ook speciaal hiervoor aangemeldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef erijkgabriel het volgende:
NIET BELLEN!
ik dacht dat ik geen gehoor kreeg, dus heb het 5 keer geprobeerd,
maar zie nu in mijn telefoon dat ik wel degelijk gebeld heb.
de telefoon gaat niet over, wordt automatisch direct opgenomen en weer opgehangen
dit dus voor 80 cent/minuut * 5, is dus toch weer 4 euro voor niks
stom om zo'n krantje te vertrouwen.
ik raad iedereen af te bellen...
erik
Kortom.Het bericht van Joshua de Wit "riekt"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:19 schreef arjaan het volgende:
@joshuadewit jij hebt net pas geregistreerd om even dat gare bedrijf te promoten. geloofwaardig:)
Nope dat mag je pas nadat je betaald hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef Fockker het volgende:
[..]
Kortom.Het bericht van Joshua de Wit "riekt"
Ik heb die folder ook gehad maar ik ga niet bestellen. Niet transparant.Voor hetzelfde geld bestel je iets betaal je aan de deur en zit er een baksteen of oude kranten in. Of mag je de zaak openmaken voordat je betaald?
Waarschijnlijk wel. Zo'n krantje drukken en verspreiden komt er dik uit als er genoeg besteld wordt. En er zullen er genoeg zijn die bestellen.We horen het wel van de NOSquote:
Ik heb oude kranten en bakstenen genoegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nope dat mag je pas nadat je betaald hebt.
Dit topic is de eerste hit op google, zou het een en ander kunnen verklaren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:28 schreef Nero22 het volgende:
What's up met al die nieuwelingen hier? Al 4 mensen die hier pas sinds vandaag lid zijn en alleen hier gepost hebben.
O, 5 al?
Zoals?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:43 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dit topic is de eerste hit op google, zou het een en ander kunnen verklaren.
Dat dit misschien wel echt is?quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef erijkgabriel het volgende:
NIET BELLEN!
ik dacht dat ik geen gehoor kreeg, dus heb het 5 keer geprobeerd,
maar zie nu in mijn telefoon dat ik wel degelijk gebeld heb.
de telefoon gaat niet over, wordt automatisch direct opgenomen en weer opgehangen
dit dus voor 80 cent/minuut * 5, is dus toch weer 4 euro voor niks
stom om zo'n krantje te vertrouwen.
ik raad iedereen af te bellen...
erik
Inderdaad. Op die XBOX spellenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:52 schreef gr8w8 het volgende:
Wat een rare folder. En vanaf pagina drie vage foto's met flits.![]()
Indd, viel me ook op.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:28 schreef Nero22 het volgende:
What's up met al die nieuwelingen hier? Al 4 mensen die hier pas sinds vandaag lid zijn en alleen hier gepost hebben.
O, 5 al?
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:03 schreef RIF het volgende:
Heb em net ook in de bus gekregen proberen te bellen voor de ps3 maar krijg geen gehoor,zijn zeker oplichters
Dude, snap dat dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:09 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
LOL!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:53 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dat dit misschien wel echt is?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |