Hebbes.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben een Nijmegenaar en ik verkoop niks. Ik constateer enkel vreemde zaken.
Wat vroeg je dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:31 schreef crazystuf het volgende:
http://www.nationalebedrijvengids.nl/bedrijf/3840710/H.D.V.A.
op bovenstaande url zie je het privenr. staan van de persoon achter HDVA.
ik heb hem gister aan de lijn gehad en hij bevestigde dat deze folder door hem is verspreid.
wel was hij hoorbaar geirriteerd dat ik hem op dit 'prive'-nr belde (wat is er prive op internet)
ook leek hij beledigd over het feit dat ik hem wat vragen stelde:
hij vond dat ik deed alsof hij zo'n folder niet zou mogen versturen.
Feyenoord, AZ, Utrecht, Twente, Sparta, Helmond Sport...quote:
Iedereen zit daarrr AZquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Feyenoord, AZ, Utrecht, Twente, Sparta, Helmond Sport...
Bedanktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:33 schreef alpina1 het volgende:
heb de kvk uitreksel van H.D.V.A gedownload en geprint,en daaruit blijkt hetvolgende:
rechtsvorm:eenmaszaak
6545 -- Nijmegen
tel:06----96907
datum vestiging:13-05-2009
bedrijfsomschrijving:Verrichten van huishoudelijke werkzaamheden bij bedrijven en particulieren.Tevens in- en verkoop van wit- en bruingoed en huishoudelijke apparatuur en finaciele dienstverlening
werkzame personen:1
naam:van der K. Adriana Johanna Maria
geboortedatum en -plaats: ..-10-1956,Breda
Adres:6573-- Nijmegen
kvk nummer:09197805
ik aantal gegevens achter gehouden,omdat ik niet wist of ik dat hierop mag zetten.
maare,het is een nieuwe bedrijf en erg klein,de omschrijving is erg breed!!!het is een eenmanszaak van een wat oudere vrouw(geen bv) en heeft niet een email adres,website of zelfs een faste telefoon!!!!
wat mij betreft is geen betouwbare bedrijf
heeft me 2,50 gekost,maar hoop ik jullie meer zuiverheid heb gegeven over deze duisterezaak
Had inderdaad over je laatste zin heengelezen, en het daarom weggehaald. Excusesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:39 schreef alpina1 het volgende:
[..]
idd,heb net een account aangemaakt,maar volgens mij heb jij de inhoud vd tekst niet gelezen
Trouwens vak-z4, bedankt voor het bevestigen van mijn vooroordeel.quote:
ik kan er ook wel ff langs rijden, maarja dan zie je een leeg gebouw dat te koop staat, en danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef Mattt het volgende:
Hier in Regio. TIel ook verspreid. Ik vertrouwde de folder al voor geen meter toen die in de bus kwam.
Ben serieus bereid om morgen even naar Nijmegen te rijden om daar is te kijken waar dat bedrijfje zit.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:41 schreef Dragorius het volgende:
Overigens moet ik er nog langs fietsen, typo van mijn kant aangezien het verder ligt dan waar ik woon vanuit mijn werk
Overigens > Opening in Nederland
Ook in het buitenland kent niemand een HDVA
Ik denk zonder simlock, dat je er dus een kaartje van elke provider in kunt frottenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:59 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Mag een iPhone wel voor ¤199 verkocht worden? "Sim-vrij" ( ?) zelfs. Wat moet ik mij daarbij voorstellen... telefoon zonder sim kaart?
Betrouwbaarderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:12 schreef Michiel72 het volgende:
Inderdaad in Tiel viel de folder woensdag in de bus. Kwam met de post, dus verspreid door TNT.
In mijn ogen komt dat betrouwbaarder over dan in een pak van tig folders via een spamtoko verspreid. Nu weet ik wel dat TNT al snel iets aanneemt om te verspreiden en dat dat helemaal geen kwaliteitsstempel is, maar toch...
supergenieën?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:46 schreef firebladex het volgende:
In den bosch is het zo te zien ook al verspreid. Mensen bel aub niet. Maar toch wilt iedereen zijn geluk uitproberen en belt ( jaja ik heb ook gebeld en ben 80 cent armer ). Doe het niet
Duidelijk oplichters... die gasten die deze scam hebben bedacht zijn wel supergenieën
Ook al je eerste post op het forum..en dan die lui supergenieen noemen ipv domme oplichtersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:49 schreef firebladex het volgende:
ik heb het over de bedenkers van het scam, want als 10.000 mensen al bellen zijn ze gewoon binnen.
Nou, hoogstaande scam hoor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:49 schreef firebladex het volgende:
ik heb het over de bedenkers van het scam, want als 10.000 mensen al bellen zijn ze gewoon binnen.
je moest eens weten hoeveel tokkies toch even gaan bellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nou, hoogstaande scam hoor!
Maar ik ben het met je eens, iets dat zo obvious in elkaar steekt.. Hell, daar moet je de uni wel voor gedaan hebben om er niet in te trappen.
In jouw geval raad ik aan om een nieuw toetsenbord te bestellen bij HDVA. Je Caps blijft nu elke keer hangen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef vak-z4 het volgende:
Het zijn gewoon domme oplichters! Ik ben nog steeds niet gebeld! (Al wist ik dat het oplichters waren en dacht van 'ach wat is 80 cent')
Je zou eens moeten weten hoeveel ze hebben verdient ( Door gasten als ik ) hebben!!!
Maarja wat ik net al zei het zijn DOMME oplichters - dus geen SLIMME - en dus worden ze z.s.m opgepakt, althans dat hoop ik.
Voor de gasten als ik ; BEL NIET!!! ZEG NIET VAN OW ACH HET IS MAAR 80 CENT, JE WEET NIET HOEVEEL ZIJ AAN JOU VERDIENEN!!!!!!!!!!!!
Rood Witte groet,
Vak-z4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |