ik ook, maar dat had iets met een wat oververhitte chili kip te makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb serieus een paar tranen gelaten vandaag.
Moest serieus aan je denken toen ik het hoorde.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb serieus een paar tranen gelaten vandaag.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook, maar dat had iets met een wat oververhitte chili kip te maken
Ik heb je ff verbeterd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:40 schreef Sersjee het volgende:
Om met Bonny St.Claire te spreken "droog je tranen *glasbak gerammel* Pierrot, en lach...HIK!". Gotta go
Zekers! toffe bandquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Verder hoop ik dat Mando Diao ook het vaakst wordt aangevraagd tijdens Serious Request.
's avonds even vluchtig, maar toch wel aardig vaakquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeg is eerlijk , hoevaak heb jij afgelopen tijd hier gelurkt sinds je vertrek
Best wel knap dat je niet gereageerd hebt danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
's avonds even vluchtig, maar toch wel aardig vaak.
't is eigenlijk maar 1,5 a 2 dagen moeilijk geweest (aan het begin dus), maar als je een tijd niet post wordt het eigenlijk alleen maar makkelijker en makkelijker (muv een aantal momenten).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Best wel knap dat je niet gereageerd hebt dan
Krijg altijd zin om te dansen als dit liedje op de radio is!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef Brennel het volgende:
Het is niet eerlijk!
klonk verdomd goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Tof hoor Caro Emerald net live bij Veenstra. Klonk goed!
Die voorrondes CL kunnne mij aan mijn reet roesten. Alleen als er een Nederlandse ploeg meedoet kijk ik wel, en dan vind ik het nog logisch dat het bij de publieke omroep is. Maar dat ze dit uitzenden is echt zo achterlijk als watquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:14 schreef borisz het volgende:
Vrouwenvoetbal om 19.00 was leuker dan FIorentina - Sporting Portugal.
Helaas verloor NL van Finland op het EK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |