Het was meer een verwijzing naar het posten onder werktijd dan iets andersquote:
Dus?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:51 schreef DaMart het volgende:
@OA: Ik stond er niet in (keer het aantal lijstjes dat je hebt gepost).
En nu heb ik nog teruggelezen ook![]()
.
Sommige afbeeldingen doen het niet altijd denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:57 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen, wat ziet jullie OP plaatje er vreemd uit. Is er opgeruimd?
Goed idee!quote:
Dat blijkt, het begint goed en dan verspringt de onderste rij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:59 schreef OA het volgende:
Sommige afbeeldingen doen het niet altijd denk ik.
Die heb ik met regelmaat.quote:Goed idee!
Zow..jij hebt lang vastgezeten danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
Eerste dagje weer werken na Lowlands.. Het valt me nu nog best wel mee
Wat heb je gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom krijg ik google ads over datingsites voor dikke mensen?
goeie zaakquote:
ik over "nog single - vind een date"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik krijg ads over internet, ze zullen wel merken dat dat hier niet al te snel is
quote:
quote:
hmm, wat moet ik hier nu weer van denken?quote:Durex Condooms Natural ¤ 16,34 Advanced Proanthocyanidin OPC Compl... ¤ 22,85
inflatiequote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, wat moet ik hier nu weer van denken?
Op wat voor site zit jij?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmm, wat moet ik hier nu weer van denken?
Ja, met allemaal gloeiend lekkere chicks erinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:41 schreef Frutsel het volgende:
ik over "nog single - vind een date"
deflatiequote:
ik zit gewoon hier bij ksc.quote:
ah, gelukkig. nu een betere ad.quote:Gratis Juridisch Advies
De Pals Groep zorgt voor een rechtvaardige schadevergoeding.
www.PalsGroep.nl
Is dat nep danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met allemaal gloeiend lekkere chicks erinDie zijn alleen nooit single natuurlijk
Maar ja, als je wanhopig genoeg bent geloof je dat gewoon
die vrouwen ook in het verkeerquote:Autoschade Maasland
Professioneel autoschade herstel
Altijd vervangend vervoer
je moet die van tv bellenquote:
klopt, gisteren nog kennis gemaakt met een vrouw die wel kon achteruit rijden maar niet sturenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:30 schreef Frutsel het volgende:
Ah... Nijns is er... en Bengeltje... en en en
[..]
die vrouwen ook in het verkeer
Gelukkig zitten d'r wel wat in mijn eigen postcodegebiedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet die van tv bellen, dan zie je wat je krijgt
![]()
gelukkig wordt het journaal 's nachts ook herhaald.
Ja paar koplampen gespot?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klopt, gisteren nog kennis gemaakt met een vrouw die wel kon achteruit rijden maar niet sturen
niet onaangenaam,quote:Ja paar koplampen gespot?
zeg ik ook altijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
Ik kan toevallig heel goed auto rijden, al zeg ik het zelf
Ik heb wel degelijk teruggelezen. Gisteren tot aan mijn tvp, en vandaag tot aan mijn tvp.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zelfs MPG heeft nog niet teruggelezen, en dan doe ik dat wel... dat kan natuurlijk niet.
Ik heb geen deukenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg ik ook altijd.
maar wel schade achter en nu ook voor![]()
moed indrinken helpt altijd wel voor het rijden
All credits for the penguin.quote:
Danku, dankuquote:MPG nog gefeliciteerd ouwe pik ouwe pijp.
Maar een reactie, ho maarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk teruggelezen. Gisteren tot aan mijn tvp, en vandaag tot aan mijn tvp.
Nu dus tijd voor mijn dagelijkse:
ik ook niet, het is gewoon een andere welving van het blik.quote:
Kijk, DAT zijn de gevaarlijkstenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Nijns het volgende:
Ik kan toevallig heel goed auto rijden, al zeg ik het zelf
Ik heb dat niet zelf bedacht, dat zeggen anderenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, DAT zijn de gevaarlijksten
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet, het is gewoon een andere welving van het blik.![]()
een soort custom made. dus uniek en meer waard![]()
(hoewel ik de enigste ben die er zo over denkt)
en dat op lpgquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Snelheidsrecord van meer dan een eeuw oud verbeterd
quote:
ik ben voor je aan het duimenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:04 schreef Nijns het volgende:
Schatjesvandaag is het overleg van de examen comissie *zenuwachtig is*
die man?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
Vrouw bijt tong verkrachter af
die heeft les gekregen van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |