Waarom van die GROTE platen knakker?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Powerkiwi het volgende:
Even zonder opklik:
Terug van weggeweest en ook hier een item over HDVA uiteraard!:)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:32 schreef Kevincy het volgende:
Duidelijk oplichting... 69 voor een omafiets onmogelijk gezien de grote va een fiets en de opslag en vervoersruimte wat het in neemt...
Als je er niet intrapt behoor je dus niet tot de groep waar ik het over hadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef Fockker het volgende:
[..]
Terug van weggeweest en ook hier een item over HDVA uiteraard!:)
@Arctica,
ik hoor ook tot die groep. Ben er echter nog niet in getrapt!;)
Het is GEEN gewone reklamefolder. Geen bedrijfsgegevens alleen maar aanbiedingen of je maar ff wilt bestellen via een 0,80cpm nummer. Diezelfde groep is ook een beetje "gierig"en belleuh niet graag dit soort nummers.
Je hebt schijnbaar nogal een lage dunk van anderen met je "niet zo snugger"![]()
en zoals altijd op got, een slotje eropquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:41 schreef neo2000 het volgende:
Ook op internetoplichting wordt er inmiddels over gesproken. Tevens op GoT!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1365737
Wel bijzonder overigens dat die Joshua ook op internetoplichting.nl gepost heeft en daar positief blijft, ondanks dat ie er wat gekocht heeft en nog niets ontvangen heeft.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef vak-z4 het volgende:
Hallo,
ik heb natuurlijk ook de folder thuis gekregen en het verbaasde me gelijk dat de prijzen zo laag zijn. Natuurlijk wilde ik wel wat kopen. Want als je leest dat je niet vooraf hoeft te betalen is het gelijk betrouwbaar. Toen was mijn twijfel even weg.. Ik wilde naar de site gaan van deze winkel, dus dacht ik ik typ even op google hdva in en kwam ik hieruit. Nadat ik al die reacties heb gelezen had ik weer mijn twijfels of het wel betrouwbaar is. En keek aandachtig naar de forlder en ja zoals iemand al zei, er zitten wel veel typfouten in als je goed kijkt nu staat het 0-1. En ook zie je bij de breedbeeld TV, spelletjes en nog veel meer een flits van een camera. Nu staat het 0-2. Ik lees veel zeggen dat ze hebben gebeld en niets horen, diegenen LIEGEN. Want ik heb zelf 1 keer gebeld ( nadat ik deze reacties heb glezen ) en heb gelijk 'gehoor' gekregen en moest mijn telefoonnummer zeggen en werd dan z.s.m weer gebeld. Nu staat het 1-2. Het word 2-2 als ik teruggebeld word, en dat meld ik ook z.s.m. Sommigen hier hebben volgens mij helemaal niet gebeld en beweren dat ze euro's kwijt geraakt hebben. Ik heb 1 keer gebeld en gelijk (ze hebben al 'opgenomen' voordat je hdva zegt:p) hebben ze opgenomen.
Rood-witte groet
Hebben al veel mensen naar die oplichterszooi van jullie gebeld?quote:
Statistiekenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef vak-z4 het volgende:
Hallo,
ik heb natuurlijk ook de folder thuis gekregen en het verbaasde me gelijk dat de prijzen zo laag zijn. Natuurlijk wilde ik wel wat kopen. Want als je leest dat je niet vooraf hoeft te betalen is het gelijk betrouwbaar. Toen was mijn twijfel even weg.. Ik wilde naar de site gaan van deze winkel, dus dacht ik ik typ even op google hdva in en kwam ik hieruit. Nadat ik al die reacties heb gelezen had ik weer mijn twijfels of het wel betrouwbaar is. En keek aandachtig naar de forlder en ja zoals iemand al zei, er zitten wel veel typfouten in als je goed kijkt nu staat het 0-1. En ook zie je bij de breedbeeld TV, spelletjes en nog veel meer een flits van een camera. Nu staat het 0-2. Ik lees veel zeggen dat ze hebben gebeld en niets horen, diegenen LIEGEN. Want ik heb zelf 1 keer gebeld ( nadat ik deze reacties heb glezen ) en heb gelijk 'gehoor' gekregen en moest mijn telefoonnummer zeggen en werd dan z.s.m weer gebeld. Nu staat het 1-2. Het word 2-2 als ik teruggebeld word, en dat meld ik ook z.s.m. Sommigen hier hebben volgens mij helemaal niet gebeld en beweren dat ze euro's kwijt geraakt hebben. Ik heb 1 keer gebeld en gelijk (ze hebben al 'opgenomen' voordat je hdva zegt:p) hebben ze opgenomen.
Rood-witte groet
Ik ben ook wel benieuwd ja naar de afleverdatum van die baksteen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef joshuadewit het volgende:
het kan best dat anderen geen gehoor ofzo gekregen hebben, bij mij lukte het ook in 1 keer, maar wat bedoel je emt opnemen? ik kreeg eerst zon computer bandje stemmetje die me doorverwees naar een bepaalde catergorie als mensen willen bel ik nog wel een keer en neem ik het op, ben toch wel benieuwd naar de aflever datum
had je niet een betere fotograaf in de arm kunnen nemen voor je oplichterspraktijken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef joshuadewit het volgende:
het kan best dat anderen geen gehoor ofzo gekregen hebben, bij mij lukte het ook in 1 keer, maar wat bedoel je emt opnemen? ik kreeg eerst zon computer bandje stemmetje die me doorverwees naar een bepaalde catergorie als mensen willen bel ik nog wel een keer en neem ik het op, ben toch wel benieuwd naar de aflever datum
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef wise het volgende:
[..]
en zoals altijd op got, een slotje erop
Waarom kunnen die lui nooit fatsoenlijk typen.quote:En keek aandachtig naar de forlder en ja zoals iemand al zei, er zitten wel veel typfouten in als je goed kijkt nu staat het 0-1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |