abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72162565
Huup gefeliciteerd met jullie dochter! Eindelijk is ze er!
En die foto van jullie drietjes En een hele mooi naam!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:30:05 #102
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72162664
Goodmornings! Wat een feeststemming nog steeds hier

Kersjes, wat vervelend dat je je zo brak voelt en zo slecht hebt geslapen. Nóg meer balen dat je inderdaad je verloskundige niet even kan bellen ofzo, maar het klinkt alsof er toch echt wel van alles aan het rommelen is.. Succes vandaag!

Asy, fijn dat je weer bent goedgekeurd! Hoe is het nu verder met jou?

Vlindurtje, 22 weken, whoohoo! (En hoe is het nu met je keelpijn?)

Ennuhm, in het kader van de self-proclaimed mijlpalen: ik heb vandaag precies nog 100 dagen te gaan Ik verheug me trouwens erg op mijn eerste zwangerschaps-zwemsessie strakjes, zijn er meer mensen die daaraan doen? Ik weet niet zo goed wat het inhoud eigenlijk, maar het extra warme water klonk zeer aantrekkelijk.. Nu hoop ik maar dat het zwangerschapsbadpak dat mijn vriendin voor me heeft liggen past, anders heb ik een probleem.. Vanuit mijn gewone badkledingverzameling (en die is aanzienlijk ) past nog één bovenstukje (zachtlila met paarse randjes en borduursels) en nog één knetterend blauw knoopbroekje en dat past dus ongeveer even goed bij elkaar als een aardappelzak bij een otazu-ketting
3!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:37:28 #103
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72162750
beetje laat...

ca.ra proficiat met jullie zoontje Thomas
Duchess en Juup proficiat met jullie meisje evi mare
BE proficiat met jullie 2e zoontje... Oscar
Huup ook proficiat met jullie dochtertje...

4 verse baby's tijdens afwezigheid... gho zo komt het allemaal nog dichterbij... en moet nog zoveel doen

Heb ook nieuwe zwangere zien voorbijkomen... sterremunt welkom en proficiat...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:49:33 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72162890
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:30 schreef Incantrix het volgende:
Asy, fijn dat je weer bent goedgekeurd! Hoe is het nu verder met jou?
Ik loop wat moeilijk maar verder wel oke, dank je
en een beetje hieperdepieper in verband met grote dag
pi_72162898
Juup en Duchess, ik zag de foto van jullie meisje wat een mooi grietje hebben jullie gemaakt

Huup eindelijk ze is er wat een ontzettend mooie foto's en wat een geweldige naam hebben jullie voor haar gekozen. Geniet maar lekker van jullie verse gezin!

Wie zal de volgende zijn die een verse beeb komt melden??? LLM succes

Nog maar 3 daagjes werken en dan mag ik met verlof heerlijk kan ik de laaste dingen gaan regelen, merk nu dat ik last krijg van lichte nesteldrang
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:52:52 #106
95408 Incantrix
pi_72162933
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik loop wat moeilijk maar verder wel oke, dank je
en een beetje hieperdepieper in verband met grote dag
OMG!! Is dat.. Vandáág?? Oh wauw, Asy, jeeeejj!! Héél erg veel plezier en geluk, dit wordt echt zó'n mooie dat voor jou!! Alvast gefeliciteerd! (Hoe laat trouwen jullie?)
3!
pi_72162962
Even een vraagje.... en ik voel me best dom dat ik het vraag, maar ik snap gewoon helemaal niks van het opmaken van het ledikantje en de wieg. Ik heb zo'n handleiding van de kraamzorg en van de helft van de dingen weet ik niet eens wat het is.. Molton onderlegger, molton zeiltje, molton luier???

En ik heb zo'n klein palmleaf wiegje, met een klein matrasje. Nu heb ik een hoeslakentje en een lakentje voor een wiegje, maar dat hoeslakentje past wel twee keer om het matrasje, véél te groot.. zijn er voor van die kleinere wiegjes nog weer andere lakentjes enzo?

woensdag 26 augustus 2009 @ 08:55:17 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72162976
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:52 schreef Incantrix het volgende:

[..]

OMG!! Is dat.. Vandáág?? Oh wauw, Asy, jeeeejj!! Héél erg veel plezier en geluk, dit wordt echt zó'n mooie dat voor jou!! Alvast gefeliciteerd! (Hoe laat trouwen jullie?)
Niet doen, dadelijk moet ik nog ervan huilen. Om 14:00u
En ik heb een baby in mijn buik, en ik ga trouwen, en ik heb zo'n lieve vent, en en en (nu ga ik echt even een potje janken...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:57:18 #109
95408 Incantrix
pi_72163003
Ohnee, sorry sorry! *dept voorzichtig ooghoeken af in het kader van eventuele make-upjes*

(Ik was ook zo'n vreselijke jankerd op D-day, echt zeg..)

Meisje, lekker feest vieren, 14.00 uur is een héle mooie tijd om te trouwen

[edit]hè, ik moet nu naar de tandarts.. Asy, nogmaals een hele mooie dag toegewenst, ik ben superblij voor jou! Lekker met z'n drietjes genieten van een heel bijzonder iets.. Ik zal aan jullie denken vandaag, het zonnetje straalt in elk geval[/edit]

Zo, en dan nu maar eens zien hoe erg de schade is. Ik dacht dat rond de 6 maanden zwangerschap best een ok moment was om naar de tandarts te gaan voor controle aan het begin van mijn zwangerschap, maar achteraf heb ik echt wel spijt dat ik niet nog een afspraak tussendoor heb gemaakt dus nu ben ik een beetje bang voro wat hij gaat vinden/zeggen.. Nouja, dagdag!
3!
pi_72163022
ah, het jonge gezinnetje Wat een leuke foto's! En wat een prachtig kaartje En uiteraard een geweldige naam!

huup en B. nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie dochter
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:05:48 #111
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72163138
Huup en Huupman , daar is ze dan eindelijk, het-meisje-met-de-mooie-naam
Gefeliciteerd
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:07:32 #112
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72163176
Mooie dag vandaag Asyniur!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72163209
Ja ook van mij een fijne dag gewenst Asy!
pi_72163210
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Even een vraagje.... en ik voel me best dom dat ik het vraag, maar ik snap gewoon helemaal niks van het opmaken van het ledikantje en de wieg. Ik heb zo'n handleiding van de kraamzorg en van de helft van de dingen weet ik niet eens wat het is.. Molton onderlegger, molton zeiltje, molton luier???

En ik heb zo'n klein palmleaf wiegje, met een klein matrasje. Nu heb ik een hoeslakentje en een lakentje voor een wiegje, maar dat hoeslakentje past wel twee keer om het matrasje, véél te groot.. zijn er voor van die kleinere wiegjes nog weer andere lakentjes enzo?

ik pm je wel even
pi_72163216
Huup!! Gefeliciteerd met je meisje en wat een mooie naam
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72163224
Oh Huup, wat een leuke ontroerende foto's van jullie samen

Succes Incantrix, iew de tandarts sla ik even over totdat ik bevallen ben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72163230
Ooooeeeee Asy, je gaat trouwen!!! Geniet van deze prachtige dag!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72163237
huup, wat zien jullie er blij uit
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72163239
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:52 schreef Incantrix het volgende:
Dat was toch vrijdag? Aanstaande dan dus.
Toch vandaag! Geniet van je dag!
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:54 schreef Sorbootje het volgende:

Euhh. Eerst molton onderlegger, molton zeiltje mocht hier niet van de kraam, matrashoes eroverheen. Hoeslakentje is voor om de deken, zodat je niet steeds opnieuw de deken hoeft te wassen. Op het hoofdeinde leggen veel mensen een hydrofieldoek of een molton luier om spuug op te vangen van de baby, ook handig voor de uitvallende haartjes. En kort opmaken natuurlijk, dus laag bij het voeteneinde zodat de baby niet onder de deken kan schuiven.
Maar maak je geen zorgen, de kraam doet het gewoon weer over waarschijnlijk en dan even goed opletten

[ Bericht 1% gewijzigd door Sidn3y op 26-08-2009 09:14:36 (vergeetachtig?) ]
pi_72163290
Huup, och wat een mooie foto's. Het ziet er zo gelukkig uit! De naam is prachtig! Nu genieten maar!

Kleurdoos, doe mij ook eens een pm als je wilt....
Ik vroeg me ook al af hoe het ook alweer zat. Heb hier ook een wieg, en een hoeslaken past wel, maar die molton zeiltjes zijn veels te groot. Moet dat er onder?
Of een moltonmatrasbeschermer? En bestaan die voor wiegjes?

Asyniur, heel veel plezier op deze mooie prachtige dag!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72163307
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik pm je wel even
Dank je!

Sidney, bedankt, maar ik moet 't spul ook nog kopen en dan moet ik wel weten wát ik moet kopen. Ik voel me echt zo'n sukkel dat ik er bijna (niet helemaal) maar bijna emo van word. Komt ook omdat ik gisteren een lijst ging maken van wat ik nog allemaal moet regelen en aanschaffen. Raakte toch wel enigszins in paniek.. 't Gaat ineens zo snel allemaal
pi_72163321
Ik lees het nu pas
Huupbeebs!

GEFELICITEERD!

Die foto's en de naam is ook erg

En nu maar genieten, plassen en zweten jij
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:17:48 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72163346
Dank je allemaal voor de gelukwensen...
Ik ben eigenlijk helemaal geen jankerd, maar als iedereen van die lieve dingen gaat zeggen...
strakjes wel, dan gaat echt alles los, inclusief mijn waarschijnlijk
pi_72163386
Kers, hopelijk komt jullie kleine gauw buitenspelen

Asy, mooie dag gewenst vandaag
Fake it till you make it...
pi_72163387
Ik moet nog jompelen voorde geboorte van Thomas en Evi.
En dan de jongste Huup en pinda gefeliciteerd!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_72163399
Asynur geniet van je dag vandaag
pi_72163409
Oowh Huup wat een mooie naam !! ik vind dat zó'n mooie film!
En wat kijken jullie heerlijk verliefd naar jullie meisje!
* Twinkly wordt emo
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72163418
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:12 schreef Sidn3y het volgende:

[..]

Dat was toch vrijdag? Aanstaande dan dus.
Toch vandaag! Geniet van je dag!
[..]

Hoeslakentje is voor om de deken, zodat je niet steeds opnieuw de deken hoeft te wassen.
Daar heb ik nog nooit van gehoord, een hoeslaken hoort toch gewoon om een matras? Eerst moltonhoeslaken, dan hoeslaken en dan het ledikantlaken, en dan eventueel dekentje erop?
Bedzeiltje heb ik niet aangeschaft
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72163434
Huup! Jullie zijn een écht gezin nu! Wat een heerlijke foto's! Ik wil óók! Tissue!

Sorbo, ik heb hier ook een vriendin gebeld hoor. Snapte geen reet van (de volgorde) van de onderlegger, zeiltjes en onder- en hoeslakentjes. Ze heeft het me uitgelegd, maar leg alles wat ik nodig denk te hebben straks gewoon in het wiegje, dan mag de kraam aan N. voordoen hoe het moet. Heb me echt voorgenomen om me niet meer druk te maken om dat soort dingen. Ik doe m'n best en ook zonder onderlegger wordt ze vast een grote meid.

Asy! Vandaag is de grote dag! Júllie dag! Geniet ervan!

Incantix, lijkt me heerlijk , dat zwemmen! Veel plezier! Kom je nog even vertellen hoe het was?
pi_72163443
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:55 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Niet doen, dadelijk moet ik nog ervan huilen. Om 14:00u
En ik heb een baby in mijn buik, en ik ga trouwen, en ik heb zo'n lieve vent, en en en (nu ga ik echt even een potje janken...

Ik wens jullie een heeeele mooie dag!!!!
vanavond ben je mevrouw Asyniur!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_72163479
Hè wat lekker, voel me al wat minder onnozel, ben kennelijk niet de enige die het maar wazig vindt allemaal.
pi_72163530
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:15 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Dank je!

Sidney, bedankt, maar ik moet 't spul ook nog kopen en dan moet ik wel weten wát ik moet kopen. Ik voel me echt zo'n sukkel dat ik er bijna (niet helemaal) maar bijna emo van word. Komt ook omdat ik gisteren een lijst ging maken van wat ik nog allemaal moet regelen en aanschaffen. Raakte toch wel enigszins in paniek.. 't Gaat ineens zo snel allemaal
Oh dat had ik even niet begrepen.
Weet je of je dekentjes/lakentjes of een slaapzakje gaat gebruiken?
Wij hebben maar een paar weken deken/laken gebruikt, daarna nooit meer, makkelijk met opmaken

Wat ik heb is als molton een badstof matrasovertrek, die zijn zo stretch dat ze om elk matrasje heen kunnen waarschijnlijk. De zeiltjes heb ik dus nooit gebruikt dus daar weet ik niets van.
Bij de HEMA heb je in het schap gewoon spullen voor wiegjes, lijkt me dat je daar het beste eens kan snuffelen. Molton luiers heb ik nooit gebruikt (heb ze nieteens).
Overigens heb ik in mijn kinderwagenbak een kussenhoes gebruikt als matrasbescherming, die was precies even groot. En dan ook zo'n hydrofielluier als bescherming bij het hoofd.
pi_72163564
Haha, ik ben ook een paar keer onverrichter zaken de Prénatal uitgelopen terwijl ik eigenlijk op zoek was naar lakentjes en zo. Ik zag zoveel verschillende dingen, dat het me gewoon begon te duizelen. En ik durfde het niet te vragen. Held die ik ben.

Hoewel ik nu verlof heb, lijk ik steeds minder te slapen en er gekgenoeg ook steeds minder last van te hebben. 'Vroeger' (toen de lucht schoon en seks smerig was ) kón ik echt niet zonder minimaal 8,5 uur slaap en sliep ik in het weekend makkelijk het klokje rond. Nu slaap ik vaak pas na middernacht en ben ik vóór negenen alweer wakker. En ik lijk er weinig last van te hebben. Een unicum! Nu maar hopen dat het zo blijft!
pi_72163601
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:22 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit van gehoord, een hoeslaken hoort toch gewoon om een matras? Eerst moltonhoeslaken, dan hoeslaken en dan het ledikantlaken, en dan eventueel dekentje erop?
Bedzeiltje heb ik niet aangeschaft
Ohja duh, die noemde ik dus matrashoes of matrasovertrek oid. (hoeslaken doe je om je dekbed toch?)
Lakentje is voor om de deken idd.
Ik moet geloof ik ook nog een beetje wakker worden. Maar het wiegje opmaken is niet veel anders dan je eigen bed opmaken.

En nu naar m'n peuter, die wordt ongeduldig.
pi_72163607
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Huup, och wat een mooie foto's. Het ziet er zo gelukkig uit! De naam is prachtig! Nu genieten maar!

Kleurdoos, doe mij ook eens een pm als je wilt....
Ik vroeg me ook al af hoe het ook alweer zat. Heb hier ook een wieg, en een hoeslaken past wel, maar die molton zeiltjes zijn veels te groot. Moet dat er onder?
Of een moltonmatrasbeschermer? En bestaan die voor wiegjes?

Asyniur, heel veel plezier op deze mooie prachtige dag!
Een zeiltje mag niet, wel een moltondoek (zo groot als een hydrofielluier zeg maar, wat dikker dan de flanellen)
hier wat plaatjes erbij daar word wel een moltonzeiltje genoemd maar volgens mij wordt dat ookafgeraden omdat niet ademt en geen water doorlaat (stel dat de kruik lekt dan ligt je kindje langer in het hete water dan als het zo het matras in zakt)
pi_72163634
Asyniur een hele mooie fijne dag gewenst met veel zonneschijn en geluk!! Een baby in de buik en straks een ring aan de vinger! Zo deze zwangere gaat maar weer eens voor de 2e keer vandaag inladen en mijn zoon goed laten keuren bij het CB.

Oh ik heb gisteren zo een leuk jasje gezien voor de kleine toekomstige broer van mijn stel, maar heb hem niet mee genomen omdat ik op zoek was naar kleding voor me zelf. Stom, stom, stom! Nu wil ik hem natuurlijk als nog halen.
pi_72163654
Moltonzeiljtes mogen ook niet ivm niet ademen idd Jelief. Molton hoeslakens daarintegen weer wel. Gewoon een extra hoeslaken zeg maar ter bescherming van het matras.
pi_72163662
Ik ben echt heel blij met jullie! Het gaat me gewoon lukken
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:39:55 #139
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72163710
Misschien is het hier niet helemaal op zijn plaats, en moet ik deze vraag in het griepsubforum stellen, maar omdat daar volgens mij maar een klein percentage zwangeren leest, vraag ik het gewoon hier in het zwangerentopic.
Wie van ons zwangeren laats zich straks wel of juist niet vaccineren? Ik hoef hier verder geen discussie over of zo, ben gewoon benieuwd.
pi_72163725
zal straks eens bij de hema mijn ogen opendoen om te kijken of ze moltonmatrasbeschermers hebben, ik heb er nu idd zo'n molton doek opliggen, zit geen plastic onder ofzo.

Oh en het wordt steeds echter hier, gister is mijn papa even geweest om de gordijnrails op te hangen, dus de babykamer heeft nu ook gordijnen! Alleen het wandplankje moet er nog aan, en dan is het klaar!
nu nog zorgen dat ik weer Word op mijn laptop krijg, want ik moet de adresstickers nog uittypen, maar laatst was onze laptop dood, en moesten alle programma's eraf....incl word....handig
pi_72163726
Ennuh de kraam gaat het toch controleren en eventueel overdoen hoor. Geheid dat je het alsnog te hoog hebt opgemaakt voor je kleine frummel. Maar toch is het heel leuk om lekker te rommelen met zo'n bedje en de lakentjes enzo.
pi_72163740
ik vertelde haar al dat je ook een waskussenhoes kan gebruiken voor miniwiegjes en kussenslopen voor eventuele wandelwagenbakdekentjes
pi_72163748
Lieve Huuphuup, van harte met jullie mooie dochter! Ook Cara, proficiat!! Dat jullie maar heel veel mogen genieten van zoveel moois Veel gezondheid en geluk gewenst!

En die naam huuphuup.. mooi! Was hier ook grote kanshebber, maar wij kregen twee exemplaartjes waarbij die naam niet paste
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_72163758
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:33 schreef Jelief het volgende:

[..]

Een zeiltje mag niet, wel een moltondoek (zo groot als een hydrofielluier zeg maar, wat dikker dan de flanellen)
hier wat plaatjes erbij daar word wel een moltonzeiltje genoemd maar volgens mij wordt dat ookafgeraden omdat niet ademt en geen water doorlaat (stel dat de kruik lekt dan ligt je kindje langer in het hete water dan als het zo het matras in zakt)
Wat onder die link staat, vind je dus ook op de achterkant van de zeiltjes e.d. bij Prénatal. Daar kreeg ik het juist zo benauwd van. Zeiltje, matrasbeschermer, molton hoeslaken... Ik snapte er niks meer van! De helft kon ik niet vinden en de andere helft was uberhaupt niet op voorraad.

Ben naar de Hema gegaan en heb daar een paar gewone hoeslakentjes gekocht en wat molton onderleggertjes. Ook nog iets wat leek op een bedzeiltje oid. Daar lag het allemaal tenminste lekker overzichtelijk bij elkaar.
pi_72163761
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Tan het volgende:
Misschien is het hier niet helemaal op zijn plaats, en moet ik deze vraag in het griepsubforum stellen, maar omdat daar volgens mij maar een klein percentage zwangeren leest, vraag ik het gewoon hier in het zwangerentopic.
Wie van ons zwangeren laats zich straks wel of juist niet vaccineren? Ik hoef hier verder geen discussie over of zo, ben gewoon benieuwd.
ik hoop dat ik bevallen ben als de griepprik erdoor is. Hoef ik die keuze iig niet te maken.
Voor de baby weet ik het niet, want dat is ook een risicogroep toch, zuigelingen tot 3 mnd?
Ik heb het niet zo op die ongeteste (of iig weinig geteste) vaccinaties..... dan laat ik jullie eerst, en wacht de bijwerkingen wel even af oke?
pi_72163781
Oh Huuphuup, wat een prachtig gezicht zo op die foto's Ik krijg zo al helemaal zin in het moment dat ik daar zo kan liggen met mijn ukje in mijn armen en mijn lief bij me (duurt laaaaang).

Kersjes, waarom niet even bellen naar het ziekenhuis? Daar kunnen ze je vast ook wel beoordelen of je even langs moet komen of dat het 'niets aan de hand' is. Kan je nog even lekker een tukje gaan doen? Dan ben je in ieder geval uitgerust als je straks toch aan de slag moet

Asyniur, een ontzettend mooie dag toegewenst Ik vond mijn bruiloft een jaar geleden fantastisch, en ik gun jullie ook zo'n geweldige dag toe. Hoe zit je jurk nu (gezien babybuikje)?
pi_72163795
oh ja Kersjes, die vergeet ik helemaal tussen de molton onderleggers....jee

Als je bloed verliest moet je toch zowiezo even bellen?
pi_72163807
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

ik hoop dat ik bevallen ben als de griepprik erdoor is. Hoef ik die keuze iig niet te maken.
Voor de baby weet ik het niet, want dat is ook een risicogroep toch, zuigelingen tot 3 mnd?
Ik heb het niet zo op die ongeteste (of iig weinig geteste) vaccinaties..... dan laat ik jullie eerst, en wacht de bijwerkingen wel even af oke?
Heuh, dat was mijn plan!

Ik laat me verder ook niet enten oid. Idd omdat men de bijwerkingen nog niet weet. En verder is het niets meer of minder dan een normaal griepje waar je als je gezond bent echt niets aan overhoudt.
pi_72163871
Huup nogmaals heel erg gefeliciteerd met jullie dochter, wat een schitterende naam!
pi_72163872
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Als je bloed verliest moet je toch zowiezo even bellen?
Hier wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')