Ik wilde iets van gelijke strekking posten. Onnoemelijke zaaddodene kutplaatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:52 schreef on_air het volgende:
Wat een onmeuninge zuigplaat is dit toch. Echt...
"quote:
Dan moet ik 'eem' zoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie z'n posts in het vorige topic.
De suikerdames hebben wel meerdere mooie platen 1 van de beste girlsbands die er is en dat zijn er niet veel die goed zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan moet ik 'eem' zoeken.
Stiekum is dit een vette plaat van de Suikerdames.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"" is zo'n beetje de meest ongepaste smiley denkbaar bij die plaat. Dit is uit de categorie "What's up": een van de weinige platen waarvoor ik met volle overtuiging "
" gebruik.
Kvond hun eerste single ook wel aardig, met dat 'koffie-zet-geluidje' erinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:37 schreef themauster het volgende:
[..]
De suikerdames hebben wel meerdere mooie platen 1 van de beste girlsbands die er is en dat zijn er niet veel die goed zijn
Die heb ik niet meegekregen, toen hing ik boven het toilet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Gelukkig compenseerde Ekdom het met z'na afkondiging.
Terecht. Hou er wel rekening mee dat ik Nick tot in lengte van dagen met jou zal associëren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef on_air het volgende:
Ik heb mijn vreemde eigthies obsessie maar omarmd.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegekregen, toen hing ik boven het toilet.
Ik heb er mijn best voor gedaan. Opzich niet slecht, een eigthies homos icoon wat mij met geassocieerd wordt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Terecht. Hou er wel rekening mee dat ik Nick tot in lengte van dagen met jou zal associëren.
Die heb ik eerder gezien in een topic in KLBquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Die heb ik eerder gezien in een topic in KLB
Waarom? Dat ding komt toch wel voorbij gok ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef themauster het volgende:
deze heb ik wel even in mijn lijstje gestopt voor de 90,s request top 100
Jij bent laatquote:
omdat hij wel in mijn persoonlijke top 10 van de jaren 90 staatquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Waarom? Dat ding komt toch wel voorbij gok ik.
Heel mooi liedje inderdaad waar je helaas niet om heen kunt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef themauster het volgende:
[..]
omdat hij wel in mijn persoonlijke top 10 van de jaren 90 staat
quote:Dolores Announces Cranberries Reunion
8/25/2009 - Dolores today announced the official reunion of the Cranberries leading off with a tour starting in November. No news was announced relating to a new Cranberries album, as Dolores' efforts for the moment are focused on her solo release, No Baggage, which hits shelves worldwide this week. Listen to the announcement with WRXP's Matt Pinfield and Leslie Fram in Dolores' community!
het is inmiddels ook al weer terug was net een tijdje eruitquote:
Als ze naar NL komen , ga ik in de rij liggen voor een kaartjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit nieuws zat er al aan te komen toen Dolores haar solotour had geconceld.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lightning Crashes![]()
![]()
![]()
.
Kom er maar in, Bren!
Prachtigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is zo tergend kut en vooral zo niet grappig.
Nee, dit dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is zo tergend kut en vooral zo niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |