Opnames ergens voor. Er staat ook een grote lamp op Michiel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Wat is veenstra de hele tijd aan het doen? Omdat 'ie de hele tijd van shirt wisselt?
Je mag door voor de wasmachinequote:
Ben benieuwd welk programa het is, zal wel per aflevering zijn, omdat 'ie ook wisselt van shirt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Opnames ergens voor. Er staat ook een grote lamp op Michiel.
Ik vermoed dat het om aankondigingen gaat. Net zoals toen de NPS Jools uitzondt. Toen vertelde Michiel ook altijd van tevoren (in de 3FM-studio opgenomen) wat de NPS de komende nacht en week aan muziek op tv zou laten zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk programa het is, zal wel per aflevering zijn, omdat 'ie ook wisselt van shirt.
Ik zou haast denken dat het voor Jools is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk programa het is, zal wel per aflevering zijn, omdat 'ie ook wisselt van shirt.
quote:Kan het zijn dat nieuwe, naar de basisschool gaande kids thuis ineens totaal onhandelbaar zijn? Den vinkentering!
quote:Webcamkijkers die zich afvragen "What's up with the clothes changing": introotjes opnemen voor Later WIth Jools, binnenkort bij NPS op NL3
Dat is anders helemaal niet zo leuk hoorquote:
Jools, heldquote:
Ik denk dat van alle ouders van kinderen uit de klas van Lennon, Gerard nog het minst heeft te lijden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is anders helemaal niet zo leuk hoor
Die van mij riep vorige week nog vrij hard 'BONKERS!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat van alle ouders van kinderen uit de klas van Lennon, Gerard nog het minst heeft te lijden.
Stel je maar eens voor dat alle kinderen in de klas van Lennon de woorden "Die LUCHT!!!", "Een spannend muziekje!" en "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen" overnemen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die van mij riep vorige week nog vrij hard 'BONKERS!![]()
' toen ik hem naar school bracht
Niet alleen dat. Verder hoop ik dat Mando Diao ook het vaakst wordt aangevraagd tijdens Serious Request.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woei !
Dance! Dance! Dance! * -Hans- tipt Gloria als nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-ga-hit !
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is anders helemaal niet zo leuk hoor
Geen probleem mee, laat die knaken maar rollenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Verder hoop ik dat Mando Diao ook het vaakst wordt aangevraagd tijdens Serious Request.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |