Ik wilde iets van gelijke strekking posten. Onnoemelijke zaaddodene kutplaatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:52 schreef on_air het volgende:
Wat een onmeuninge zuigplaat is dit toch. Echt...
"quote:
Dan moet ik 'eem' zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie z'n posts in het vorige topic.
De suikerdames hebben wel meerdere mooie platen 1 van de beste girlsbands die er is en dat zijn er niet veel die goed zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan moet ik 'eem' zoeken.
Stiekum is dit een vette plaat van de Suikerdames.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"" is zo'n beetje de meest ongepaste smiley denkbaar bij die plaat. Dit is uit de categorie "What's up": een van de weinige platen waarvoor ik met volle overtuiging "
" gebruik.
Kvond hun eerste single ook wel aardig, met dat 'koffie-zet-geluidje' erinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:37 schreef themauster het volgende:
[..]
De suikerdames hebben wel meerdere mooie platen 1 van de beste girlsbands die er is en dat zijn er niet veel die goed zijn
Die heb ik niet meegekregen, toen hing ik boven het toilet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Gelukkig compenseerde Ekdom het met z'na afkondiging.
Terecht. Hou er wel rekening mee dat ik Nick tot in lengte van dagen met jou zal associëren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef on_air het volgende:
Ik heb mijn vreemde eigthies obsessie maar omarmd.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegekregen, toen hing ik boven het toilet.
Ik heb er mijn best voor gedaan. Opzich niet slecht, een eigthies homos icoon wat mij met geassocieerd wordt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Terecht. Hou er wel rekening mee dat ik Nick tot in lengte van dagen met jou zal associëren.
Die heb ik eerder gezien in een topic in KLBquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Die heb ik eerder gezien in een topic in KLB
Waarom? Dat ding komt toch wel voorbij gok ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef themauster het volgende:
deze heb ik wel even in mijn lijstje gestopt voor de 90,s request top 100
Jij bent laatquote:
omdat hij wel in mijn persoonlijke top 10 van de jaren 90 staatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waarom? Dat ding komt toch wel voorbij gok ik.
Heel mooi liedje inderdaad waar je helaas niet om heen kunt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef themauster het volgende:
[..]
omdat hij wel in mijn persoonlijke top 10 van de jaren 90 staat
quote:Dolores Announces Cranberries Reunion
8/25/2009 - Dolores today announced the official reunion of the Cranberries leading off with a tour starting in November. No news was announced relating to a new Cranberries album, as Dolores' efforts for the moment are focused on her solo release, No Baggage, which hits shelves worldwide this week. Listen to the announcement with WRXP's Matt Pinfield and Leslie Fram in Dolores' community!
het is inmiddels ook al weer terug was net een tijdje eruitquote:
Als ze naar NL komen , ga ik in de rij liggen voor een kaartjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit nieuws zat er al aan te komen toen Dolores haar solotour had geconceld.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lightning Crashes![]()
![]()
![]()
.
Kom er maar in, Bren!
Prachtigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is zo tergend kut en vooral zo niet grappig.
Nee, dit dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is zo tergend kut en vooral zo niet grappig.
als het weer net zo als van te voren wordt blijf je f5en op vrijdagavondquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gezien! Zou de oude sfeer nog terugkomen?
Ja, dat was altijd lachen, dat mag wel terugkomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:28 schreef themauster het volgende:
[..]
als het weer net zo als van te voren wordt blijf je f5en op vrijdagavond
nou beter dat zon randdebiel is opgepaktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:37 schreef 3FMaster het volgende:
Verdachte crèchemoord opgepakt
Verdachte van de steekpartij is opgepakt, na een tip van een buurtbewoner. Die is dus 5000 euro rijker.
Ik kan me wel indenken waaromquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, onze 'geweldige' dj mist even dat The Cranberries weer bij elkaar komen.
Ow, Rab heeft me zelfs geblockt op z'n twitter![]()
.
RegioFM heb ik hem s,ochtends tussen 7 en 10 ook opstaan tegenwoordig is wel een goede zenderquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Moi !
JAAAAAAAAAAAAAAAAA een eigen naamtopic, dat is tof!![]()
Helaas wel Queen mist..![]()
's ochtends @ Regio FM even los gegaan op de gitaarsolo van The Final Countdown. Wat een track!
Echt wel ! Het is een lekker gezonde mix tussen oude en nieuwe muziek en Ruud Wessels (nu ff op vakantie) vind ik ook wel een fijne jock om naar te luisteren. 's ochtends heb ik vooral behoefte aan muziek en dat zit bij die zender wel snor. Af en toe een bagger plaat, maar nog altijd minder dan bij Gielquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef themauster het volgende:
[..]
RegioFM heb ik hem s,ochtends tussen 7 en 10 ook opstaan tegenwoordig is wel een goede zender
quote:Zojuist een wesp op Arie Boomsma's hoofd kapotgeslagen.
Whehehequote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/MrsEkdom/status/3557451296
[..]
Ik laat altijd mijn (witte-) bierbuik zien.. zijn ze zo wegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef themauster het volgende:
Grrr kunnen wespen niet uitsterven vanmiddag al aangevallen door 2 wespen nu zwerven er weer een paar bij het raam
jup helemaal mee eens en als je weet wie de opvolger is wordt je ook niet blij vind ahmoud niet echt goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:47 schreef -Hans- het volgende:
Lippens weer terug op het oude nest.. Misschien niet helemaal op zijn plaats bij 3FM (meer SlamFM/538), maar ik vond hem niet slecht.
Vervelende beesten. En ook veeeel meer dan de afgelopen jarenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef themauster het volgende:
Grrr kunnen wespen niet uitsterven vanmiddag al aangevallen door 2 wespen nu zwerven er weer een paar bij het raam
Sluit ik mij graag bij aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef themauster het volgende:
[..]
jup helemaal mee eens en als je weet wie de opvolger is wordt je ook niet blij vind ahmoud niet echt goed
Je woont niet zo ver hier vandaan kom hier maar heenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik laat altijd mijn (witte-) bierbuik zien.. zijn ze zo weg
Hans!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik laat altijd mijn (witte-) bierbuik zien.. zijn ze zo weg
Dat denk ik welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:52 schreef broer het volgende:
Zie ik nou goed dat 'Mrs. Ekdom' 277 followers heeft op Twitter?
Dat is toch hopelijk niet alleen maar omdat ze de vrouw van is...?
Dat er nog vrouwen bestaan die alleen maar iemand zijn omdat ze met iemand getrouwd zijn. Wonderlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat denk ik wel. Als herr Ekdom of Veenstra enz. een keer haar twitternaam tweeten zullen wel wat mensen haar volgen.
net een stuk spekkoek op , damn wat is dat machtigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef themauster het volgende:
en dan is het nu tijd om spekbonen te gaan eten
laat het tussen 0600 en 1000 zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:11 schreef borisz het volgende:
GIel gaat een jazz programma presenteren op radio 6.
Zaterdag 19.00-21.00 programma over Acid Jazz en andere moderne jazz.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat het tussen 0600 en 1000 zijn
dat is nou enorm jammerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Zaterdag 19.00-21.00 programma over Acid Jazz en andere moderne jazz.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat het tussen 0600 en 1000 zijn
krijg je als je als blogger even een inspiratie dipje hebtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema begint al over Nieuwjaar
http://www.metmichiel.nl/(...)chiel-(huh%3F%3F%3F)
Hopen dat de 'echte' nieuwsjaarsMetMichiel nu niet op mijn verjaardag valt!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema begint al over Nieuwjaar
http://www.metmichiel.nl/(...)chiel-(huh%3F%3F%3F)
Tijd geleden dat er zo'n goede TT was. De groten moeten geëerd worden.quote:
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Je woont niet zo ver hier vandaan kom hier maar heen
Ik moet ook nog stemmenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:27 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik kan maar niet kiezen welke 10 nummers ik moet nemen voor de 90's request
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tijd geleden dat er zo'n goede TT was. De groten moeten geëerd worden.
Krijg het er warm vanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Eens. Hans is echt de held van de FOK!3FM reeks
Avond MarijeHquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:30 schreef MarijeH het volgende:Goedeavond.
Gisteren introductiedag gehad op saxion. Was wel leuk. Vandaag had ik een gesprek over mijn functiebeperkingen.
Ja inderdaad aankomende maandag moet ik om 12:45 beginnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond MarijeH
Ah, klinkt interessant! Volgende week beginnen de lessen echt?
Leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja inderdaad aankomende maandag moet ik om 12:45 beginnen.
Ik ga trouwens dit weekend naar de start van de Ronde van Spanje. Heb er erg veel zinin.
Ow de start van de Vuelta is dit jaar in Drenthe he volgens mij gaan wij ook kijken bij de tante van mijn vriendinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ga trouwens dit weekend naar de start van de Ronde van Spanje. Heb er erg veel zinin.
Sersjee zijn leven dan hoe moet het met zijn zendingswerk?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef on_air het volgende:
Johan houdt ermee op... wtf?
Ik vind wel weer wat anders om te pas en vooral te onpas door een ieders strot te douwen. Neemt niet weg dat dit nieuws er flink inhakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Sersjee zijn leven dan hoe moet het met zijn zendingswerk?
"Ja! We komen bij 3VOOR12 Live en bij That's Live. Leuk, moet je ook komen. Echt zin in"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind wel weer wat anders om te pas en vooral te onpas door een ieders strot te douwen. Neemt niet weg dat dit nieuws er flink inhakt.
Idem. Ik zit nu op 121.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:56 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ben nu eerst maar een shortlist aan het maken. Alleen jammer dat de lijst nu niet meer klein is![]()
Ik heb mezelf één beperking opgelegd, maximaal 1 nummer per artiest.
12:45 beginnen? Zo, dat is niet slechtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
-ghurt met zwarte kersenquote:
Alleen voor jouwwwwwwwwwwwquote:
Sommige dingen zijn niet veranderd hansquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Wat een crap zeg de nummer 1
edit:
Wat MaW dus zegt.
Zelfs op het werk begonnen ze erover dat het zo'n kut nummer is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Zit Giel nou elke dag deze plaat tig keer te downloaden? Ik ken verder niemand die de plaat leuk vindt.
Ik merk hetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sommige dingen zijn niet veranderd hans
Ik zit elke avond te hopen dat het crisislied in de lijst staatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Zit Giel nou elke dag deze plaat tig keer te downloaden? Ik ken verder niemand die de plaat leuk vindt.
Die is zelfs alweer uit de Verleidelijke 14.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zit elke avond te hopen dat het crisislied in de lijst staat
Op armen en benenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaaaa!! precies, echt magistraal mooi. Kippenvel werk
Klikfraude 2.0quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:24 schreef Marc63 het volgende:
Zeker! En op plekken waar de zon zeker niet schijnt ! maar dat is misschien weer een beetje teveel infoquote:
2 weken geleden was ik 1 van de 7 trotse betalende eigenaren van het mp3tjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die is zelfs alweer uit de Verleidelijke 14.
Fred deed gisteren het welkomstwoord bij de voorvertoning van Inglourious Basterds. Was erg... des Freds laten we maar zeggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:35 schreef TheZapster het volgende:
[..]
2 weken geleden was ik 1 van de 7 trotse betalende eigenaren van het mp3tje
Ik zie een patroon...quote:woensdag 26-08-2009 19:40 MetMichiel
dinsdag 25-08-2009 19:38 MetMichiel
maandag 24-08-2009 19:44 MetMichiel
donderdag 20-08-2009 21:18 MetMichiel
woensdag 19-08-2009 19:42 MetMichiel
dinsdag 18-08-2009 21:56 MetMichiel
dinsdag 18-08-2009 19:38 MetMichiel
maandag 17-08-2009 21:44 MetMichiel
maandag 17-08-2009 19:40 MetMichiel
Woei !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:47 schreef gerbenp het volgende:
Zo, ff een scherm naar beneden gesleept om metmichiel via de cam te kijken voor serious talent live
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:55 schreef Brennel het volgende:
Sorry vogels, knijntjes en voorbijgangers...
Die man staat veel te vaak met een ontbloot bovenlijf in de studio.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:54 schreef gerbenp het volgende:
Veenstra, zomaar even een shirt-switch!
Die is zo goed!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Laatst trouwens de Soulwax Nite remix gedraaid... Damn, wat een geweld!
Zou 'ie ook al zo'n stenders-gang trekje krijgen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die man staat veel te vaak met een ontbloot bovenlijf in de studio.
Echt gruwelijk goed inderdaadquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Die is zo goed!
Zo kennen we je weer met je 10 louder.
Bier en Tieten , tralalalaalaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die man staat veel te vaak met een ontbloot bovenlijf in de studio.
Q is good for youquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:00 schreef gerbenp het volgende:
Q-koorts?
Zeker teveel Q-music geluisterd?![]()
Opnames ergens voor. Er staat ook een grote lamp op Michiel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Wat is veenstra de hele tijd aan het doen? Omdat 'ie de hele tijd van shirt wisselt?
Je mag door voor de wasmachinequote:
Ben benieuwd welk programa het is, zal wel per aflevering zijn, omdat 'ie ook wisselt van shirt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Opnames ergens voor. Er staat ook een grote lamp op Michiel.
Ik vermoed dat het om aankondigingen gaat. Net zoals toen de NPS Jools uitzondt. Toen vertelde Michiel ook altijd van tevoren (in de 3FM-studio opgenomen) wat de NPS de komende nacht en week aan muziek op tv zou laten zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk programa het is, zal wel per aflevering zijn, omdat 'ie ook wisselt van shirt.
Ik zou haast denken dat het voor Jools is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk programa het is, zal wel per aflevering zijn, omdat 'ie ook wisselt van shirt.
quote:Kan het zijn dat nieuwe, naar de basisschool gaande kids thuis ineens totaal onhandelbaar zijn? Den vinkentering!
quote:Webcamkijkers die zich afvragen "What's up with the clothes changing": introotjes opnemen voor Later WIth Jools, binnenkort bij NPS op NL3
Dat is anders helemaal niet zo leuk hoorquote:
Jools, heldquote:
Ik denk dat van alle ouders van kinderen uit de klas van Lennon, Gerard nog het minst heeft te lijden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is anders helemaal niet zo leuk hoor
Die van mij riep vorige week nog vrij hard 'BONKERS!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat van alle ouders van kinderen uit de klas van Lennon, Gerard nog het minst heeft te lijden.
Stel je maar eens voor dat alle kinderen in de klas van Lennon de woorden "Die LUCHT!!!", "Een spannend muziekje!" en "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen" overnemen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die van mij riep vorige week nog vrij hard 'BONKERS!![]()
' toen ik hem naar school bracht
Niet alleen dat. Verder hoop ik dat Mando Diao ook het vaakst wordt aangevraagd tijdens Serious Request.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woei !
Dance! Dance! Dance! * -Hans- tipt Gloria als nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit !
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is anders helemaal niet zo leuk hoor
Geen probleem mee, laat die knaken maar rollenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Verder hoop ik dat Mando Diao ook het vaakst wordt aangevraagd tijdens Serious Request.
ik ook, maar dat had iets met een wat oververhitte chili kip te makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb serieus een paar tranen gelaten vandaag.
Moest serieus aan je denken toen ik het hoorde.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb serieus een paar tranen gelaten vandaag.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook, maar dat had iets met een wat oververhitte chili kip te maken
Ik heb je ff verbeterd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:40 schreef Sersjee het volgende:
Om met Bonny St.Claire te spreken "droog je tranen *glasbak gerammel* Pierrot, en lach...HIK!". Gotta go
Zekers! toffe bandquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Verder hoop ik dat Mando Diao ook het vaakst wordt aangevraagd tijdens Serious Request.
's avonds even vluchtig, maar toch wel aardig vaakquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeg is eerlijk , hoevaak heb jij afgelopen tijd hier gelurkt sinds je vertrek
Best wel knap dat je niet gereageerd hebt danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
's avonds even vluchtig, maar toch wel aardig vaak.
't is eigenlijk maar 1,5 a 2 dagen moeilijk geweest (aan het begin dus), maar als je een tijd niet post wordt het eigenlijk alleen maar makkelijker en makkelijker (muv een aantal momenten).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Best wel knap dat je niet gereageerd hebt dan
Krijg altijd zin om te dansen als dit liedje op de radio is!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef Brennel het volgende:
Het is niet eerlijk!
klonk verdomd goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Tof hoor Caro Emerald net live bij Veenstra. Klonk goed!
Die voorrondes CL kunnne mij aan mijn reet roesten. Alleen als er een Nederlandse ploeg meedoet kijk ik wel, en dan vind ik het nog logisch dat het bij de publieke omroep is. Maar dat ze dit uitzenden is echt zo achterlijk als watquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:14 schreef borisz het volgende:
Vrouwenvoetbal om 19.00 was leuker dan FIorentina - Sporting Portugal.
Helaas verloor NL van Finland op het EK.
Samen dansen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krijg altijd zin om te dansen als dit liedje op de radio is!
Zekersquote:
Herstel: Klinkt goed.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Tof hoor Caro Emerald net live bij Veenstra. Klonk goed!
Ik vond Kessler wel een punt hebben, Ja soms krijgt hij wat zinnigs uit zijn strot. NL elftal hoort bij de NOS te zijn(ook oefenduels en kwalificatie) en de CL bij de commercielen. NL elftal is van 'ons' allemaal. Om nu voor de 483ste keer Liverpool - Chelsea te zien lijkt men toch ook wel op uitgekeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die voorrondes CL kunnne mij aan mijn reet roesten. Alleen als er een Nederlandse ploeg meedoet kijk ik wel, en dan vind ik het nog logisch dat het bij de publieke omroep is. Maar dat ze dit uitzenden is echt zo achterlijk als wat
Timooooooooooooooooquote:
CL voetbal is sowiesoquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:14 schreef borisz het volgende:
Vrouwenvoetbal om 19.00 was leuker dan FIorentina - Sporting Portugal.
Helaas verloor NL van Finland op het EK.
Dat is lang geleden zeg ! geinige plaat jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:23 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaansssssssie![]()
Net "28 Days Later" nog eens gekeken, waarin deze track voorbij komt:
Heerlijke trackzou ik nog wel vaker op 3FM willen horen
![]()
De EL is leuker ja met al die rare ploegen uit heel Europaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
CL voetbal is sowiesoAls ik nu 8 teams voor de kwartfinale moet kiezen heb ik er minimaal 6 goed.Elk jaar dezelfde kutclubs
Ja, indirect betalen wij de grote Zuid Europeese clubs via belastinggeld voor hun onverantwoorde uitgaven door de CL bij de publieke omroep uit te zenden. Zeker als ik nu zie hoe er bij Real (quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vond Kessler wel een punt hebben, Ja soms krijgt hij wat zinnigs uit zijn strot. NL elftal hoort bij de NOS te zijn(ook oefenduels en kwalificatie) en de CL bij de commercielen. NL elftal is van 'ons' allemaal. Om nu voor de 483ste keer Liverpool - Chelsea te zien lijkt men toch ook wel op uitgekeken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:26 schreef borisz het volgende:
[..]
De EL is leuker ja met al die rare ploegen uit heel Europa.
Real zal niet veel krijgen want die hebben al sinds 2003 niet meer de kwartfinales gehaaldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, indirect betalen wij de grote Zuid Europeese clubs via belastinggeld voor hun onverantwoorde uitgaven door de CL bij de publieke omroep uit te zenden. Zeker als ik nu zie hoe er bij Real (kutclub
) nu wordt omgegaan met spelers en boekhoudingen, dan valt dat niet zo lekker bij mij
Of ga ik nu te kort door de bocht?
Giel had het er vanochtend in z'n uitzending over dat die morgen komt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:27 schreef ScarFace- het volgende:
Jahaaaaaaaa mensen.
De nieuwsbrief..
zijn ze nou zo laat vandaag of hebben ze um niet naar mij gestuurd?
Ben ook erg benieuwd naar het format van de Der Rudy-show, maar ik betwijfel of hij veel aan het format gaat veranderen. Zo slecht is het huidige format van MYA niet al vist het wel een beetje in de vijver van 3voor12 (vind ik niet erg). Overigens kan ik mij wel een uitspraak van der Kevin voor de geest halen dat de doorsnee 3FM luisteraars de muziek tijdens MYA niet heel erg konden waarderen.. Qua playlist vond ik het de laatste tijd wel wat minder (meer het bekendere werk), dus ik vrees wel een beetje dat het allemaal wat meer toegankelijker gaat worden voor de doorsnee 3FM luisteraar..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:25 schreef themauster het volgende:
Zal vrijdag wel een feestje worden met 3 jaar EkStra Weekend en daarna de allerlaatste MYA ben benieuwd hoe dat nieuwe programma Der Rudy eruit komt te zien
Ah okquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel had het er vanochtend in z'n uitzending over dat die morgen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |