nou beter dat zon randdebiel is opgepaktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:37 schreef 3FMaster het volgende:
Verdachte crèchemoord opgepakt
Verdachte van de steekpartij is opgepakt, na een tip van een buurtbewoner. Die is dus 5000 euro rijker.
Ik kan me wel indenken waaromquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, onze 'geweldige' dj mist even dat The Cranberries weer bij elkaar komen.
Ow, Rab heeft me zelfs geblockt op z'n twitter![]()
.
RegioFM heb ik hem s,ochtends tussen 7 en 10 ook opstaan tegenwoordig is wel een goede zenderquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Moi !
JAAAAAAAAAAAAAAAAA een eigen naamtopic, dat is tof!![]()
Helaas wel Queen mist..![]()
's ochtends @ Regio FM even los gegaan op de gitaarsolo van The Final Countdown. Wat een track!
Echt wel ! Het is een lekker gezonde mix tussen oude en nieuwe muziek en Ruud Wessels (nu ff op vakantie) vind ik ook wel een fijne jock om naar te luisteren. 's ochtends heb ik vooral behoefte aan muziek en dat zit bij die zender wel snor. Af en toe een bagger plaat, maar nog altijd minder dan bij Gielquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef themauster het volgende:
[..]
RegioFM heb ik hem s,ochtends tussen 7 en 10 ook opstaan tegenwoordig is wel een goede zender
quote:Zojuist een wesp op Arie Boomsma's hoofd kapotgeslagen.
Whehehequote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/MrsEkdom/status/3557451296
[..]
Ik laat altijd mijn (witte-) bierbuik zien.. zijn ze zo wegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef themauster het volgende:
Grrr kunnen wespen niet uitsterven vanmiddag al aangevallen door 2 wespen nu zwerven er weer een paar bij het raam
jup helemaal mee eens en als je weet wie de opvolger is wordt je ook niet blij vind ahmoud niet echt goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:47 schreef -Hans- het volgende:
Lippens weer terug op het oude nest.. Misschien niet helemaal op zijn plaats bij 3FM (meer SlamFM/538), maar ik vond hem niet slecht.
Vervelende beesten. En ook veeeel meer dan de afgelopen jarenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef themauster het volgende:
Grrr kunnen wespen niet uitsterven vanmiddag al aangevallen door 2 wespen nu zwerven er weer een paar bij het raam
Sluit ik mij graag bij aanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef themauster het volgende:
[..]
jup helemaal mee eens en als je weet wie de opvolger is wordt je ook niet blij vind ahmoud niet echt goed
Je woont niet zo ver hier vandaan kom hier maar heenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik laat altijd mijn (witte-) bierbuik zien.. zijn ze zo weg
Hans!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik laat altijd mijn (witte-) bierbuik zien.. zijn ze zo weg
Dat denk ik welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:52 schreef broer het volgende:
Zie ik nou goed dat 'Mrs. Ekdom' 277 followers heeft op Twitter?
Dat is toch hopelijk niet alleen maar omdat ze de vrouw van is...?
Dat er nog vrouwen bestaan die alleen maar iemand zijn omdat ze met iemand getrouwd zijn. Wonderlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat denk ik wel. Als herr Ekdom of Veenstra enz. een keer haar twitternaam tweeten zullen wel wat mensen haar volgen.
net een stuk spekkoek op , damn wat is dat machtigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:58 schreef themauster het volgende:
en dan is het nu tijd om spekbonen te gaan eten
laat het tussen 0600 en 1000 zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:11 schreef borisz het volgende:
GIel gaat een jazz programma presenteren op radio 6.
Zaterdag 19.00-21.00 programma over Acid Jazz en andere moderne jazz.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat het tussen 0600 en 1000 zijn
dat is nou enorm jammerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Zaterdag 19.00-21.00 programma over Acid Jazz en andere moderne jazz.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat het tussen 0600 en 1000 zijn
krijg je als je als blogger even een inspiratie dipje hebtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema begint al over Nieuwjaar
http://www.metmichiel.nl/(...)chiel-(huh%3F%3F%3F)
Hopen dat de 'echte' nieuwsjaarsMetMichiel nu niet op mijn verjaardag valt!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema begint al over Nieuwjaar
http://www.metmichiel.nl/(...)chiel-(huh%3F%3F%3F)
Tijd geleden dat er zo'n goede TT was. De groten moeten geëerd worden.quote:
Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Je woont niet zo ver hier vandaan kom hier maar heen
Ik moet ook nog stemmenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:27 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik kan maar niet kiezen welke 10 nummers ik moet nemen voor de 90's request
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tijd geleden dat er zo'n goede TT was. De groten moeten geëerd worden.
Krijg het er warm vanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Eens. Hans is echt de held van de FOK!3FM reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |