Ik loop wat moeilijk maar verder wel oke, dank jequote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:30 schreef Incantrix het volgende:
Asy, fijn dat je weer bent goedgekeurd!Hoe is het nu verder met jou?
OMG!! Is dat.. Vandáág?? Oh wauw, Asy, jeeeejj!! Héél erg veel plezier en geluk, dit wordt echt zó'n mooie dat voor jou!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik loop wat moeilijk maar verder wel oke, dank je
en een beetje hieperdepieper in verband met dé grote dag![]()
Niet doen, dadelijk moet ik nog ervan huilen. Om 14:00uquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
OMG!! Is dat.. Vandáág?? Oh wauw, Asy, jeeeejj!! Héél erg veel plezier en geluk, dit wordt echt zó'n mooie dat voor jou!!Alvast gefeliciteerd! (Hoe laat trouwen jullie?)
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Even een vraagje.... en ik voel me best dom dat ik het vraag, maar ik snap gewoon helemaal niks van het opmaken van het ledikantje en de wieg. Ik heb zo'n handleiding van de kraamzorg en van de helft van de dingen weet ik niet eens wat het is.. Molton onderlegger, molton zeiltje, molton luier???
En ik heb zo'n klein palmleaf wiegje, met een klein matrasje. Nu heb ik een hoeslakentje en een lakentje voor een wiegje, maar dat hoeslakentje past wel twee keer om het matrasje, véél te groot.. zijn er voor van die kleinere wiegjes nog weer andere lakentjes enzo?
Dat was toch vrijdag? Aanstaande dan dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:52 schreef Incantrix het volgende:
OMG!! Is dat.. Vandáág?? Oh wauw, Asy, jeeeejj!! Héél erg veel plezier en geluk, dit wordt echt zó'n mooie dat voor jou!!Alvast gefeliciteerd! (Hoe laat trouwen jullie?)
Euhh. Eerst molton onderlegger, molton zeiltje mocht hier niet van de kraam, matrashoes eroverheen. Hoeslakentje is voor om de deken, zodat je niet steeds opnieuw de deken hoeft te wassen. Op het hoofdeinde leggen veel mensen een hydrofieldoek of een molton luier om spuug op te vangen van de baby, ook handig voor de uitvallende haartjes. En kort opmaken natuurlijk, dus laag bij het voeteneinde zodat de baby niet onder de deken kan schuiven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Even een vraagje.... en ik voel me best dom dat ik het vraag, maar ik snap gewoon helemaal niks van het opmaken van het ledikantje en de wieg. Ik heb zo'n handleiding van de kraamzorg en van de helft van de dingen weet ik niet eens wat het is.. Molton onderlegger, molton zeiltje, molton luier???
En ik heb zo'n klein palmleaf wiegje, met een klein matrasje. Nu heb ik een hoeslakentje en een lakentje voor een wiegje, maar dat hoeslakentje past wel twee keer om het matrasje, véél te groot.. zijn er voor van die kleinere wiegjes nog weer andere lakentjes enzo?
Dank je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |