abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72168224
mefke, oke ik zal het even nakijken in de boekjes en zo. Wij hebben de donkerbruine mura 4. Ben er zo blij mee dat ik het liefst er nu al mee over straat ga... alleen staat dat zo raar met een dikke buik en lege bak

Hema is ook hier ook vlakbij dus ik kan altijd nog op pad sturen. Anders zijn er altijd nog oma's die het vast niet erg vinden om te shoppen voor hun kleinzoon

Kersjes klinkt spannend... ik duim voor je dat het doorzet en dat je snel je beeb kan ontmoeten
pi_72168286
Kersjes, succes en hopelijk dan tot over een paar dagen (jeej, dat klinkt niet aardig, maar is wel aardig bedoeld). Krijgen we van iemand sms update?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:47:55 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72168289
kersjes succes
Ik heb echt met je te doen... dus een extra

hetismij: ik snap je wel hoor! Ik doe ook niks bijzonders qua wasmiddel e.d. dit keer. De vorige keer ook niet (ja ik zorgde wel dat het lekker fris rook )

Ik maak me verder nog geen zorgen dat ie nu wat rustiger is dan normaal. Heb vanochtend nog wel effe de angelsound erbij gepakt en na lang zoeken (!) hoorde ik hem wel stevig en op ritme tjoeketjoeken. Misschien ligt hij vandaag wat dieper (?) dat horen we morgen bij de vk dan wel weer
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72168358
Kersjes s6 spannend
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72168360
Kersjes, spannend hoor!

Net met jullie tips en die van Kleurdoos in 't bijzonder de stad in gegaan en ik denk dat ik nu een heel end moet komen met het opmaken van bedje en wiegje!

(en gelijk ook even twee superschattige badcapes gekocht)

Vannacht droomde ik trouwens dat ik beviel van een superlief meisje, maar dat ik haar na een paar uur nergens meer kon vinden. Ik zocht overal, zelfs in de kattenmandjes, maar ze was verdwenen. Zo naar!
pi_72168369
Oehhhh Kerss wat spannend!! Wat goed zeg, en wat fijn dat je t toch gelijk herkent!!

Wéér een baby op rij! Ik ga voor je duimen! Zet m op!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72168395
Kersjes succes, spannend hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:07:27 #208
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72168753
Kersjes!! Succes
Wat goed, FoK is de laatste paar dagen wel aan het bevallen geslagen
pi_72168831
Kersjes, succes!
Ik hoop dat je over een paar dagen pas weer hier komt, met baby!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:14:58 #210
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_72168959
Voor de nieuwe mama's, papa's en babies:

nieuw mens
je bent het einde
van een wereld zonder jou

nieuw mens
je bent begonnen
klein - steeds groter

en elke keer
wil ik je meer en meer
lief

laten gaan
.

Veel levensgeluk!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_72168967
Kers, succes en hopelijk kom je je over een paar dagen melden met beeb. Als t nodig is, alvast
Fake it till you make it...
pi_72169037
Huup wat is ze mooi! mooie naam ook.

Kersjes succes!
pi_72169154
Succes Kersjes!! Hopelijk zet het door en heb je snel je kindje in je armen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72169182
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:14 schreef Oxymoron het volgende:
Voor de nieuwe mama's, papa's en babies:

nieuw mens
je bent het einde
van een wereld zonder jou

nieuw mens
je bent begonnen
klein - steeds groter

en elke keer
wil ik je meer en meer
lief

laten gaan
.

Veel levensgeluk!
Wat mooi Oxy , jij hebt echt wel talent!!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72169256
Kersjes, ik hoop zooooooo voor je dat we je voorlopig niet terug zien en dan pas met kleintje erbij Succes!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:30:31 #216
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_72169325
Gefeliciteerd met je meisje Huup
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_72169708
spannend Kersjes! Dat je maar snel aan de ab zit, ook wel zo fijn voor je eigen gemoedsrust.

Kom net uit de stad en heb een kersenpittenzak gekocht voor m'n buik, heerlijk. Zo'n rubberen kruik is ook maar zwaar en onhandig.

Gooi net een bromelia om, alles nat en vol aarde, ook m'n gordijnen. Dat is wel het laatste waar ik zin in heb, opruimen en gordijnen wassen
pi_72169814
Ohja ik las trouwens dingen over de griepprik hier, maar ik dacht dat het alleen de bedoeling was zwangeren met meer risico te vaccineren, dat had ik tenminste gelezen in het gezondheidsraadrapport. Dat zijn denk ik zwangeren die normaal ook opgeroepen worden voor de griepprik. Of zijn er nu weer nieuwe berichten?
Hoop het niet, want ik zit er ook niet om te springen!
pi_72169845
volgens mij heb ik een echt piekerdagje

Mijn werkt in de randstad en we wonen in Friesland. Zijn dichtstbijzijnde werkplek is een uur en een kwartier rijden. Maar vaak moet hij, file meegerekend, wel drie uur rijden voor hij thuis is. Wat nou als alles ineens heel snel gaat. Ik wil hem er wel bij hebben!

Grr... alsof piekeren helpt
pi_72169871
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:44 schreef Sidn3y het volgende:
spannend Kersjes! Dat je maar snel aan de ab zit, ook wel zo fijn voor je eigen gemoedsrust.

Kom net uit de stad en heb een kersenpittenzak gekocht voor m'n buik, heerlijk. Zo'n rubberen kruik is ook maar zwaar en onhandig.

Gooi net een bromelia om, alles nat en vol aarde, ook m'n gordijnen. Dat is wel het laatste waar ik zin in heb, opruimen en gordijnen wassen
Mooi laten liggen die bromelia. En dan zeggen dat 't zo bedoeld is.
pi_72169873
Kersjes ik hoop zo voor je dat het nu eindelijk door zet en dat we je pas weer horen als de kleine man er eindelijk is!! Toi toi toi!!
pi_72170097
oh Kersjes, wat spannend! Hopelijk is het dan zover, en mag je je 2e zoontje op de wereld gaan zetten. Heel veel succes!

En Poppedein, ook voor jou al zo spannend!
Dat jij uberhaupt meldt dat je krampjes hebt is al uitzonderlijk volgens mij, dus het kan vast niet lang meer duren. Heel veel succes!!!

Ik ga even een powernap produceren!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72170101
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Mooi laten liggen die bromelia. En dan zeggen dat 't zo bedoeld is.
Laten liggen is geen goed plan met de plens water die er bovenin zit, maar hij blijft wel zolang op de grond staan tot ik weer zin heb om er aandacht aan te besteden. Net als die gordijnen, ik probeer ze wel schoon te borstelen als ze droog zijn.

Ohja, nog over dat wiegje opmaken. Nu ik erover nadenk, ik heb ook gewoon aankleedkussenhoesdingen om erop te leggen! Wat ik verder allemaal heb zie ik over een tijdje wel weer als ik het weer uitpak
pi_72170240
ow ja, bij onze hema hebben ze dus geen moltons voor wiegjes.
Wel molton onderleggers, maar die heb ik zelf ook wel. ik bedoelde echt een molton hoeslaken.
Ik leg er wel zo'n onderlegger op, en dan ziet de kraamhulp het verder maar.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72170317
Oh Kersjes, wat spannend. Ik hoop dat dit echt het begin is, en dat je je over 2 dagen weer komt melden met je pasgeboren 2e zoontje!

En Poppedein, bij jou ook spannend! Heb je nog steeds krampjes?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:10:12 #226
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72170502
Zooo, daar ben ik weer Nou, de tandarts viel reuze mee, mijn gebit zag er prima uit en zelfs de mondhygiëniste had weinig om zich kwaad op te maken. Jeej! Daarna zwemmen en hoei, dat was eigenlijk best fijn, ik vond het hardstikke leuk! En het is ongelooflijk, maar het is al bijna 14.00 uur (Asy! Bíjna!) en ik heb nog steeds niet echt pijn, volgens mij is het echt góed ook zeg, dat zwemmen Blij! (Ohja, en het badpak paste gelukkig, pfiew..)

Sorbootje, haha, ik ben ook zo'n n00b die er geen **** van snapt hoor, don't be embarrassed Sterker nog, ik ging laatst een lijsjte maken van alle spulletjes die we nog moeten hebben en wat het allemaal kost en elke winkel noemt die spullen ook weer anders volgens mij, dus uiteindelijk heb ik een door de Prenatal afgedrukte lijst opgegraven en alles overgeschreven van de Prenatal, omdat dan tenminste alles hetzelfde heette, anders snapte ik het gewoon niet zo goed allemaal..

Ssserpente, goed voornemen, je om al die dingen druk maken heeft volgens mij heel geen zin. Gewoon zorgen dat het benodigde spul in huis is en de rest zien we wel, haha! En ja, ik kan het zwemmen echt héél erg aanraden, ik ben zo blij dat ik gegaan ben! En gezellig ook wel, lekker met zo'n ploegje dikkies door dat water pruttelen.. Het enige nadeel vond ik dat ik het water weer uit moest ineens, wat is je buik ineens zwaar dan!

Haha, Faja, les 1: zulke dingen metéén meenemen, anders ga je spijt krijgen. Tenminste, heb ik altijd. En dan de volgende dag meteen weer terugrennen omdat ik bang ben omdat het anders al is uitverkocht

Tan, ik denk dat als ik die voor de mexicaanse griep aangeboden krijg, ik die wel zou gaan halen (als het veilig is dan). De vraag is echter nog maar of wij 'm zomaar krijgen heb ik begrepen, terwijl het advies van de EU wel is om álle zwangeren de prik te geven vind Nederland dat niet, die gaat veel bejaarden vaccineren (wat volgens een vriend van mijn broertje die dergelijke vaccins ontwikkelt dat juist weer onzin vind omdat het meerendeel van de bejaarden al beschermd is, want in de 50'er jaren is de A-griep al geweest en dat is ongeveer hetzelfde ). [edit]Ow, krijgen zwangere vrouwen 'm nu weer wel? Pfff, make up your mind! En nu ga ik weer twijfelen doordat jullie allemaal zo stellig níet willen [/edit]

Karin, leuk dat de gordijnen hangen! En ja, zonder word kom je inderdaad nergens, mijn lief had 'm hier laatst ook van de pc afgesloopt

Nou Poppedein, chopchop dan inderdaad! Laat die krampjes maar doorzetten! Wel spannend hoor, zou het echt uitkomen?

Jéétje Kersjes, dat je jezelf gewoon het ziekenhuis binnen moet lullen, bluh! Maarehm, veel succes (al ben ik vast te laat), ik duim voor jou!

Oxymoron, wow, heb je dat zelf geschreven? Wat móóí!
3!
pi_72170734
Eindelijk weet ook ik de naam van Huups meisje... Gelukkig geen D'Shontay maar gewoon een prachtige naam.
pi_72170822
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Eindelijk weet ook ik de naam van Huups meisje... Gelukkig geen D'Shontay maar gewoon een prachtige naam.
Ik vond D'Shontay juist zo....eh.....origineel!
pi_72171070
Kersjes dus toch aan het rommelen

Ik hoop dat het doorzet en dat je vandaag of morgen met je verse beebje in je armen ligt. Ik duim voor je
pi_72171375
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:04 schreef tessie het volgende:

En Poppedein, bij jou ook spannend! Heb je nog steeds krampjes?
neuhh.. hahahha, tis alweer weg Niets aant handje baarmoedertje hier
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72171501
quote:
Incantrix : dus uiteindelijk heb ik een door de Prenatal afgedrukte lijst opgegraven en alles overgeschreven van de Prenatal, omdat dan tenminste alles hetzelfde heette, anders snapte ik het gewoon niet zo goed allemaal..
Kijk je wel uit dat je dan niet veel te veel koopt? Want winkels willen er nog weleens meer op zetten dan nodig is. Je krijgt van je kraamzorg ook zo'n lijst (meestal) en daar staan weinig onzin dingen op. de tepelcreme waar hier over gezeurd werd, staat daar dus ook niet op
pi_72171557
Waar dient die tepelcreme eigenlijk voor?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:50:49 #233
190853 RockabeIIa
pi_72171748
Tepelcreme? Je moet waarschijnlijk eerst een beetje wennen aan het gezuig en gehap e.d. En soms krijg je dan blaartjes en kloofjes...
pi_72171790
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:44 schreef Sorbootje het volgende:
Waar dient die tepelcreme eigenlijk voor?
Kloven toch?
pi_72171803
* Sorbootje stopt vingers in oren en zingt lalalalalalaaaaaaaa

Ok, dank je
pi_72171851
Met die creme valt het best mee, hoor. Het is even wennen, en dan is die creme inderdaad best fijn om te hebben. Ik heb er mijn moeder de dag dat ik thuiskwam meteen op uit gestuurd om te halen en het verlicht echt!
Als je Bepanthen zalf koopt, kun je gewoon smeren en kun je gewoon aanleggen zonder de tepel schoon te maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72171862
Kersjes heel veel succes, hopelijk tot over 2 dagen met verse baby

Sorbo, voor als je borstvoeding geeft en zere tepels krijgt. Verder voor zover ik weet nergens voor, maar wie weet is het nog wel ergens handig voor
pi_72171883
zo, lekker op tijd was ik weer zeg
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:55:01 #239
190853 RockabeIIa
pi_72171886
Chan, ook heel erg goed voor babybilletjes Het geneest de huid echt supersnel nl.
pi_72171917
Sorbootje, die dient voorlopig nergens voor, is als je bv geeft en eventueel kloofjes krijgt. Ik had een draak van een kraammiep die vond dat ik persé vast een speciaal potje in huis moest hebben. En ik vond van niet (ja hee, moet eerst maar eens zien of ik bv kan geven en als ik dan kloofjes krijg smeer ik er liever mijn eigen zooi van de apotheek op omdat ik een nogal gevoelige huid heb.)
edit: spuit elf reactie, mijn computer heeft kuren...
pi_72171977
Ohw dat is waar ook Rocka, en handig dat je het even zegt want ik was net aan het denken wat ik toch het beste op zn billetjes kan smeren ivm geirriteerde huid.. maar dat is een beetje offtopic hier, sorry..
pi_72172023
Iets heel anders...ik moet mezelf echt dwingen om iets te eten na het ontbijt...is nie goed he. Drinken gaat goed, maar eten...nu dus ook nog geen lunch gehad. Ga zo maar eens wat yoghurt eten. Voel me er verder ook goed bij ofzo, geen hoofdpijn oid, maar gewoon geen honger.
pi_72172045
Bedankt voor jullie antwoorden, maar dan ga ik nu weer even in de denial-stand
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:29:47 #244
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_72172942
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:59 schreef mefke79 het volgende:
Iets heel anders...ik moet mezelf echt dwingen om iets te eten na het ontbijt...is nie goed he. Drinken gaat goed, maar eten...nu dus ook nog geen lunch gehad. Ga zo maar eens wat yoghurt eten. Voel me er verder ook goed bij ofzo, geen hoofdpijn oid, maar gewoon geen honger.
hier het tegenovergestelde....ik moet me bedwingen om niet constant te eten....wel heb ik telkens een opgezette maag na het eten, das echt irritant! Mijn hongergevoel is de laatste twee weken ineens toegenomen en ik moet nog 15 weken!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:32:02 #245
190853 RockabeIIa
pi_72172995
mefke, hier dito. Ik neem met regelmaat zo'n zakje knijpfruit. Misschien is dat ook wat voor jou. En verder veel wortels he Heerlijk! En 's middags toch een boterham/cracker voor de vezels. Uiteindelijk breekt het jouw lijf en geest op, de baby die groeit wel door, hoor...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:43:07 #246
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_72173300
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:10 schreef Incantrix het volgende:

Oxymoron, wow, heb je dat zelf geschreven? Wat móóí!
Ja hoor. Ook voor al uw geboortekaartjes en andere dingen waar een gedicht bij past.

Leuk dat ''t gewaardeerd wordt; ik dacht, zal ik 'm posten, vanwege de laatste regel. Omdat die misschien wat te direct is, voor de nieuwe moeders. Maar 't valt mee.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:55:49 #247
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72173713
geen nieuws van Kersjes? zou ze dan bezig zijn?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:56:51 #248
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72173746
First things first, hoewel ik niet weet of iedereen het hier nog leest, maar toch...

Ehm... wie was er nou eerst. Ca.ra of DuchessX?
Anyway... Ca.ra gefeliciteerd met jullie zoon, ehm... even uit mijn blote hoofd, Thomas toch? *hoopt...
DuchessX en Juup, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, prachtige namen heeft ze!
En dan als laatste, Huupje, jij ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. (Ik hoorde per sms iets over 3 keer knippen Auw! )

Ik heb nog geen foto's gezien of verhalen gelezen of wat dan ook, ik ga straks even op zoek.

Ik ben zelf om half 1 thuis gekomen uit het ziekenhuis, Oscar is daar nog. Als alles goed gaat mag hij morgen mee naar huis. Duimen dus!

Ga ik nu even nog wat foto'tjes plaatsen in zijn eigen topic.

Dikke voor de meiden die er bijna zijn en uiteraard ook eentje voor de meiden die pas net zwanger (en nog moe en misselijk) zijn en vooruit... dan ook nog maar eentje die er tussenin zitten en in afwachting zijn van alles wat gaat komen.
pi_72173760
BE welkom thuis!!!!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 26 augustus 2009 @ 15:58:56 #250
190853 RockabeIIa
pi_72173801
BE is BACK!
Ik ga duimen voor morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties