Veel mensen zijn verslaafd... maar iedereen is ergens anders aan verslaafdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef john-frusciante het volgende:
@ frutsel![]()
sommige mensen zijn gewoon verslaafd
Beide fout...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:13 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Of je woont in een ieniemini huisje of je wilt ALLES IS VOOR FRUTSEL![]()
Op het balkon? Terwijl het er hier naar uit ziet dat het gaat regenen? Ik zou wel willen, maar lijkt me nu geen goed idee..quote:
Dat vind ik niet echt lekkerquote:
Regen? Houden we het wel leuk? Ik moet nog 20 minuten fietsen vanaf de trein straks hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op het balkon? Terwijl het er hier naar uit ziet dat het gaat regenen? Ik zou wel willen, maar lijkt me nu geen goed idee..![]()
Ben jij stiekem mijn tweelingzus?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt lekker, daarbij: dadelijk sterf ik aan een overdosis vitaminen
tuurlijk wel, heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Op het balkon? Terwijl het er hier naar uit ziet dat het gaat regenen? Ik zou wel willen, maar lijkt me nu geen goed idee..![]()
Oh dat hielp ook nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2003Maar ik heb al dit gevonden: http://support.microsoft.com/kb/922848/nl
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dat vind ik niet echt lekker, daarbij: dadelijk sterf ik aan een overdosis vitaminen
quote:
Kan er niks aan doen, het ziet er hier best donker uitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Regen? Houden we het wel leuk? Ik moet nog 20 minuten fietsen vanaf de trein straks hoor.
[..]
Ben jij stiekem mijn tweelingzus?.
Heb ik ook wel gedaan maar ik heb nu geen balkon boven het mijne en dan word ik natquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk wel, heb ik ook gedaan.![]()
ik had nog een balkon boven me dus zat lekker droog.
mag overigens niet van de brandweer.
of gourmetten in het groot, met een koekenpan
Vriendlief lust geen kaas en we houden allebei niet van vlees met een bot er inquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan wordt het uiteraard Pizza of Spareribs
Ah juist.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat hielp ook nietPech gehabt
Nou ik niet voor 2300 wrslquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
als het je troost, ik ben niet voor zessen thuis.
(en niet eens met openbaar vervoer)
Dan doe ik mijn licht wel aan op de fietsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef Nijns het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, het ziet er hier best donker uit
Dan kunnen we zeggen dat vitaminevermijding in de familie zitquote:Zou ik best willen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |