abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72163399
Asynur geniet van je dag vandaag
pi_72163409
Oowh Huup wat een mooie naam !! ik vind dat zó'n mooie film!
En wat kijken jullie heerlijk verliefd naar jullie meisje!
* Twinkly wordt emo
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72163418
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:12 schreef Sidn3y het volgende:

[..]

Dat was toch vrijdag? Aanstaande dan dus.
Toch vandaag! Geniet van je dag!
[..]

Hoeslakentje is voor om de deken, zodat je niet steeds opnieuw de deken hoeft te wassen.
Daar heb ik nog nooit van gehoord, een hoeslaken hoort toch gewoon om een matras? Eerst moltonhoeslaken, dan hoeslaken en dan het ledikantlaken, en dan eventueel dekentje erop?
Bedzeiltje heb ik niet aangeschaft
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72163434
Huup! Jullie zijn een écht gezin nu! Wat een heerlijke foto's! Ik wil óók! Tissue!

Sorbo, ik heb hier ook een vriendin gebeld hoor. Snapte geen reet van (de volgorde) van de onderlegger, zeiltjes en onder- en hoeslakentjes. Ze heeft het me uitgelegd, maar leg alles wat ik nodig denk te hebben straks gewoon in het wiegje, dan mag de kraam aan N. voordoen hoe het moet. Heb me echt voorgenomen om me niet meer druk te maken om dat soort dingen. Ik doe m'n best en ook zonder onderlegger wordt ze vast een grote meid.

Asy! Vandaag is de grote dag! Júllie dag! Geniet ervan!

Incantix, lijkt me heerlijk , dat zwemmen! Veel plezier! Kom je nog even vertellen hoe het was?
pi_72163443
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:55 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Niet doen, dadelijk moet ik nog ervan huilen. Om 14:00u
En ik heb een baby in mijn buik, en ik ga trouwen, en ik heb zo'n lieve vent, en en en (nu ga ik echt even een potje janken...

Ik wens jullie een heeeele mooie dag!!!!
vanavond ben je mevrouw Asyniur!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72163479
Hè wat lekker, voel me al wat minder onnozel, ben kennelijk niet de enige die het maar wazig vindt allemaal.
pi_72163530
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:15 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dank je!

Sidney, bedankt, maar ik moet 't spul ook nog kopen en dan moet ik wel weten wát ik moet kopen. Ik voel me echt zo'n sukkel dat ik er bijna (niet helemaal) maar bijna emo van word. Komt ook omdat ik gisteren een lijst ging maken van wat ik nog allemaal moet regelen en aanschaffen. Raakte toch wel enigszins in paniek.. 't Gaat ineens zo snel allemaal
Oh dat had ik even niet begrepen.
Weet je of je dekentjes/lakentjes of een slaapzakje gaat gebruiken?
Wij hebben maar een paar weken deken/laken gebruikt, daarna nooit meer, makkelijk met opmaken

Wat ik heb is als molton een badstof matrasovertrek, die zijn zo stretch dat ze om elk matrasje heen kunnen waarschijnlijk. De zeiltjes heb ik dus nooit gebruikt dus daar weet ik niets van.
Bij de HEMA heb je in het schap gewoon spullen voor wiegjes, lijkt me dat je daar het beste eens kan snuffelen. Molton luiers heb ik nooit gebruikt (heb ze nieteens).
Overigens heb ik in mijn kinderwagenbak een kussenhoes gebruikt als matrasbescherming, die was precies even groot. En dan ook zo'n hydrofielluier als bescherming bij het hoofd.
pi_72163564
Haha, ik ben ook een paar keer onverrichter zaken de Prénatal uitgelopen terwijl ik eigenlijk op zoek was naar lakentjes en zo. Ik zag zoveel verschillende dingen, dat het me gewoon begon te duizelen. En ik durfde het niet te vragen. Held die ik ben.

Hoewel ik nu verlof heb, lijk ik steeds minder te slapen en er gekgenoeg ook steeds minder last van te hebben. 'Vroeger' (toen de lucht schoon en seks smerig was ) kón ik echt niet zonder minimaal 8,5 uur slaap en sliep ik in het weekend makkelijk het klokje rond. Nu slaap ik vaak pas na middernacht en ben ik vóór negenen alweer wakker. En ik lijk er weinig last van te hebben. Een unicum! Nu maar hopen dat het zo blijft!
pi_72163601
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:22 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord, een hoeslaken hoort toch gewoon om een matras? Eerst moltonhoeslaken, dan hoeslaken en dan het ledikantlaken, en dan eventueel dekentje erop?
Bedzeiltje heb ik niet aangeschaft
Ohja duh, die noemde ik dus matrashoes of matrasovertrek oid. (hoeslaken doe je om je dekbed toch?)
Lakentje is voor om de deken idd.
Ik moet geloof ik ook nog een beetje wakker worden. Maar het wiegje opmaken is niet veel anders dan je eigen bed opmaken.

En nu naar m'n peuter, die wordt ongeduldig.
pi_72163607
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Huup, och wat een mooie foto's. Het ziet er zo gelukkig uit! De naam is prachtig! Nu genieten maar!

Kleurdoos, doe mij ook eens een pm als je wilt....
Ik vroeg me ook al af hoe het ook alweer zat. Heb hier ook een wieg, en een hoeslaken past wel, maar die molton zeiltjes zijn veels te groot. Moet dat er onder?
Of een moltonmatrasbeschermer? En bestaan die voor wiegjes?

Asyniur, heel veel plezier op deze mooie prachtige dag!
Een zeiltje mag niet, wel een moltondoek (zo groot als een hydrofielluier zeg maar, wat dikker dan de flanellen)
hier wat plaatjes erbij daar word wel een moltonzeiltje genoemd maar volgens mij wordt dat ookafgeraden omdat niet ademt en geen water doorlaat (stel dat de kruik lekt dan ligt je kindje langer in het hete water dan als het zo het matras in zakt)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72163634
Asyniur een hele mooie fijne dag gewenst met veel zonneschijn en geluk!! Een baby in de buik en straks een ring aan de vinger! Zo deze zwangere gaat maar weer eens voor de 2e keer vandaag inladen en mijn zoon goed laten keuren bij het CB.

Oh ik heb gisteren zo een leuk jasje gezien voor de kleine toekomstige broer van mijn stel, maar heb hem niet mee genomen omdat ik op zoek was naar kleding voor me zelf. Stom, stom, stom! Nu wil ik hem natuurlijk als nog halen.
pi_72163654
Moltonzeiljtes mogen ook niet ivm niet ademen idd Jelief. Molton hoeslakens daarintegen weer wel. Gewoon een extra hoeslaken zeg maar ter bescherming van het matras.
pi_72163662
Ik ben echt heel blij met jullie! Het gaat me gewoon lukken
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:39:55 #139
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72163710
Misschien is het hier niet helemaal op zijn plaats, en moet ik deze vraag in het griepsubforum stellen, maar omdat daar volgens mij maar een klein percentage zwangeren leest, vraag ik het gewoon hier in het zwangerentopic.
Wie van ons zwangeren laats zich straks wel of juist niet vaccineren? Ik hoef hier verder geen discussie over of zo, ben gewoon benieuwd.
pi_72163725
zal straks eens bij de hema mijn ogen opendoen om te kijken of ze moltonmatrasbeschermers hebben, ik heb er nu idd zo'n molton doek opliggen, zit geen plastic onder ofzo.

Oh en het wordt steeds echter hier, gister is mijn papa even geweest om de gordijnrails op te hangen, dus de babykamer heeft nu ook gordijnen! Alleen het wandplankje moet er nog aan, en dan is het klaar!
nu nog zorgen dat ik weer Word op mijn laptop krijg, want ik moet de adresstickers nog uittypen, maar laatst was onze laptop dood, en moesten alle programma's eraf....incl word....handig
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72163726
Ennuh de kraam gaat het toch controleren en eventueel overdoen hoor. Geheid dat je het alsnog te hoog hebt opgemaakt voor je kleine frummel. Maar toch is het heel leuk om lekker te rommelen met zo'n bedje en de lakentjes enzo.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72163740
ik vertelde haar al dat je ook een waskussenhoes kan gebruiken voor miniwiegjes en kussenslopen voor eventuele wandelwagenbakdekentjes
pi_72163748
Lieve Huuphuup, van harte met jullie mooie dochter! Ook Cara, proficiat!! Dat jullie maar heel veel mogen genieten van zoveel moois Veel gezondheid en geluk gewenst!

En die naam huuphuup.. mooi! Was hier ook grote kanshebber, maar wij kregen twee exemplaartjes waarbij die naam niet paste
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_72163758
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:33 schreef Jelief het volgende:

[..]

Een zeiltje mag niet, wel een moltondoek (zo groot als een hydrofielluier zeg maar, wat dikker dan de flanellen)
hier wat plaatjes erbij daar word wel een moltonzeiltje genoemd maar volgens mij wordt dat ookafgeraden omdat niet ademt en geen water doorlaat (stel dat de kruik lekt dan ligt je kindje langer in het hete water dan als het zo het matras in zakt)
Wat onder die link staat, vind je dus ook op de achterkant van de zeiltjes e.d. bij Prénatal. Daar kreeg ik het juist zo benauwd van. Zeiltje, matrasbeschermer, molton hoeslaken... Ik snapte er niks meer van! De helft kon ik niet vinden en de andere helft was uberhaupt niet op voorraad.

Ben naar de Hema gegaan en heb daar een paar gewone hoeslakentjes gekocht en wat molton onderleggertjes. Ook nog iets wat leek op een bedzeiltje oid. Daar lag het allemaal tenminste lekker overzichtelijk bij elkaar.
pi_72163761
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Tan het volgende:
Misschien is het hier niet helemaal op zijn plaats, en moet ik deze vraag in het griepsubforum stellen, maar omdat daar volgens mij maar een klein percentage zwangeren leest, vraag ik het gewoon hier in het zwangerentopic.
Wie van ons zwangeren laats zich straks wel of juist niet vaccineren? Ik hoef hier verder geen discussie over of zo, ben gewoon benieuwd.
ik hoop dat ik bevallen ben als de griepprik erdoor is. Hoef ik die keuze iig niet te maken.
Voor de baby weet ik het niet, want dat is ook een risicogroep toch, zuigelingen tot 3 mnd?
Ik heb het niet zo op die ongeteste (of iig weinig geteste) vaccinaties..... dan laat ik jullie eerst, en wacht de bijwerkingen wel even af oke?
pi_72163781
Oh Huuphuup, wat een prachtig gezicht zo op die foto's Ik krijg zo al helemaal zin in het moment dat ik daar zo kan liggen met mijn ukje in mijn armen en mijn lief bij me (duurt laaaaang).

Kersjes, waarom niet even bellen naar het ziekenhuis? Daar kunnen ze je vast ook wel beoordelen of je even langs moet komen of dat het 'niets aan de hand' is. Kan je nog even lekker een tukje gaan doen? Dan ben je in ieder geval uitgerust als je straks toch aan de slag moet

Asyniur, een ontzettend mooie dag toegewenst Ik vond mijn bruiloft een jaar geleden fantastisch, en ik gun jullie ook zo'n geweldige dag toe. Hoe zit je jurk nu (gezien babybuikje)?
pi_72163795
oh ja Kersjes, die vergeet ik helemaal tussen de molton onderleggers....jee

Als je bloed verliest moet je toch zowiezo even bellen?
pi_72163807
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

ik hoop dat ik bevallen ben als de griepprik erdoor is. Hoef ik die keuze iig niet te maken.
Voor de baby weet ik het niet, want dat is ook een risicogroep toch, zuigelingen tot 3 mnd?
Ik heb het niet zo op die ongeteste (of iig weinig geteste) vaccinaties..... dan laat ik jullie eerst, en wacht de bijwerkingen wel even af oke?
Heuh, dat was mijn plan!

Ik laat me verder ook niet enten oid. Idd omdat men de bijwerkingen nog niet weet. En verder is het niets meer of minder dan een normaal griepje waar je als je gezond bent echt niets aan overhoudt.
pi_72163871
Huup nogmaals heel erg gefeliciteerd met jullie dochter, wat een schitterende naam!
pi_72163872
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Als je bloed verliest moet je toch zowiezo even bellen?
Hier wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')