abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:48:33 #151
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72163878
Het was ook mijn idee, om me niet in te laten enten, maar omdat er nu een bericht uit is dat alle zwangeren toch opgeroepen gaan worden, dan twijfel ik wel weer... dat doen ze ook niet voor niets. Maar tot nu toe blijf ik op niet in laten enten.
pi_72163908
EN laten enten? Als het even niet hoeft niet. Hoewel de griep wel gevaarlijker is voor zwangere vrouwen ben ik verder gezond en hij is mij nog een beetje te ongetest!
pi_72163930
mogen molton dekzeiltjes niet? waarom staan ze dan op de uitzetlijst van de babydump Ik heb er dus netjes 2 gekocht in mijn naieviteit. pure afzetterij bah
pi_72163974
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Tan het volgende:
Misschien is het hier niet helemaal op zijn plaats, en moet ik deze vraag in het griepsubforum stellen, maar omdat daar volgens mij maar een klein percentage zwangeren leest, vraag ik het gewoon hier in het zwangerentopic.
Wie van ons zwangeren laats zich straks wel of juist niet vaccineren? Ik hoef hier verder geen discussie over of zo, ben gewoon benieuwd.
Ik doe het niet, als er in oktober echt gevaccineerd gaat worden, heb ik al bijna verlof, ik vond het wel een beetje engig omdat ik in de zorg werk, en dus veel mensen zie die ook weer heel veel andere mensen zien op een dag+dat mijn clienten hun hand echt niet voor hun mond houden als ze niezen e.d

Ik weet dat je als zwangere vatbaarder bent, maar ik ben zelf echt nooit ziek, en het laten zetten van die spuit en wat voor rotzooi erin zit roept bij mij toch te veel vraagtekens op.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72164068
Ben weer terug van de psz (waar ik voor het eerst een huilend jochie heb moeten achterlaten ) en een rondje drogist. Kraamverband is droog van boven, het is dus geen vruchtwater maar gewoon bloederig slijm geweest..Daar hoef je toch niet voor te bellen??

Poppedein, kom je je ook nog even melden? Of ben je te druk met andere zaken?
.... met gevoel voor drama....
pi_72164091
Oh en Asy: heel veel plezier vandaag
pi_72164117
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:58 schreef Kersjes het volgende:
Ben weer terug van de psz (waar ik voor het eerst een huilend jochie heb moeten achterlaten )
Ah gossie.. dat moet je moederhart wel even zeer doen zeker? Wat sneu!
Hopelijk is z'n verdriet gauw weer over
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72164125
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:30 schreef Ssserpente het volgende:
Hoewel ik nu verlof heb, lijk ik steeds minder te slapen en er gekgenoeg ook steeds minder last van te hebben. 'Vroeger' (toen de lucht schoon en seks smerig was ) kón ik echt niet zonder minimaal 8,5 uur slaap en sliep ik in het weekend makkelijk het klokje rond. Nu slaap ik vaak pas na middernacht en ben ik vóór negenen alweer wakker. En ik lijk er weinig last van te hebben. Een unicum! Nu maar hopen dat het zo blijft!
Laatst omschreef jij volgens mij ook het gevoel wt je ineens had dat je tot besef kwam dat het ineens straks heel anders is voor altijd, helemaal mee eens en bovenstaande weer helemaal mee eens.

Ik moest wel 9 u per nacht slapen (kwam miss. ook mede door mn schildklier) en in het weekend of op vrije dagen, no problem om 12 u in bed te liggen maar nu heel vroeg wakker ( al vroeg in de zw.schap) en het valt me dan mee hoe brak ik me voel.
Toch de natuurlijke voorbereiding op het andere nachtbraken dan eerder denk ik die we straks tegemoeg gaan

@ Kersjes, bij ons in het zkh drukken ze me altijd op het hart, mag alitjkd bellen, dag en nacht heeft de vk daar dienst en ook voor vraagjes of iets normaal is ofzo dus toch miss. ff bellen?

@ Asy, fijne dag.
Ik ben helemaal geen jankerd maar toen we laatst getrouwd zijn werd het me toch even teveel.
Geniet er lekker van.

@ Sorbootje, lekker bijna verlof, komt vast goed met alle spulletjes.
Het meeste heb ik en wat ik niet heb moet iemand anders maar halen.
Voor in de wandelwagen heb ik een wieghoeslakentje van de hema, lichtelijk te groot maar so be it, doe m er wel dubbel omheen ofzo
pi_72164256
@kersjes hier moest gewoon gebeld worden zodra er bloed bij kwam kijken... weet niet hoe dat bij jou is.
maar hopelijk is er nu wel echt wat aan het werk daar van binnen

Huup van harte met jullie dochter, en wat een lieve mooie naam fijne kraamtijd.

Hier is het bedje overgens niet meer opgemaakt door de kraam, en heb het ook niet meer gevraagd ook.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72164364
@ Bar, hoe gaat het eigenlijk met jou/jullie?

@ Martine, er zijn zoveel uitzetlijstjes, van de hema is vlgs mij ook wel aaridg uitgebreid maar er staan op veel lijstjes ok bijv. navelbandjes op die hoef je ook niet te hebben.

Ik ga me vandaag maar eens op de babywas storten, i kdacht, ach die paar kleertjes enzo maar t is toch een aardige wasmand vol al met al.
Nu hoor ik verschillende verhalen over wel of niet strijken van de kleertjes/hydrofiel luiers.
Bij kleertjes zou het sterieler zijn (Strijk zelf haast nooit).
De een zegt dat de hydrofiel luiers gestreken moeten zijn en de ander zegt van juist niet ivm dat het dan slecht vocht opneemt, wie weet daar meer over?

Gister is trouwens onze maxi cosi mura 3 binnen gekomen, helemaal mooi!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:17:38 #161
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72164493
Ik ben een beetje laat, maar Huup & vriend gefeliciflaptaart!

Veel plezier met jullie kleine meid!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_72164570
oohh, Huup, wat een prachtige naam hebben jullie uitgezocht!
En wat een mooi foto's zag ik voorbij komen, nu zijn jullie echt een gezinnetje!!!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72164639
Huup, wat een mooi meisje met een gave naam! En die foto's...ik smelt gewoon.

Asy, veel plezier vandaag op je grote dag . Geniet er vooral van, tis zo weer voorbij!

Sorbootje, hier ook een klein wiegje. Hema heeft alles voor ledikantjes en voor wiegjes. Dus gewoon de hema binnenlopen! En opmaken aan de kraam overlaten. Ik had, geloof ik bij prenatal, een opmaakinstructie online gevonden en het wiegje zo opgemaakt. Maar toen de kraam hier vorige week was kreeg ik al te horen dat ze het toch overnieuw doen of je nou wilt of niet. (nou had ik wel een ouderwetse kraam hoor)

Over het enten: ik ben toch hopelijk bevallen tegen die tijd, dus ik kom er niet voor in aanmerking. Maar ik heb het er even met mijn zus over gehad (arts) en die twijfelt zelf ook over enten, juist omdat dat vaccin niet getest is. Onze ukkies worden niet ge-ent. Wel is het zo dat ze antivirale middelen krijgen en dat ze bij koorts worden opgenomen als ze jonger zijn dan 3 maanden. Maar dat laatste (van die koorts dus) is standaard beleid. Zo klein mag je geen koorts hebben en hoort een huisarts je uberhaupt door te verwijzen.

17 september mama's: vanaf morgen melden! En nog een vraagje: ze zeggen toch altijd dat je kindje minder beweegt aan het einde? Is dat echt zo? Die van mij verbouwt al zeker een dag of 2 mijn buik en het doet soms echt gemeen zeer. Je ziet ook gewoon een been oid voorbij komen en die buik maar meerekken. Manlief schrok er gisteravond gewoon van, echt zo'n enorme bobbel.

Kersjes: helemaal vergeten! Als je je er echt druk om maakt zou ik gewoon even bellen. Nee heb je, ja kan je krijgen...Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72164659
Asy, je gaat gewoon trouwen vandaag Trouwen is zó leuk! Ik wens jullie een heeeele mooie dag!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72164783
Mefke, ik ben bij de hema geweest, maar wat ik daar gekocht heb was dus véééél te groot voor ons wiegje. Maar geeft niet, heb inmiddels een geweldige tip gehad van kleurdoos om een aankleedkussenhoes te gebruiken.

Ik neig overigens ook naar niet laten enten. Hoewel ik wel wat nerveus word van de maatregelen hier op het werk. Heb al desinfecterende gel op mijn bureau staan voor mijn handen en doekjes voor mijn telefoon en dat soort dingen.

En het is mij, wat fijn dat je maxi cosi mura d'r is!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:29:38 #166
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72164798
@Asyniur - Oh dat had ik even helemaal gemist... een trouwerij vandaag!!!! En mooi weer (althans hier wel) - ik hoop dat je een prachtige dag hebt!!!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:40:17 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72165057
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:43 schreef octopussy het volgende:
Asyniur, een ontzettend mooie dag toegewenst Ik vond mijn bruiloft een jaar geleden fantastisch, en ik gun jullie ook zo'n geweldige dag toe. Hoe zit je jurk nu (gezien babybuikje)?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe de jurk nu zit. Ik zal het later laten weten...
pi_72165173
Asy, een hele mooie dag gewenst!

pi_72165260
verkeerde topic, sorry
pi_72165312
Asy heel veel plezier vandaag! Zo te zien hebben jullie heerlijk weer!

Kersjes ik zou toch even bellen hoor. Bloedverlies kan ook een teken zijn dat er iets aan het gebeuren is en als je er zo snel mogelijk bij wilt zijn...

Mefke vanaf morgen hebben we gewoon al meldplicht Ik moet gewoon nog naar de drukker voor een proefdruk van ons kaartje en ik moet de maxicosi nog schoonmaken en de wikkeldeken wassen en... en... en...
Jeetje wat komt het nu ineens dichtbij...

O en van een stillere baby merk ik hier ook niks hoor. Was vorige keer bij Linde trouwens ook niet. Tijdens het inleiden was die van binnen nog een klompendansje aan het doen

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 26-08-2009 10:57:33 ]
pi_72165322
Sorbootje, hoe klein is jullie wiegje dan? Wij hebben een leander (hangwieg, net als Be) en daar passen de wieghoeslakentjes goed omheen. Ik vind de lakentjes zelf uberhaupt groot, maar ja, dan kan je ze goed instoppen.

Het-is-mij: hier de mura 4. Welke kleur hebben jullie? En tip van de dag. Als je em wilt registreren bij Maxicosi zelf, je moet het korte nummer hebben (dus niet die enorm lange) en schrijf het op als je het onderstel nog niet hebt uitgeklapt. Ik had dat dus niet gedaan en heb enorm lopen worstelen met op de grond zetten, kinderwagen kantelen enz...geen aanrader met een 36 weken buik.
pi_72165368
@het-is-mij, hier gaat het wel hoor, buiten enorm moe nog steeds, en het weer moeten wennen aan nachtvoedingen, en het gebrek voorlopig aan een ritme.
gelukkig nog deze week dat ook peter nog thuis is, dus dat is wel fijn, beetje samen een nieuwe weg vinden hierin.
pi_72165503
Ah Stiemie, goed om te horen dat jij ook nog niet klaar bent. Hier moet de adreslijst nog, moet de box nog in elkaar worden gezet en voorzien van wieltjes, moet het bed nog omhoog (wel 5cm) en de waterdichte molton er nog op...kortom nog lang niet klaar. Hoeft ook niet, beebje komt toch nog niet....vind ik dan.
pi_72165536
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef mefke79 het volgende:
Sorbootje, hoe klein is jullie wiegje dan? Wij hebben een leander (hangwieg, net als Be) en daar passen de wieghoeslakentjes goed omheen. Ik vind de lakentjes zelf uberhaupt groot, maar ja, dan kan je ze goed instoppen.

We hebben een palmleaf wiegje. Zoiets:

Vergelijkbaar met de bak van een kinderwagen qua formaat.
pi_72165576
Ah de box staat wel al (kan Linde er alvast aan wennen) en de molton ligt er ook al op. Enveloppen voor de geboortekaartjes zijn bijna allemaal geschreven. Maar toch zie ik steeds weer dingen die ik nog moet doen. Ziekenhuistas inpakken bijvoorbeeld....

En we hoeven geen klossen van de kraamzorg want ze vindt ons bed zo hoog genoeg (hoge boxspring)
pi_72165605
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:58 schreef mefke79 het volgende:
Ah Stiemie, goed om te horen dat jij ook nog niet klaar bent. Hier moet de adreslijst nog, moet de box nog in elkaar worden gezet en voorzien van wieltjes, moet het bed nog omhoog (wel 5cm) en de waterdichte molton er nog op...kortom nog lang niet klaar. Hoeft ook niet, beebje komt toch nog niet....vind ik dan.
Roep zoiets niet al te hard
ik ging daar ook stellig vanuit.
ach ik ga net als bij de 1ste gewoon weer overtijd.
maar hier besloot men toch anders
39 weken en een paar dagen.
pi_72165678
ohw Mefke, dat moet hier ook allemaal nog hoor, behalve de matrasbeschermer voor ons bed. Wou pas even kijken of het echt kraakproof was, en dacht toen: "ach laat maar liggen ook"

De box komt er hier voorlopig niet in hoor, sta in de weg! Doen we wel een week vantevoren ofzo.

Volgende week kan ik ook wel een keer klossen gaan halen, maar ik had ook al bedacht dat die voorlopig nog niet onder het bed komen. Kan ook nog wel op het moment supreme. Ik zie me nog zo bungyjumpen in het midden van de nacht, dat vond ik de vorige keer echt niet handig!
Destijds had ik wel een opstapje naast het bed staan, maar ja, dan moet je snachts plassen en stap je naast het opstapje....schiet lekker op dan.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72165905
Zo meteen maar even de wikkeldeken voor in de maxi-cosi in de wasmachine gedaan en aangezet. Stap 1
pi_72165930
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:51 schreef martine1984 het volgende:
mogen molton dekzeiltjes niet? waarom staan ze dan op de uitzetlijst van de babydump Ik heb er dus netjes 2 gekocht in mijn naieviteit. pure afzetterij bah
Gewoon bewaren en straks als de kleine groter is weer heel handig als je bezig bent met zindelijkheidstraining.
pi_72166158
Ja maar Bar, ik mag niet...ouders zijn nog op vakantie! En ik ga er maar vanuit dat mijn kind luistert en zo niet, benen kruisen! (tuurlijk, ik weet ook wel dat ik er niets over te zeggen heb, maar ja, je moet iets...Ik heb ook geen zin om panisch thuis te gaan zitten vanaf nu, toch?)

Sorbootje, ik heb het effe opgezocht. Ons wiegje is vooral veel breder (50 cm op het breedste punt) en ook nog 10 cm langer. En ja, dan ovaal en dus passen die hema hoeslakentjes bij ons wel. Hetzelfde geldt dan voor onze kinderwagenbak, die is ook al zo groot (35 x75 als ik internet moet geloven, heb effe geen zin om em op te meten).
pi_72166271
Môgge dames!

Sorry voor t late melden... Ik heb zoooo heerlijk geslapen vannacht en dus vanochtend ook lekker uitgeslapen. Als t bakerpraatje waar is dat je de nacht voorafgaand aan je bevalling goed slaapt dan móet er haast wel wat gaan beginnen vannacht

Tis hier verder nog helemaal rustig, al heb ik voor t eerst in 9 maand tijd steeds wat (hele) lichte krampjes in mn onderbuik en harde buiken daarbij, maar die heb ik voortdurend. Ik merk dat ik vandaag een beetje extra spannend vind, meer nog dan mijn uitgerekende datum. Degene die voor mij gependeld had dat ik in december zwanger zou zijn van een meisje heeft ook voor mij gependeld dat ik op 26 augustus zou bevallen... En hoewel ik eigenlijk helemaal niets heb met dat hele gependel merk ik dat ik t me nu dus toch wel aantrek. Maar goed, als t nog de 26e moet worden, dan moet hier toch wel gauw iets gaan gebeuren!

Lieve Asy, ik wens jou en je hub2be een heerlijke dag vandaag, geniet van elkaar, van t weer en de mensen om jullie heen die jullie lief zijn!

Kers, trek je t nog een beetje? T klinkt wel heel spannend hoor als dat slijmverlies, helemaal icm wat bloed! Er gebeurt vanalles daarbinnen! Ik hoop dat je lijf gauw es opschiet met jou wat duidelijkheid geven... extra moeilijk dat je kleine mannetje zich vandaag dan zo moeilijk achter liet laten! Zet m op!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72166321
Ohhhh Huupske wat doe je *smelt*

Over stillere baby's - die van mij was met 41w6d nog steeds druk genoeg om de CTG bijna van m'n buik af te schoppen. "Uitzonderlijk beweeglijk," zei de dokter Ik zou er dus niet te veel waarde aan hechten, dat ze rustiger "moeten" worden.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72166413
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:22 schreef mefke79 het volgende:

Sorbootje, ik heb het effe opgezocht. Ons wiegje is vooral veel breder (50 cm op het breedste punt) en ook nog 10 cm langer. En ja, dan ovaal en dus passen die hema hoeslakentjes bij ons wel. Hetzelfde geldt dan voor onze kinderwagenbak, die is ook al zo groot (35 x75 als ik internet moet geloven, heb effe geen zin om em op te meten).
Dat verklaart een hoop
pi_72166431
tuurlijk niet mefke gewoon genieten hoor en die dingen doen die je wilt doen.

en ook hier geen rustig kindje ook niet tijdens de bevalling, tussen de weeen door trapte roy er lekker op los.
pi_72166580
Heeej Poppedein! Klinkt ook wel een beetje spannend zo hoor Wel leuk, wat gerommel!

En een baby die rustiger moet zijn in de buik? Dat opvoeden begint ook steeds eerder
pi_72166585
Poppedein, wie weet? Het kan nog vandaag
pi_72167192
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef mefke79 het volgende:
Het-is-mij: hier de mura 4. Welke kleur hebben jullie? En tip van de dag. Als je em wilt registreren bij Maxicosi zelf, je moet het korte nummer hebben (dus niet die enorm lange) en schrijf het op als je het onderstel nog niet hebt uitgeklapt. Ik had dat dus niet gedaan en heb enorm lopen worstelen met op de grond zetten, kinderwagen kantelen enz...geen aanrader met een 36 weken buik.
Grey slice.
We zijn er erg blij mee en kreeg m zelfs ingeklapt zonder de instructiedvd
Registreren?
Ik ben zo iemand diede gebruiksaanwijzing naderhand leest en eerst alles uit elkaar haalt en in elkaar zet etc.
Maar why registreren?
Voor als ik m kwijt raak ?
Of heeft dat met de garantie te maken?

Zo ik heb mijn daguitje voor vandaag weer gehad, fysio en stiekem ff naar supermarkt boodsch. gehaald was iets teveel dus ben nu half u aan het rusten op de bank en zo maar ff op mn dooie gemak de babywas buiten ophangen aangezien t nu nog lekker weer is.

@ Poppedein, spannend en succes met wachten.
pi_72167200
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:11 schreef het-is-mij het volgende:
@ Martine, er zijn zoveel uitzetlijstjes, van de hema is vlgs mij ook wel aaridg uitgebreid maar er staan op veel lijstjes ok bijv. navelbandjes op die hoef je ook niet te hebben.
nuchtere babyuitzetlijst
quote:
Nu hoor ik verschillende verhalen over wel of niet strijken van de kleertjes/hydrofiel luiers.
Bij kleertjes zou het sterieler zijn (Strijk zelf haast nooit).
De een zegt dat de hydrofiel luiers gestreken moeten zijn en de ander zegt van juist niet ivm dat het dan slecht vocht opneemt, wie weet daar meer over?
Volgens mij is kleertjes strijken niet perse nodig, je kindje hoeft echt niet helemaal steriel behandeld te worden,liever niet zelfs. Hydrofieldoeken zou ik niet strijken, dat verlaagt idd het vermogen om water op te nemen. Zorg gewoon dat alles schoon is, je gaat je kindje ook gewoon tegen je eigen kleren aanhouden als je het knuffelt en even op de bank leggen oid.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72167258
@ Jelief, thx voor de uitleg.
Ja ik las ook al over met neutral wassen, ik vind persoonlijk dat het kind ook een beetje weerstand moet opbouwen hoor, hoeft niet in een gouden kooitje behandeld te worden toch?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:06:04 #190
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72167344
..totdat je kindje er is... en je niet eens meer parfum op wilt doen Althans dat had ik heel sterk.

Ik voelde mijn beeb sinds gisterenavond een heel stuk minder bewegen en vraag me ook af of bibjes soms dagen hebben dat ze wat meer slapen dan anders. Weet iemand dat misschien?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72167578
Hydros kan ne beter niet strijken ivm vochtopname.
Ik was alles met wasverzachter maar dan wel robijn hypoallergeen.

Die uitzetlijstjes vind ik zo vaag. Er staan 6 of 12 hydros op maar dat is in mijn ogen veel te weinig
ik heb er soms al 10 in de was zitten. Nu gebruik ik ze ook echt overal voor
heb er een stuk of 30 denk ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72167644
Rocka, volgens mij kan dat wel kloppen, hoor. Heb dat ook een paar keer gehad, mar de drukkere periode kwam altijd weer terug.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:22:49 #193
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72167756
@Rocka, ik heb me heel wat keren vreselijke zorgen gemaakt, maar dat was dan inderdaad gewoon een slaapdagje of zo. Volgens de VK helemaal normaal.
pi_72168001
Ik heb de uitzetlijst gelijk geprint... kan ik alles checken. En dan wacht ik wel gewoon wat de kraam zegt tijdens de intake. Mocht er nog iets nodig zijn dan kan het altijd nog gehaald worden.

Mefke de mura registreren??? ik heb dat niet gedaan... wist niet eens dat dat kon / moet. wat houd t in?
pi_72168043
het-is-mij, registreren heeft volgens mij met de garantie te maken...wij hebben trouwens de blauw/groene uitvoering.

Rocka, ik werd dus gisteren door de vk gewaarschuwd voor een rustige baby en dat je dan moest turven tot je 10 bewegingen had. Maar die van mij houd zich keurig aan slaapuurtjes, slaapdagen doet ie niet aan.
Poppedein, krampjes...spannend!
En uitzetlijstjes...ik heb die van de kraamzorg gevolgd en dan met en snufje gezond verstand en wat hulp van ons mam. Dus inderdaad meer hydrofielluiers gekocht, maar geen navelbandjes enz (stonden ook niet op de lijst). En als ik wat vergeten ben...de hema zit om de hoek hoor, heeft de papa ook nog wat te doen in de eerste dagen.
Gewassen heb ik heeft ons mam alles met het normale wasmiddel, als echt blijkt dat ie daar allergisch voor is, was ik de rest wel opnieuw. En zij heeft ook alles gestreken, maar dat was ik straks toch echt niet meer van plan. Doe ik bij mijn eigen kleren ook alleen als het echt nodig is.
pi_72168076
@ Rocka, ja ik weet natuurlijk niet hoe ik dingen straks ga doen maar bedoel meer qua wasmiddel e.d. hoef ik toch geen apart schap te maken met wasmiddel voor de kleine (tenzij mega allergisch ofzo) maar dat lees ik dan her en der en dan twijfel ik of ik dan niet te lomp ben ofzo zeg maar.

Wat betreft bewegen, kan inderdaad dat er rustigere dagen tussen zitten.
Ik voel beebje vandaag ook wat minder, straks tijdens mn verplichte middagdut maar ff op letten

Hoe staat het met de verbouwingstoestanden btw?
al meer duidelijkheid/
pi_72168135
Ik strijk van Tess nog steeds bijna niets. Alleen haar jurkje strijk ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72168180
Heb vanaf 12 uur al 6 echte weeen gehad. Ik herkende ze direct, ze kwamen zo bekend voor en waren een stuk heftiger dan alles wat ik tot nu toe gevoeld heb!
Ziekenhuis gebeld net en na veel gelul van mijn kant zijn ze toch bereid om me te zien, hallelujah, ik MAG langskomen "en als het niks is dan ga je weer naar huis"..
Ik wil gewoon zeker weten dat de baby genoeg ab binnen krijgt.
Misschien ben ik over 2 uurtjes weer terug, misscxhien pas over 2 dagen.

Tschuss
pi_72168205
Succes kersjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72168218
Kersjes, succes en hopelijk zet het door en zien we je over een paar dagen incl. kind
pi_72168224
mefke, oke ik zal het even nakijken in de boekjes en zo. Wij hebben de donkerbruine mura 4. Ben er zo blij mee dat ik het liefst er nu al mee over straat ga... alleen staat dat zo raar met een dikke buik en lege bak

Hema is ook hier ook vlakbij dus ik kan altijd nog op pad sturen. Anders zijn er altijd nog oma's die het vast niet erg vinden om te shoppen voor hun kleinzoon

Kersjes klinkt spannend... ik duim voor je dat het doorzet en dat je snel je beeb kan ontmoeten
pi_72168286
Kersjes, succes en hopelijk dan tot over een paar dagen (jeej, dat klinkt niet aardig, maar is wel aardig bedoeld). Krijgen we van iemand sms update?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:47:55 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72168289
kersjes succes
Ik heb echt met je te doen... dus een extra

hetismij: ik snap je wel hoor! Ik doe ook niks bijzonders qua wasmiddel e.d. dit keer. De vorige keer ook niet (ja ik zorgde wel dat het lekker fris rook )

Ik maak me verder nog geen zorgen dat ie nu wat rustiger is dan normaal. Heb vanochtend nog wel effe de angelsound erbij gepakt en na lang zoeken (!) hoorde ik hem wel stevig en op ritme tjoeketjoeken. Misschien ligt hij vandaag wat dieper (?) dat horen we morgen bij de vk dan wel weer
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72168358
Kersjes s6 spannend
pi_72168360
Kersjes, spannend hoor!

Net met jullie tips en die van Kleurdoos in 't bijzonder de stad in gegaan en ik denk dat ik nu een heel end moet komen met het opmaken van bedje en wiegje!

(en gelijk ook even twee superschattige badcapes gekocht)

Vannacht droomde ik trouwens dat ik beviel van een superlief meisje, maar dat ik haar na een paar uur nergens meer kon vinden. Ik zocht overal, zelfs in de kattenmandjes, maar ze was verdwenen. Zo naar!
pi_72168369
Oehhhh Kerss wat spannend!! Wat goed zeg, en wat fijn dat je t toch gelijk herkent!!

Wéér een baby op rij! Ik ga voor je duimen! Zet m op!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72168395
Kersjes succes, spannend hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:07:27 #208
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72168753
Kersjes!! Succes
Wat goed, FoK is de laatste paar dagen wel aan het bevallen geslagen
pi_72168831
Kersjes, succes!
Ik hoop dat je over een paar dagen pas weer hier komt, met baby!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:14:58 #210
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_72168959
Voor de nieuwe mama's, papa's en babies:

nieuw mens
je bent het einde
van een wereld zonder jou

nieuw mens
je bent begonnen
klein - steeds groter

en elke keer
wil ik je meer en meer
lief

laten gaan
.

Veel levensgeluk!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_72168967
Kers, succes en hopelijk kom je je over een paar dagen melden met beeb. Als t nodig is, alvast
Fake it till you make it...
pi_72169037
Huup wat is ze mooi! mooie naam ook.

Kersjes succes!
pi_72169154
Succes Kersjes!! Hopelijk zet het door en heb je snel je kindje in je armen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72169182
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef Oxymoron het volgende:
Voor de nieuwe mama's, papa's en babies:

nieuw mens
je bent het einde
van een wereld zonder jou

nieuw mens
je bent begonnen
klein - steeds groter

en elke keer
wil ik je meer en meer
lief

laten gaan
.

Veel levensgeluk!
Wat mooi Oxy , jij hebt echt wel talent!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72169256
Kersjes, ik hoop zooooooo voor je dat we je voorlopig niet terug zien en dan pas met kleintje erbij Succes!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:30:31 #216
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_72169325
Gefeliciteerd met je meisje Huup
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_72169708
spannend Kersjes! Dat je maar snel aan de ab zit, ook wel zo fijn voor je eigen gemoedsrust.

Kom net uit de stad en heb een kersenpittenzak gekocht voor m'n buik, heerlijk. Zo'n rubberen kruik is ook maar zwaar en onhandig.

Gooi net een bromelia om, alles nat en vol aarde, ook m'n gordijnen. Dat is wel het laatste waar ik zin in heb, opruimen en gordijnen wassen
pi_72169814
Ohja ik las trouwens dingen over de griepprik hier, maar ik dacht dat het alleen de bedoeling was zwangeren met meer risico te vaccineren, dat had ik tenminste gelezen in het gezondheidsraadrapport. Dat zijn denk ik zwangeren die normaal ook opgeroepen worden voor de griepprik. Of zijn er nu weer nieuwe berichten?
Hoop het niet, want ik zit er ook niet om te springen!
pi_72169845
volgens mij heb ik een echt piekerdagje

Mijn werkt in de randstad en we wonen in Friesland. Zijn dichtstbijzijnde werkplek is een uur en een kwartier rijden. Maar vaak moet hij, file meegerekend, wel drie uur rijden voor hij thuis is. Wat nou als alles ineens heel snel gaat. Ik wil hem er wel bij hebben!

Grr... alsof piekeren helpt
pi_72169871
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:44 schreef Sidn3y het volgende:
spannend Kersjes! Dat je maar snel aan de ab zit, ook wel zo fijn voor je eigen gemoedsrust.

Kom net uit de stad en heb een kersenpittenzak gekocht voor m'n buik, heerlijk. Zo'n rubberen kruik is ook maar zwaar en onhandig.

Gooi net een bromelia om, alles nat en vol aarde, ook m'n gordijnen. Dat is wel het laatste waar ik zin in heb, opruimen en gordijnen wassen
Mooi laten liggen die bromelia. En dan zeggen dat 't zo bedoeld is.
pi_72169873
Kersjes ik hoop zo voor je dat het nu eindelijk door zet en dat we je pas weer horen als de kleine man er eindelijk is!! Toi toi toi!!
pi_72170097
oh Kersjes, wat spannend! Hopelijk is het dan zover, en mag je je 2e zoontje op de wereld gaan zetten. Heel veel succes!

En Poppedein, ook voor jou al zo spannend!
Dat jij uberhaupt meldt dat je krampjes hebt is al uitzonderlijk volgens mij, dus het kan vast niet lang meer duren. Heel veel succes!!!

Ik ga even een powernap produceren!
pi_72170101
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Mooi laten liggen die bromelia. En dan zeggen dat 't zo bedoeld is.
Laten liggen is geen goed plan met de plens water die er bovenin zit, maar hij blijft wel zolang op de grond staan tot ik weer zin heb om er aandacht aan te besteden. Net als die gordijnen, ik probeer ze wel schoon te borstelen als ze droog zijn.

Ohja, nog over dat wiegje opmaken. Nu ik erover nadenk, ik heb ook gewoon aankleedkussenhoesdingen om erop te leggen! Wat ik verder allemaal heb zie ik over een tijdje wel weer als ik het weer uitpak
pi_72170240
ow ja, bij onze hema hebben ze dus geen moltons voor wiegjes.
Wel molton onderleggers, maar die heb ik zelf ook wel. ik bedoelde echt een molton hoeslaken.
Ik leg er wel zo'n onderlegger op, en dan ziet de kraamhulp het verder maar.
pi_72170317
Oh Kersjes, wat spannend. Ik hoop dat dit echt het begin is, en dat je je over 2 dagen weer komt melden met je pasgeboren 2e zoontje!

En Poppedein, bij jou ook spannend! Heb je nog steeds krampjes?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')