Zooo, daar ben ik weer

Nou, de tandarts viel reuze mee, mijn gebit zag er prima uit en zelfs de mondhygiëniste had weinig om zich kwaad op te maken. Jeej! Daarna zwemmen en hoei, dat was eigenlijk best fijn, ik vond het hardstikke leuk! En het is ongelooflijk, maar het is al bijna 14.00 uur (Asy! Bíjna!) en ik heb nog steeds niet echt pijn, volgens mij is het echt góed ook zeg, dat zwemmen

Blij! (Ohja, en het badpak paste gelukkig, pfiew..)
Sorbootje, haha, ik ben ook zo'n n00b die er geen **** van snapt hoor, don't be embarrassed

Sterker nog, ik ging laatst een lijsjte maken van alle spulletjes die we nog moeten hebben en wat het allemaal kost en elke winkel noemt die spullen ook weer anders volgens mij, dus uiteindelijk heb ik een door de Prenatal afgedrukte lijst opgegraven en alles overgeschreven van de Prenatal, omdat dan tenminste alles hetzelfde heette, anders snapte ik het gewoon niet zo goed allemaal..
Ssserpente, goed voornemen, je om al die dingen druk maken heeft volgens mij heel geen zin. Gewoon zorgen dat het benodigde spul in huis is en de rest zien we wel, haha! En ja, ik kan het zwemmen echt héél erg aanraden, ik ben zo blij dat ik gegaan ben! En gezellig ook wel, lekker met zo'n ploegje dikkies door dat water pruttelen.. Het enige nadeel vond ik dat ik het water weer uit moest ineens, wat is je buik ineens zwaar dan!
Haha, Faja, les 1: zulke dingen metéén meenemen, anders ga je spijt krijgen. Tenminste, heb ik altijd. En dan de volgende dag meteen weer terugrennen omdat ik bang ben omdat het anders al is uitverkocht

Tan, ik denk dat als ik die voor de mexicaanse griep aangeboden krijg, ik die wel zou gaan halen (als het veilig is dan). De vraag is echter nog maar of wij 'm zomaar krijgen heb ik begrepen, terwijl het advies van de EU wel is om álle zwangeren de prik te geven vind Nederland dat niet, die gaat veel bejaarden vaccineren (wat volgens een vriend van mijn broertje die dergelijke vaccins ontwikkelt dat juist weer onzin vind omdat het meerendeel van de bejaarden al beschermd is, want in de 50'er jaren is de A-griep al geweest en dat is ongeveer hetzelfde

). [edit]Ow, krijgen zwangere vrouwen 'm nu weer wel? Pfff, make up your mind! En nu ga ik weer twijfelen doordat jullie allemaal zo stellig níet willen

[/edit]
Karin, leuk dat de gordijnen hangen! En ja, zonder word kom je inderdaad nergens, mijn lief had 'm hier laatst ook van de pc afgesloopt

Nou Poppedein, chopchop dan inderdaad! Laat die krampjes maar doorzetten! Wel spannend hoor, zou het echt uitkomen?

Jéétje Kersjes, dat je jezelf gewoon het ziekenhuis binnen moet lullen, bluh! Maarehm, veel succes (al ben ik vast te laat), ik duim voor jou!

Oxymoron, wow, heb je dat zelf geschreven? Wat móóí!