Ja, en bij de volgende verkrachting doet 'ie zeker een rubbertje omquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet dat ik hem nu wil gaan verdedigen. Ik zou ook niet zat op een brommer stappen, maar misschien heeft hij wel een brommer gekocht omdat hij niet meer met de auto naar huis wil als hij gedronken heeft. Dan kunnen we toch in ieder geval wel van progressie spreken.
Dan heb ik het mis. Destijds hadden sommige media het er over dat die auto van Putman geen licht voerde en achteruit de weg opkwam.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij zat het een beetje anders
[..]
Ja, ik weet ook niet waarom hij het gedaan heeft met zijn verleden. Dom is het zeker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
Het is gewoon dommer dan dom, hij kan toch wel een taxi betalen?
Je was hem aan het verdedigen en met argumenten ben je overtuigd van je ongelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waarom hij het gedaan heeft met zijn verleden. Dom is het zeker.
Waar? Waarom zou ik een uitgerangeerde voetballer gaan verdedigen? Concluderen dat iemand dom is vind ik over het algemeen vrij nutteloos, want je kan er verder niks mee, daarom doe ik dat eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef tong80 het volgende:
Je was hem aan het verdedigen en met argumenten ben je overtuigd van je ongelijk.
Maar nog niemand heeft al iemand dood gereden, schat ik zo in..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een moraalridders hier zeg. Hij was op de scooter,....ik weet zeker dat 90% van de fokkers in het weekend met alcohol op de fiets of scooter teruggaan.
Het is immers een neger. En hij is nog rijk, getalenteerd en succesvol ook. Dus de ideale pispaal voor elk miezerig figuur in dit land.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:01 schreef qonmann het volgende:
Voor hetzelfde geld had ie weer iemand doodgereden..wat kan hem het schelen
Marokanen gaan op stap op de fiets en gaan naar huis op de scooter.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een moraalridders hier zeg. Hij was op de scooter,....ik weet zeker dat 90% van de fokkers in het weekend met alcohol op de fiets of scooter teruggaan.
succesvol autocoureur..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is immers een neger. En hij is nog rijk, getalenteerd en succesvol ook. Dus de ideale pispaal voor elk miezerig figuur in dit land.
Uhm..... ben en in ieder geval benieuwd waar die mensen wonen die na een feestje in de auto stappen.quote:
Nee, vast niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maar nog niemand heeft al iemand dood gereden, schat ik zo in..
Patrick wel ..maar ervan leren doet hij dus niet
Kluivert
En gelijk heeft ie.quote:
Er zijn ergere dingen. Je zult ze de kost moeten geven die dagelijks op bepaalde trajecten en/of op bepaalde uren minstens zo hard rijden. Hij heeft gewoon pech gehad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij zat het een beetje anders
[..]
quote:
En als BNer die iemand heeft doodgereden verkracht je later iemand groepsgewijs en gaat met een slok op op je scooter zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen. Je zult ze de kost moeten geven die dagelijks op bepaalde trajecten en/of op bepaalde uren minstens zo hard rijden. Hij heeft gewoon pech gehad.
Had hij dan teveel gedronken????????? Ik lees daar niets over.
Ach god, nu weet ik het, jij MOET een psv'er zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als BNer die iemand heeft doodgereden verkracht je later iemand groepsgewijs en gaat met een slok op op je scooter zitten
Ik ben idd een PSVer en ik haat voetbal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach god, nu weet ik het, jij MOET een psv'er zijn.
Heeft de rechter gezegd dat hij iemand heeft verkracht? Nee echt, vertel of beter, link even de uitspraak
Dat is een veelvoorkomende combinatie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
Ik ben idd een PSVer en ik haat voetbal.
Dus iemand die er niet als pauper uitziet en kan huilen spreekt immer de waarheid?? Weet Holleeder ook weer wat hij moet doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het slachtoffer gezien bij Netwerk.
Was geen pauper type ze probeerde haar verhaal rationeel te vertellen. Dat lukte haar op het einde niet meer en ze huilde.
Ik zag oprechte emoties die ik bij Kluivert nooit heb ontdenkt.
Klopt helemaal. Bovendien moet er minimaal 20 à 30 minuten zitten tussen de 1e en de 2e ademanalyse, zodat de kersenbonbons in je mond de tijd hebben om uit te werken. Daarna word je weer keurig terug gebracht naar je brommert en kun je weer vrolijk verder rijdenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:41 schreef Feestkabouter het volgende:
laatste stukje tekst is toch onzin?!?!?
als je bij het blazen op straat teveel alcohol in je blijkt 'lijkt' te hebben, dan moet je toch altijd naar het politiebureau waar je aan zo'n groot ademanalyseapparaat moet?
je kunt nooit op basis van de blaasapparaat op straat een bekeuring/veroordeling krijgen.
Wie is dat nou weerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dus iemand die er niet als pauper uitziet en kan huilen spreekt immer de waarheid?? Weet Holleeder ook weer wat hij moet doen
Met vier biertjes ga je niet mee naar het bureau.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Met 4 biertjes een rondje op een je brommert rijden... Nou het is wat hoor
Lees eens terug. Je opmerking is allang ontkracht. Het kan wel degelijk. D'oh.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:05 schreef nikk het volgende:
Het gaat om een scooter. Daarmee rijd hij hooguit zichzelf dood. Drama om niks dit.
Vertelde ze er ook bij dat ze eerder al eens een soortgelijk verhaal had verzonnen!?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het slachtoffer gezien bij Netwerk.
Was geen pauper type ze probeerde haar verhaal rationeel te vertellen. Dat lukte haar op het einde niet meer en ze huilde.
Ik zag oprechte emoties die ik bij Kluivert nooit heb ontdenkt.
Door die onzin van jou als " ja daluk gaat ie stomdronken op de weg rijden tegen het verkeer in"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef Anne het volgende:
Lees eens terug. Je opmerking is allang ontkracht. Het kan wel degelijk. D'oh.
Eindelijk iemand met een beetje realiteitszin. Het mag niet, dat weet ik, maar we maken ons er allemaal schuldig aan. De mensen die zo heftig op Patrick reageren mogen eerder blij zijn dat ze niet in zijn schoenen hebben gestaan. Het had mij ook kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:24 schreef Chadi het volgende:
Ach hij is mens en dat mag niet.
Hij reed 70 waar hij 50 mocht.. doet haast iedereen!
Kunnen we wel half Nederland uit het verkeer halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar, als je weer met alcohol in het verkeer gaat, pak dan tenmisnte zijn rijbewijs af. Is toch krankjorum.
Heb je ooit in een politiebusje gezeten nadat je moest blazen en niet naar huis mogen rijden ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een beetje realiteitszin. Het mag niet, dat weet ik, maar we maken ons er allemaal schuldig aan. De mensen die zo heftig op Patrick reageren mogen eerder blij zijn dat ze niet in zijn schoenen hebben gestaan. Het had mij ook kunnen gebeuren.
Ik ben een fan van hem als voetballer maar daar gaat het hier niet om.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou en, blijft voor mij één van de beste Nederandse spitsen aller tijden. Hij was één der laatste voetballende spitsen. Nu moeten we het doen met types als Kuyt en Huntelaar: mannen die techniek alleen maar kennen van de APK.²
Hoezo? Had hij dan gedronken toen hij die man aanreed?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit in een politiebusje gezeten nadat je moest blazen en niet naar huis mogen rijden ?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou en, blijft voor mij één van de beste Nederandse spitsen aller tijden. Hij was één der laatste voetballende spitsen. Nu moeten we het doen met types als Kuyt en Huntelaar: mannen die techniek alleen maar kennen van de APK.²
tvpquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Eerst wordt hij geadoreerd en nu verguisd, vaak door mensen die geen haar beter zijn, maar ook niet kunnen voetballen.
Deze uitspraak klopt voor 50%. Ik kan idd niet voetballen. Dronken op / in een gemotoriseerd voertuig stappen (of aangeschoten, of met meer dan 1 biertje) doe ik niet en zal ik ook nooit doen. Puur zwaktebod als je het wel doet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Eerst wordt hij geadoreerd en nu verguisd, vaak door mensen die geen haar beter zijn, maar ook niet kunnen voetballen.
Ik drink zelden, maar ik heb ook weleens na een etentje waar er ook een drankje gedronken werd, mijn auto gepakt om voorzichtig naar huis te rijden. En ik ben geen drinker, ben geen crimineel, vind iedereen lief, maar ik deed het toch. Krijg ik nu ook een beurt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Deze uitspraak klopt voor 50%. Ik kan idd niet voetballen. Dronken op / in een gemotoriseerd voertuig stappen (of aangeschoten, of met meer dan 1 biertje) doe ik niet en zal ik ook nooit doen. Puur zwaktebod als je het wel doet.
Was je alcohol promillage boven de wettelijke norm?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik drink zelden, maar ik heb ook weleens na een etentje waar er ook een drankje gedronken werd, mijn auto gepakt om voorzichtig naar huis te rijden. En ik ben geen drinker, ben geen crimineel, vind iedereen lief, maar ik deed het toch. Krijg ik nu ook een beurt.
N.B. de keywords zijn hier natuurlijk "goede & bekende voetvaller", dat ben ik niet, dus ik ben waarschijnlijk heilig en mag anderen bashen die dingen doet die elk ander niet vreemd is. De een doet het zus, de ander doet het zo. De een doet dit, de ander doet dat.
Ja. En nu?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit in een politiebusje gezeten nadat je moest blazen en niet naar huis mogen rijden ?
Geen idee, maar ik had begrepen dat je dat vrij snel bent. Als het niet hoefde, had ik niet gereden, dat weer wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Was je alcohol promillage boven de wettelijke norm?
Hij heeft 22 km/u te hard met de auto rijden achter zijn naam staan van toen hij achttien was, en dan 14 jaar later met een te hoog promillage op een scootertje. Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:28 schreef Lastpost het volgende:
Verder vind ik dit gewoon iets in de categorie 'niet zo slim', hoeveel mensen wel niet op hun scooter/fiets naar huis rijden als ze iets teveel gedronken hebben - en dat is al snel - is ook niet op een paar handen te tellen, maar hij had met z'n voorgeschiedenis toch beter moeten weten en als je zoiets achter je naam hebt staan kan ik me zelf niet voorstellen dat je het overweegt.
Precies, en niet alleen studenten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee
Zal ik dan mijn leven geven ja of nee
Maar ff zereneus: een scooter is toch een soort van veredelde fiets waar je geen rijbewijs voor hoeft te hebben? Laten we het wel een beetje in proporties zien. Hoeveel studenten zijn er nog nooit dronken op een (gestolen) fiets gestapt?
Als ie nou weer in de auto zat was het een ander verhaal.
Het is vrij normaal dat dit je in Nederland tot de dood achtervolgd zeker als je bekend bent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft 22 km/u te hard met de auto rijden achter zijn naam staan van toen hij achttien was, en dan 14 jaar later met een te hoog promillage op een scootertje. Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.
Er was van die achtervolging anders weinig te merken toen zijn knie nog goed was en hij bij het Nederlands elftal moest uitblinken. Tegelijk wordt hij ook achtervolgd door een aangifte die vals is gebleken, en door allerlei andere verhalen die niet waar zijn gebleken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:59 schreef AcidTrance het volgende:
Het is vrij normaal dat dit je in Nederland tot de dood achtervolgd zeker als je bekend bent.
Nee. Wel twee keer in een politieauto. Telt dat ook?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee. Wel twee keer in een politieauto. Telt dat ook?
Een overtreding mag je nooit maken nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon niet met alcohol op. Is toch helemaal geen probleem?
Openbare dronkenschapquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan neem je de bus of een taxi of je laat je door iemand ophalen of wegbrengen.
Dat kan je van nature al zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had begrepen dat je dat vrij snel bent. Als het niet hoefde, had ik niet gereden, dat weer wel.
Ik sta na 1 glas al op m'n kop, dus reken maar uit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |