Ik loop wat moeilijk maar verder wel oke, dank jequote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:30 schreef Incantrix het volgende:
Asy, fijn dat je weer bent goedgekeurd!Hoe is het nu verder met jou?
OMG!! Is dat.. Vandáág?? Oh wauw, Asy, jeeeejj!! Héél erg veel plezier en geluk, dit wordt echt zó'n mooie dat voor jou!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik loop wat moeilijk maar verder wel oke, dank je
en een beetje hieperdepieper in verband met dé grote dag![]()
Niet doen, dadelijk moet ik nog ervan huilen. Om 14:00uquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OMG!! Is dat.. Vandáág?? Oh wauw, Asy, jeeeejj!! Héél erg veel plezier en geluk, dit wordt echt zó'n mooie dat voor jou!!Alvast gefeliciteerd! (Hoe laat trouwen jullie?)
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Even een vraagje.... en ik voel me best dom dat ik het vraag, maar ik snap gewoon helemaal niks van het opmaken van het ledikantje en de wieg. Ik heb zo'n handleiding van de kraamzorg en van de helft van de dingen weet ik niet eens wat het is.. Molton onderlegger, molton zeiltje, molton luier???
En ik heb zo'n klein palmleaf wiegje, met een klein matrasje. Nu heb ik een hoeslakentje en een lakentje voor een wiegje, maar dat hoeslakentje past wel twee keer om het matrasje, véél te groot.. zijn er voor van die kleinere wiegjes nog weer andere lakentjes enzo?
Dat was toch vrijdag? Aanstaande dan dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:52 schreef Incantrix het volgende:
OMG!! Is dat.. Vandáág?? Oh wauw, Asy, jeeeejj!! Héél erg veel plezier en geluk, dit wordt echt zó'n mooie dat voor jou!!Alvast gefeliciteerd! (Hoe laat trouwen jullie?)
Euhh. Eerst molton onderlegger, molton zeiltje mocht hier niet van de kraam, matrashoes eroverheen. Hoeslakentje is voor om de deken, zodat je niet steeds opnieuw de deken hoeft te wassen. Op het hoofdeinde leggen veel mensen een hydrofieldoek of een molton luier om spuug op te vangen van de baby, ook handig voor de uitvallende haartjes. En kort opmaken natuurlijk, dus laag bij het voeteneinde zodat de baby niet onder de deken kan schuiven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Even een vraagje.... en ik voel me best dom dat ik het vraag, maar ik snap gewoon helemaal niks van het opmaken van het ledikantje en de wieg. Ik heb zo'n handleiding van de kraamzorg en van de helft van de dingen weet ik niet eens wat het is.. Molton onderlegger, molton zeiltje, molton luier???
En ik heb zo'n klein palmleaf wiegje, met een klein matrasje. Nu heb ik een hoeslakentje en een lakentje voor een wiegje, maar dat hoeslakentje past wel twee keer om het matrasje, véél te groot.. zijn er voor van die kleinere wiegjes nog weer andere lakentjes enzo?
Dank je!quote:
Daar heb ik nog nooit van gehoord, een hoeslaken hoort toch gewoon om een matras? Eerst moltonhoeslaken, dan hoeslaken en dan het ledikantlaken, en dan eventueel dekentje erop?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:12 schreef Sidn3y het volgende:
[..]
Dat was toch vrijdag? Aanstaande dan dus.
Toch vandaag! Geniet van je dag!
[..]
Hoeslakentje is voor om de deken, zodat je niet steeds opnieuw de deken hoeft te wassen.
Ik wens jullie een heeeele mooie dag!!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet doen, dadelijk moet ik nog ervan huilen. Om 14:00u![]()
En ik heb een baby in mijn buik, en ik ga trouwen, en ik heb zo'n lieve vent, en en en (nu ga ik echt even een potje janken...
Oh dat had ik even niet begrepen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:15 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dank je!
Sidney, bedankt, maar ik moet 't spul ook nog kopen en dan moet ik wel weten wát ik moet kopen. Ik voel me echt zo'n sukkel dat ik er bijna (niet helemaal) maar bijna emo van word. Komt ook omdat ik gisteren een lijst ging maken van wat ik nog allemaal moet regelen en aanschaffen. Raakte toch wel enigszins in paniek.. 't Gaat ineens zo snel allemaal
Ohja duh, die noemde ik dus matrashoes of matrasovertrek oid. (hoeslaken doe je om je dekbed toch?)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord, een hoeslaken hoort toch gewoon om een matras? Eerst moltonhoeslaken, dan hoeslaken en dan het ledikantlaken, en dan eventueel dekentje erop?
Bedzeiltje heb ik niet aangeschaft
Een zeiltje mag niet, wel een moltondoek (zo groot als een hydrofielluier zeg maar, wat dikker dan de flanellen)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Huup, och wat een mooie foto's. Het ziet er zo gelukkig uit! De naam is prachtig! Nu genieten maar!
Kleurdoos, doe mij ook eens een pm als je wilt....
Ik vroeg me ook al af hoe het ook alweer zat. Heb hier ook een wieg, en een hoeslaken past wel, maar die molton zeiltjes zijn veels te groot. Moet dat er onder?
Of een moltonmatrasbeschermer? En bestaan die voor wiegjes?
Asyniur, heel veel plezier op deze mooie prachtige dag!
Wat onder die link staat, vind je dus ook op de achterkant van de zeiltjes e.d. bij Prénatal. Daar kreeg ik het juist zo benauwd van. Zeiltje, matrasbeschermer, molton hoeslaken... Ik snapte er niks meer van!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:33 schreef Jelief het volgende:
[..]
Een zeiltje mag niet, wel een moltondoek (zo groot als een hydrofielluier zeg maar, wat dikker dan de flanellen)
hier wat plaatjes erbij daar word wel een moltonzeiltje genoemd maar volgens mij wordt dat ookafgeraden omdat niet ademt en geen water doorlaat (stel dat de kruik lekt dan ligt je kindje langer in het hete water dan als het zo het matras in zakt)
ik hoop dat ik bevallen ben als de griepprik erdoor is. Hoef ik die keuze iig niet te maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:39 schreef Tan het volgende:
Misschien is het hier niet helemaal op zijn plaats, en moet ik deze vraag in het griepsubforum stellen, maar omdat daar volgens mij maar een klein percentage zwangeren leest, vraag ik het gewoon hier in het zwangerentopic.
Wie van ons zwangeren laats zich straks wel of juist niet vaccineren? Ik hoef hier verder geen discussie over of zo, ben gewoon benieuwd.
Heuh, dat was mijn plan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ik hoop dat ik bevallen ben als de griepprik erdoor is. Hoef ik die keuze iig niet te maken.
Voor de baby weet ik het niet, want dat is ook een risicogroep toch, zuigelingen tot 3 mnd?
Ik heb het niet zo op die ongeteste (of iig weinig geteste) vaccinaties..... dan laat ik jullie eerst, en wacht de bijwerkingen wel even af oke?![]()
Hier welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als je bloed verliest moet je toch zowiezo even bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |