abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72198059
hele verhaal weg door een rare error. Nou als je die folder goed doorleest zie je tonnen fouten qua spelling, en ongelooflijk kromme zinnen zoals termijn betaling mogelijk VOLGENS afspraak, slaat helemaal nergens op. Die flits idd op al die spelletjes, lijkt rechtstreeks foto's van marktplaats te zijn. Die TV die goedkoper wordt terwijl hij groter wordt. Krijg je wel cRear digital details....

Geript wordt je hiermee!!
pi_72198083
Rood witte groeter..... dude
A mind with a heart of it's own
pi_72198087
Heb ik ook gezegd dat ik wat heb besteld? Heb ik ooit gezegd dat ik van plan ben iets te bestellen?
NEE!!!
En owja ik moest wel even schreewn want anders zouden sommige personen hier het nooit begrijpen;)
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198201
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef vak-z4 het volgende:
Heb ik ook gezegd dat ik wat heb besteld? Heb ik ooit gezegd dat ik van plan ben iets te bestellen?
NEE!!!
En owja ik moest wel even schreewn want anders zouden sommige personen hier het nooit begrijpen;)
Als je je bericht even nakijkt op typefouten bereik je dat doel een stuk eerder, denk ik .
Tap tap tap
pi_72198222
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef vak-z4 het volgende:
NEE!!!
Maar je bent wel zo stom geweest om te bellen en je telefoonnummer achter te laten bij ze.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72198403
@Dragorius

Nee want daar heb ik ook aan gedacht. Ik heb 2 nummers en heb de nummer gegeven waar maar zo weinig beltegoed zit en die ik nauwlijks gebruik.

En wat bedoel je met 'typfouten' als ik vragen mag? Dat ik folder 'forlder' typ? Kom toch op we zitten niet in groep 4 dat we niet eens weten dat er folder word bedoeld. Pfffff
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198450
vak-z4 > Het bedrijf staat geregistreerd op een leegstaand pand dat te huur is.
What more info do you need?
Mr. Prolapse 2009
pi_72198547
En voordat weer iemand reageerd over typefouten. Ja ik weet dat ik 'nauwelijks' verkeerd heb geschreven;) Maar gelukkig heb ik het verbeterd want anders zullen sommigen er nooit achterkomen wat ik geschreven heb.
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198600
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:31 schreef vak-z4 het volgende:
En voordat weer iemand reageerd over typefouten. Ja ik weet dat ik 'nauwelijks' verkeerd heb geschreven;) Maar gelukkig heb ik het verbeterd want anders zullen sommigen er nooit achterkomen wat ik geschreven heb.

Maar wat is nou een beetje het idee van deze scam dan? Want jullie zitten een beetje je eigen ruiten in te gooien of niet? Ik zou gewoon weer lekker verder gaan met schoonmaken.
pi_72198876
Willen jullie weten waarom ik heb gebeld? Nou omdat ik bewijs wil hebben. En niet dat ik zomaar naar wat hersenlozen (voel je niet gelijk aangesproken) hier luister. Ik wil ook niet ik dit geloof ( dus niet bel ) en over 2 weken mijn buren met een breedbeeld TV zie of dergelijke. Nu heb ik zelf gebeld en ja 80 cent is eraf maar nu heb ik wat bewijs aan 2 kanten. Daarmee bedoel ik dat als ik nog teruggebeld word dat JULLIE ( dus degenen die hebben gezegd te hebben gebeld) liegen. En als ik niet teruggebeld word dan kan ik spreken van OPLICHTERIJ en is het toch waar wat WIJ al hadden gedacht.,
Geen Woorden Maar Daden
pi_72198949
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:41 schreef vak-z4 het volgende:
Willen jullie weten waarom ik heb gebeld? Nou omdat ik bewijs wil hebben. En niet dat ik zomaar naar wat hersenlozen (voel je niet gelijk aangesproken) hier luister. Ik wil ook niet ik dit geloof ( dus niet bel ) en over 2 weken mijn buren met een breedbeeld TV zie of dergelijke. Nu heb ik zelf gebeld en ja 80 cent is eraf maar nu heb ik wat bewijs aan 2 kanten. Daarmee bedoel ik dat als ik nog teruggebeld word dat JULLIE ( dus degenen die hebben gezegd te hebben gebeld) liegen. En als ik niet teruggebeld word dan kan ik spreken van OPLICHTERIJ en is het toch waar wat WIJ al hadden gedacht.,
Teruggebeld worden is geen garantie tot betrouwbaarheid, dat moge duidelijk zijn.
Sowieso is het wel heel apart dat er niks maar dan ook niks te vinden is over dit bedrijf.

De enige notering die dit bedrijf heeft is als schoonmaakbedrijf.
Mr. Prolapse 2009
pi_72199007
Dit wil ik volgen. Schaamteloze TVP dus.

[ Bericht 19% gewijzigd door SummerBreeze op 27-08-2009 13:50:39 ]
pi_72199110
@ Shoombak
En met hersenlozen bedoel ik gasten zoals JIJ. Ik ben ook maar een eerlijk en oprecht mens zoals de MEESTEN ( dus niet iedereen ) hier. Maar verder hoef ik niet te reageren op deze reactie, de reactie is het gewoon niet waard.
Dragorius is iemand die wel probeerd te discusieeren en waar ik wel serieus op in ga.
Geen Woorden Maar Daden
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:47:48 #114
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72199134
Dit wil ik volgen

EDIT: Rood/witter ik ben wel benieuwd naar dat opgenomen gesprek van je bestelling/als je belt kan je dat op YouTube uploaden of op megaupload / rapidshare
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_72199217
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:47 schreef vak-z4 het volgende:
@
Dragorius is iemand die wel probeerd te discusieeren en waar ik wel serieus op in ga.
Ik wacht anders nog wel steeds op je reacties m.b.t. de dubieuze aard van DHVA
Mr. Prolapse 2009
pi_72199229
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 12:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben ook wel benieuwd ja naar de afleverdatum van die baksteen.
mischien krijg ik wel helemaal niks...
pi_72199347
@ Dragorius

Daar kwam ik natuurlijk ook later pas achter. Maar toch.. Het is blijkbaar gewoon een sprookje en je krijgt wellicht niets, alleen een hoge rekening als je gebeld hebt. Het is gewoon TE MOOI OM WAAR TE ZIJN.
Owja nog iets als ik teruggebeld word zou het wel betekenen dat ze actief zijn en niet slapend geld verdienen of dat ze nu op vakantie zijn in parijs ofso:P
Geen Woorden Maar Daden
  donderdag 27 augustus 2009 @ 13:55:20 #118
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72199396
HDVA
Oplichting
Nep
Geen geld terug
geen product gezien
opgelicht
0900
duur
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_72199509
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:55 schreef wise het volgende:
HDVA
Oplichting
Nep
Geen geld terug
geen product gezien
opgelicht
0900
duur
HDVA
oplichting
opgelicht
oplichters
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:01:39 #120
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72199607
Waarom posten joshua en vak-z4 om de beurt en kwamen ze steeds om de beurt online
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_72199732
nou, ik heb geprobeerd te bellen, maar ze zijn er kennelijk niet, er word gezegd, wij zijn momenteel niet aanwezig, spreek duidelijk ej naam en telefoonnummer in en dan laten we een bericht achter

en als je denkt dat ik die vak-z4 ofzo ben, je kan tog IP adressen nakijken?
pi_72199879
En weer minimaal 80 cent naar de oplichters
Mr. Prolapse 2009
pi_72199915
mijn ouders betalen toch...
pi_72199959
Ik ken geen ene Joshuadewit. En zie nergens staan dat hij boven of onder mij heeft gereageerd.
Waarom gelijk conclusies trekken?
Geen Woorden Maar Daden
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:14:50 #125
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72200080
Ik geef dit topic een groen-gele groet en daar wil ik het graag bij laten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72200339
Maar goed, het moge duidelijk zijn dat deze oplichterspraktijken toch al geld opleveren, getuige de mensen hier die al gebeld hebben. Zonde...
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:23:39 #127
15869 gr8w8
Better by design.
pi_72200437
Ik wil een user interview op de fp met de roodwitte! Machtig mooi.

Stippeltjespaarse groet!
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_72200636
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:55 schreef wise het volgende:
HDVA
Oplichting
Nep
Geen geld terug
geen product gezien
opgelicht
0900
duur
we zijn al de 1e hit hoor
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_72200897
LIeve mensen,

Snappen jullie niet dat die rood-witte en Joshua klonen zijn van users die zich doodschamen erin getrapt te zijn en die nu toch een beetje proberen hun naiviteit goed te praten?

Oplichting eerste klas en het zal een leuk bedrag opleveren. Ik moest even terugdenken aan een zaak een paar jaar terug n Rotterdam. Daar zou een computerzaak aan de Meent geopend worden. Spandoeken hingen er, er werd geflyerd, advertenties in kranten, alles... Daar zijn de bedenkers ervan ook ervandoor gegaan met een paar ton die ze binnne hebben weten te harken middels incasso's ofzo.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_72201455
Ik ben er niet ingetrapt, wist allang al dat het oplichterij was. Als je mij kent dan weet je dat ik zulke acties uithaal ( Bellen ). Het is gewoon typies 'IK'. En zo wil ik het ook graag houden. Ben maar 80 cent kwijt. Omdat ik alleen maar wilde weten wat er gezegd zou worden als je belde. Als ik er zogenaamd ingetrapt was zou ik niet mijn nummer gegeven hebben waar 0,30 cent beltegoed in zit.
En dit zal niet mijn laatste actie zijn, er zullen veel meer volgen. Heb ook nooit spijt gehad, nu ook niet.
Ik ben eenmaal zo'n type die altijd alles tot de bodem onderzoekt. En niet naar een of ander forum kijkt. het blijft inmiddels : Geen Woorden Maar Daden!
Geen Woorden Maar Daden
pi_72201534
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:53 schreef vak-z4 het volgende:
Ben maar 80 cent kwijt.
Dat hoop je ja, maar dat is niet zeker nog
quote:
Ik ben eenmaal zo'n type die altijd alles tot de bodem onderzoekt.
Dus dan ga je ook ff langs in Nijmegen waar hun hoofdkantoor moet staan, toch?
Mr. Prolapse 2009
pi_72201607
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:53 schreef vak-z4 het volgende:
Ik ben er niet ingetrapt, wist allang al dat het oplichterij was. Als je mij kent dan weet je dat ik zulke acties uithaal ( Bellen ). Het is gewoon typies 'IK'. En zo wil ik het ook graag houden. Ben maar 80 cent kwijt. Omdat ik alleen maar wilde weten wat er gezegd zou worden als je belde. Als ik er zogenaamd ingetrapt was zou ik niet mijn nummer gegeven hebben waar 0,30 cent beltegoed in zit.
En dit zal niet mijn laatste actie zijn, er zullen veel meer volgen. Heb ook nooit spijt gehad, nu ook niet.
Ik ben eenmaal zo'n type die altijd alles tot de bodem onderzoekt. En niet naar een of ander forum kijkt. het blijft inmiddels : Geen Woorden Maar Daden!
Je hebt gebeld, je bent er wel ingetrapt
Tap tap tap
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:57:20 #133
15869 gr8w8
Better by design.
pi_72201618
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat hoop je ja, maar dat is niet zeker nog
[..]

Dus dan ga je ook ff langs in Nijmegen waar hun hoofdkantoor moet staan, toch?
Hij kijkt niet naar een of ander forum, dus dit zal ie wel niet lezen.
Welkom bij de V&D der webfora.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 14:58:03 #134
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72201633
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:28 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

we zijn al de 1e hit hoor
just in case
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_72201668
Wat een topic...prachtig. Ook ik heb dat oud papier foldertje binnen. Wel leuk dat 1gek 80euro cent besteed om het tot op de bodem uit te zoeken...

Wacht nog op de eerste post van Jaaa...heb het/ut binnen. Maar dat gaat denk ik niet gebeuren.
pi_72201730
@Dragorius

Het zal niet te hoog uitvallen aangezien ik toch bijna een nieuwe belkaart moet kopen ( dus heb weinig BTG)
Geen Woorden Maar Daden
pi_72201819
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:00 schreef vak-z4 het volgende:
@Dragorius

Het zal niet te hoog uitvallen aangezien ik toch bijna een nieuwe belkaart moet kopen ( dus heb weinig BTG)
Ook al beltegoed, joshua ook al.

Zonde van het geld, dit soort oplichters moet je het licht in de ogen nog niet gunnen.

Maar ga je ook langs het leegstaande, voor huur beschikbare pand waar ze geregistreerd staan?
Mr. Prolapse 2009
pi_72202115
@gr8w8

daarmee bedoel ik dat ik een forum niet serieus neem. Niet dat ik er naar kijk...
80 cent is weg... H the fuck is 80 cent??

En nee ik ga niet naar nijmegen, omdat ik weet dat het bedrijf niet bestaat. En mischien bel ik straks weer naar het nummer om te kijken wat er dan gezegd word.

Maargoed ik ga nu werken en heb dat geld binnen 5 minuten al terug verdient;)

Rood-Witte groet
Een Feyenoorder in hart en nieren
Geen Woorden Maar Daden
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:13:21 #139
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_72202161
Dragorius neem je die vak-z4 nou echt serieus?
Dit is gewoon die oplichter zelf
pi_72202229
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:12 schreef vak-z4 het volgende:
@gr8w8

daarmee bedoel ik dat ik een forum niet serieus neem. Niet dat ik er naar kijk...
80 cent is weg... H the fuck is 80 cent??

En nee ik ga niet naar nijmegen, omdat ik weet dat het bedrijf niet bestaat. En mischien bel ik straks weer naar het nummer om te kijken wat er dan gezegd word.

Maargoed ik ga nu werken en heb dat geld binnen 5 minuten al terug verdient;)

Rood-Witte groet
Een Feyenoorder in hart en nieren
Gast
Wat probeer je nou te doen dan? Je scam te verkopen, of hier jezelf voor te doen als de "niet-oplichter" ?

Faler
pi_72202308
Misschien kan dit topic maar beter dicht zo onderhand, of verplaatst naar ONZ want het gaat eigenlijk nergens meer over, zeker niet doordat de scammers zelf erin zitten nu
Mr. Prolapse 2009
pi_72202353
Ik heb al 10x gebeld maar ze nemen niet op
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_72202392
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef Dionysiou het volgende:
Ja ...die gozer is zo doorzichtig als de pest. Wat een humor.
pi_72202423
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef Dionysiou het volgende:
Wat denk je zelf?
Mr. Prolapse 2009
pi_72202512
ik hat die volder voorig week al gehat. hat geleik gebelt en telefoon achtergelaaten. teruggebel door menier en bestelling opgegeeft. gister kwam iphone voor 50 euro bij mij huis aan. ikke blij. jullie niet.

groen oranje paars geel zwart witte kusjes van mij
------------------------------------------------------------------------------

trap er toch niet in mensen!!
pi_72202671
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:23 schreef marco_sire het volgende:
ik hat die volder voorig week al gehat. hat geleik gebelt en telefoon achtergelaaten. teruggebel door menier en bestelling opgegeeft. gister kwam iphone voor 50 euro bij mij huis aan. ikke blij. jullie niet.

groen oranje paars geel zwart witte kusjes van mij
------------------------------------------------------------------------------

trap er toch niet in mensen!!
______!

En die verkoop je gelijk weer door hier?
pi_72202856
Vertel.., Waarom zou ik die oplichter zijn??? Geef ff snel antwoord want ik moet zo weg..
Noem minimaal 3 punten op waarom de oplichter zou zijn. Ik heb nergens verteld dat ik een pakketje ofso heb gekregen. Heb nooit gezegd dat ik ben teruggebeld. Ik beweer de heletijd dat dat krant alles behalve betrouwbaar is? Een oplichter zou ook nooit maar dat ook nooit op een forum komen, het is gewoon een te groot risico. Waarom ben ik een oplichter??? Omdat ik een Rotterdammer ben en jij loempia's verkoopt??
Of omdat ik een eerlijk en oprecht mens ben en jij snot verkoopt??

PFFF
Geen Woorden Maar Daden
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:36:37 #148
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_72202884
ontkennis is de eerste fase
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_72202909
quote:
Omdat ik een Rotterdammer ben en jij loempia's verkoopt??
Of omdat ik een eerlijk en oprecht mens ben en jij snot verkoopt??
Ik ben een Nijmegenaar en ik verkoop niks. Ik constateer enkel vreemde zaken.
Mr. Prolapse 2009
pi_72203038
Jij vroeg aan Dragorius of hij mij wel serieus neemt, nou bij deze : Ik neem jou iig niet serieus.
Volgens mij ben jij de oplichter omdat jij steeds de schuld aan anderen schuift. PFFFFF
FF een vraagje waarom zijn jullie zo kinderachtig?? Beschuldig NIEMAND want NIEMAND hier is een oplichter. De oplichter zelf zit nu zeker in parijs of londen en te genieten van zijn geld.
Geen Woorden Maar Daden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')