Zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Je woont niet zo ver hier vandaan kom hier maar heen
Ik moet ook nog stemmenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:27 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik kan maar niet kiezen welke 10 nummers ik moet nemen voor de 90's request
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tijd geleden dat er zo'n goede TT was. De groten moeten geëerd worden.
Krijg het er warm vanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Eens. Hans is echt de held van de FOK!3FM reeks
Avond MarijeHquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:30 schreef MarijeH het volgende:Goedeavond.
Gisteren introductiedag gehad op saxion. Was wel leuk. Vandaag had ik een gesprek over mijn functiebeperkingen.
Ja inderdaad aankomende maandag moet ik om 12:45 beginnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond MarijeH
Ah, klinkt interessant! Volgende week beginnen de lessen echt?
Leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja inderdaad aankomende maandag moet ik om 12:45 beginnen.
Ik ga trouwens dit weekend naar de start van de Ronde van Spanje. Heb er erg veel zinin.
Ow de start van de Vuelta is dit jaar in Drenthe he volgens mij gaan wij ook kijken bij de tante van mijn vriendinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ga trouwens dit weekend naar de start van de Ronde van Spanje. Heb er erg veel zinin.
Sersjee zijn leven dan hoe moet het met zijn zendingswerk?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:37 schreef on_air het volgende:
Johan houdt ermee op... wtf?
Ik vind wel weer wat anders om te pas en vooral te onpas door een ieders strot te douwen. Neemt niet weg dat dit nieuws er flink inhakt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Sersjee zijn leven dan hoe moet het met zijn zendingswerk?
"Ja! We komen bij 3VOOR12 Live en bij That's Live. Leuk, moet je ook komen. Echt zin in"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vind wel weer wat anders om te pas en vooral te onpas door een ieders strot te douwen. Neemt niet weg dat dit nieuws er flink inhakt.
Idem. Ik zit nu op 121.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:56 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ben nu eerst maar een shortlist aan het maken. Alleen jammer dat de lijst nu niet meer klein is![]()
Ik heb mezelf één beperking opgelegd, maximaal 1 nummer per artiest.
12:45 beginnen? Zo, dat is niet slechtquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef MarijeH het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |