abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 17:52:52 #76
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_72177295
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef Powerkiwi het volgende:
Even zonder opklik:
Waarom van die GROTE platen knakker? Verdomme kan je niet ff resizen?
Jij hoort zeker ook bij die club van HDVA?
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_72183651
Duidelijk oplichting... 69 voor een omafiets onmogelijk gezien de grote va een fiets en de opslag en vervoersruimte wat het in neemt...
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_72184323
Ik zie er anders nog wel erg veel mensen intrappen. Denk aan huisvrouwen/mannen die elke week de aanbiedingen napluizen en een mooie aanbieding voor de (klein)kinderen gevonden hebben..Ik bedoel, het is gewoon een reclamefolder. Men weet nou wel dat de meeste aanbiedingen/prijzen op internet fout zijn, maar een reclamefolder in de brievenbus? Als je niet zo oplet of het niet nazoekt (niet zo snugger bent) , kun je er best intrappen...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:42:06 #79
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_72185724
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:32 schreef Kevincy het volgende:
Duidelijk oplichting... 69 voor een omafiets onmogelijk gezien de grote va een fiets en de opslag en vervoersruimte wat het in neemt...
Terug van weggeweest en ook hier een item over HDVA uiteraard!:)

@Arctica,

ik hoor ook tot die groep. Ben er echter nog niet in getrapt!;)

Het is GEEN gewone reklamefolder. Geen bedrijfsgegevens alleen maar aanbiedingen of je maar ff wilt bestellen via een 0,80cpm nummer. Diezelfde groep is ook een beetje "gierig"en belleuh niet graag dit soort nummers.
Je hebt schijnbaar nogal een lage dunk van anderen met je "niet zo snugger"
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_72189130
Heb hem ook gehad, wou er zelfs een topic over openen.

Mijn eerste reactie was wow! een dsi voor ¤89.
Wacht eens even.... dat plaatje is een gewone ds.
Wow super smash brawl.. wacht eens even.... ze hebben brawl verkeerd geschreven. ( braul )
Dit riekt naar scam, snel rennen naar mijn computer die al aan staat en er een topic over openen op Fok!
Maar eerst Google!

Regio Rotterdam katendrecht. Vraag me af hoeveel van mijn buren dit nummer gaan bellen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 09:41:28 #81
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72192848
Ook op internetoplichting wordt er inmiddels over gesproken. Tevens op GoT!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1365737
Wel bijzonder overigens dat die Joshua ook op internetoplichting.nl gepost heeft en daar positief blijft, ondanks dat ie er wat gekocht heeft en nog niets ontvangen heeft.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_72193915
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef Fockker het volgende:

[..]

Terug van weggeweest en ook hier een item over HDVA uiteraard!:)

@Arctica,

ik hoor ook tot die groep. Ben er echter nog niet in getrapt!;)

Het is GEEN gewone reklamefolder. Geen bedrijfsgegevens alleen maar aanbiedingen of je maar ff wilt bestellen via een 0,80cpm nummer. Diezelfde groep is ook een beetje "gierig"en belleuh niet graag dit soort nummers.
Je hebt schijnbaar nogal een lage dunk van anderen met je "niet zo snugger"
Als je er niet intrapt behoor je dus niet tot de groep waar ik het over had

Enige wat ik wide zeggen was dat ze er wel wat meer publiciteit aan kunnen geven zodat mensen er niet intrappen. Denk ik eens aardig te zijn...
  donderdag 27 augustus 2009 @ 10:41:57 #83
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72194122
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 09:41 schreef neo2000 het volgende:
Ook op internetoplichting wordt er inmiddels over gesproken. Tevens op GoT!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1365737
Wel bijzonder overigens dat die Joshua ook op internetoplichting.nl gepost heeft en daar positief blijft, ondanks dat ie er wat gekocht heeft en nog niets ontvangen heeft.
en zoals altijd op got, een slotje erop
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_72195835
Hallo,

ik heb natuurlijk ook de folder thuis gekregen en het verbaasde me gelijk dat de prijzen zo laag zijn. Natuurlijk wilde ik wel wat kopen. Want als je leest dat je niet vooraf hoeft te betalen is het gelijk betrouwbaar. Toen was mijn twijfel even weg.. Ik wilde naar de site gaan van deze winkel, dus dacht ik ik typ even op google hdva in en kwam ik hieruit. Nadat ik al die reacties heb gelezen had ik weer mijn twijfels of het wel betrouwbaar is. En keek aandachtig naar de forlder en ja zoals iemand al zei, er zitten wel veel typfouten in als je goed kijkt nu staat het 0-1. En ook zie je bij de breedbeeld TV, spelletjes en nog veel meer een flits van een camera. Nu staat het 0-2. Ik lees veel zeggen dat ze hebben gebeld en niets horen, diegenen LIEGEN. Want ik heb zelf 1 keer gebeld ( nadat ik deze reacties heb glezen ) en heb gelijk 'gehoor' gekregen en moest mijn telefoonnummer zeggen en werd dan z.s.m weer gebeld. Nu staat het 1-2. Het word 2-2 als ik teruggebeld word, en dat meld ik ook z.s.m. Sommigen hier hebben volgens mij helemaal niet gebeld en beweren dat ze euro's kwijt geraakt hebben. Ik heb 1 keer gebeld en gelijk (ze hebben al 'opgenomen' voordat je hdva zegt:p) hebben ze opgenomen.

Rood-witte groet
Geen Woorden Maar Daden
pi_72195889
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 11:53 schreef vak-z4 het volgende:
Hallo,

ik heb natuurlijk ook de folder thuis gekregen en het verbaasde me gelijk dat de prijzen zo laag zijn. Natuurlijk wilde ik wel wat kopen. Want als je leest dat je niet vooraf hoeft te betalen is het gelijk betrouwbaar. Toen was mijn twijfel even weg.. Ik wilde naar de site gaan van deze winkel, dus dacht ik ik typ even op google hdva in en kwam ik hieruit. Nadat ik al die reacties heb gelezen had ik weer mijn twijfels of het wel betrouwbaar is. En keek aandachtig naar de forlder en ja zoals iemand al zei, er zitten wel veel typfouten in als je goed kijkt nu staat het 0-1. En ook zie je bij de breedbeeld TV, spelletjes en nog veel meer een flits van een camera. Nu staat het 0-2. Ik lees veel zeggen dat ze hebben gebeld en niets horen, diegenen LIEGEN. Want ik heb zelf 1 keer gebeld ( nadat ik deze reacties heb glezen ) en heb gelijk 'gehoor' gekregen en moest mijn telefoonnummer zeggen en werd dan z.s.m weer gebeld. Nu staat het 1-2. Het word 2-2 als ik teruggebeld word, en dat meld ik ook z.s.m. Sommigen hier hebben volgens mij helemaal niet gebeld en beweren dat ze euro's kwijt geraakt hebben. Ik heb 1 keer gebeld en gelijk (ze hebben al 'opgenomen' voordat je hdva zegt:p) hebben ze opgenomen.

Rood-witte groet

Ga toch weg man.
pi_72195956
quote:
Hallo,

<spam>
Rood-witte groet
Hebben al veel mensen naar die oplichterszooi van jullie gebeld?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72195974
quote:
Hallo,

Rood-witte groet
Statistieken
Laatste bezoek: 43 seconden geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)

hdva voelt zijn zaakjes al gebokt! Iedereen gaat op internet kijken eerst en er was nog niets te vinden, nu op FOK een heel topic. Zijn ze straks meer kwijt aan drukkerskosten dan aan wat ze verdienen
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:15:52 #88
15869 gr8w8
Better by design.
pi_72196433
Hoor je dat? We LIEGEN! Aldus een roodwitte groeter. En die zijn uiterst betrouwbaar, vraag maar aan oom agent.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_72196678
het kan best dat anderen geen gehoor ofzo gekregen hebben, bij mij lukte het ook in 1 keer, maar wat bedoel je emt opnemen? ik kreeg eerst zon computer bandje stemmetje die me doorverwees naar een bepaalde catergorie als mensen willen bel ik nog wel een keer en neem ik het op, ben toch wel benieuwd naar de aflever datum
pi_72196783
Ik vind het wel vermakelijk zo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_72196867
oei, dat ziet eruit als een oplichtersbende, dat mag toch niet?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 12:32:32 #92
9859 crew  Karina
Woman
pi_72196882
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef joshuadewit het volgende:
het kan best dat anderen geen gehoor ofzo gekregen hebben, bij mij lukte het ook in 1 keer, maar wat bedoel je emt opnemen? ik kreeg eerst zon computer bandje stemmetje die me doorverwees naar een bepaalde catergorie als mensen willen bel ik nog wel een keer en neem ik het op, ben toch wel benieuwd naar de aflever datum
Ik ben ook wel benieuwd ja naar de afleverdatum van die baksteen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_72196904
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:24 schreef joshuadewit het volgende:
had je niet een betere fotograaf in de arm kunnen nemen voor je oplichterspraktijken?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_72197145
Die flits op de foto's Die fietsen in de folder !
Mooi
Tap tap tap
pi_72197189
Contant betalen bij aflevering, maar wel in termijnen kunnen betalen..... komt er dan iedere maand een scooterpetje langs om geld te innen ofzo?
A mind with a heart of it's own
  donderdag 27 augustus 2009 @ 12:56:05 #96
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_72197491
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef wise het volgende:

[..]

en zoals altijd op got, een slotje erop

Maar wel een heldere conclusie. Helderder dan de conclusies van die "ik kwam hier via Google omdat iets in mij zei dat het misschien niet helemaal goed kon zijn met die folder" -lichten. Waarbij je in de posts nog steeds een soort twijfel kan teruglezen en waarvan je gewoonweg WEET dat ze alsnog gaan proberen te bellen en dan, mochten ze überhaupt iemand aan de lijn krijgen wat ik al zeer betwijfel, proberen maar iets "goedkoops" te bestellen, want "misschien is het dan toch wel waar...".
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_72197639
quote:
En keek aandachtig naar de forlder en ja zoals iemand al zei, er zitten wel veel typfouten in als je goed kijkt nu staat het 0-1.
Waarom kunnen die lui nooit fatsoenlijk typen.
pi_72197679
Ja ik heb net ( een uur geleden ) een acount aangemaakt. Waarom? nou omdat het een interresant onderwerp is en je kan natuurlijk alleen mee discusieeren als je geregistreerd bent.

Nu over de reacties hier boven : 1. ik zeg niet dat JULLIE liegen maar degenen die zeggen gebeld te hebben (zoals iemand zei dat hij 5 keer gebeld had) en niets gehoord hebben.
Nu 2 . Een rood-witte groeter is altijd onbetrouwbaar? Na het lezen van de reactie hoefde ik diegene die dat gepost heeft niet serieus te nemen.
Nu 3. ik heb een bericht gepost en vertel mijn verhaal en word gelijk beschuldigd van 'oplichter'. Maar natuurlijk hoef ik zulke wezens niet serieus te nemen.
Nu 4. Omdat ik nieuw ben ben ik gelijk onbetrouwbaar? Ooit moet eens de eerste keer zijn. Ik zeg alleen dat ik 1 keer heb gebeld om te kijken wat wat waar is. En kreeg zo'n stemmetje (computer waarschijnlijk) dat zoiets zei : Blablabla...... spreek je TEL in en we bellen u zo snel mogenlijk op.

IK HEB OOK GVD NOOIT GEZEGD DAT IK EEN PAKKETJE OFSO HEB GEKREGEN. EN HEB NOOIT GEZEGD DAT JE MOET BELLEN OMDAT HET BETROUWBAAR IS. IK BEN NOG NIET TERUGGEBELD EN STAAT HET DUS NOG STEEDS 1-2 <DUS ONBETROUWBAAR>.

NOGMAALS,

Een 'betrouwbare' Rood-Witte groet
Geen Woorden Maar Daden
pi_72197826
Je hoeft niet zo te schreeuwen, bennie blind .
Tap tap tap
pi_72197867
Maar jij denkt dus echt dat je krijgt wat je besteld?
Ondanks dat de bedrijfsnaam DHVA geregistreerd staat als schoonmaakbedrijf voor gebouwen? Ondanks dat het registratie-adres van dit bedrijf een leegstaand te huur pand is?

The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')