Het was meer een verwijzing naar het posten onder werktijd dan iets andersquote:
Dus?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
@OA: Ik stond er niet in (keer het aantal lijstjes dat je hebt gepost).
En nu heb ik nog teruggelezen ook![]()
.
Sommige afbeeldingen doen het niet altijd denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:57 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, wat ziet jullie OP plaatje er vreemd uit. Is er opgeruimd?
Goed idee!quote:
Dat blijkt, het begint goed en dan verspringt de onderste rij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:59 schreef OA het volgende:
Sommige afbeeldingen doen het niet altijd denk ik.
Die heb ik met regelmaat.quote:Goed idee!
Zow..jij hebt lang vastgezeten danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
Eerste dagje weer werken na Lowlands.. Het valt me nu nog best wel mee
Wat heb je gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom krijg ik google ads over datingsites voor dikke mensen?
goeie zaakquote:
ik over "nog single - vind een date"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik krijg ads over internet, ze zullen wel merken dat dat hier niet al te snel is
quote:
quote:
hmm, wat moet ik hier nu weer van denken?quote:Durex Condooms Natural ¤ 16,34 Advanced Proanthocyanidin OPC Compl... ¤ 22,85
inflatiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, wat moet ik hier nu weer van denken?
Op wat voor site zit jij?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, wat moet ik hier nu weer van denken?
Ja, met allemaal gloeiend lekkere chicks erinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:41 schreef Frutsel het volgende:
ik over "nog single - vind een date"
deflatiequote:
ik zit gewoon hier bij ksc.quote:
ah, gelukkig. nu een betere ad.quote:Gratis Juridisch Advies
De Pals Groep zorgt voor een rechtvaardige schadevergoeding.
www.PalsGroep.nl
Is dat nep danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met allemaal gloeiend lekkere chicks erinDie zijn alleen nooit single natuurlijk
Maar ja, als je wanhopig genoeg bent geloof je dat gewoon
die vrouwen ook in het verkeerquote:Autoschade Maasland
Professioneel autoschade herstel
Altijd vervangend vervoer
je moet die van tv bellenquote:
klopt, gisteren nog kennis gemaakt met een vrouw die wel kon achteruit rijden maar niet sturenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:30 schreef Frutsel het volgende:
Ah... Nijns is er... en Bengeltje... en en en
[..]
die vrouwen ook in het verkeer
Gelukkig zitten d'r wel wat in mijn eigen postcodegebiedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet die van tv bellen, dan zie je wat je krijgt
![]()
gelukkig wordt het journaal 's nachts ook herhaald.
Ja paar koplampen gespot?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, gisteren nog kennis gemaakt met een vrouw die wel kon achteruit rijden maar niet sturen
niet onaangenaam,quote:Ja paar koplampen gespot?
zeg ik ook altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
Ik kan toevallig heel goed auto rijden, al zeg ik het zelf
Ik heb wel degelijk teruggelezen. Gisteren tot aan mijn tvp, en vandaag tot aan mijn tvp.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs MPG heeft nog niet teruggelezen, en dan doe ik dat wel... dat kan natuurlijk niet.
Ik heb geen deukenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd.
maar wel schade achter en nu ook voor![]()
moed indrinken helpt altijd wel voor het rijden
All credits for the penguin.quote:
Danku, dankuquote:MPG nog gefeliciteerd ouwe pik ouwe pijp.
Maar een reactie, ho maarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk teruggelezen. Gisteren tot aan mijn tvp, en vandaag tot aan mijn tvp.
Nu dus tijd voor mijn dagelijkse:
ik ook niet, het is gewoon een andere welving van het blik.quote:
Kijk, DAT zijn de gevaarlijkstenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
Ik kan toevallig heel goed auto rijden, al zeg ik het zelf
Ik heb dat niet zelf bedacht, dat zeggen anderenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, DAT zijn de gevaarlijksten
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet, het is gewoon een andere welving van het blik.![]()
een soort custom made. dus uniek en meer waard![]()
(hoewel ik de enigste ben die er zo over denkt)
en dat op lpgquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Snelheidsrecord van meer dan een eeuw oud verbeterd
quote:
ik ben voor je aan het duimenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:04 schreef Nijns het volgende:
Schatjesvandaag is het overleg van de examen comissie *zenuwachtig is*
die man?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
Vrouw bijt tong verkrachter af
die heeft les gekregen van mij
succesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:04 schreef Nijns het volgende:
Schatjesvandaag is het overleg van de examen comissie *zenuwachtig is*
goed ideequote:
ligt eraan of ik aan het werken ben of nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed idee![]()
hoeveel koffie drinken jullie nou op een dag? (om maar eens on topic te zijn)
Geenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed idee![]()
hoeveel koffie drinken jullie nou op een dag? (om maar eens on topic te zijn)
Zoveel koffie is ech slecht voor jequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan of ik aan het werken ben of niet
tijdens het werk een mok of 20 en als ik vrij heb een mok of 10
ik drink al veel minder koffie als vroegerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zoveel koffie is ech slecht voor je
Zie, het tast je hersenen al aan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik drink al veel minder koffie als dan vroeger
we hadden hier op het werk niet zonder smaakjequote:
quote:
Zouthout, is dat de nieuwe tegenhanger van zoethout?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:23 schreef Nijns het volgende:
Ik haat 'frisse' theetjes: rooibos, munt, sterremunt, zouthout etc.
taalnaziquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:30 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zie, het tast je hersenen al aan!(of komt dat omdat je in België woont?)
snelheidsfoutjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouthout, is dat de nieuwe tegenhanger van zoethout?.
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zouthout, is dat de nieuwe tegenhanger van zoethout?.
Ik had gwoon heul geen zin om eerder op Fok te komenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zow..jij hebt lang vastgezeten dan
krijg vandaag mijn schoonouders op visite en aangezien we weer een heleboel vlees over hadden....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gister ook al
eet jij wel eens wat anders?
als afwisseling gourmettenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gister ook al
eet jij wel eens wat anders?
dat is wel de bedoelingquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:43 schreef john-frusciante het volgende:
nee ik ben een strat aan het op knappen, en heb ik in de beits gezet. Was ff wat werk maar het resutaat mag er zijn
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als afwisseling gourmetten
die heeft vakantiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
Ik wil ook BBQ
John!waar is LL? Ik mis haar
Die is een spelletje aan het doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef Nijns het volgende:
Ik wil ook BBQ
John!waar is LL? Ik mis haar
Tuurljk, mijn wachtwoord was geresetquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel de bedoeling![]()
al gelezen dat fok gehackt is geweest?
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef Nijns het volgende:
[..]
snelheidsfoutjescherp! Hi DaMart
had je mijn jurdisch-loket-bedankje nog gezien?
[..]
Ook al gelezen dat je wat gewonnen hebt?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:55 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Die is een spelletje aan het doen
[..]
Tuurljk, mijn wachtwoord was gereset
Dat was ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook al gelezen dat je wat gewonnen hebt?
Ja, ik ben gerust gesteld: sta volledig in mijn recht weet ik nuquote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Je kwam er dus verder mee?.
LL!quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand enig idee waar in het registry ik dit kan nakijken??
[ afbeelding ]
Sterker nog; hij lult nu meequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
LL![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft die ook al een fok-account?
Mn verloren posts inhlaenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:01 schreef john-frusciante het volgende:
ze is al druk aan het typenze moet het gemiddelde op peil houden
yup anders ben je ann het DE-fokkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sterker nog; hij lult nu mee
* LL trekt Fruts naar stil, donker hoekje
[..]
Mn verloren posts inhlaen
is niet erg nu weet ik wie allemaal achter mijn vrouwtje aanzitquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou quootte.
Komt door de avatar.
Dacht ik alquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou quootte.
Komt door de avatar.
Het trillen begon alquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup anders ben je ann het DE-fokken
Skatjuhquote:
Volgens mij gaan we daar niet je verloren posts inhalen hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sterker nog; hij lult nu mee
* LL trekt Fruts naar stil, donker hoekje
[..]
Mn verloren posts inhlaen
IRL is het nog ergerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is niet erg nu weet ik wie allemaal achter mijn vrouwtje aanzit
Wel wat andersquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
7
Volgens mij gaan we daar niet je verloren posts inhalen hoor
Whehehehequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja als ik maar mag meedoenlol
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup anders ben je ann het DE-fokken
DE als in Douwe Egbertsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
DE-fokken? Zouden meer mensen moeten doen idd
Nee...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja als ik maar mag meedoenlol
Oooh ik lig dubbel hierquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als afwisseling gourmetten
Of je woont in een ieniemini huisje of je wilt ALLES IS VOOR FRUTSELquote:
Nu heb ik hongerquote:
aaaahwquote:
Zullen we goldfinger bbqenquote:
Kan je niet beter een lijstje maken met wie niet in dit topicquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:04 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is niet erg nu weet ik wie allemaal achter mijn vrouwtje aanzit
klinkt als policies.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand enig idee waar in het registry ik dit kan nakijken??
[ afbeelding ]
Zit daar veel vlees aan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zullen we goldfinger bbqen
Alhoewel een nijns gaat er ook wel in
Good pointquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een lijstje maken met wie niet in dit topic
whehehehehequote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je niet beter een lijstje maken met wie niet in dit topic
Hee! Die toevoeging had ik nog niet gezienquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Zullen we goldfinger bbqen
Alhoewel een nijns gaat er ook wel in
Ik heb toch weer de alfa ava of niet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hee! Die toevoeging had ik nog niet gezien![]()
Verdomme, ik denk steeds dat ik op LL reageer
Ja, maar ik denk steeds dat jij ook dat mannetje bentquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb toch weer de alfa ava of niet?
Gee-Efjequote:
Hmm daar is niks te vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt als policies.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Common
HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Office\11.0\Common
voor excel 2003.
welke excel versie heb je?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm daar is niks te vindenik vraag wel of ze het in een fatsoenlijk formaat kunnen aanleveren
Toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |