abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:59:04 #31
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72173806
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Als ik iemand dood rijdt maar ik heb niet het gevoel dat het ook daadwerkelijk MIJN schuld was, dan zou ik ook geen spijt betuigen, op de manier waarop anderen dat wellicht van mij zouden verlangen.

...en ik zou persoonlijk mezelf ook niet 'opdringen' aan de nabestaanden. Misschien is dat verkeerd gedacht van mij, en wellicht heeft ook Kluivert dat verkeerd ingeschat, maar persoonlijk kan ik het wel begrijpen dat je geen contact opneemt met de nabestaanden, vooral ook wanneer je het voor jezelf nog moet verwerken enzo.

Iemand rijdt zonder licht achteruit de openbare weg op. Dat Kluivert dan wellicht iets te hard rijdt (volgens mij had hij geen alcohol op destijds maar kan het mis hebben) is natuurlijk fout, maar is niet de oorzaak van de aanrijding,
Precies, ze zaten beiden fout, alleen is er eentje dood en is de andere dan automatisch de pineut.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:17:08 #32
798 voyeur
bemoeit zich
pi_72174373
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef BertMaalderink het volgende:
Zijn vrouw ROSSANA zal wel boos op hem zijn.
Is dat dezelfde vrouw die in het ziekenhuis lag met zwangerschapsvergiftiging terwijl Patrick met drie maten een meisje verkrachtte in het ouderlijk huis?
Here we are now, entertain us.
pi_72174435
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:17 schreef voyeur het volgende:

[..]

Is dat dezelfde vrouw die in het ziekenhuis lag met zwangerschapsvergiftiging terwijl Patrick met drie maten een meisje verkrachtte in het ouderlijk huis?
Daar is hij voor vrijgesproken toch?
pi_72174449
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bedankt voor je indrukwekkende bijdrage.

Die biografie is al drie jaar uit.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72174497
Echt schandalig dit. Voorgoed het rijbewijs afpakken.
pi_72174679
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:20 schreef SCH het volgende:
Echt schandalig dit. Voorgoed het rijbewijs afpakken.
Voor het rijden op een scooter?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:27:36 #37
798 voyeur
bemoeit zich
pi_72174714
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:57 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik kan niet in zijn hoofd kijken (ja het kan wel, maar lijkt me nogal ongewenst en bloederig), dus zoals ik al zeg, wellicht heeft hij inschattingsfouten gemaakt wat betreft de naverwerking etc. Ik weet dat niet. Ik weet ook niet of ik het zoveel anders zou doen in die situatie (ik ben sowieso iemand die heel slecht is in 'contact houden' of 'contact opnemen' met mensen: Ik spreek vrijwel niemand van vroeger).

Dat hij hard wordt aangepakt over een onderwerp dat ook voor hem, erg gevoelig ligt, is enerzijds logisch gezien de biografie, en anderzijds heb je gewoon door dat Patrick er sowieso liever niet aan wilt denken of over wilt praten, en er op die manier mee omgaat om het op die manier te verwerken.
Hij kan ook niet hardop zeggen van:' ja ik reed iets te hard maar die ander staat opeens zonder licht aan midden op de weg!!!", want dan krijgt hij ook gezeik.

Ik weet dus allemaal niet hoe hij daarmee bezig is in zijn mooie koppie. Ik weet wel dat deze kwestie vaak wel heel erg eenzijdig wordt belicht in de media, en dat is redelijk opportunistisch en jammerlijk.
Hoe kom je erbij dat Putman geen licht voerde?
Here we are now, entertain us.
pi_72174856
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:26 schreef RayMania het volgende:

[..]

Voor het rijden op een scooter?
Wat snap je niet aan: rijbewijs?
pi_72174911
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Yi-Long het volgende:

Iemand rijdt zonder licht achteruit de openbare weg op. Dat Kluivert dan wellicht iets te hard rijdt (volgens mij had hij geen alcohol op destijds maar kan het mis hebben) is natuurlijk fout, maar is niet de oorzaak van de aanrijding,
Volgens mij zat het een beetje anders
quote:
Op 9 september 1995 raakte Kluivert betrokken bij een aanrijding, waarbij de Vlaardingse schouwburgdirecteur Martin Putman omkwam en diens vrouw zwaar gewond raakte. De officiële schattingen met betrekking tot hoe hard Kluivert reed lopen ver uiteen. De technische ongevallendienst kwam aanvankelijk met een schatting van 104 km/uur. Een onderzoek van TNO gaf een snelheid tussen de 80 en 90 km/uur. Ten slotte kwam een verkeerstechnisch bureau tot 72 km/uur. Laatstgenoemde snelheid komt het best overeen met de verklaring van Kluivert zelf, die aangaf tussen de 70 en 75 km/uur te hebben gereden. De maximaal toegestane snelheid ter plekke was 50 km/uur. Als verzachtende omstandigheden werden de onoverzichtelijkheid van het punt waarop het ongeluk gebeurde en het feit dat het uiteindelijke slachtoffer op dat punt aan het keren was, aangevoerd en geaccepteerd. Aangezien de dood van het slachtoffer wel te wijten was aan het feit dat Kluivert een te hoge snelheid aanhield, werd hij veroordeeld tot dood door schuld, en een taakstraf van 240 uur.
pi_72175044
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan: rijbewijs?
Voor het rijden op een scooter is geen rijbewijs vereist. De scooter kan dan ook maar maximaal 50 km/u een auto, zeker die van Kluivert, moet minstens 200 km/u sneller kunnen nog.
pi_72175091
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Voor het rijden op een scooter is geen rijbewijs vereist. De scooter kan dan ook maar maximaal 50 km/u een auto, zeker die van Kluivert, moet minstens 200 km/u sneller kunnen nog.
Ja maar, als je weer met alcohol in het verkeer gaat, pak dan tenmisnte zijn rijbewijs af. Is toch krankjorum.
pi_72175108
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Zelfs lopend of fietsend kan er ook van alles gebeuren.

Een scooter van 150 kg die 40 km/u gaat vergelijken met een auto van 1500 kg die 80 km/u gaat. De kinetische energie is 1/2m*v^2 => de scooter heeft dan 40 maal minder kinetische energie dan die auto.
Hij vergelijkt helemaal niet. Hij geeft aan dat er óók heel wat kan gebeuren met een scooter.
En daarin geef ik hem helemaal gelijk.
pi_72175122
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig. Of zijn al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij? Dacht 't niet.
Ja ik wel!!!! En ik eis dat ook van anderen en spreek anderen er zoveel mogelijk op aan.
pi_72175138
quote:

[..]

Geldt een algeheel rijverbod eigenlijk alleen voor een auto? Of mag je dan ook niet op een scooter rijden?
Want dan is dat een optie.
pi_72175153
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja ik wel!!!! En ik eis dat ook van anderen en spreek anderen er zoveel mogelijk op aan.
Idem . Ik weiger om bij iemand in de auto te stappen die alcohol op heeft.
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2009 @ 16:43:11 #46
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72175221
Neem die gast zijn rijbevoegdheid nou voor eeuwig af. Hij is een gore moordenaar en uit dit feit blijkt ook nog eens dat hij recidivist is.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:43:18 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72175227
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig.
Uhm. Nee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72175239
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja maar, als je weer met alcohol in het verkeer gaat, pak dan tenmisnte zijn rijbewijs af. Is toch krankjorum.
Liever niet. Straks wordt die lijn doorgetrokken naar een fiets en dan kan je niet meer naar huis na een feestje. Als je in de auto dronken achter het stuur zit, rijbewijs afpakken, op fiets en brommer wat mij betreft niet. Het rijbewijs is voor de auto en niet voor fiets of brommer.
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2009 @ 16:44:08 #49
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72175253
quote:

[..]

Als je met een scooter tegen een fietser, voetganger of kleine auto aan knalt kan dat ook doden opleveren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72175278
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Liever niet. Straks wordt die lijn doorgetrokken naar een fiets en dan kan je niet meer naar huis na een feestje.
Jawel hoor, gewoon niet met alcohol op. Is toch helemaal geen probleem?
pi_72175299
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Jawel hoor, gewoon niet met alcohol op. Is toch helemaal geen probleem?
Kansloos, er moet gewoon bier gedronken kunnen worden op een feestje, en Rotterdam is zo groot dat ik niet helemaal naar huis ga lopen.
  Redactie Frontpage woensdag 26 augustus 2009 @ 16:45:47 #52
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72175301
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Liever niet. Straks wordt die lijn doorgetrokken naar een fiets en dan kan je niet meer naar huis na een feestje.
Dat mag nu ook al niet. Je mag niet onder invloed aan het verkeer deelnemen...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72175318
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Als je met een scooter tegen een fietser, voetganger of kleine auto aan knalt kan dat ook doden opleveren.
Je hoeft niet eens per se met een scooter ergens tegenaan te rijden om een dode te veroorzaken (denk aan schrikeffecten omdat je op de verkeerde weghelft rijdt met je zatte kop ofzo, ik noem maar wat).
pi_72175331
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Kansloos, er moet gewoon bier gedronken kunnen worden op een feestje, en Rotterdam is zo groot dat ik niet helemaal naar huis ga lopen.
Dan neem je de bus of een taxi of je laat je door iemand ophalen of wegbrengen.
pi_72175382
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:40 schreef Anne het volgende:

[..]

Geldt een algeheel rijverbod eigenlijk alleen voor een auto? Of mag je dan ook niet op een scooter rijden?
Want dan is dat een optie.
Als je een bromfietsrijbewijs hebt (AM ofzo dacht ik) dan heb je bij het innemen van rijbewijs A of B geen geldig rijbewijs meer om je op een brommer te begeven. Dus indien het rijbewijs A/B is ingenomen mag je, als je geen rijbewijs voor de brommer hebt, niet op de brommer stappen. Zo denk ik dat het zit.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:48:35 #56
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72175395
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat mag nu ook al niet. Je mag niet onder invloed aan het verkeer deelnemen...
Je mag sowieso niet dronken op straat zijn. Of dat nou lopend, fietsend, of rijdend is
pi_72175427
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:45 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Het begrip Bob zegt je niks? Taxi?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:49:42 #58
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_72175443
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:48 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Als je een bromfietsrijbewijs hebt (AM ofzo dacht ik) dan heb je bij het innemen van rijbewijs A of B geen geldig rijbewijs meer om je op een brommer te begeven. Dus indien het rijbewijs A/B is ingenomen mag je, als je geen rijbewijs voor de brommer hebt, niet op de brommer stappen. Zo denk ik dat het zit.
Yep!.. Dat klopt!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_72175451
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:48 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Je mag sowieso niet dronken op straat zijn. Of dat nou lopend, fietsend, of rijdend is
Tussen dronken en 10 bier drinken zit nog wel een verschil he.
pi_72175485
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Tussen dronken en 10 bier drinken zit nog wel een verschil he.
Tien bier???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')