Hebbes.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik ben een Nijmegenaar en ik verkoop niks. Ik constateer enkel vreemde zaken.
Wat vroeg je dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:31 schreef crazystuf het volgende:
http://www.nationalebedrijvengids.nl/bedrijf/3840710/H.D.V.A.
op bovenstaande url zie je het privenr. staan van de persoon achter HDVA.
ik heb hem gister aan de lijn gehad en hij bevestigde dat deze folder door hem is verspreid.
wel was hij hoorbaar geirriteerd dat ik hem op dit 'prive'-nr belde (wat is er prive op internet)
ook leek hij beledigd over het feit dat ik hem wat vragen stelde:
hij vond dat ik deed alsof hij zo'n folder niet zou mogen versturen.
Feyenoord, AZ, Utrecht, Twente, Sparta, Helmond Sport...quote:
Iedereen zit daarrr AZquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Feyenoord, AZ, Utrecht, Twente, Sparta, Helmond Sport...
Bedanktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:33 schreef alpina1 het volgende:
heb de kvk uitreksel van H.D.V.A gedownload en geprint,en daaruit blijkt hetvolgende:
rechtsvorm:eenmaszaak
6545 -- Nijmegen
tel:06----96907
datum vestiging:13-05-2009
bedrijfsomschrijving:Verrichten van huishoudelijke werkzaamheden bij bedrijven en particulieren.Tevens in- en verkoop van wit- en bruingoed en huishoudelijke apparatuur en finaciele dienstverlening
werkzame personen:1
naam:van der K. Adriana Johanna Maria
geboortedatum en -plaats: ..-10-1956,Breda
Adres:6573-- Nijmegen
kvk nummer:09197805
ik aantal gegevens achter gehouden,omdat ik niet wist of ik dat hierop mag zetten.
maare,het is een nieuwe bedrijf en erg klein,de omschrijving is erg breed!!!het is een eenmanszaak van een wat oudere vrouw(geen bv) en heeft niet een email adres,website of zelfs een faste telefoon!!!!
wat mij betreft is geen betouwbare bedrijf
heeft me 2,50 gekost,maar hoop ik jullie meer zuiverheid heb gegeven over deze duisterezaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |