Huup, wat een mooi meisje met een gave naam! En die foto's...ik smelt gewoon.
Asy, veel plezier vandaag op je grote dag

. Geniet er vooral van, tis zo weer voorbij!
Sorbootje, hier ook een klein wiegje. Hema heeft alles voor ledikantjes en voor wiegjes. Dus gewoon de hema binnenlopen! En opmaken aan de kraam overlaten. Ik had, geloof ik bij prenatal, een opmaakinstructie online gevonden en het wiegje zo opgemaakt. Maar toen de kraam hier vorige week was kreeg ik al te horen dat ze het toch overnieuw doen of je nou wilt of niet. (nou had ik wel een ouderwetse kraam hoor)
Over het enten: ik ben toch hopelijk bevallen tegen die tijd, dus ik kom er niet voor in aanmerking. Maar ik heb het er even met mijn zus over gehad (arts) en die twijfelt zelf ook over enten, juist omdat dat vaccin niet getest is. Onze ukkies worden niet ge-ent. Wel is het zo dat ze antivirale middelen krijgen en dat ze bij koorts worden opgenomen als ze jonger zijn dan 3 maanden. Maar dat laatste (van die koorts dus) is standaard beleid. Zo klein mag je geen koorts hebben en hoort een huisarts je uberhaupt door te verwijzen.
17 september mama's: vanaf morgen melden! En nog een vraagje: ze zeggen toch altijd dat je kindje minder beweegt aan het einde? Is dat echt zo? Die van mij verbouwt al zeker een dag of 2 mijn buik en het doet soms echt gemeen zeer. Je ziet ook gewoon een been oid voorbij komen en die buik maar meerekken. Manlief schrok er gisteravond gewoon van, echt zo'n enorme bobbel.
Kersjes: helemaal vergeten! Als je je er echt druk om maakt zou ik gewoon even bellen. Nee heb je, ja kan je krijgen...Succes!