abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:48:33 #151
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72163878
Het was ook mijn idee, om me niet in te laten enten, maar omdat er nu een bericht uit is dat alle zwangeren toch opgeroepen gaan worden, dan twijfel ik wel weer... dat doen ze ook niet voor niets. Maar tot nu toe blijf ik op niet in laten enten.
pi_72163908
EN laten enten? Als het even niet hoeft niet. Hoewel de griep wel gevaarlijker is voor zwangere vrouwen ben ik verder gezond en hij is mij nog een beetje te ongetest!
pi_72163930
mogen molton dekzeiltjes niet? waarom staan ze dan op de uitzetlijst van de babydump Ik heb er dus netjes 2 gekocht in mijn naieviteit. pure afzetterij bah
pi_72163974
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Tan het volgende:
Misschien is het hier niet helemaal op zijn plaats, en moet ik deze vraag in het griepsubforum stellen, maar omdat daar volgens mij maar een klein percentage zwangeren leest, vraag ik het gewoon hier in het zwangerentopic.
Wie van ons zwangeren laats zich straks wel of juist niet vaccineren? Ik hoef hier verder geen discussie over of zo, ben gewoon benieuwd.
Ik doe het niet, als er in oktober echt gevaccineerd gaat worden, heb ik al bijna verlof, ik vond het wel een beetje engig omdat ik in de zorg werk, en dus veel mensen zie die ook weer heel veel andere mensen zien op een dag+dat mijn clienten hun hand echt niet voor hun mond houden als ze niezen e.d

Ik weet dat je als zwangere vatbaarder bent, maar ik ben zelf echt nooit ziek, en het laten zetten van die spuit en wat voor rotzooi erin zit roept bij mij toch te veel vraagtekens op.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72164068
Ben weer terug van de psz (waar ik voor het eerst een huilend jochie heb moeten achterlaten ) en een rondje drogist. Kraamverband is droog van boven, het is dus geen vruchtwater maar gewoon bloederig slijm geweest..Daar hoef je toch niet voor te bellen??

Poppedein, kom je je ook nog even melden? Of ben je te druk met andere zaken?
.... met gevoel voor drama....
pi_72164091
Oh en Asy: heel veel plezier vandaag
.... met gevoel voor drama....
pi_72164117
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:58 schreef Kersjes het volgende:
Ben weer terug van de psz (waar ik voor het eerst een huilend jochie heb moeten achterlaten )
Ah gossie.. dat moet je moederhart wel even zeer doen zeker? Wat sneu!
Hopelijk is z'n verdriet gauw weer over
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72164125
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:30 schreef Ssserpente het volgende:
Hoewel ik nu verlof heb, lijk ik steeds minder te slapen en er gekgenoeg ook steeds minder last van te hebben. 'Vroeger' (toen de lucht schoon en seks smerig was ) kón ik echt niet zonder minimaal 8,5 uur slaap en sliep ik in het weekend makkelijk het klokje rond. Nu slaap ik vaak pas na middernacht en ben ik vóór negenen alweer wakker. En ik lijk er weinig last van te hebben. Een unicum! Nu maar hopen dat het zo blijft!
Laatst omschreef jij volgens mij ook het gevoel wt je ineens had dat je tot besef kwam dat het ineens straks heel anders is voor altijd, helemaal mee eens en bovenstaande weer helemaal mee eens.

Ik moest wel 9 u per nacht slapen (kwam miss. ook mede door mn schildklier) en in het weekend of op vrije dagen, no problem om 12 u in bed te liggen maar nu heel vroeg wakker ( al vroeg in de zw.schap) en het valt me dan mee hoe brak ik me voel.
Toch de natuurlijke voorbereiding op het andere nachtbraken dan eerder denk ik die we straks tegemoeg gaan

@ Kersjes, bij ons in het zkh drukken ze me altijd op het hart, mag alitjkd bellen, dag en nacht heeft de vk daar dienst en ook voor vraagjes of iets normaal is ofzo dus toch miss. ff bellen?

@ Asy, fijne dag.
Ik ben helemaal geen jankerd maar toen we laatst getrouwd zijn werd het me toch even teveel.
Geniet er lekker van.

@ Sorbootje, lekker bijna verlof, komt vast goed met alle spulletjes.
Het meeste heb ik en wat ik niet heb moet iemand anders maar halen.
Voor in de wandelwagen heb ik een wieghoeslakentje van de hema, lichtelijk te groot maar so be it, doe m er wel dubbel omheen ofzo
pi_72164256
@kersjes hier moest gewoon gebeld worden zodra er bloed bij kwam kijken... weet niet hoe dat bij jou is.
maar hopelijk is er nu wel echt wat aan het werk daar van binnen

Huup van harte met jullie dochter, en wat een lieve mooie naam fijne kraamtijd.

Hier is het bedje overgens niet meer opgemaakt door de kraam, en heb het ook niet meer gevraagd ook.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72164364
@ Bar, hoe gaat het eigenlijk met jou/jullie?

@ Martine, er zijn zoveel uitzetlijstjes, van de hema is vlgs mij ook wel aaridg uitgebreid maar er staan op veel lijstjes ok bijv. navelbandjes op die hoef je ook niet te hebben.

Ik ga me vandaag maar eens op de babywas storten, i kdacht, ach die paar kleertjes enzo maar t is toch een aardige wasmand vol al met al.
Nu hoor ik verschillende verhalen over wel of niet strijken van de kleertjes/hydrofiel luiers.
Bij kleertjes zou het sterieler zijn (Strijk zelf haast nooit).
De een zegt dat de hydrofiel luiers gestreken moeten zijn en de ander zegt van juist niet ivm dat het dan slecht vocht opneemt, wie weet daar meer over?

Gister is trouwens onze maxi cosi mura 3 binnen gekomen, helemaal mooi!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:17:38 #161
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_72164493
Ik ben een beetje laat, maar Huup & vriend gefeliciflaptaart!

Veel plezier met jullie kleine meid!
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_72164570
oohh, Huup, wat een prachtige naam hebben jullie uitgezocht!
En wat een mooi foto's zag ik voorbij komen, nu zijn jullie echt een gezinnetje!!!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72164639
Huup, wat een mooi meisje met een gave naam! En die foto's...ik smelt gewoon.

Asy, veel plezier vandaag op je grote dag . Geniet er vooral van, tis zo weer voorbij!

Sorbootje, hier ook een klein wiegje. Hema heeft alles voor ledikantjes en voor wiegjes. Dus gewoon de hema binnenlopen! En opmaken aan de kraam overlaten. Ik had, geloof ik bij prenatal, een opmaakinstructie online gevonden en het wiegje zo opgemaakt. Maar toen de kraam hier vorige week was kreeg ik al te horen dat ze het toch overnieuw doen of je nou wilt of niet. (nou had ik wel een ouderwetse kraam hoor)

Over het enten: ik ben toch hopelijk bevallen tegen die tijd, dus ik kom er niet voor in aanmerking. Maar ik heb het er even met mijn zus over gehad (arts) en die twijfelt zelf ook over enten, juist omdat dat vaccin niet getest is. Onze ukkies worden niet ge-ent. Wel is het zo dat ze antivirale middelen krijgen en dat ze bij koorts worden opgenomen als ze jonger zijn dan 3 maanden. Maar dat laatste (van die koorts dus) is standaard beleid. Zo klein mag je geen koorts hebben en hoort een huisarts je uberhaupt door te verwijzen.

17 september mama's: vanaf morgen melden! En nog een vraagje: ze zeggen toch altijd dat je kindje minder beweegt aan het einde? Is dat echt zo? Die van mij verbouwt al zeker een dag of 2 mijn buik en het doet soms echt gemeen zeer. Je ziet ook gewoon een been oid voorbij komen en die buik maar meerekken. Manlief schrok er gisteravond gewoon van, echt zo'n enorme bobbel.

Kersjes: helemaal vergeten! Als je je er echt druk om maakt zou ik gewoon even bellen. Nee heb je, ja kan je krijgen...Succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72164659
Asy, je gaat gewoon trouwen vandaag Trouwen is zó leuk! Ik wens jullie een heeeele mooie dag!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72164783
Mefke, ik ben bij de hema geweest, maar wat ik daar gekocht heb was dus véééél te groot voor ons wiegje. Maar geeft niet, heb inmiddels een geweldige tip gehad van kleurdoos om een aankleedkussenhoes te gebruiken.

Ik neig overigens ook naar niet laten enten. Hoewel ik wel wat nerveus word van de maatregelen hier op het werk. Heb al desinfecterende gel op mijn bureau staan voor mijn handen en doekjes voor mijn telefoon en dat soort dingen.

En het is mij, wat fijn dat je maxi cosi mura d'r is!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:29:38 #166
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72164798
@Asyniur - Oh dat had ik even helemaal gemist... een trouwerij vandaag!!!! En mooi weer (althans hier wel) - ik hoop dat je een prachtige dag hebt!!!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:40:17 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72165057
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:43 schreef octopussy het volgende:
Asyniur, een ontzettend mooie dag toegewenst Ik vond mijn bruiloft een jaar geleden fantastisch, en ik gun jullie ook zo'n geweldige dag toe. Hoe zit je jurk nu (gezien babybuikje)?
Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe de jurk nu zit. Ik zal het later laten weten...
pi_72165173
Asy, een hele mooie dag gewenst!

pi_72165260
verkeerde topic, sorry
pi_72165312
Asy heel veel plezier vandaag! Zo te zien hebben jullie heerlijk weer!

Kersjes ik zou toch even bellen hoor. Bloedverlies kan ook een teken zijn dat er iets aan het gebeuren is en als je er zo snel mogelijk bij wilt zijn...

Mefke vanaf morgen hebben we gewoon al meldplicht Ik moet gewoon nog naar de drukker voor een proefdruk van ons kaartje en ik moet de maxicosi nog schoonmaken en de wikkeldeken wassen en... en... en...
Jeetje wat komt het nu ineens dichtbij...

O en van een stillere baby merk ik hier ook niks hoor. Was vorige keer bij Linde trouwens ook niet. Tijdens het inleiden was die van binnen nog een klompendansje aan het doen

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 26-08-2009 10:57:33 ]
pi_72165322
Sorbootje, hoe klein is jullie wiegje dan? Wij hebben een leander (hangwieg, net als Be) en daar passen de wieghoeslakentjes goed omheen. Ik vind de lakentjes zelf uberhaupt groot, maar ja, dan kan je ze goed instoppen.

Het-is-mij: hier de mura 4. Welke kleur hebben jullie? En tip van de dag. Als je em wilt registreren bij Maxicosi zelf, je moet het korte nummer hebben (dus niet die enorm lange) en schrijf het op als je het onderstel nog niet hebt uitgeklapt. Ik had dat dus niet gedaan en heb enorm lopen worstelen met op de grond zetten, kinderwagen kantelen enz...geen aanrader met een 36 weken buik.
pi_72165368
@het-is-mij, hier gaat het wel hoor, buiten enorm moe nog steeds, en het weer moeten wennen aan nachtvoedingen, en het gebrek voorlopig aan een ritme.
gelukkig nog deze week dat ook peter nog thuis is, dus dat is wel fijn, beetje samen een nieuwe weg vinden hierin.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72165503
Ah Stiemie, goed om te horen dat jij ook nog niet klaar bent. Hier moet de adreslijst nog, moet de box nog in elkaar worden gezet en voorzien van wieltjes, moet het bed nog omhoog (wel 5cm) en de waterdichte molton er nog op...kortom nog lang niet klaar. Hoeft ook niet, beebje komt toch nog niet....vind ik dan.
pi_72165536
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef mefke79 het volgende:
Sorbootje, hoe klein is jullie wiegje dan? Wij hebben een leander (hangwieg, net als Be) en daar passen de wieghoeslakentjes goed omheen. Ik vind de lakentjes zelf uberhaupt groot, maar ja, dan kan je ze goed instoppen.

We hebben een palmleaf wiegje. Zoiets:

Vergelijkbaar met de bak van een kinderwagen qua formaat.
pi_72165576
Ah de box staat wel al (kan Linde er alvast aan wennen) en de molton ligt er ook al op. Enveloppen voor de geboortekaartjes zijn bijna allemaal geschreven. Maar toch zie ik steeds weer dingen die ik nog moet doen. Ziekenhuistas inpakken bijvoorbeeld....

En we hoeven geen klossen van de kraamzorg want ze vindt ons bed zo hoog genoeg (hoge boxspring)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')