Kunnen we wel half Nederland uit het verkeer halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar, als je weer met alcohol in het verkeer gaat, pak dan tenmisnte zijn rijbewijs af. Is toch krankjorum.
Heb je ooit in een politiebusje gezeten nadat je moest blazen en niet naar huis mogen rijden ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een beetje realiteitszin. Het mag niet, dat weet ik, maar we maken ons er allemaal schuldig aan. De mensen die zo heftig op Patrick reageren mogen eerder blij zijn dat ze niet in zijn schoenen hebben gestaan. Het had mij ook kunnen gebeuren.
Ik ben een fan van hem als voetballer maar daar gaat het hier niet om.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou en, blijft voor mij één van de beste Nederandse spitsen aller tijden. Hij was één der laatste voetballende spitsen. Nu moeten we het doen met types als Kuyt en Huntelaar: mannen die techniek alleen maar kennen van de APK.²
Hoezo? Had hij dan gedronken toen hij die man aanreed?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit in een politiebusje gezeten nadat je moest blazen en niet naar huis mogen rijden ?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Nou en, blijft voor mij één van de beste Nederandse spitsen aller tijden. Hij was één der laatste voetballende spitsen. Nu moeten we het doen met types als Kuyt en Huntelaar: mannen die techniek alleen maar kennen van de APK.²
tvpquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Eerst wordt hij geadoreerd en nu verguisd, vaak door mensen die geen haar beter zijn, maar ook niet kunnen voetballen.
Deze uitspraak klopt voor 50%. Ik kan idd niet voetballen. Dronken op / in een gemotoriseerd voertuig stappen (of aangeschoten, of met meer dan 1 biertje) doe ik niet en zal ik ook nooit doen. Puur zwaktebod als je het wel doet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Eerst wordt hij geadoreerd en nu verguisd, vaak door mensen die geen haar beter zijn, maar ook niet kunnen voetballen.
Ik drink zelden, maar ik heb ook weleens na een etentje waar er ook een drankje gedronken werd, mijn auto gepakt om voorzichtig naar huis te rijden. En ik ben geen drinker, ben geen crimineel, vind iedereen lief, maar ik deed het toch. Krijg ik nu ook een beurt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:13 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Deze uitspraak klopt voor 50%. Ik kan idd niet voetballen. Dronken op / in een gemotoriseerd voertuig stappen (of aangeschoten, of met meer dan 1 biertje) doe ik niet en zal ik ook nooit doen. Puur zwaktebod als je het wel doet.
Was je alcohol promillage boven de wettelijke norm?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik drink zelden, maar ik heb ook weleens na een etentje waar er ook een drankje gedronken werd, mijn auto gepakt om voorzichtig naar huis te rijden. En ik ben geen drinker, ben geen crimineel, vind iedereen lief, maar ik deed het toch. Krijg ik nu ook een beurt.
N.B. de keywords zijn hier natuurlijk "goede & bekende voetvaller", dat ben ik niet, dus ik ben waarschijnlijk heilig en mag anderen bashen die dingen doet die elk ander niet vreemd is. De een doet het zus, de ander doet het zo. De een doet dit, de ander doet dat.
Ja. En nu?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je ooit in een politiebusje gezeten nadat je moest blazen en niet naar huis mogen rijden ?
Geen idee, maar ik had begrepen dat je dat vrij snel bent. Als het niet hoefde, had ik niet gereden, dat weer wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Was je alcohol promillage boven de wettelijke norm?
Hij heeft 22 km/u te hard met de auto rijden achter zijn naam staan van toen hij achttien was, en dan 14 jaar later met een te hoog promillage op een scootertje. Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:28 schreef Lastpost het volgende:
Verder vind ik dit gewoon iets in de categorie 'niet zo slim', hoeveel mensen wel niet op hun scooter/fiets naar huis rijden als ze iets teveel gedronken hebben - en dat is al snel - is ook niet op een paar handen te tellen, maar hij had met z'n voorgeschiedenis toch beter moeten weten en als je zoiets achter je naam hebt staan kan ik me zelf niet voorstellen dat je het overweegt.
Precies, en niet alleen studenten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Kluivert mag ik oversteken ja of nee
Zal ik dan mijn leven geven ja of nee
Maar ff zereneus: een scooter is toch een soort van veredelde fiets waar je geen rijbewijs voor hoeft te hebben? Laten we het wel een beetje in proporties zien. Hoeveel studenten zijn er nog nooit dronken op een (gestolen) fiets gestapt?
Als ie nou weer in de auto zat was het een ander verhaal.
Het is vrij normaal dat dit je in Nederland tot de dood achtervolgd zeker als je bekend bent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft 22 km/u te hard met de auto rijden achter zijn naam staan van toen hij achttien was, en dan 14 jaar later met een te hoog promillage op een scootertje. Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.
Er was van die achtervolging anders weinig te merken toen zijn knie nog goed was en hij bij het Nederlands elftal moest uitblinken. Tegelijk wordt hij ook achtervolgd door een aangifte die vals is gebleken, en door allerlei andere verhalen die niet waar zijn gebleken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:59 schreef AcidTrance het volgende:
Het is vrij normaal dat dit je in Nederland tot de dood achtervolgd zeker als je bekend bent.
Nee. Wel twee keer in een politieauto. Telt dat ook?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:46 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee. Wel twee keer in een politieauto. Telt dat ook?
Een overtreding mag je nooit maken nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet, tenzij je wilt bewerden dat iemand na een ongeluk nooit meer een overtreding mag maken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon niet met alcohol op. Is toch helemaal geen probleem?
Openbare dronkenschapquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan neem je de bus of een taxi of je laat je door iemand ophalen of wegbrengen.
Dat kan je van nature al zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik had begrepen dat je dat vrij snel bent. Als het niet hoefde, had ik niet gereden, dat weer wel.
Ik sta na 1 glas al op m'n kop, dus reken maar uit.quote:
De afstand van huis naar bezinestation was 2 keer gas geven. Hij is toch een sporter?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef JohnDope het volgende:
Wat een moraalridders allemaal weer![]()
* Kluivert was op de scooter.
* De afstand die hij reed was 2 keer gas geven.
* Hij had maar een paar glazen op.
Jij vindt het kennelijk ook heel leuk, dan moet je niet de media de schuld geven. Die schrijven voor dat soort hypocriete gelegenheidsmoralisten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Nizno het volgende:
Je weet dat je alcohol op hebt en alsnog ga je deelnemen aan het verkeer. En met zijn verleden is dat natuurlijk voor de media extra leuk om uit te vergroten.
geef ik iemand de schuld?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij vindt het kennelijk ook heel leuk, dan moet je niet de media de schuld geven. Die schrijven voor dat soort hypocriete gelegenheidsmoralisten.
Ik hou van hem. Hij is tenminste niet roomser dan de Paus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
De afstand van huis naar bezinestation was 2 keer gas geven. Hij is toch een sporter?
Voor het starten en wegzetten van de scooter zou hij dan al dezelfde tijd nodig hebben dan even een sprintje naar de bezinepomp te trekken.
Je weet dat je alcohol op hebt en alsnog ga je deelnemen aan het verkeer. En met zijn verleden is dat natuurlijk voor de media extra leuk om uit te vergroten.
Neem niet weg dat ik hem een eikel vind dat hij op de scooter is gestapt.
Zoals gezegd met een sprintje was hij waarschijnlijk sneller. (zou hij althans wel moeten zijn)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |