Taxi zijn veel te duur, en ze rijden waarschijnlijk gevaarlijker dan als ik aangeschoten over het fietspad rij. De bus en de metro rijden 's nachts niet in Rotterdam en ook in veel andere steden niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan neem je de bus of een taxi of je laat je door iemand ophalen of wegbrengen.
Kom kom, zoveel is dat niet. Met een normaal bierglas zit je snel aan 10 bier bij een feestje dat om een uur op 18 begint.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:50 schreef SCH het volgende:
Tien bier???
Zeg dat dan gewoon en doe niet zo semi leuk met je 'Oh ?'quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die biografie is al drie jaar uit.
Dus als je iemand overhoop rijdt met een te hoge promilage als autorijder.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maar het punt is dat ik vind dat je rijbewijs voor auto of motor niet moet kunnen worden afgenomen door dingen die je niet met de auto of motor doet.
Als je daar een geschikt rijbewijs voor hebt wel ja. Het ene vervoermiddel is het andere niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus als je iemand overhoop rijdt met een te hoge promilage als autorijder.
Moet je de andere dag gewoon op je scooter mogen rijden ?
Niet dat ik hem nu wil gaan verdedigen. Ik zou ook niet zat op een brommer stappen, maar misschien heeft hij wel een brommer gekocht omdat hij niet meer met de auto naar huis wil als hij gedronken heeft. Dan kunnen we toch in ieder geval wel van progressie spreken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef Kopbal het volgende:
Kluivert
Leert die man dan nooit van z'n fouten?
Ja, en bij de volgende verkrachting doet 'ie zeker een rubbertje omquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet dat ik hem nu wil gaan verdedigen. Ik zou ook niet zat op een brommer stappen, maar misschien heeft hij wel een brommer gekocht omdat hij niet meer met de auto naar huis wil als hij gedronken heeft. Dan kunnen we toch in ieder geval wel van progressie spreken.
Dan heb ik het mis. Destijds hadden sommige media het er over dat die auto van Putman geen licht voerde en achteruit de weg opkwam.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij zat het een beetje anders
[..]
Ja, ik weet ook niet waarom hij het gedaan heeft met zijn verleden. Dom is het zeker.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
Het is gewoon dommer dan dom, hij kan toch wel een taxi betalen?
Je was hem aan het verdedigen en met argumenten ben je overtuigd van je ongelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook niet waarom hij het gedaan heeft met zijn verleden. Dom is het zeker.
Waar? Waarom zou ik een uitgerangeerde voetballer gaan verdedigen? Concluderen dat iemand dom is vind ik over het algemeen vrij nutteloos, want je kan er verder niks mee, daarom doe ik dat eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef tong80 het volgende:
Je was hem aan het verdedigen en met argumenten ben je overtuigd van je ongelijk.
Maar nog niemand heeft al iemand dood gereden, schat ik zo in..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een moraalridders hier zeg. Hij was op de scooter,....ik weet zeker dat 90% van de fokkers in het weekend met alcohol op de fiets of scooter teruggaan.
Het is immers een neger. En hij is nog rijk, getalenteerd en succesvol ook. Dus de ideale pispaal voor elk miezerig figuur in dit land.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:01 schreef qonmann het volgende:
Voor hetzelfde geld had ie weer iemand doodgereden..wat kan hem het schelen
Marokanen gaan op stap op de fiets en gaan naar huis op de scooter.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat een moraalridders hier zeg. Hij was op de scooter,....ik weet zeker dat 90% van de fokkers in het weekend met alcohol op de fiets of scooter teruggaan.
succesvol autocoureur..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is immers een neger. En hij is nog rijk, getalenteerd en succesvol ook. Dus de ideale pispaal voor elk miezerig figuur in dit land.
Uhm..... ben en in ieder geval benieuwd waar die mensen wonen die na een feestje in de auto stappen.quote:
Nee, vast niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Maar nog niemand heeft al iemand dood gereden, schat ik zo in..
Patrick wel ..maar ervan leren doet hij dus niet
Kluivert
En gelijk heeft ie.quote:
Er zijn ergere dingen. Je zult ze de kost moeten geven die dagelijks op bepaalde trajecten en/of op bepaalde uren minstens zo hard rijden. Hij heeft gewoon pech gehad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij zat het een beetje anders
[..]
quote:
En als BNer die iemand heeft doodgereden verkracht je later iemand groepsgewijs en gaat met een slok op op je scooter zittenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen. Je zult ze de kost moeten geven die dagelijks op bepaalde trajecten en/of op bepaalde uren minstens zo hard rijden. Hij heeft gewoon pech gehad.
Had hij dan teveel gedronken????????? Ik lees daar niets over.
Ach god, nu weet ik het, jij MOET een psv'er zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
En als BNer die iemand heeft doodgereden verkracht je later iemand groepsgewijs en gaat met een slok op op je scooter zitten
Ik ben idd een PSVer en ik haat voetbal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach god, nu weet ik het, jij MOET een psv'er zijn.
Heeft de rechter gezegd dat hij iemand heeft verkracht? Nee echt, vertel of beter, link even de uitspraak
Dat is een veelvoorkomende combinatie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
Ik ben idd een PSVer en ik haat voetbal.
Dus iemand die er niet als pauper uitziet en kan huilen spreekt immer de waarheid?? Weet Holleeder ook weer wat hij moet doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben idd een PSVer en ik haat voetbal.
Ik heb het slachtoffer gezien bij Netwerk.
Was geen pauper type ze probeerde haar verhaal rationeel te vertellen. Dat lukte haar op het einde niet meer en ze huilde.
Ik zag oprechte emoties die ik bij Kluivert nooit heb ontdenkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |