progressie spreken.
Dan heb ik het mis. Destijds hadden sommige media het er over dat die auto van Putman geen licht voerde en achteruit de weg opkwam.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij zat het een beetje anders
[..]
Ja, ik weet ook niet waarom hij het gedaan heeft met zijn verleden. Dom is het zeker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
Het is gewoon dommer dan dom, hij kan toch wel een taxi betalen?
Je was hem aan het verdedigen en met argumenten ben je overtuigd van je ongelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waarom hij het gedaan heeft met zijn verleden. Dom is het zeker.
Waar? Waarom zou ik een uitgerangeerde voetballer gaan verdedigen? Concluderen dat iemand dom is vind ik over het algemeen vrij nutteloos, want je kan er verder niks mee, daarom doe ik dat eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef tong80 het volgende:
Je was hem aan het verdedigen en met argumenten ben je overtuigd van je ongelijk.
Maar nog niemand heeft al iemand dood gereden, schat ik zo in..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een moraalridders hier zeg. Hij was op de scooter,....ik weet zeker dat 90% van de fokkers in het weekend met alcohol op de fiets of scooter teruggaan.
Het is immers een neger. En hij is nog rijk, getalenteerd en succesvol ook. Dus de ideale pispaal voor elk miezerig figuur in dit land.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:01 schreef qonmann het volgende:
Voor hetzelfde geld had ie weer iemand doodgereden..wat kan hem het schelen
Marokanen gaan op stap op de fiets en gaan naar huis op de scooter.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een moraalridders hier zeg. Hij was op de scooter,....ik weet zeker dat 90% van de fokkers in het weekend met alcohol op de fiets of scooter teruggaan.
succesvol autocoureur..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is immers een neger. En hij is nog rijk, getalenteerd en succesvol ook. Dus de ideale pispaal voor elk miezerig figuur in dit land.
Uhm..... ben en in ieder geval benieuwd waar die mensen wonen die na een feestje in de auto stappen.quote:
Nee, vast niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maar nog niemand heeft al iemand dood gereden, schat ik zo in..
Patrick wel ..maar ervan leren doet hij dus niet
Kluivert
En gelijk heeft ie.quote:
Er zijn ergere dingen. Je zult ze de kost moeten geven die dagelijks op bepaalde trajecten en/of op bepaalde uren minstens zo hard rijden. Hij heeft gewoon pech gehad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij zat het een beetje anders
[..]
quote:
En als BNer die iemand heeft doodgereden verkracht je later iemand groepsgewijs en gaat met een slok op op je scooter zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen. Je zult ze de kost moeten geven die dagelijks op bepaalde trajecten en/of op bepaalde uren minstens zo hard rijden. Hij heeft gewoon pech gehad.
Had hij dan teveel gedronken????????? Ik lees daar niets over.
Ach god, nu weet ik het, jij MOET een psv'er zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als BNer die iemand heeft doodgereden verkracht je later iemand groepsgewijs en gaat met een slok op op je scooter zitten
Ik ben idd een PSVer en ik haat voetbal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach god, nu weet ik het, jij MOET een psv'er zijn.
Heeft de rechter gezegd dat hij iemand heeft verkracht? Nee echt, vertel of beter, link even de uitspraak
Dat is een veelvoorkomende combinatie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
Ik ben idd een PSVer en ik haat voetbal.
Dus iemand die er niet als pauper uitziet en kan huilen spreekt immer de waarheid?? Weet Holleeder ook weer wat hij moet doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het slachtoffer gezien bij Netwerk.
Was geen pauper type ze probeerde haar verhaal rationeel te vertellen. Dat lukte haar op het einde niet meer en ze huilde.
Ik zag oprechte emoties die ik bij Kluivert nooit heb ontdenkt.
Klopt helemaal. Bovendien moet er minimaal 20 à 30 minuten zitten tussen de 1e en de 2e ademanalyse, zodat de kersenbonbons in je mond de tijd hebben om uit te werken. Daarna word je weer keurig terug gebracht naar je brommert en kun je weer vrolijk verder rijdenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:41 schreef Feestkabouter het volgende:
laatste stukje tekst is toch onzin?!?!?
als je bij het blazen op straat teveel alcohol in je blijkt 'lijkt' te hebben, dan moet je toch altijd naar het politiebureau waar je aan zo'n groot ademanalyseapparaat moet?
je kunt nooit op basis van de blaasapparaat op straat een bekeuring/veroordeling krijgen.
Wie is dat nou weerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus iemand die er niet als pauper uitziet en kan huilen spreekt immer de waarheid?? Weet Holleeder ook weer wat hij moet doen
Met vier biertjes ga je niet mee naar het bureau.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Met 4 biertjes een rondje op een je brommert rijden... Nou het is wat hoor
Lees eens terug. Je opmerking is allang ontkracht. Het kan wel degelijk. D'oh.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:05 schreef nikk het volgende:
Het gaat om een scooter. Daarmee rijd hij hooguit zichzelf dood. Drama om niks dit.
Vertelde ze er ook bij dat ze eerder al eens een soortgelijk verhaal had verzonnen!?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het slachtoffer gezien bij Netwerk.
Was geen pauper type ze probeerde haar verhaal rationeel te vertellen. Dat lukte haar op het einde niet meer en ze huilde.
Ik zag oprechte emoties die ik bij Kluivert nooit heb ontdenkt.
Door die onzin van jou als " ja daluk gaat ie stomdronken op de weg rijden tegen het verkeer in"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef Anne het volgende:
Lees eens terug. Je opmerking is allang ontkracht. Het kan wel degelijk. D'oh.
Eindelijk iemand met een beetje realiteitszin. Het mag niet, dat weet ik, maar we maken ons er allemaal schuldig aan. De mensen die zo heftig op Patrick reageren mogen eerder blij zijn dat ze niet in zijn schoenen hebben gestaan. Het had mij ook kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef Chadi het volgende:
Ach hij is mens en dat mag niet.
Hij reed 70 waar hij 50 mocht.. doet haast iedereen!
Kunnen we wel half Nederland uit het verkeer halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar, als je weer met alcohol in het verkeer gaat, pak dan tenmisnte zijn rijbewijs af. Is toch krankjorum.
Heb je ooit in een politiebusje gezeten nadat je moest blazen en niet naar huis mogen rijden ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een beetje realiteitszin. Het mag niet, dat weet ik, maar we maken ons er allemaal schuldig aan. De mensen die zo heftig op Patrick reageren mogen eerder blij zijn dat ze niet in zijn schoenen hebben gestaan. Het had mij ook kunnen gebeuren.
Ik ben een fan van hem als voetballer maar daar gaat het hier niet om.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou en, blijft voor mij één van de beste Nederandse spitsen aller tijden. Hij was één der laatste voetballende spitsen. Nu moeten we het doen met types als Kuyt en Huntelaar: mannen die techniek alleen maar kennen van de APK.²
Hoezo? Had hij dan gedronken toen hij die man aanreed?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit in een politiebusje gezeten nadat je moest blazen en niet naar huis mogen rijden ?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou en, blijft voor mij één van de beste Nederandse spitsen aller tijden. Hij was één der laatste voetballende spitsen. Nu moeten we het doen met types als Kuyt en Huntelaar: mannen die techniek alleen maar kennen van de APK.²
tvpquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Eerst wordt hij geadoreerd en nu verguisd, vaak door mensen die geen haar beter zijn, maar ook niet kunnen voetballen.
Deze uitspraak klopt voor 50%. Ik kan idd niet voetballen. Dronken op / in een gemotoriseerd voertuig stappen (of aangeschoten, of met meer dan 1 biertje) doe ik niet en zal ik ook nooit doen. Puur zwaktebod als je het wel doet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Eerst wordt hij geadoreerd en nu verguisd, vaak door mensen die geen haar beter zijn, maar ook niet kunnen voetballen.
Ik drink zelden, maar ik heb ook weleens na een etentje waar er ook een drankje gedronken werd, mijn auto gepakt om voorzichtig naar huis te rijden. En ik ben geen drinker, ben geen crimineel, vind iedereen lief, maar ik deed het toch. Krijg ik nu ook een beurt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Deze uitspraak klopt voor 50%. Ik kan idd niet voetballen. Dronken op / in een gemotoriseerd voertuig stappen (of aangeschoten, of met meer dan 1 biertje) doe ik niet en zal ik ook nooit doen. Puur zwaktebod als je het wel doet.
Was je alcohol promillage boven de wettelijke norm?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik drink zelden, maar ik heb ook weleens na een etentje waar er ook een drankje gedronken werd, mijn auto gepakt om voorzichtig naar huis te rijden. En ik ben geen drinker, ben geen crimineel, vind iedereen lief, maar ik deed het toch. Krijg ik nu ook een beurt.
N.B. de keywords zijn hier natuurlijk "goede & bekende voetvaller", dat ben ik niet, dus ik ben waarschijnlijk heilig en mag anderen bashen die dingen doet die elk ander niet vreemd is. De een doet het zus, de ander doet het zo. De een doet dit, de ander doet dat.
Ja. En nu?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit in een politiebusje gezeten nadat je moest blazen en niet naar huis mogen rijden ?
Geen idee, maar ik had begrepen dat je dat vrij snel bent. Als het niet hoefde, had ik niet gereden, dat weer wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Was je alcohol promillage boven de wettelijke norm?
Hij heeft 22 km/u te hard met de auto rijden achter zijn naam staan van toen hij achttien was, en dan 14 jaar later met een te hoog promillage op een scootertje. Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:28 schreef Lastpost het volgende:
Verder vind ik dit gewoon iets in de categorie 'niet zo slim', hoeveel mensen wel niet op hun scooter/fiets naar huis rijden als ze iets teveel gedronken hebben - en dat is al snel - is ook niet op een paar handen te tellen, maar hij had met z'n voorgeschiedenis toch beter moeten weten en als je zoiets achter je naam hebt staan kan ik me zelf niet voorstellen dat je het overweegt.
Precies, en niet alleen studenten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee
Zal ik dan mijn leven geven ja of nee
Maar ff zereneus: een scooter is toch een soort van veredelde fiets waar je geen rijbewijs voor hoeft te hebben? Laten we het wel een beetje in proporties zien. Hoeveel studenten zijn er nog nooit dronken op een (gestolen) fiets gestapt?
Als ie nou weer in de auto zat was het een ander verhaal.
Het is vrij normaal dat dit je in Nederland tot de dood achtervolgd zeker als je bekend bent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft 22 km/u te hard met de auto rijden achter zijn naam staan van toen hij achttien was, en dan 14 jaar later met een te hoog promillage op een scootertje. Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.
Er was van die achtervolging anders weinig te merken toen zijn knie nog goed was en hij bij het Nederlands elftal moest uitblinken. Tegelijk wordt hij ook achtervolgd door een aangifte die vals is gebleken, en door allerlei andere verhalen die niet waar zijn gebleken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:59 schreef AcidTrance het volgende:
Het is vrij normaal dat dit je in Nederland tot de dood achtervolgd zeker als je bekend bent.
Nee. Wel twee keer in een politieauto. Telt dat ook?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee. Wel twee keer in een politieauto. Telt dat ook?
Een overtreding mag je nooit maken nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon niet met alcohol op. Is toch helemaal geen probleem?
Openbare dronkenschapquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan neem je de bus of een taxi of je laat je door iemand ophalen of wegbrengen.
Dat kan je van nature al zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had begrepen dat je dat vrij snel bent. Als het niet hoefde, had ik niet gereden, dat weer wel.
Ik sta na 1 glas al op m'n kop, dus reken maar uit.quote:
De afstand van huis naar bezinestation was 2 keer gas geven. Hij is toch een sporter?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef JohnDope het volgende:
Wat een moraalridders allemaal weer![]()
* Kluivert was op de scooter.
* De afstand die hij reed was 2 keer gas geven.
* Hij had maar een paar glazen op.
Jij vindt het kennelijk ook heel leuk, dan moet je niet de media de schuld geven. Die schrijven voor dat soort hypocriete gelegenheidsmoralisten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Nizno het volgende:
Je weet dat je alcohol op hebt en alsnog ga je deelnemen aan het verkeer. En met zijn verleden is dat natuurlijk voor de media extra leuk om uit te vergroten.
geef ik iemand de schuld?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij vindt het kennelijk ook heel leuk, dan moet je niet de media de schuld geven. Die schrijven voor dat soort hypocriete gelegenheidsmoralisten.
Ik hou van hem. Hij is tenminste niet roomser dan de Paus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
De afstand van huis naar bezinestation was 2 keer gas geven. Hij is toch een sporter?
Voor het starten en wegzetten van de scooter zou hij dan al dezelfde tijd nodig hebben dan even een sprintje naar de bezinepomp te trekken.
Je weet dat je alcohol op hebt en alsnog ga je deelnemen aan het verkeer. En met zijn verleden is dat natuurlijk voor de media extra leuk om uit te vergroten.
Neem niet weg dat ik hem een eikel vind dat hij op de scooter is gestapt.
Zoals gezegd met een sprintje was hij waarschijnlijk sneller. (zou hij althans wel moeten zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |