Het was meer een verwijzing naar het posten onder werktijd dan iets andersquote:
Dus?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
@OA: Ik stond er niet in (keer het aantal lijstjes dat je hebt gepost).
En nu heb ik nog teruggelezen ook![]()
.
Sommige afbeeldingen doen het niet altijd denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:57 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, wat ziet jullie OP plaatje er vreemd uit. Is er opgeruimd?
Goed idee!quote:
Dat blijkt, het begint goed en dan verspringt de onderste rij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:59 schreef OA het volgende:
Sommige afbeeldingen doen het niet altijd denk ik.
Die heb ik met regelmaat.quote:Goed idee!
Zow..jij hebt lang vastgezeten danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
Eerste dagje weer werken na Lowlands.. Het valt me nu nog best wel mee
Wat heb je gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom krijg ik google ads over datingsites voor dikke mensen?
goeie zaakquote:
ik over "nog single - vind een date"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik krijg ads over internet, ze zullen wel merken dat dat hier niet al te snel is
quote:
quote:
hmm, wat moet ik hier nu weer van denken?quote:Durex Condooms Natural ¤ 16,34 Advanced Proanthocyanidin OPC Compl... ¤ 22,85
inflatiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, wat moet ik hier nu weer van denken?
Op wat voor site zit jij?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, wat moet ik hier nu weer van denken?
Ja, met allemaal gloeiend lekkere chicks erinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:41 schreef Frutsel het volgende:
ik over "nog single - vind een date"
deflatiequote:
ik zit gewoon hier bij ksc.quote:
ah, gelukkig. nu een betere ad.quote:Gratis Juridisch Advies
De Pals Groep zorgt voor een rechtvaardige schadevergoeding.
www.PalsGroep.nl
Is dat nep danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met allemaal gloeiend lekkere chicks erinDie zijn alleen nooit single natuurlijk
Maar ja, als je wanhopig genoeg bent geloof je dat gewoon
die vrouwen ook in het verkeerquote:Autoschade Maasland
Professioneel autoschade herstel
Altijd vervangend vervoer
je moet die van tv bellenquote:
klopt, gisteren nog kennis gemaakt met een vrouw die wel kon achteruit rijden maar niet sturenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:30 schreef Frutsel het volgende:
Ah... Nijns is er... en Bengeltje... en en en
[..]
die vrouwen ook in het verkeer
Gelukkig zitten d'r wel wat in mijn eigen postcodegebiedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet die van tv bellen, dan zie je wat je krijgt
![]()
gelukkig wordt het journaal 's nachts ook herhaald.
Ja paar koplampen gespot?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, gisteren nog kennis gemaakt met een vrouw die wel kon achteruit rijden maar niet sturen
niet onaangenaam,quote:Ja paar koplampen gespot?
zeg ik ook altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
Ik kan toevallig heel goed auto rijden, al zeg ik het zelf
Ik heb wel degelijk teruggelezen. Gisteren tot aan mijn tvp, en vandaag tot aan mijn tvp.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs MPG heeft nog niet teruggelezen, en dan doe ik dat wel... dat kan natuurlijk niet.
Ik heb geen deukenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd.
maar wel schade achter en nu ook voor![]()
moed indrinken helpt altijd wel voor het rijden
All credits for the penguin.quote:
Danku, dankuquote:MPG nog gefeliciteerd ouwe pik ouwe pijp.
Maar een reactie, ho maarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk teruggelezen. Gisteren tot aan mijn tvp, en vandaag tot aan mijn tvp.
Nu dus tijd voor mijn dagelijkse:
ik ook niet, het is gewoon een andere welving van het blik.quote:
Kijk, DAT zijn de gevaarlijkstenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
Ik kan toevallig heel goed auto rijden, al zeg ik het zelf
Ik heb dat niet zelf bedacht, dat zeggen anderenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, DAT zijn de gevaarlijksten
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet, het is gewoon een andere welving van het blik.![]()
een soort custom made. dus uniek en meer waard![]()
(hoewel ik de enigste ben die er zo over denkt)
en dat op lpgquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Snelheidsrecord van meer dan een eeuw oud verbeterd
quote:
ik ben voor je aan het duimenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:04 schreef Nijns het volgende:
Schatjesvandaag is het overleg van de examen comissie *zenuwachtig is*
die man?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
Vrouw bijt tong verkrachter af
die heeft les gekregen van mij
succesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:04 schreef Nijns het volgende:
Schatjesvandaag is het overleg van de examen comissie *zenuwachtig is*
goed ideequote:
ligt eraan of ik aan het werken ben of nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed idee![]()
hoeveel koffie drinken jullie nou op een dag? (om maar eens on topic te zijn)
Geenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed idee![]()
hoeveel koffie drinken jullie nou op een dag? (om maar eens on topic te zijn)
Zoveel koffie is ech slecht voor jequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan of ik aan het werken ben of niet
tijdens het werk een mok of 20 en als ik vrij heb een mok of 10
ik drink al veel minder koffie als vroegerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zoveel koffie is ech slecht voor je
Zie, het tast je hersenen al aan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik drink al veel minder koffie als dan vroeger
we hadden hier op het werk niet zonder smaakjequote:
quote:
Zouthout, is dat de nieuwe tegenhanger van zoethout?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:23 schreef Nijns het volgende:
Ik haat 'frisse' theetjes: rooibos, munt, sterremunt, zouthout etc.
taalnaziquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zie, het tast je hersenen al aan!(of komt dat omdat je in België woont?)
snelheidsfoutjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouthout, is dat de nieuwe tegenhanger van zoethout?.
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouthout, is dat de nieuwe tegenhanger van zoethout?.
Ik had gwoon heul geen zin om eerder op Fok te komenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zow..jij hebt lang vastgezeten dan
krijg vandaag mijn schoonouders op visite en aangezien we weer een heleboel vlees over hadden....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gister ook al
eet jij wel eens wat anders?
als afwisseling gourmettenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gister ook al
eet jij wel eens wat anders?
dat is wel de bedoelingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:43 schreef john-frusciante het volgende:
nee ik ben een strat aan het op knappen, en heb ik in de beits gezet. Was ff wat werk maar het resutaat mag er zijn
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als afwisseling gourmetten
die heeft vakantiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
Ik wil ook BBQ
John!waar is LL? Ik mis haar
Die is een spelletje aan het doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
Ik wil ook BBQ
John!waar is LL? Ik mis haar
Tuurljk, mijn wachtwoord was geresetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling![]()
al gelezen dat fok gehackt is geweest?
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
snelheidsfoutjescherp! Hi DaMart
had je mijn jurdisch-loket-bedankje nog gezien?
[..]
Ook al gelezen dat je wat gewonnen hebt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die is een spelletje aan het doen
[..]
Tuurljk, mijn wachtwoord was gereset
Dat was ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook al gelezen dat je wat gewonnen hebt?
Ja, ik ben gerust gesteld: sta volledig in mijn recht weet ik nuquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Je kwam er dus verder mee?.
LL!quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand enig idee waar in het registry ik dit kan nakijken??
[ afbeelding ]
Sterker nog; hij lult nu meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft die ook al een fok-account?
Mn verloren posts inhlaenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:01 schreef john-frusciante het volgende:
ze is al druk aan het typenze moet het gemiddelde op peil houden
yup anders ben je ann het DE-fokkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sterker nog; hij lult nu mee
* LL trekt Fruts naar stil, donker hoekje
[..]
Mn verloren posts inhlaen
is niet erg nu weet ik wie allemaal achter mijn vrouwtje aanzitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou quootte.
Komt door de avatar.
Dacht ik alquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou quootte.
Komt door de avatar.
Het trillen begon alquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup anders ben je ann het DE-fokken
Skatjuhquote:
Volgens mij gaan we daar niet je verloren posts inhalen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sterker nog; hij lult nu mee
* LL trekt Fruts naar stil, donker hoekje
[..]
Mn verloren posts inhlaen
IRL is het nog ergerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is niet erg nu weet ik wie allemaal achter mijn vrouwtje aanzit
Wel wat andersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
7
Volgens mij gaan we daar niet je verloren posts inhalen hoor
Whehehehequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja als ik maar mag meedoenlol
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup anders ben je ann het DE-fokken
DE als in Douwe Egbertsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
DE-fokken? Zouden meer mensen moeten doen idd
Nee...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja als ik maar mag meedoenlol
Oooh ik lig dubbel hierquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als afwisseling gourmetten
Of je woont in een ieniemini huisje of je wilt ALLES IS VOOR FRUTSELquote:
Nu heb ik hongerquote:
aaaahwquote:
Zullen we goldfinger bbqenquote:
Kan je niet beter een lijstje maken met wie niet in dit topicquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is niet erg nu weet ik wie allemaal achter mijn vrouwtje aanzit
klinkt als policies.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand enig idee waar in het registry ik dit kan nakijken??
[ afbeelding ]
Zit daar veel vlees aan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zullen we goldfinger bbqen
Alhoewel een nijns gaat er ook wel in
Good pointquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een lijstje maken met wie niet in dit topic
whehehehehequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een lijstje maken met wie niet in dit topic
Hee! Die toevoeging had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zullen we goldfinger bbqen
Alhoewel een nijns gaat er ook wel in
Ik heb toch weer de alfa ava of niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hee! Die toevoeging had ik nog niet gezien![]()
Verdomme, ik denk steeds dat ik op LL reageer
Ja, maar ik denk steeds dat jij ook dat mannetje bentquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb toch weer de alfa ava of niet?
Gee-Efjequote:
Hmm daar is niks te vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt als policies.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Common
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Office\11.0\Common
voor excel 2003.
welke excel versie heb je?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm daar is niks te vindenik vraag wel of ze het in een fatsoenlijk formaat kunnen aanleveren
Toch bedankt
Veel mensen zijn verslaafd... maar iedereen is ergens anders aan verslaafdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef john-frusciante het volgende:
@ frutsel![]()
sommige mensen zijn gewoon verslaafd
Beide fout...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Of je woont in een ieniemini huisje of je wilt ALLES IS VOOR FRUTSEL![]()
Op het balkon? Terwijl het er hier naar uit ziet dat het gaat regenen? Ik zou wel willen, maar lijkt me nu geen goed idee..quote:
Dat vind ik niet echt lekkerquote:
Regen? Houden we het wel leuk? Ik moet nog 20 minuten fietsen vanaf de trein straks hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op het balkon? Terwijl het er hier naar uit ziet dat het gaat regenen? Ik zou wel willen, maar lijkt me nu geen goed idee..![]()
Ben jij stiekem mijn tweelingzus?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt lekker, daarbij: dadelijk sterf ik aan een overdosis vitaminen
tuurlijk wel, heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op het balkon? Terwijl het er hier naar uit ziet dat het gaat regenen? Ik zou wel willen, maar lijkt me nu geen goed idee..![]()
Oh dat hielp ook nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2003Maar ik heb al dit gevonden: http://support.microsoft.com/kb/922848/nl
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt lekker, daarbij: dadelijk sterf ik aan een overdosis vitaminen
quote:
Kan er niks aan doen, het ziet er hier best donker uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Regen? Houden we het wel leuk? Ik moet nog 20 minuten fietsen vanaf de trein straks hoor.
[..]
Ben jij stiekem mijn tweelingzus?.
Heb ik ook wel gedaan maar ik heb nu geen balkon boven het mijne en dan word ik natquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk wel, heb ik ook gedaan.![]()
ik had nog een balkon boven me dus zat lekker droog.
mag overigens niet van de brandweer.
of gourmetten in het groot, met een koekenpan
Vriendlief lust geen kaas en we houden allebei niet van vlees met een bot er inquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan wordt het uiteraard Pizza of Spareribs
Ah juist.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hielp ook nietPech gehabt
Nou ik niet voor 2300 wrslquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
als het je troost, ik ben niet voor zessen thuis.
(en niet eens met openbaar vervoer)
Dan doe ik mijn licht wel aan op de fietsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, het ziet er hier best donker uit
Dan kunnen we zeggen dat vitaminevermijding in de familie zitquote:Zou ik best willen hoor
Zal ik je begeleiden met een zaklampje?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn licht wel aan op de fiets.
[..]
Dan kunnen we zeggen dat vitaminevermijding in de familie zit.
Al lust ik wel bloemkool.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
vlees met bot eraan
Kluiven![]()
![]()
Dan sleutel ik die halve kip wel met mes en vork uit elkaar. Als het moet.
Chinees dan maar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vriendlief lust geen kaas en we houden allebei niet van vlees met een bot er inwe zijn lastig ja..
Als hij meeleest heeft hij nu wel gekozen denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Chinees dan maar?
Patat?
SHOAAARMA !
Nog steedsquote:
en natuurlijk weer stipt op tijdquote:
Wat voor opleiding doe je? (lekker op tijd trouwensquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:11 schreef dndiek het volgende:
Het is voorbij met de vakantie![]()
Snel een afstudeerstage zoeken
Fiscaal recht en economie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je? (lekker op tijd trouwens)
Chique heurquote:
quote:Dames en heren, door een storing is de KSC momenteel helaas niet beschikbaar. Zodra er alternatieven zijn laten wij dit zo spoedig mogelijk weten. Bedankt voor uw geduld
hier schijnt de zon, miss moet het zonnetje uit huis latenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:38 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis.
Zonder regen en zonder dat ik mijn fietslicht aan hoefde te doen.
breezertje graagquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gauw kijken of we Nijns hier kunnen spotten dan:
Brr3ezaHh T0ppickk #119 : Br33z4H MeT IjS!
Ik wist heul niet dat dat bestondquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Gauw kijken of we Nijns hier kunnen spotten dan:
Brr3ezaHh T0ppickk #119 : Br33z4H MeT IjS!
wie weetquote:
Dat was de vorige keer al doorslaggevend. Nee, dit keer denk ik niet eens dat het ze lukt. Maar ze mogen het altijd proberen. Vorig jaar een cursus van 10k door de neus geboord, nu weer 2k. Om maar niet te spreken over de sfeer na een eerste ontslagronde tussen management en medewerkers. En ik en een klantquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
meer geld en meer vrij en meer bureau?
Joepi, denk ik.quote:
o, waterpoloquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
Nederland - Frankrijk,
t is nog een tussenstand
Mja, marc kijkt naar alle sporten waar tieten te zien zijn. Of gaat het hier om manboobs?quote:
simultaan schaken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heren dit, en het is 6-0 geworden.
Het maakt niet uit waarmee, maar Fransen vernederen is altijd tofquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heren dit, en het is 6-0 geworden.
Je weet waar Renault voor staat, neem ik aan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
dan zal ik maar niet vertellen dat ik een fan ben van renault f1 team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet waar Renault voor staat, neem ik aan?.
yep, lange tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
get it?
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Met de huidige snelheid valt dat ongeveer samen met het driejarig jubileum in februari!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef Pheno het volgende:
Zo eerste 30 sec zijn zo goed als af, al zal ik nog wat moeten polijsten. Maar het is maar een beginnetje. Ik heb nog 48 topics om het af te krijgen
Mja, en als bosmongolen als hierboven me denken me onder druk te zetten: jammer, dan maar niet, zo simpel is het.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met de huidige snelheid valt dat ongeveer samen met het driejarig jubileum in februari!
HEY! het is bosGLADIOOLquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, en als bosmongolen als hierboven me denken me onder druk te zetten: jammer, dan maar niet, zo simpel is het.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 26-08-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 048 wel.o.k
02. 036 Nijns
03. 027 Frutsel
04. 022 goldfinger1963
05. 018 Dr_Flash
06. 015 DaMart
07. 014 Ladylike
08. 013 john-frusciante
09. 012 marcb1974
10. 012 MaleDuck
11. 012 OA
12. 012 Pheno
13. 005 MPG
14. 005 Bengeltje
15. 003 KapiteinGasthof
16. 003 dndiek
17. 002 Sjowhan
18. 001 Houniet
Reeks-statistieken!
Ik gooi met mongolen, wat Fles in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
HEY! het is bosGLADIOOL![]()
vraag maar aan dr_flash
Lul niet zo gaar als je niet weet wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:54 schreef MaleDuck het volgende:
goedemorgen een ieder
En Pheno niet zo negatief... gewoon... altijd blijven lachen
goed punt... maar altijd blijven lachenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lul niet zo gaar als je niet weet wat er aan de hand is.
Ze gaan weer proberen je te motiveren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:06 schreef Pheno het volgende:
Ohayo gozaimasu
En weer een kutdag op het werk. En ook totaal geen zin in een gesprek.
Het lachen is hem inmiddels wel vergaan, denk ik zo...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goed punt... maar altijd blijven lachen
Daarom moet het hier ook een plaats van rust en vreugde zijn hier voor Pheno, zodat hij weer wat meer in balans komtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:11 schreef OA het volgende:
[..]
Het lachen is hem inmiddels wel vergaan, denk ik zo...
Je weet dat Pheno geen koffie drinkt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
neem nog een vrolijk bakkie![]()
[ afbeelding ]
Melk was toch de witte motor...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:39 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen! Kon vanochtend écht niet uit het bed komen, dus maar wat later op kantoor
Nu koffie halen. Toch de échte motor
Nee dat ging over iemand andersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
HEY! het is bosGLADIOOL![]()
vraag maar aan dr_flash
Vullen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:29 schreef wel.o.k het volgende:
neem nog een vrolijk bakkie![]()
[ afbeelding ]
weet ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat ging over iemand anders
Doe er voor mij ook maar 1!quote:
Nou ik vind er geen donder aan. Die pipo stond net naast me, als een kind zo blij te wapperen met boekje en CD. En eigenlijk was het ook nog de bedoeling dat ik meteen alles liet vallen en mee liepquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
weet ik.
ieder keer als ik dat stukje lees moet ik weer lachen.
zo ontzettend herkenbaar.
mogge nijnsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:55 schreef Nijns het volgende:
Morgen schatjes
Hoelaat is dat gesprek Pheno?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
tip, o jij hebt een wifi router gekocht en je moet wireless hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik vind er geen donder aan. Die pipo stond net naast me, als een kind zo blij te wapperen met boekje en CD. En eigenlijk was het ook nog de bedoeling dat ik meteen alles liet vallen en mee liep
SLA?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Mja, dat krijg je he. Als je bij een organisatie zit die geen SLA heeft tussen IT en de rest, dan kan iedereen dus alles op je bordje flikkeren.
En toen heb je zelf even alle prive info openbaar op het net gegooid?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
ach, ik heb een directeur gehad wiens vrouw een probleem had met de pc.
onderwerktijd naar zijn huis want het was o z'n probleem en het ging helmaal goed.
de computer was gehacked en alles ging fout en lag op straat etc.
bleek de norton antivirus verlopen te zijn en moest er betaald worden voor weer een jaar.
Maar wel de held van de dag want ik had het toch maar opgelost.
Duckiequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mogge nijns![]()
volgens mij is hij aan het voor bereiden*hihi* ik denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laten we duimen voor hem
Fles
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
SLA?
nee dank je... veel te gezond
nee, was niet nodig.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En toen heb je zelf even alle prive info openbaar op het net gegooid?
tja, ik ben weer een nieuwe install aan het doen. dus next next ok.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou goed, ik heb dus meer te doen dan hier keuvelenDoei allemaal
Maar je hebt toch wel ff die prive files bekeken of nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, was niet nodig.
kreeg gelijk opslag.![]()
[..]
tja, ik ben weer een nieuwe install aan het doen. dus next next ok.
Ach ja, daarom ben je in dit topic...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Mehhhh..... gisteravond vannacht gezellig gevierd dat een vriend van mij een 9 voor zijn eindscriptie heeft gehaald. Dat was wel leuk, maar nu weer gaan werken
Mogguh
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel ff die prive files bekeken of niet
Nee met capp zet je zoden aan de dijk, dat is meer melk dan koffie...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
Ik neem me toch echt een capp. Thee is voor watjes.
Klopt, maar zo af en toe is een bakkie thee best lekker!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:31 schreef Bengeltje het volgende:
Ik neem me toch echt een capp. Thee is voor watjes.
Ben je een schijnheilige of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |