abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 15:06:10 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_72172247

Hoe dom kun je zijn als je zo'n verkeers verleden hebt ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:09:01 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72172345
Echt, met zulke ongelukken in je verleden, en dan nog niet leren van je fouten. Pak die kerel gewoon voor 10 jaar z'n rijbewijs af ofzo...
pi_72172354
Ach een mannetje meer of minder maakt meneer niet uit
Here we are now, entertain us.
pi_72172375
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Echt, met zulke ongelukken in je verleden, en dan nog niet leren van je fouten. Pak die kerel gewoon voor 10 jaar z'n rijbewijs af ofzo...
Het is 14 jaar geleden zelfs als ze dat hadden gedaan dan had dit gewoon kunnen gebeuren.
pi_72172410
Hij was weer lekker slim bezig dus.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:14:21 #6
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72172504
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:09 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is 14 jaar geleden zelfs als ze dat hadden gedaan dan had dit gewoon kunnen gebeuren.
Ik heb het over nu. Het is toch te schandalig voor woorden dat als je iemand hebt doodgereden, je het later nog in je hoofd haalt om met alcohol op het verkeer in te gaan?
pi_72172544
Met een scooter dronken rijden vind ik toch echt van een andere orde dan met een auto. Maar zelfs als hij met de fiets was geweest zou hij de zak kunnen zijn vanwege de rechtlijnige regeltjes in nederland.
pi_72172564
Beetje overdreven gedoe.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_72172573
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:14 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik heb het over nu. Het is toch te schandalig voor woorden dat als je iemand hebt doodgereden, je het later nog in je hoofd haalt om met alcohol op het verkeer in te gaan?
Hij heeft daar gewoon schijt aan en hij heeft niets van die vorige keren geleerd, dat was altijd al duidelijk en wordt nu weer bevestigd.
Wat een kutventje
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_72172609
Hij is gewoon op en top een narcist. Ikke ikke ikke, en de rest mag dood.
Hij leert gewoon niet van zijn fouten, naar mannetje.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:17:44 #11
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72172618
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef Kentoet het volgende:

[..]

hij heeft daar gewoon shijt aan en hij heeft niets van die vorige keren geleerd, dat was altijd al duidelijk en wordt nu weer bevestigd.
Wat een kutventje
Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig. Of zijn al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij? Dacht 't niet.
pi_72172622
Zijn vrouw ROSSANA zal wel boos op hem zijn.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:18:20 #13
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_72172639
Behoorlijk idioot. Weet niet wat het promilage was. Als hij 1 biertje teveel opheeft en dan op een scootertje zit zal het natuurlijk allemaal wel meevallen. Maargoed, met zo'n verleden zou je eigenlijk nooit met alcohol in je donder op een vervoersmiddel moeten kruipen.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:19:38 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72172682
Tja... het is op loopafstand van zijn huis. Misschien had hij 6 kersenbonbons op ipv 3!?

Ik weet verder ook niet hoeveel hij gedronken heeft enzo.

Het artikel hefet het trouwens ook over zijn eerdere ongeluk, wat Patrick veroorzaakt zou hebben, maar die Putman stuurde toch zijn auto zonder licht aan achteruit de weg op ofzo!?
Dat Patrick dan te hard reed is uiteraard niet goed te praten (maar doen we helaas allemaal wel eens), maar die Putman was dan ook niet geheel zonder schuld.
pi_72172683
En niemand verbaasd zich er over dat ze kennelijk eerst een potje bingo hebben gespeeld?
pi_72172704
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig. Of zijn al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij? Dacht 't niet.
Ross, ben jij het?
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 15:23:45 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_72172790
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
Tja... het is op loopafstand van zijn huis. Misschien had hij 6 kersenbonbons op ipv 3!?

Ik weet verder ook niet hoeveel hij gedronken heeft enzo.

Het artikel hefet het trouwens ook over zijn eerdere ongeluk, wat Patrick veroorzaakt zou hebben, maar die Putman stuurde toch zijn auto zonder licht aan achteruit de weg op ofzo!?
Dat Patrick dan te hard reed is uiteraard niet goed te praten (maar doen we helaas allemaal wel eens), maar die Putman was dan ook niet geheel zonder schuld.
Kluivert heeft nooit zijn spijt betuigd en heeft nooit contact gezocht met de nabestaanden.

Vorig jaar kwam zijn biografie uit. En een week daarvoor zocht ie plots wel contact.

Wilfried de Jong fileerde hem in zijn programma.

Kluivert : Het is me al die jaren niet gelukt contact te krijgen.'

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72172837
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef tong80 het volgende:
Vorig jaar kwam zijn biografie uit.
Oh?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:28:31 #19
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72172900
quote:

Goed fragment was dat ja

woensdag 26 augustus 2009 @ 15:29:41 #20
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72172939
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:20 schreef Kentoet het volgende:

[..]

Ross, ben jij het?
Nee hoor.
pi_72173072
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee hoor.
Dat dacht ik even omdat je het geval zo krampachtig probeerde te bagatelliseren
quote:

[..]

Nee, we maken er ons niet allemaal schuldig aan. En nee helaas zijn niet al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:38:02 #22
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_72173160
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:15 schreef Basp1 het volgende:
Met een scooter dronken rijden vind ik toch echt van een andere orde dan met een auto. Maar zelfs als hij met de fiets was geweest zou hij de zak kunnen zijn vanwege de rechtlijnige regeltjes in nederland.
Heb je wel eens een scooter van 150kg incl berijder in je nieren gehad?
D'r kan behoorlijk wat gebeuren, ook met een scooter
  † In Memoriam † woensdag 26 augustus 2009 @ 15:41:29 #23
21636 Feestkabouter
pi_72173254
laatste stukje tekst is toch onzin?!?!?
als je bij het blazen op straat teveel alcohol in je blijkt 'lijkt' te hebben, dan moet je toch altijd naar het politiebureau waar je aan zo'n groot ademanalyseapparaat moet?
je kunt nooit op basis van de blaasapparaat op straat een bekeuring/veroordeling krijgen.

zelf geen ervaring mee, altijd alleen maar P van prima geblazen.
pi_72173273
quote:

[..]

Ik denk dat de meerderheid zonder alcohol achter het stuur zit.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:45:15 #25
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72173371
quote:

[..]

Kluivert heeft nooit zijn spijt betuigd en heeft nooit contact gezocht met de nabestaanden.

Vorig jaar kwam zijn biografie uit. En een week daarvoor zocht ie plots wel contact.

Kluivert : Het is me al die jaren niet gelukt contact te krijgen.'

Als ik iemand dood rijdt maar ik heb niet het gevoel dat het ook daadwerkelijk MIJN schuld was, dan zou ik ook geen spijt betuigen, op de manier waarop anderen dat wellicht van mij zouden verlangen.

...en ik zou persoonlijk mezelf ook niet 'opdringen' aan de nabestaanden. Misschien is dat verkeerd gedacht van mij, en wellicht heeft ook Kluivert dat verkeerd ingeschat, maar persoonlijk kan ik het wel begrijpen dat je geen contact opneemt met de nabestaanden, vooral ook wanneer je het voor jezelf nog moet verwerken enzo.

Iemand rijdt zonder licht achteruit de openbare weg op. Dat Kluivert dan wellicht iets te hard rijdt (volgens mij had hij geen alcohol op destijds maar kan het mis hebben) is natuurlijk fout, maar is niet de oorzaak van de aanrijding,
pi_72173404
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:38 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Heb je wel eens een scooter van 150kg incl berijder in je nieren gehad?
D'r kan behoorlijk wat gebeuren, ook met een scooter
Zelfs lopend of fietsend kan er ook van alles gebeuren.

Een scooter van 150 kg die 40 km/u gaat vergelijken met een auto van 1500 kg die 80 km/u gaat. De kinetische energie is 1/2m*v^2 => de scooter heeft dan 40 maal minder kinetische energie dan die auto.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 15:46:13 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_72173408
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:28 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Goed fragment was dat ja

Bedankt voor het linkje.

Ik zit weer vol verbijstering te kijken.

Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 15:46:53 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_72173432
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:25 schreef RayMania het volgende:

[..]

Oh?
Bedankt voor je indrukwekkende bijdrage.

Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 15:49:55 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_72173523
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als ik iemand dood rijdt maar ik heb niet het gevoel dat het ook daadwerkelijk MIJN schuld was, dan zou ik ook geen spijt betuigen, op de manier waarop anderen dat wellicht van mij zouden verlangen.

...en ik zou persoonlijk mezelf ook niet 'opdringen' aan de nabestaanden. Misschien is dat verkeerd gedacht van mij, en wellicht heeft ook Kluivert dat verkeerd ingeschat, maar persoonlijk kan ik het wel begrijpen dat je geen contact opneemt met de nabestaanden, vooral ook wanneer je het voor jezelf nog moet verwerken enzo.

Iemand rijdt zonder licht achteruit de openbare weg op. Dat Kluivert dan wellicht iets te hard rijdt (volgens mij had hij geen alcohol op destijds maar kan het mis hebben) is natuurlijk fout, maar is niet de oorzaak van de aanrijding,
Als je naar het filmpje kijkt zie je dat ie had afgesproken met de familie contact op te nemen. Hij had hun email adres en telefoonnummer gekregen. Hij liet niks van zich horen. Pas een dag voordat zijn boek verscheen deed ie dat wel. Is dat niet verdacht ?

woensdag 26 augustus 2009 @ 15:57:33 #30
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72173764
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als je naar het filmpje kijkt zie je dat ie had afgesproken met de familie contact op te nemen. Hij had hun email adres en telefoonnummer gekregen. Hij liet niks van zich horen. Pas een dag voordat zijn boek verscheen deed ie dat wel. Is dat niet verdacht ?

Ik kan niet in zijn hoofd kijken (ja het kan wel, maar lijkt me nogal ongewenst en bloederig), dus zoals ik al zeg, wellicht heeft hij inschattingsfouten gemaakt wat betreft de naverwerking etc. Ik weet dat niet. Ik weet ook niet of ik het zoveel anders zou doen in die situatie (ik ben sowieso iemand die heel slecht is in 'contact houden' of 'contact opnemen' met mensen: Ik spreek vrijwel niemand van vroeger).

Dat hij hard wordt aangepakt over een onderwerp dat ook voor hem, erg gevoelig ligt, is enerzijds logisch gezien de biografie, en anderzijds heb je gewoon door dat Patrick er sowieso liever niet aan wilt denken of over wilt praten, en er op die manier mee omgaat om het op die manier te verwerken.
Hij kan ook niet hardop zeggen van:' ja ik reed iets te hard maar die ander staat opeens zonder licht aan midden op de weg!!!", want dan krijgt hij ook gezeik.

Ik weet dus allemaal niet hoe hij daarmee bezig is in zijn mooie koppie. Ik weet wel dat deze kwestie vaak wel heel erg eenzijdig wordt belicht in de media, en dat is redelijk opportunistisch en jammerlijk.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:59:04 #31
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72173806
quote:

[..]

Precies, ze zaten beiden fout, alleen is er eentje dood en is de andere dan automatisch de pineut.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:17:08 #32
798 voyeur
bemoeit zich
pi_72174373
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Zijn vrouw ROSSANA zal wel boos op hem zijn.
Is dat dezelfde vrouw die in het ziekenhuis lag met zwangerschapsvergiftiging terwijl Patrick met drie maten een meisje verkrachtte in het ouderlijk huis?
pi_72174435
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:17 schreef voyeur het volgende:

[..]

Is dat dezelfde vrouw die in het ziekenhuis lag met zwangerschapsvergiftiging terwijl Patrick met drie maten een meisje verkrachtte in het ouderlijk huis?
Daar is hij voor vrijgesproken toch?
pi_72174449
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bedankt voor je indrukwekkende bijdrage.

Die biografie is al drie jaar uit.
pi_72174497
Echt schandalig dit. Voorgoed het rijbewijs afpakken.
pi_72174679
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:20 schreef SCH het volgende:
Echt schandalig dit. Voorgoed het rijbewijs afpakken.
Voor het rijden op een scooter?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:27:36 #37
798 voyeur
bemoeit zich
pi_72174714
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik kan niet in zijn hoofd kijken (ja het kan wel, maar lijkt me nogal ongewenst en bloederig), dus zoals ik al zeg, wellicht heeft hij inschattingsfouten gemaakt wat betreft de naverwerking etc. Ik weet dat niet. Ik weet ook niet of ik het zoveel anders zou doen in die situatie (ik ben sowieso iemand die heel slecht is in 'contact houden' of 'contact opnemen' met mensen: Ik spreek vrijwel niemand van vroeger).

Dat hij hard wordt aangepakt over een onderwerp dat ook voor hem, erg gevoelig ligt, is enerzijds logisch gezien de biografie, en anderzijds heb je gewoon door dat Patrick er sowieso liever niet aan wilt denken of over wilt praten, en er op die manier mee omgaat om het op die manier te verwerken.
Hij kan ook niet hardop zeggen van:' ja ik reed iets te hard maar die ander staat opeens zonder licht aan midden op de weg!!!", want dan krijgt hij ook gezeik.

Ik weet dus allemaal niet hoe hij daarmee bezig is in zijn mooie koppie. Ik weet wel dat deze kwestie vaak wel heel erg eenzijdig wordt belicht in de media, en dat is redelijk opportunistisch en jammerlijk.
Hoe kom je erbij dat Putman geen licht voerde?
pi_72174856
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:26 schreef RayMania het volgende:

[..]

Voor het rijden op een scooter?
Wat snap je niet aan: rijbewijs?
pi_72174911
quote:

Volgens mij zat het een beetje anders
quote:
Op 9 september 1995 raakte Kluivert betrokken bij een aanrijding, waarbij de Vlaardingse schouwburgdirecteur Martin Putman omkwam en diens vrouw zwaar gewond raakte. De officiële schattingen met betrekking tot hoe hard Kluivert reed lopen ver uiteen. De technische ongevallendienst kwam aanvankelijk met een schatting van 104 km/uur. Een onderzoek van TNO gaf een snelheid tussen de 80 en 90 km/uur. Ten slotte kwam een verkeerstechnisch bureau tot 72 km/uur. Laatstgenoemde snelheid komt het best overeen met de verklaring van Kluivert zelf, die aangaf tussen de 70 en 75 km/uur te hebben gereden. De maximaal toegestane snelheid ter plekke was 50 km/uur. Als verzachtende omstandigheden werden de onoverzichtelijkheid van het punt waarop het ongeluk gebeurde en het feit dat het uiteindelijke slachtoffer op dat punt aan het keren was, aangevoerd en geaccepteerd. Aangezien de dood van het slachtoffer wel te wijten was aan het feit dat Kluivert een te hoge snelheid aanhield, werd hij veroordeeld tot dood door schuld, en een taakstraf van 240 uur.
pi_72175044
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan: rijbewijs?
Voor het rijden op een scooter is geen rijbewijs vereist. De scooter kan dan ook maar maximaal 50 km/u een auto, zeker die van Kluivert, moet minstens 200 km/u sneller kunnen nog.
pi_72175091
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Voor het rijden op een scooter is geen rijbewijs vereist. De scooter kan dan ook maar maximaal 50 km/u een auto, zeker die van Kluivert, moet minstens 200 km/u sneller kunnen nog.
Ja maar, als je weer met alcohol in het verkeer gaat, pak dan tenmisnte zijn rijbewijs af. Is toch krankjorum.
pi_72175108
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zelfs lopend of fietsend kan er ook van alles gebeuren.

Een scooter van 150 kg die 40 km/u gaat vergelijken met een auto van 1500 kg die 80 km/u gaat. De kinetische energie is 1/2m*v^2 => de scooter heeft dan 40 maal minder kinetische energie dan die auto.
Hij vergelijkt helemaal niet. Hij geeft aan dat er óók heel wat kan gebeuren met een scooter.
En daarin geef ik hem helemaal gelijk.
pi_72175122
quote:

[..]

Ja ik wel!!!! En ik eis dat ook van anderen en spreek anderen er zoveel mogelijk op aan.
pi_72175138
quote:

[..]

Geldt een algeheel rijverbod eigenlijk alleen voor een auto? Of mag je dan ook niet op een scooter rijden?
Want dan is dat een optie.
pi_72175153
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja ik wel!!!! En ik eis dat ook van anderen en spreek anderen er zoveel mogelijk op aan.
Idem . Ik weiger om bij iemand in de auto te stappen die alcohol op heeft.
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2009 @ 16:43:11 #46
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72175221
Neem die gast zijn rijbevoegdheid nou voor eeuwig af. Hij is een gore moordenaar en uit dit feit blijkt ook nog eens dat hij recidivist is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:43:18 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72175227
quote:
Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig.
Uhm. Nee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72175239
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja maar, als je weer met alcohol in het verkeer gaat, pak dan tenmisnte zijn rijbewijs af. Is toch krankjorum.
Liever niet. Straks wordt die lijn doorgetrokken naar een fiets en dan kan je niet meer naar huis na een feestje. Als je in de auto dronken achter het stuur zit, rijbewijs afpakken, op fiets en brommer wat mij betreft niet. Het rijbewijs is voor de auto en niet voor fiets of brommer.
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2009 @ 16:44:08 #49
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72175253
quote:

[..]

Als je met een scooter tegen een fietser, voetganger of kleine auto aan knalt kan dat ook doden opleveren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72175278
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Liever niet. Straks wordt die lijn doorgetrokken naar een fiets en dan kan je niet meer naar huis na een feestje.
Jawel hoor, gewoon niet met alcohol op. Is toch helemaal geen probleem?
pi_72175299
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Kansloos, er moet gewoon bier gedronken kunnen worden op een feestje, en Rotterdam is zo groot dat ik niet helemaal naar huis ga lopen.
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2009 @ 16:45:47 #52
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72175301
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Liever niet. Straks wordt die lijn doorgetrokken naar een fiets en dan kan je niet meer naar huis na een feestje.
Dat mag nu ook al niet. Je mag niet onder invloed aan het verkeer deelnemen...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72175318
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Als je met een scooter tegen een fietser, voetganger of kleine auto aan knalt kan dat ook doden opleveren.
Je hoeft niet eens per se met een scooter ergens tegenaan te rijden om een dode te veroorzaken (denk aan schrikeffecten omdat je op de verkeerde weghelft rijdt met je zatte kop ofzo, ik noem maar wat).
pi_72175331
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Kansloos, er moet gewoon bier gedronken kunnen worden op een feestje, en Rotterdam is zo groot dat ik niet helemaal naar huis ga lopen.
Dan neem je de bus of een taxi of je laat je door iemand ophalen of wegbrengen.
pi_72175382
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:40 schreef Anne het volgende:

[..]

Geldt een algeheel rijverbod eigenlijk alleen voor een auto? Of mag je dan ook niet op een scooter rijden?
Want dan is dat een optie.
Als je een bromfietsrijbewijs hebt (AM ofzo dacht ik) dan heb je bij het innemen van rijbewijs A of B geen geldig rijbewijs meer om je op een brommer te begeven. Dus indien het rijbewijs A/B is ingenomen mag je, als je geen rijbewijs voor de brommer hebt, niet op de brommer stappen. Zo denk ik dat het zit.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:48:35 #56
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_72175395
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat mag nu ook al niet. Je mag niet onder invloed aan het verkeer deelnemen...
Je mag sowieso niet dronken op straat zijn. Of dat nou lopend, fietsend, of rijdend is
pi_72175427
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het begrip Bob zegt je niks? Taxi?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:49:42 #58
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_72175443
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:48 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Als je een bromfietsrijbewijs hebt (AM ofzo dacht ik) dan heb je bij het innemen van rijbewijs A of B geen geldig rijbewijs meer om je op een brommer te begeven. Dus indien het rijbewijs A/B is ingenomen mag je, als je geen rijbewijs voor de brommer hebt, niet op de brommer stappen. Zo denk ik dat het zit.
Yep!.. Dat klopt!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_72175451
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:48 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je mag sowieso niet dronken op straat zijn. Of dat nou lopend, fietsend, of rijdend is
Tussen dronken en 10 bier drinken zit nog wel een verschil he.
pi_72175485
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Tussen dronken en 10 bier drinken zit nog wel een verschil he.
Tien bier???
pi_72175494
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:46 schreef Anne het volgende:

[..]

Taxi zijn veel te duur, en ze rijden waarschijnlijk gevaarlijker dan als ik aangeschoten over het fietspad rij. De bus en de metro rijden 's nachts niet in Rotterdam en ook in veel andere steden niet. Ik stap gewoon op de fiets. Maar het punt is dat ik vind dat je rijbewijs voor auto of motor niet moet kunnen worden afgenomen door dingen die je niet met de auto of motor doet.
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:50 schreef SCH het volgende:
Tien bier???
Kom kom, zoveel is dat niet. Met een normaal bierglas zit je snel aan 10 bier bij een feestje dat om een uur op 18 begint.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 16:52:45 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_72175556
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef RayMania het volgende:

[..]

Die biografie is al drie jaar uit.
Zeg dat dan gewoon en doe niet zo semi leuk met je 'Oh ?'

Dan herstel ik het gewoon.

Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 16:58:00 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_72175724
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef Bolkesteijn het volgende:

Maar het punt is dat ik vind dat je rijbewijs voor auto of motor niet moet kunnen worden afgenomen door dingen die je niet met de auto of motor doet.

Dus als je iemand overhoop rijdt met een te hoge promilage als autorijder.

Moet je de andere dag gewoon op je scooter mogen rijden ?

pi_72175823
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dus als je iemand overhoop rijdt met een te hoge promilage als autorijder.

Moet je de andere dag gewoon op je scooter mogen rijden ?
Als je daar een geschikt rijbewijs voor hebt wel ja. Het ene vervoermiddel is het andere niet.

Maar goed op zich zou ik wel wat zien in een systeem waarbij de onderliggende rijbewijzen ook worden afgenomen. Dus D-rijbewijs (buschauffeur) > C-rijbewijs (vrachtwagenchauffeur) > A/B-rijbewijs > Brommer-rijbewijs, dus als je met de auto gekke dingen doet moeten ook de onderliggende rijbewijzen afgenomen worden, maar wie met te veel op op de brommer kruipt moet niet zijn A/B-rijbewijs kunnen verliezen. Punt is dan natuurlijk wel dat je met een A/B-rijbewijs niet meer op brommer zou moeten mogen. Daarom is dit systeem nu nog niet haalbaar.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:06:19 #65
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72175961
Kluivert

Leert die man dan nooit van z'n fouten?
pi_72176035
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Kopbal het volgende:
Kluivert

Leert die man dan nooit van z'n fouten?
Niet dat ik hem nu wil gaan verdedigen. Ik zou ook niet zat op een brommer stappen, maar misschien heeft hij wel een brommer gekocht omdat hij niet meer met de auto naar huis wil als hij gedronken heeft. Dan kunnen we toch in ieder geval wel van progressie spreken.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:12:03 #67
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72176132
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Niet dat ik hem nu wil gaan verdedigen. Ik zou ook niet zat op een brommer stappen, maar misschien heeft hij wel een brommer gekocht omdat hij niet meer met de auto naar huis wil als hij gedronken heeft. Dan kunnen we toch in ieder geval wel van progressie spreken.
Ja, en bij de volgende verkrachting doet 'ie zeker een rubbertje om

Het is gewoon dommer dan dom, hij kan toch wel een taxi betalen?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:15:27 #68
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72176238
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:33 schreef SCH het volgende:

[..]

[..]
Dan heb ik het mis. Destijds hadden sommige media het er over dat die auto van Putman geen licht voerde en achteruit de weg opkwam.
pi_72176417
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
Het is gewoon dommer dan dom, hij kan toch wel een taxi betalen?
Ja, ik weet ook niet waarom hij het gedaan heeft met zijn verleden. Dom is het zeker.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 17:33:24 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_72176766
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja, ik weet ook niet waarom hij het gedaan heeft met zijn verleden. Dom is het zeker.
Je was hem aan het verdedigen en met argumenten ben je overtuigd van je ongelijk.

Voor het eerst dat je zoiets toegeeft op Fok.

Of ik moet iets gemist hebben.

pi_72176842
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef tong80 het volgende:
Je was hem aan het verdedigen en met argumenten ben je overtuigd van je ongelijk.
Waar? Waarom zou ik een uitgerangeerde voetballer gaan verdedigen? Concluderen dat iemand dom is vind ik over het algemeen vrij nutteloos, want je kan er verder niks mee, daarom doe ik dat eigenlijk nooit.
pi_72177527
Voor hetzelfde geld had ie weer iemand doodgereden..wat kan hem het schelen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72179286
Het gaat om een scooter. Daarmee rijd hij hooguit zichzelf dood. Drama om niks dit.
pi_72179468
Wat een moraalridders hier zeg. Hij was op de scooter,....ik weet zeker dat 90% van de fokkers in het weekend met alcohol op de fiets of scooter teruggaan.
pi_72179915
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een moraalridders hier zeg. Hij was op de scooter,....ik weet zeker dat 90% van de fokkers in het weekend met alcohol op de fiets of scooter teruggaan.
Maar nog niemand heeft al iemand dood gereden, schat ik zo in..
Patrick wel ..maar ervan leren doet hij dus niet
Kluivert
pi_72180548
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:01 schreef qonmann het volgende:
Voor hetzelfde geld had ie weer iemand doodgereden..wat kan hem het schelen
Het is immers een neger. En hij is nog rijk, getalenteerd en succesvol ook. Dus de ideale pispaal voor elk miezerig figuur in dit land.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 19:47:46 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_72180565
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Marokanen gaan op stap op de fiets en gaan naar huis op de scooter.

pi_72180579
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is immers een neger. En hij is nog rijk, getalenteerd en succesvol ook. Dus de ideale pispaal voor elk miezerig figuur in dit land.
succesvol autocoureur..
pi_72180596
Deze neger buigt voor niemand.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:49:49 #80
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72180615
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uhm. Nee.
Uhm..... ben en in ieder geval benieuwd waar die mensen wonen die na een feestje in de auto stappen.
Zelfs mensen die uit huis gaan om te stappen hebben vaak al de nodige drank achter de kiezen.

Soms vraag ik me echt al waar al die brave Nederlanders wonen.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:50:42 #81
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72180633
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:25 schreef qonmann het volgende:

[..]

Maar nog niemand heeft al iemand dood gereden, schat ik zo in..
Patrick wel ..maar ervan leren doet hij dus niet
Kluivert
Nee, vast niet.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:51:18 #82
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72180645
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:49 schreef TUFKAL het volgende:
Deze neger buigt voor niemand.
En gelijk heeft ie.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:55:18 #83
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72180773
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:33 schreef SCH het volgende:

[..]

[..]

Er zijn ergere dingen. Je zult ze de kost moeten geven die dagelijks op bepaalde trajecten en/of op bepaalde uren minstens zo hard rijden. Hij heeft gewoon pech gehad.
Had hij dan teveel gedronken????????? Ik lees daar niets over.
pi_72180804
  woensdag 26 augustus 2009 @ 19:57:55 #85
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72180864
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:56 schreef TUFKAL het volgende:
[ afbeelding ]
en gelijk heeft ie. Geldt ook voor de schijnheilige azijnpissers.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 20:06:34 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_72181112
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Er zijn ergere dingen. Je zult ze de kost moeten geven die dagelijks op bepaalde trajecten en/of op bepaalde uren minstens zo hard rijden. Hij heeft gewoon pech gehad.
Had hij dan teveel gedronken????????? Ik lees daar niets over.
En als BNer die iemand heeft doodgereden verkracht je later iemand groepsgewijs en gaat met een slok op op je scooter zitten

pi_72181206
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:

[..]

En als BNer die iemand heeft doodgereden verkracht je later iemand groepsgewijs en gaat met een slok op op je scooter zitten

Ach god, nu weet ik het, jij MOET een psv'er zijn.
Heeft de rechter gezegd dat hij iemand heeft verkracht? Nee echt, vertel of beter, link even de uitspraak
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 20:13:17 #88
7889 tong80
Spleenheup
pi_72181330
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ach god, nu weet ik het, jij MOET een psv'er zijn.
Heeft de rechter gezegd dat hij iemand heeft verkracht? Nee echt, vertel of beter, link even de uitspraak
Ik ben idd een PSVer en ik haat voetbal.

Ik heb het slachtoffer gezien bij Netwerk.

Was geen pauper type ze probeerde haar verhaal rationeel te vertellen. Dat lukte haar op het einde niet meer en ze huilde.

Ik zag oprechte emoties die ik bij Kluivert nooit heb ontdenkt.

pi_72181584
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
Dat is een veelvoorkomende combinatie.
pi_72181702
quote:

[..]

Was geen pauper type ze probeerde haar verhaal rationeel te vertellen. Dat lukte haar op het einde niet meer en ze huilde.

Dus iemand die er niet als pauper uitziet en kan huilen spreekt immer de waarheid?? Weet Holleeder ook weer wat hij moet doen
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:25:53 #91
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_72181713
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:41 schreef Feestkabouter het volgende:
laatste stukje tekst is toch onzin?!?!?
als je bij het blazen op straat teveel alcohol in je blijkt 'lijkt' te hebben, dan moet je toch altijd naar het politiebureau waar je aan zo'n groot ademanalyseapparaat moet?
je kunt nooit op basis van de blaasapparaat op straat een bekeuring/veroordeling krijgen.
Klopt helemaal. Bovendien moet er minimaal 20 à 30 minuten zitten tussen de 1e en de 2e ademanalyse, zodat de kersenbonbons in je mond de tijd hebben om uit te werken. Daarna word je weer keurig terug gebracht naar je brommert en kun je weer vrolijk verder rijden
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 20:27:46 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_72181755
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dus iemand die er niet als pauper uitziet en kan huilen spreekt immer de waarheid?? Weet Holleeder ook weer wat hij moet doen
Wie is dat nou weer

pi_72181761
Met 4 biertjes een rondje op je brommert rijden... Nou het is wat hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door TerroRobbie op 26-08-2009 20:35:18 ]
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 20:29:59 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_72181818
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Met 4 biertjes een rondje op een je brommert rijden... Nou het is wat hoor
Met vier biertjes ga je niet mee naar het bureau.

pi_72184333
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 19:05 schreef nikk het volgende:
Het gaat om een scooter. Daarmee rijd hij hooguit zichzelf dood. Drama om niks dit.
Lees eens terug. Je opmerking is allang ontkracht. Het kan wel degelijk. D'oh.
pi_72185169
Ach hij is mens en dat mag niet.

Hij reed 70 waar hij 50 mocht.. doet haast iedereen!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:28:40 #97
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_72185283
quote:

[..]

Vertelde ze er ook bij dat ze eerder al eens een soortgelijk verhaal had verzonnen!?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:03:38 #98
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_72186487
Driving While Black
Altijd gevaarlijk.

Bericht gaat over bijna niets.
Maar eerdere akkefietjes hadden Kluivert wel een paar maandjes water en brood op mogen leveren.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_72186768
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef Anne het volgende:
Lees eens terug. Je opmerking is allang ontkracht. Het kan wel degelijk. D'oh.
Door die onzin van jou als " ja daluk gaat ie stomdronken op de weg rijden tegen het verkeer in" Na 5 biertjes zal dat wel gebeuren ja
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:17:34 #100
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72187031
En inderdaad, iedereen stapt wel eens stomdronken op de fiets of brommer. Maar als Kluivert-zijnde (BN'er met een verleden) denk je toch wel 5 keer na voordat je dat doet
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:53:43 #101
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72188314
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef Chadi het volgende:
Ach hij is mens en dat mag niet.

Hij reed 70 waar hij 50 mocht.. doet haast iedereen!
Eindelijk iemand met een beetje realiteitszin. Het mag niet, dat weet ik, maar we maken ons er allemaal schuldig aan. De mensen die zo heftig op Patrick reageren mogen eerder blij zijn dat ze niet in zijn schoenen hebben gestaan. Het had mij ook kunnen gebeuren.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:55:15 #102
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72188359
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Kunnen we wel half Nederland uit het verkeer halen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 00:44:44 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72189575
Nou en, blijft voor mij één van de beste Nederandse spitsen aller tijden. Hij was één der laatste voetballende spitsen. Nu moeten we het doen met types als Kuyt en Huntelaar: mannen die techniek alleen maar kennen van de APK.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Trouwste user 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 00:46:51 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_72189621
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Eindelijk iemand met een beetje realiteitszin. Het mag niet, dat weet ik, maar we maken ons er allemaal schuldig aan. De mensen die zo heftig op Patrick reageren mogen eerder blij zijn dat ze niet in zijn schoenen hebben gestaan. Het had mij ook kunnen gebeuren.
Heb je ooit in een politiebusje gezeten nadat je moest blazen en niet naar huis mogen rijden ?

Trouwste user 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 00:48:14 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_72189652
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou en, blijft voor mij één van de beste Nederandse spitsen aller tijden. Hij was één der laatste voetballende spitsen. Nu moeten we het doen met types als Kuyt en Huntelaar: mannen die techniek alleen maar kennen van de APK.

²
Ik ben een fan van hem als voetballer maar daar gaat het hier niet om.

donderdag 27 augustus 2009 @ 01:01:55 #106
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72189917
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb je ooit in een politiebusje gezeten nadat je moest blazen en niet naar huis mogen rijden ?

Hoezo? Had hij dan gedronken toen hij die man aanreed?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 01:04:04 #107
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72189958
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:

²

Eerst wordt hij geadoreerd en nu verguisd, vaak door mensen die geen haar beter zijn, maar ook niet kunnen voetballen.
pi_72190049
Kluivert oude rel neger
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
  donderdag 27 augustus 2009 @ 05:58:13 #109
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_72191235
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Eerst wordt hij geadoreerd en nu verguisd, vaak door mensen die geen haar beter zijn, maar ook niet kunnen voetballen.
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  Redactie Frontpage donderdag 27 augustus 2009 @ 08:13:42 #110
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72191681
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Deze uitspraak klopt voor 50%. Ik kan idd niet voetballen. Dronken op / in een gemotoriseerd voertuig stappen (of aangeschoten, of met meer dan 1 biertje) doe ik niet en zal ik ook nooit doen. Puur zwaktebod als je het wel doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door JeMoeder op 27-08-2009 08:26:23 ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 27 augustus 2009 @ 08:28:52 #111
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72191807
Vind dat filmpje wel pijnlijk om te zien trouwens, allemaal z'n eigen rotschuld verder natuurlijk maar als je die gozer ziet zitten krijg je haast medelijden met 'm.
Verder vind ik dit gewoon iets in de categorie 'niet zo slim', hoeveel mensen wel niet op hun scooter/fiets naar huis rijden als ze iets teveel gedronken hebben - en dat is al snel - is ook niet op een paar handen te tellen, maar hij had met z'n voorgeschiedenis toch beter moeten weten en als je zoiets achter je naam hebt staan kan ik me zelf niet voorstellen dat je het overweegt.
Al wordt er wel teveel drama en ophef over gemaakt, maar dat is slechts mijn mening.

Al is de kans dat je in een situatie als deze in de OP komt natuurlijk ook nihil te noemen, pech voor die gozer.
pi_72192674
Ach, Patrick Snuivert is ook weer in het nieuws
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:49:08 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72195693
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:13 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Deze uitspraak klopt voor 50%. Ik kan idd niet voetballen. Dronken op / in een gemotoriseerd voertuig stappen (of aangeschoten, of met meer dan 1 biertje) doe ik niet en zal ik ook nooit doen. Puur zwaktebod als je het wel doet.
Ik drink zelden, maar ik heb ook weleens na een etentje waar er ook een drankje gedronken werd, mijn auto gepakt om voorzichtig naar huis te rijden. En ik ben geen drinker, ben geen crimineel, vind iedereen lief, maar ik deed het toch. Krijg ik nu ook een beurt.

N.B. de keywords zijn hier natuurlijk "goede & bekende voetvaller", dat ben ik niet, dus ik ben waarschijnlijk heilig en mag anderen bashen die dingen doen die elk ander niet vreemd is. De een doet het zus, de ander doet het zo. De een doet dit, de ander doet dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 27-08-2009 11:56:34 ]
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:53:30 #114
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72195826
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik drink zelden, maar ik heb ook weleens na een etentje waar er ook een drankje gedronken werd, mijn auto gepakt om voorzichtig naar huis te rijden. En ik ben geen drinker, ben geen crimineel, vind iedereen lief, maar ik deed het toch. Krijg ik nu ook een beurt.

N.B. de keywords zijn hier natuurlijk "goede & bekende voetvaller", dat ben ik niet, dus ik ben waarschijnlijk heilig en mag anderen bashen die dingen doet die elk ander niet vreemd is. De een doet het zus, de ander doet het zo. De een doet dit, de ander doet dat.
Was je alcohol promillage boven de wettelijke norm?
AFC AJAX
pi_72195898
quote:

[..]

Ja. En nu?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:55:56 #116
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72195899
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef msnk het volgende:

[..]

Was je alcohol promillage boven de wettelijke norm?
Geen idee, maar ik had begrepen dat je dat vrij snel bent. Als het niet hoefde, had ik niet gereden, dat weer wel.
pi_72196068
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 08:28 schreef Lastpost het volgende:

Verder vind ik dit gewoon iets in de categorie 'niet zo slim', hoeveel mensen wel niet op hun scooter/fiets naar huis rijden als ze iets teveel gedronken hebben - en dat is al snel - is ook niet op een paar handen te tellen, maar hij had met z'n voorgeschiedenis toch beter moeten weten en als je zoiets achter je naam hebt staan kan ik me zelf niet voorstellen dat je het overweegt.
Hij heeft 22 km/u te hard met de auto rijden achter zijn naam staan van toen hij achttien was, en dan 14 jaar later met een te hoog promillage op een scootertje. Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:17:31 #118
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_72196480
Kluivert mag ik oversteken ja of nee
Zal ik dan mijn leven geven ja of nee

Maar ff zereneus: een scooter is toch een soort van veredelde fiets waar je geen rijbewijs voor hoeft te hebben? Laten we het wel een beetje in proporties zien. Hoeveel studenten zijn er nog nooit dronken op een (gestolen) fiets gestapt?

Als ie nou weer in de auto zat was het een ander verhaal.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:55:39 #119
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72197482
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee
Zal ik dan mijn leven geven ja of nee

Maar ff zereneus: een scooter is toch een soort van veredelde fiets waar je geen rijbewijs voor hoeft te hebben? Laten we het wel een beetje in proporties zien. Hoeveel studenten zijn er nog nooit dronken op een (gestolen) fiets gestapt?

Als ie nou weer in de auto zat was het een ander verhaal.
Precies, en niet alleen studenten.
pi_72199542
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hij heeft 22 km/u te hard met de auto rijden achter zijn naam staan van toen hij achttien was, en dan 14 jaar later met een te hoog promillage op een scootertje. Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.
Het is vrij normaal dat dit je in Nederland tot de dood achtervolgd zeker als je bekend bent.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_72199771
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:59 schreef AcidTrance het volgende:
Het is vrij normaal dat dit je in Nederland tot de dood achtervolgd zeker als je bekend bent.
Er was van die achtervolging anders weinig te merken toen zijn knie nog goed was en hij bij het Nederlands elftal moest uitblinken. Tegelijk wordt hij ook achtervolgd door een aangifte die vals is gebleken, en door allerlei andere verhalen die niet waar zijn gebleken.
pi_72214360
Wat een moraalridders allemaal weer

* Kluivert was op de scooter.
* De afstand die hij reed was 2 keer gas geven.
* Hij had maar een paar glazen op.
* Een gemiddelde ambtenaar blaast veel meer op een gemiddelde doordeweekse morgen (en dan heb ik het nog niet eens over Guusje ter Dorst die altijd vrij kon drinken en rijden, tot dat zij werd aangehouden door een groentje, waarna mevrouw het in de doofpot probeerde te stoppen, terwijl zij toen baas van de politie was en ja als een normale agent in haar schoenen had gestaan, was die allang ontslagen).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:23:19 #123
24533 ACT-F
pi_72215536
quote:

Nee. Wel twee keer in een politieauto. Telt dat ook?
  Trouwste user 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 23:05:13 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_72216985
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:23 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Nee. Wel twee keer in een politieauto. Telt dat ook?
Tuurlijk.

pi_72217280
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.
Een overtreding mag je nooit maken nee.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:27:42 #126
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72223304
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Te kansloos voor woorden...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:28:41 #127
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72223331
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:46 schreef Anne het volgende:

[..]

Openbare dronkenschap
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:33:20 #128
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72223467
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik had begrepen dat je dat vrij snel bent. Als het niet hoefde, had ik niet gereden, dat weer wel.
Dat kan je van nature al zijn
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:09:12 #129
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72235806
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:33 schreef Keltie het volgende:

[..]

Dat kan je van nature al zijn
Ik sta na 1 glas al op m'n kop, dus reken maar uit.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:18:41 #130
24533 ACT-F
pi_72237733
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Tuurlijk.

Ok, bij deze. En nu?
pi_72340347
opbossen die gast
  dinsdag 1 september 2009 @ 14:08:43 #132
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72340453
Wist trouwens niet dat Kluivert in Spanje ook al een keer was aangehouden voor rijden met alcohol op. Wat een droeftoeter zeg
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 september 2009 @ 16:28:35 #133
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_72344718
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef JohnDope het volgende:
Wat een moraalridders allemaal weer

* Kluivert was op de scooter.
* De afstand die hij reed was 2 keer gas geven.
* Hij had maar een paar glazen op.
De afstand van huis naar bezinestation was 2 keer gas geven. Hij is toch een sporter?
Voor het starten en wegzetten van de scooter zou hij dan al dezelfde tijd nodig hebben dan even een sprintje naar de bezinepomp te trekken.

Je weet dat je alcohol op hebt en alsnog ga je deelnemen aan het verkeer. En met zijn verleden is dat natuurlijk voor de media extra leuk om uit te vergroten.

Neem niet weg dat ik hem een eikel vind dat hij op de scooter is gestapt.
Zoals gezegd met een sprintje was hij waarschijnlijk sneller. (zou hij althans wel moeten zijn)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_72344838
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Nizno het volgende:
Je weet dat je alcohol op hebt en alsnog ga je deelnemen aan het verkeer. En met zijn verleden is dat natuurlijk voor de media extra leuk om uit te vergroten.
Jij vindt het kennelijk ook heel leuk, dan moet je niet de media de schuld geven. Die schrijven voor dat soort hypocriete gelegenheidsmoralisten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 september 2009 @ 16:40:02 #135
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_72345082
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Jij vindt het kennelijk ook heel leuk, dan moet je niet de media de schuld geven. Die schrijven voor dat soort hypocriete gelegenheidsmoralisten.
geef ik iemand de schuld?

Enige hier die schuld is is iemand die met drank op op een scooter stapt. Ongeacht of dit nu een BNer, VIPper of klaas uit Lutjebroek is.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 2 september 2009 @ 13:06:39 #136
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72368307
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

De afstand van huis naar bezinestation was 2 keer gas geven. Hij is toch een sporter?
Voor het starten en wegzetten van de scooter zou hij dan al dezelfde tijd nodig hebben dan even een sprintje naar de bezinepomp te trekken.

Neem niet weg dat ik hem een eikel vind dat hij op de scooter is gestapt.
Zoals gezegd met een sprintje was hij waarschijnlijk sneller. (zou hij althans wel moeten zijn)
Ik hou van hem. Hij is tenminste niet roomser dan de Paus.
pi_72378035
Die kerel leert het ook nooit, jammer hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')