abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72175237
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:28 schreef Nero22 het volgende:
What's up met al die nieuwelingen hier? Al 4 mensen die hier pas sinds vandaag lid zijn en alleen hier gepost hebben.

O, 5 al?

Dit topic is de eerste hit op google, zou het een en ander kunnen verklaren.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:51:01 #62
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_72175487
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Dit topic is de eerste hit op google, zou het een en ander kunnen verklaren.
Zoals?
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:52:47 #63
15869 gr8w8
Better by design.
pi_72175558
Wat een rare folder. En vanaf pagina drie vage foto's met flits. Geen productfoto's. En de bedrijfsnaam is erg lastig te vinden...
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_72175610
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef Fockker het volgende:

[..]

Zoals?
Dat dit misschien wel echt is?
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef erijkgabriel het volgende:
NIET BELLEN!

ik dacht dat ik geen gehoor kreeg, dus heb het 5 keer geprobeerd,
maar zie nu in mijn telefoon dat ik wel degelijk gebeld heb.
de telefoon gaat niet over, wordt automatisch direct opgenomen en weer opgehangen
dit dus voor 80 cent/minuut * 5, is dus toch weer 4 euro voor niks
stom om zo'n krantje te vertrouwen.
ik raad iedereen af te bellen...

erik
  woensdag 26 augustus 2009 @ 16:55:18 #65
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_72175652
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:52 schreef gr8w8 het volgende:
Wat een rare folder. En vanaf pagina drie vage foto's met flits.
Inderdaad. Op die XBOX spellen
Security Matters
pi_72175667
Die flits overal doorheen
pi_72175836
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:28 schreef Nero22 het volgende:
What's up met al die nieuwelingen hier? Al 4 mensen die hier pas sinds vandaag lid zijn en alleen hier gepost hebben.

O, 5 al?

Indd, viel me ook op.

Even snel aandacht genereren.

Scam scam scam scam scam

slotje!
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:03:35 #68
262091 RIF
NA=amazigh
pi_72175877
Heb em net ook in de bus gekregen proberen te bellen voor de ps3 maar krijg geen gehoor,zijn zeker oplichters
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:08:21 #69
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_72176017
Even zonder opklik:

[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
pi_72176031
Misschien melden mensen zich hier aan omdat ze dat bedrijf Googlen en gezien dit de eerste hit is, klikken ze hier op, delen hun ervaring?
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:09:28 #71
23428 _Michiel_
Ik ben Tuinstoel fan .o/
pi_72176051
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:03 schreef RIF het volgende:
Heb em net ook in de bus gekregen proberen te bellen voor de ps3 maar krijg geen gehoor,zijn zeker oplichters
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Mijn IP-adres is 78.249.196.213. Bij misbruik van dit forum kun je mijn provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verleen ik volledige medewerking aan justitie.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:09:40 #72
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_72176060
Rachet end Clank
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:11:18 #73
248387 Powerkiwi
Groen en sappig
pi_72176110
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:09 schreef _Michiel_ het volgende:

[..]

aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Dude, snap dat dan.
pi_72177096
Die philips LCD tv linksboven op de 2e pagina, kost ¤379,- voor 107cm & ¤629,- voor 94cm.

Apart..
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:51:29 #75
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_72177257
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:53 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Dat dit misschien wel echt is?
[..]
LOL!
Security Matters
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:52:52 #76
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_72177295
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Powerkiwi het volgende:
Even zonder opklik:
Waarom van die GROTE platen knakker? Verdomme kan je niet ff resizen?
Jij hoort zeker ook bij die club van HDVA?
Security Matters
pi_72183651
Duidelijk oplichting... 69 voor een omafiets onmogelijk gezien de grote va een fiets en de opslag en vervoersruimte wat het in neemt...
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_72184323
Ik zie er anders nog wel erg veel mensen intrappen. Denk aan huisvrouwen/mannen die elke week de aanbiedingen napluizen en een mooie aanbieding voor de (klein)kinderen gevonden hebben..Ik bedoel, het is gewoon een reclamefolder. Men weet nou wel dat de meeste aanbiedingen/prijzen op internet fout zijn, maar een reclamefolder in de brievenbus? Als je niet zo oplet of het niet nazoekt (niet zo snugger bent) , kun je er best intrappen...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:42:06 #79
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_72185724
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:32 schreef Kevincy het volgende:
Duidelijk oplichting... 69 voor een omafiets onmogelijk gezien de grote va een fiets en de opslag en vervoersruimte wat het in neemt...
Terug van weggeweest en ook hier een item over HDVA uiteraard!:)

@Arctica,

ik hoor ook tot die groep. Ben er echter nog niet in getrapt!;)

Het is GEEN gewone reklamefolder. Geen bedrijfsgegevens alleen maar aanbiedingen of je maar ff wilt bestellen via een 0,80cpm nummer. Diezelfde groep is ook een beetje "gierig"en belleuh niet graag dit soort nummers.
Je hebt schijnbaar nogal een lage dunk van anderen met je "niet zo snugger"
Security Matters
pi_72189130
Heb hem ook gehad, wou er zelfs een topic over openen.

Mijn eerste reactie was wow! een dsi voor ¤89.
Wacht eens even.... dat plaatje is een gewone ds.
Wow super smash brawl.. wacht eens even.... ze hebben brawl verkeerd geschreven. ( braul )
Dit riekt naar scam, snel rennen naar mijn computer die al aan staat en er een topic over openen op Fok!
Maar eerst Google!

Regio Rotterdam katendrecht. Vraag me af hoeveel van mijn buren dit nummer gaan bellen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:41:28 #81
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72192848
Ook op internetoplichting wordt er inmiddels over gesproken. Tevens op GoT!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1365737
Wel bijzonder overigens dat die Joshua ook op internetoplichting.nl gepost heeft en daar positief blijft, ondanks dat ie er wat gekocht heeft en nog niets ontvangen heeft.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_72193915
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef Fockker het volgende:

[..]

Terug van weggeweest en ook hier een item over HDVA uiteraard!:)

@Arctica,

ik hoor ook tot die groep. Ben er echter nog niet in getrapt!;)

Het is GEEN gewone reklamefolder. Geen bedrijfsgegevens alleen maar aanbiedingen of je maar ff wilt bestellen via een 0,80cpm nummer. Diezelfde groep is ook een beetje "gierig"en belleuh niet graag dit soort nummers.
Je hebt schijnbaar nogal een lage dunk van anderen met je "niet zo snugger"
Als je er niet intrapt behoor je dus niet tot de groep waar ik het over had

Enige wat ik wide zeggen was dat ze er wel wat meer publiciteit aan kunnen geven zodat mensen er niet intrappen. Denk ik eens aardig te zijn...
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:41:57 #83
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72194122
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:41 schreef neo2000 het volgende:
Ook op internetoplichting wordt er inmiddels over gesproken. Tevens op GoT!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1365737
Wel bijzonder overigens dat die Joshua ook op internetoplichting.nl gepost heeft en daar positief blijft, ondanks dat ie er wat gekocht heeft en nog niets ontvangen heeft.
en zoals altijd op got, een slotje erop
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_72195835
Hallo,

ik heb natuurlijk ook de folder thuis gekregen en het verbaasde me gelijk dat de prijzen zo laag zijn. Natuurlijk wilde ik wel wat kopen. Want als je leest dat je niet vooraf hoeft te betalen is het gelijk betrouwbaar. Toen was mijn twijfel even weg.. Ik wilde naar de site gaan van deze winkel, dus dacht ik ik typ even op google hdva in en kwam ik hieruit. Nadat ik al die reacties heb gelezen had ik weer mijn twijfels of het wel betrouwbaar is. En keek aandachtig naar de forlder en ja zoals iemand al zei, er zitten wel veel typfouten in als je goed kijkt nu staat het 0-1. En ook zie je bij de breedbeeld TV, spelletjes en nog veel meer een flits van een camera. Nu staat het 0-2. Ik lees veel zeggen dat ze hebben gebeld en niets horen, diegenen LIEGEN. Want ik heb zelf 1 keer gebeld ( nadat ik deze reacties heb glezen ) en heb gelijk 'gehoor' gekregen en moest mijn telefoonnummer zeggen en werd dan z.s.m weer gebeld. Nu staat het 1-2. Het word 2-2 als ik teruggebeld word, en dat meld ik ook z.s.m. Sommigen hier hebben volgens mij helemaal niet gebeld en beweren dat ze euro's kwijt geraakt hebben. Ik heb 1 keer gebeld en gelijk (ze hebben al 'opgenomen' voordat je hdva zegt:p) hebben ze opgenomen.

Rood-witte groet
Geen Woorden Maar Daden
pi_72195889
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef vak-z4 het volgende:
Hallo,

ik heb natuurlijk ook de folder thuis gekregen en het verbaasde me gelijk dat de prijzen zo laag zijn. Natuurlijk wilde ik wel wat kopen. Want als je leest dat je niet vooraf hoeft te betalen is het gelijk betrouwbaar. Toen was mijn twijfel even weg.. Ik wilde naar de site gaan van deze winkel, dus dacht ik ik typ even op google hdva in en kwam ik hieruit. Nadat ik al die reacties heb gelezen had ik weer mijn twijfels of het wel betrouwbaar is. En keek aandachtig naar de forlder en ja zoals iemand al zei, er zitten wel veel typfouten in als je goed kijkt nu staat het 0-1. En ook zie je bij de breedbeeld TV, spelletjes en nog veel meer een flits van een camera. Nu staat het 0-2. Ik lees veel zeggen dat ze hebben gebeld en niets horen, diegenen LIEGEN. Want ik heb zelf 1 keer gebeld ( nadat ik deze reacties heb glezen ) en heb gelijk 'gehoor' gekregen en moest mijn telefoonnummer zeggen en werd dan z.s.m weer gebeld. Nu staat het 1-2. Het word 2-2 als ik teruggebeld word, en dat meld ik ook z.s.m. Sommigen hier hebben volgens mij helemaal niet gebeld en beweren dat ze euro's kwijt geraakt hebben. Ik heb 1 keer gebeld en gelijk (ze hebben al 'opgenomen' voordat je hdva zegt:p) hebben ze opgenomen.

Rood-witte groet

Ga toch weg man.
pi_72195956
quote:
Hallo,

<spam>
Rood-witte groet
Hebben al veel mensen naar die oplichterszooi van jullie gebeld?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72195974
quote:
Hallo,

Rood-witte groet
Statistieken
Laatste bezoek: 43 seconden geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)

hdva voelt zijn zaakjes al gebokt! Iedereen gaat op internet kijken eerst en er was nog niets te vinden, nu op FOK een heel topic. Zijn ze straks meer kwijt aan drukkerskosten dan aan wat ze verdienen
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:15:52 #88
15869 gr8w8
Better by design.
pi_72196433
Hoor je dat? We LIEGEN! Aldus een roodwitte groeter. En die zijn uiterst betrouwbaar, vraag maar aan oom agent.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_72196678
het kan best dat anderen geen gehoor ofzo gekregen hebben, bij mij lukte het ook in 1 keer, maar wat bedoel je emt opnemen? ik kreeg eerst zon computer bandje stemmetje die me doorverwees naar een bepaalde catergorie als mensen willen bel ik nog wel een keer en neem ik het op, ben toch wel benieuwd naar de aflever datum
pi_72196783
Ik vind het wel vermakelijk zo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_72196867
oei, dat ziet eruit als een oplichtersbende, dat mag toch niet?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 12:32:32 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_72196882
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef joshuadewit het volgende:
het kan best dat anderen geen gehoor ofzo gekregen hebben, bij mij lukte het ook in 1 keer, maar wat bedoel je emt opnemen? ik kreeg eerst zon computer bandje stemmetje die me doorverwees naar een bepaalde catergorie als mensen willen bel ik nog wel een keer en neem ik het op, ben toch wel benieuwd naar de aflever datum
Ik ben ook wel benieuwd ja naar de afleverdatum van die baksteen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_72196904
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef joshuadewit het volgende:
had je niet een betere fotograaf in de arm kunnen nemen voor je oplichterspraktijken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72197145
Die flits op de foto's Die fietsen in de folder !
Mooi
Tap tap tap
pi_72197189
Contant betalen bij aflevering, maar wel in termijnen kunnen betalen..... komt er dan iedere maand een scooterpetje langs om geld te innen ofzo?
A mind with a heart of it's own
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:56:05 #96
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72197491
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef wise het volgende:

[..]

en zoals altijd op got, een slotje erop

Maar wel een heldere conclusie. Helderder dan de conclusies van die "ik kwam hier via Google omdat iets in mij zei dat het misschien niet helemaal goed kon zijn met die folder" -lichten. Waarbij je in de posts nog steeds een soort twijfel kan teruglezen en waarvan je gewoonweg WEET dat ze alsnog gaan proberen te bellen en dan, mochten ze überhaupt iemand aan de lijn krijgen wat ik al zeer betwijfel, proberen maar iets "goedkoops" te bestellen, want "misschien is het dan toch wel waar...".
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_72197639
quote:
En keek aandachtig naar de forlder en ja zoals iemand al zei, er zitten wel veel typfouten in als je goed kijkt nu staat het 0-1.
Waarom kunnen die lui nooit fatsoenlijk typen.
pi_72197679
Ja ik heb net ( een uur geleden ) een acount aangemaakt. Waarom? nou omdat het een interresant onderwerp is en je kan natuurlijk alleen mee discusieeren als je geregistreerd bent.

Nu over de reacties hier boven : 1. ik zeg niet dat JULLIE liegen maar degenen die zeggen gebeld te hebben (zoals iemand zei dat hij 5 keer gebeld had) en niets gehoord hebben.
Nu 2 . Een rood-witte groeter is altijd onbetrouwbaar? Na het lezen van de reactie hoefde ik diegene die dat gepost heeft niet serieus te nemen.
Nu 3. ik heb een bericht gepost en vertel mijn verhaal en word gelijk beschuldigd van 'oplichter'. Maar natuurlijk hoef ik zulke wezens niet serieus te nemen.
Nu 4. Omdat ik nieuw ben ben ik gelijk onbetrouwbaar? Ooit moet eens de eerste keer zijn. Ik zeg alleen dat ik 1 keer heb gebeld om te kijken wat wat waar is. En kreeg zo'n stemmetje (computer waarschijnlijk) dat zoiets zei : Blablabla...... spreek je TEL in en we bellen u zo snel mogenlijk op.

IK HEB OOK GVD NOOIT GEZEGD DAT IK EEN PAKKETJE OFSO HEB GEKREGEN. EN HEB NOOIT GEZEGD DAT JE MOET BELLEN OMDAT HET BETROUWBAAR IS. IK BEN NOG NIET TERUGGEBELD EN STAAT HET DUS NOG STEEDS 1-2 <DUS ONBETROUWBAAR>.

NOGMAALS,

Een 'betrouwbare' Rood-Witte groet
Geen Woorden Maar Daden
pi_72197826
Je hoeft niet zo te schreeuwen, bennie blind .
Tap tap tap
pi_72197867
Maar jij denkt dus echt dat je krijgt wat je besteld?
Ondanks dat de bedrijfsnaam DHVA geregistreerd staat als schoonmaakbedrijf voor gebouwen? Ondanks dat het registratie-adres van dit bedrijf een leegstaand te huur pand is?

Mr. Prolapse 2009
pi_72198059
hele verhaal weg door een rare error. Nou als je die folder goed doorleest zie je tonnen fouten qua spelling, en ongelooflijk kromme zinnen zoals termijn betaling mogelijk VOLGENS afspraak, slaat helemaal nergens op. Die flits idd op al die spelletjes, lijkt rechtstreeks foto's van marktplaats te zijn. Die TV die goedkoper wordt terwijl hij groter wordt. Krijg je wel cRear digital details....

Geript wordt je hiermee!!
pi_72198083
Rood witte groeter..... dude
A mind with a heart of it's own
pi_72198087
Heb ik ook gezegd dat ik wat heb besteld? Heb ik ooit gezegd dat ik van plan ben iets te bestellen?
NEE!!!
En owja ik moest wel even schreewn want anders zouden sommige personen hier het nooit begrijpen;)
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198201
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef vak-z4 het volgende:
Heb ik ook gezegd dat ik wat heb besteld? Heb ik ooit gezegd dat ik van plan ben iets te bestellen?
NEE!!!
En owja ik moest wel even schreewn want anders zouden sommige personen hier het nooit begrijpen;)
Als je je bericht even nakijkt op typefouten bereik je dat doel een stuk eerder, denk ik .
Tap tap tap
pi_72198222
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef vak-z4 het volgende:
NEE!!!
Maar je bent wel zo stom geweest om te bellen en je telefoonnummer achter te laten bij ze.
Mr. Prolapse 2009
pi_72198403
@Dragorius

Nee want daar heb ik ook aan gedacht. Ik heb 2 nummers en heb de nummer gegeven waar maar zo weinig beltegoed zit en die ik nauwlijks gebruik.

En wat bedoel je met 'typfouten' als ik vragen mag? Dat ik folder 'forlder' typ? Kom toch op we zitten niet in groep 4 dat we niet eens weten dat er folder word bedoeld. Pfffff
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198450
vak-z4 > Het bedrijf staat geregistreerd op een leegstaand pand dat te huur is.
What more info do you need?
Mr. Prolapse 2009
pi_72198547
En voordat weer iemand reageerd over typefouten. Ja ik weet dat ik 'nauwelijks' verkeerd heb geschreven;) Maar gelukkig heb ik het verbeterd want anders zullen sommigen er nooit achterkomen wat ik geschreven heb.
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198600
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:31 schreef vak-z4 het volgende:
En voordat weer iemand reageerd over typefouten. Ja ik weet dat ik 'nauwelijks' verkeerd heb geschreven;) Maar gelukkig heb ik het verbeterd want anders zullen sommigen er nooit achterkomen wat ik geschreven heb.

Maar wat is nou een beetje het idee van deze scam dan? Want jullie zitten een beetje je eigen ruiten in te gooien of niet? Ik zou gewoon weer lekker verder gaan met schoonmaken.
pi_72198876
Willen jullie weten waarom ik heb gebeld? Nou omdat ik bewijs wil hebben. En niet dat ik zomaar naar wat hersenlozen (voel je niet gelijk aangesproken) hier luister. Ik wil ook niet ik dit geloof ( dus niet bel ) en over 2 weken mijn buren met een breedbeeld TV zie of dergelijke. Nu heb ik zelf gebeld en ja 80 cent is eraf maar nu heb ik wat bewijs aan 2 kanten. Daarmee bedoel ik dat als ik nog teruggebeld word dat JULLIE ( dus degenen die hebben gezegd te hebben gebeld) liegen. En als ik niet teruggebeld word dan kan ik spreken van OPLICHTERIJ en is het toch waar wat WIJ al hadden gedacht.,
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198949
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:41 schreef vak-z4 het volgende:
Willen jullie weten waarom ik heb gebeld? Nou omdat ik bewijs wil hebben. En niet dat ik zomaar naar wat hersenlozen (voel je niet gelijk aangesproken) hier luister. Ik wil ook niet ik dit geloof ( dus niet bel ) en over 2 weken mijn buren met een breedbeeld TV zie of dergelijke. Nu heb ik zelf gebeld en ja 80 cent is eraf maar nu heb ik wat bewijs aan 2 kanten. Daarmee bedoel ik dat als ik nog teruggebeld word dat JULLIE ( dus degenen die hebben gezegd te hebben gebeld) liegen. En als ik niet teruggebeld word dan kan ik spreken van OPLICHTERIJ en is het toch waar wat WIJ al hadden gedacht.,
Teruggebeld worden is geen garantie tot betrouwbaarheid, dat moge duidelijk zijn.
Sowieso is het wel heel apart dat er niks maar dan ook niks te vinden is over dit bedrijf.

De enige notering die dit bedrijf heeft is als schoonmaakbedrijf.
Mr. Prolapse 2009
pi_72199007
Dit wil ik volgen. Schaamteloze TVP dus.

[ Bericht 19% gewijzigd door SummerBreeze op 27-08-2009 13:50:39 ]
pi_72199110
@ Shoombak
En met hersenlozen bedoel ik gasten zoals JIJ. Ik ben ook maar een eerlijk en oprecht mens zoals de MEESTEN ( dus niet iedereen ) hier. Maar verder hoef ik niet te reageren op deze reactie, de reactie is het gewoon niet waard.
Dragorius is iemand die wel probeerd te discusieeren en waar ik wel serieus op in ga.
Geen Woorden Maar Daden
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:47:48 #114
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72199134
Dit wil ik volgen

EDIT: Rood/witter ik ben wel benieuwd naar dat opgenomen gesprek van je bestelling/als je belt kan je dat op YouTube uploaden of op megaupload / rapidshare
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_72199217
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef vak-z4 het volgende:
@
Dragorius is iemand die wel probeerd te discusieeren en waar ik wel serieus op in ga.
Ik wacht anders nog wel steeds op je reacties m.b.t. de dubieuze aard van DHVA
Mr. Prolapse 2009
pi_72199229
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd ja naar de afleverdatum van die baksteen.
mischien krijg ik wel helemaal niks...
pi_72199347
@ Dragorius

Daar kwam ik natuurlijk ook later pas achter. Maar toch.. Het is blijkbaar gewoon een sprookje en je krijgt wellicht niets, alleen een hoge rekening als je gebeld hebt. Het is gewoon TE MOOI OM WAAR TE ZIJN.
Owja nog iets als ik teruggebeld word zou het wel betekenen dat ze actief zijn en niet slapend geld verdienen of dat ze nu op vakantie zijn in parijs ofso:P
Geen Woorden Maar Daden
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:55:20 #118
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72199396
HDVA
Oplichting
Nep
Geen geld terug
geen product gezien
opgelicht
0900
duur
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_72199509
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:55 schreef wise het volgende:
HDVA
Oplichting
Nep
Geen geld terug
geen product gezien
opgelicht
0900
duur
HDVA
oplichting
opgelicht
oplichters
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:01:39 #120
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72199607
Waarom posten joshua en vak-z4 om de beurt en kwamen ze steeds om de beurt online
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')