Het is 14 jaar geleden zelfs als ze dat hadden gedaan dan had dit gewoon kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:09 schreef Hephaistos. het volgende:
Echt, met zulke ongelukken in je verleden, en dan nog niet leren van je fouten. Pak die kerel gewoon voor 10 jaar z'n rijbewijs af ofzo...
Ik heb het over nu. Het is toch te schandalig voor woorden dat als je iemand hebt doodgereden, je het later nog in je hoofd haalt om met alcohol op het verkeer in te gaan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is 14 jaar geleden zelfs als ze dat hadden gedaan dan had dit gewoon kunnen gebeuren.
Hij heeft daar gewoon schijt aan en hij heeft niets van die vorige keren geleerd, dat was altijd al duidelijk en wordt nu weer bevestigd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:14 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik heb het over nu. Het is toch te schandalig voor woorden dat als je iemand hebt doodgereden, je het later nog in je hoofd haalt om met alcohol op het verkeer in te gaan?
Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig. Of zijn al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij? Dacht 't niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:16 schreef Kentoet het volgende:
[..]
hij heeft daar gewoon shijt aan en hij heeft niets van die vorige keren geleerd, dat was altijd al duidelijk en wordt nu weer bevestigd.
Wat een kutventje
Ross, ben jij het?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig. Of zijn al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij? Dacht 't niet.
Kluivert heeft nooit zijn spijt betuigd en heeft nooit contact gezocht met de nabestaanden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:19 schreef Yi-Long het volgende:
Tja... het is op loopafstand van zijn huis. Misschien had hij 6 kersenbonbons op ipv 3!?
Ik weet verder ook niet hoeveel hij gedronken heeft enzo.
Het artikel hefet het trouwens ook over zijn eerdere ongeluk, wat Patrick veroorzaakt zou hebben, maar die Putman stuurde toch zijn auto zonder licht aan achteruit de weg op ofzo!?
Dat Patrick dan te hard reed is uiteraard niet goed te praten (maar doen we helaas allemaal wel eens), maar die Putman was dan ook niet geheel zonder schuld.
Oh?quote:
Goed fragment was dat jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef tong80 het volgende:
Wilfried de Jong fileerde hem in zijn programma.
Nee hoor.quote:
Dat dacht ik even omdat je het geval zo krampachtig probeerde te bagatelliserenquote:
Nee, we maken er ons niet allemaal schuldig aan. En nee helaas zijn niet al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dit geldt voor heel Nederland. We maken ons er allemaal aan schuldig. Of zijn al die mensen die deelnemen aan het verkeer alcoholvrij? Dacht 't niet.
Heb je wel eens een scooter van 150kg incl berijder in je nieren gehad?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:15 schreef Basp1 het volgende:
Met een scooter dronken rijden vind ik toch echt van een andere orde dan met een auto. Maar zelfs als hij met de fiets was geweest zou hij de zak kunnen zijn vanwege de rechtlijnige regeltjes in nederland.
Ik denk dat de meerderheid zonder alcohol achter het stuur zit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik iemand dood rijdt maar ik heb niet het gevoel dat het ook daadwerkelijk MIJN schuld was, dan zou ik ook geen spijt betuigen, op de manier waarop anderen dat wellicht van mij zouden verlangen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kluivert heeft nooit zijn spijt betuigd en heeft nooit contact gezocht met de nabestaanden.
Vorig jaar kwam zijn biografie uit. En een week daarvoor zocht ie plots wel contact.
Wilfried de Jong fileerde hem in zijn programma.
Kluivert : Het is me al die jaren niet gelukt contact te krijgen.'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |