we zijn al de 1e hit hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:55 schreef wise het volgende:
HDVA
Oplichting
Nep
Geen geld terug
geen product gezien
opgelicht
0900
duur
Dat hoop je ja, maar dat is niet zeker nogquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:53 schreef vak-z4 het volgende:
Ben maar 80 cent kwijt.
Dus dan ga je ook ff langs in Nijmegen waar hun hoofdkantoor moet staan, toch?quote:Ik ben eenmaal zo'n type die altijd alles tot de bodem onderzoekt.
Je hebt gebeld, je bent er wel ingetraptquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:53 schreef vak-z4 het volgende:
Ik ben er niet ingetrapt, wist allang al dat het oplichterij was. Als je mij kent dan weet je dat ik zulke acties uithaal ( Bellen ). Het is gewoon typies 'IK'. En zo wil ik het ook graag houden. Ben maar 80 cent kwijt. Omdat ik alleen maar wilde weten wat er gezegd zou worden als je belde. Als ik er zogenaamd ingetrapt was zou ik niet mijn nummer gegeven hebben waar 0,30 cent beltegoed in zit.
En dit zal niet mijn laatste actie zijn, er zullen veel meer volgen. Heb ook nooit spijt gehad, nu ook niet.
Ik ben eenmaal zo'n type die altijd alles tot de bodem onderzoekt. En niet naar een of ander forum kijkt. het blijft inmiddels : Geen Woorden Maar Daden!
Hij kijkt niet naar een of ander forum, dus dit zal ie wel niet lezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:55 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat hoop je ja, maar dat is niet zeker nog
[..]
Dus dan ga je ook ff langs in Nijmegen waar hun hoofdkantoor moet staan, toch?
just in casequote:
Ook al beltegoed, joshua ook al.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:00 schreef vak-z4 het volgende:
@Dragorius
Het zal niet te hoog uitvallen aangezien ik toch bijna een nieuwe belkaart moet kopen ( dus heb weinig BTG)
Gastquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:12 schreef vak-z4 het volgende:
@gr8w8
daarmee bedoel ik dat ik een forum niet serieus neem. Niet dat ik er naar kijk...
80 cent is weg... H the fuck is 80 cent??
En nee ik ga niet naar nijmegen, omdat ik weet dat het bedrijf niet bestaat. En mischien bel ik straks weer naar het nummer om te kijken wat er dan gezegd word.
Maargoed ik ga nu werken en heb dat geld binnen 5 minuten al terug verdient;)
Rood-Witte groet
Een Feyenoorder in hart en nieren
Ja ...die gozer is zo doorzichtig als de pest. Wat een humor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef Dionysiou het volgende:
Dragorius neem je die vak-z4 nou echt serieus?
Dit is gewoon die oplichter zelf
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef Dionysiou het volgende:
Dragorius neem je die vak-z4 nou echt serieus?
Dit is gewoon die oplichter zelf
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:23 schreef marco_sire het volgende:
ik hat die volder voorig week al gehat. hat geleik gebelt en telefoon achtergelaaten. teruggebel door menier en bestelling opgegeeft. gister kwam iphone voor 50 euro bij mij huis aan. ikke blij. jullie niet.
groen oranje paars geel zwart witte kusjes van mij
------------------------------------------------------------------------------
trap er toch niet in mensen!!
Ik ben een Nijmegenaar en ik verkoop niks. Ik constateer enkel vreemde zaken.quote:Omdat ik een Rotterdammer ben en jij loempia's verkoopt??
Of omdat ik een eerlijk en oprecht mens ben en jij snot verkoopt??
Hebbes.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben een Nijmegenaar en ik verkoop niks. Ik constateer enkel vreemde zaken.
Wat vroeg je dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:31 schreef crazystuf het volgende:
http://www.nationalebedrijvengids.nl/bedrijf/3840710/H.D.V.A.
op bovenstaande url zie je het privenr. staan van de persoon achter HDVA.
ik heb hem gister aan de lijn gehad en hij bevestigde dat deze folder door hem is verspreid.
wel was hij hoorbaar geirriteerd dat ik hem op dit 'prive'-nr belde (wat is er prive op internet)
ook leek hij beledigd over het feit dat ik hem wat vragen stelde:
hij vond dat ik deed alsof hij zo'n folder niet zou mogen versturen.
Feyenoord, AZ, Utrecht, Twente, Sparta, Helmond Sport...quote:
Iedereen zit daarrr AZquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Feyenoord, AZ, Utrecht, Twente, Sparta, Helmond Sport...
Bedanktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:33 schreef alpina1 het volgende:
heb de kvk uitreksel van H.D.V.A gedownload en geprint,en daaruit blijkt hetvolgende:
rechtsvorm:eenmaszaak
6545 -- Nijmegen
tel:06----96907
datum vestiging:13-05-2009
bedrijfsomschrijving:Verrichten van huishoudelijke werkzaamheden bij bedrijven en particulieren.Tevens in- en verkoop van wit- en bruingoed en huishoudelijke apparatuur en finaciele dienstverlening
werkzame personen:1
naam:van der K. Adriana Johanna Maria
geboortedatum en -plaats: ..-10-1956,Breda
Adres:6573-- Nijmegen
kvk nummer:09197805
ik aantal gegevens achter gehouden,omdat ik niet wist of ik dat hierop mag zetten.
maare,het is een nieuwe bedrijf en erg klein,de omschrijving is erg breed!!!het is een eenmanszaak van een wat oudere vrouw(geen bv) en heeft niet een email adres,website of zelfs een faste telefoon!!!!
wat mij betreft is geen betouwbare bedrijf
heeft me 2,50 gekost,maar hoop ik jullie meer zuiverheid heb gegeven over deze duisterezaak
Had inderdaad over je laatste zin heengelezen, en het daarom weggehaald. Excusesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:39 schreef alpina1 het volgende:
[..]
idd,heb net een account aangemaakt,maar volgens mij heb jij de inhoud vd tekst niet gelezen
Trouwens vak-z4, bedankt voor het bevestigen van mijn vooroordeel.quote:
ik kan er ook wel ff langs rijden, maarja dan zie je een leeg gebouw dat te koop staat, en danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef Mattt het volgende:
Hier in Regio. TIel ook verspreid. Ik vertrouwde de folder al voor geen meter toen die in de bus kwam.
Ben serieus bereid om morgen even naar Nijmegen te rijden om daar is te kijken waar dat bedrijfje zit.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:41 schreef Dragorius het volgende:
Overigens moet ik er nog langs fietsen, typo van mijn kant aangezien het verder ligt dan waar ik woon vanuit mijn werk
Overigens > Opening in Nederland
Ook in het buitenland kent niemand een HDVA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |