abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72162565
Huup gefeliciteerd met jullie dochter! Eindelijk is ze er!
En die foto van jullie drietjes En een hele mooi naam!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:30:05 #102
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72162664
Goodmornings! Wat een feeststemming nog steeds hier

Kersjes, wat vervelend dat je je zo brak voelt en zo slecht hebt geslapen. Nóg meer balen dat je inderdaad je verloskundige niet even kan bellen ofzo, maar het klinkt alsof er toch echt wel van alles aan het rommelen is.. Succes vandaag!

Asy, fijn dat je weer bent goedgekeurd! Hoe is het nu verder met jou?

Vlindurtje, 22 weken, whoohoo! (En hoe is het nu met je keelpijn?)

Ennuhm, in het kader van de self-proclaimed mijlpalen: ik heb vandaag precies nog 100 dagen te gaan Ik verheug me trouwens erg op mijn eerste zwangerschaps-zwemsessie strakjes, zijn er meer mensen die daaraan doen? Ik weet niet zo goed wat het inhoud eigenlijk, maar het extra warme water klonk zeer aantrekkelijk.. Nu hoop ik maar dat het zwangerschapsbadpak dat mijn vriendin voor me heeft liggen past, anders heb ik een probleem.. Vanuit mijn gewone badkledingverzameling (en die is aanzienlijk ) past nog één bovenstukje (zachtlila met paarse randjes en borduursels) en nog één knetterend blauw knoopbroekje en dat past dus ongeveer even goed bij elkaar als een aardappelzak bij een otazu-ketting
3!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:37:28 #103
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_72162750
beetje laat...

ca.ra proficiat met jullie zoontje Thomas
Duchess en Juup proficiat met jullie meisje evi mare
BE proficiat met jullie 2e zoontje... Oscar
Huup ook proficiat met jullie dochtertje...

4 verse baby's tijdens afwezigheid... gho zo komt het allemaal nog dichterbij... en moet nog zoveel doen

Heb ook nieuwe zwangere zien voorbijkomen... sterremunt welkom en proficiat...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:49:33 #104
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72162890
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:30 schreef Incantrix het volgende:
Asy, fijn dat je weer bent goedgekeurd! Hoe is het nu verder met jou?
Ik loop wat moeilijk maar verder wel oke, dank je
en een beetje hieperdepieper in verband met grote dag
pi_72162898
Juup en Duchess, ik zag de foto van jullie meisje wat een mooi grietje hebben jullie gemaakt

Huup eindelijk ze is er wat een ontzettend mooie foto's en wat een geweldige naam hebben jullie voor haar gekozen. Geniet maar lekker van jullie verse gezin!

Wie zal de volgende zijn die een verse beeb komt melden??? LLM succes

Nog maar 3 daagjes werken en dan mag ik met verlof heerlijk kan ik de laaste dingen gaan regelen, merk nu dat ik last krijg van lichte nesteldrang
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:52:52 #106
95408 Incantrix
pi_72162933
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik loop wat moeilijk maar verder wel oke, dank je
en een beetje hieperdepieper in verband met grote dag
OMG!! Is dat.. Vandáág?? Oh wauw, Asy, jeeeejj!! Héél erg veel plezier en geluk, dit wordt echt zó'n mooie dat voor jou!! Alvast gefeliciteerd! (Hoe laat trouwen jullie?)
3!
pi_72162962
Even een vraagje.... en ik voel me best dom dat ik het vraag, maar ik snap gewoon helemaal niks van het opmaken van het ledikantje en de wieg. Ik heb zo'n handleiding van de kraamzorg en van de helft van de dingen weet ik niet eens wat het is.. Molton onderlegger, molton zeiltje, molton luier???

En ik heb zo'n klein palmleaf wiegje, met een klein matrasje. Nu heb ik een hoeslakentje en een lakentje voor een wiegje, maar dat hoeslakentje past wel twee keer om het matrasje, véél te groot.. zijn er voor van die kleinere wiegjes nog weer andere lakentjes enzo?

woensdag 26 augustus 2009 @ 08:55:17 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72162976
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:52 schreef Incantrix het volgende:

[..]

OMG!! Is dat.. Vandáág?? Oh wauw, Asy, jeeeejj!! Héél erg veel plezier en geluk, dit wordt echt zó'n mooie dat voor jou!! Alvast gefeliciteerd! (Hoe laat trouwen jullie?)
Niet doen, dadelijk moet ik nog ervan huilen. Om 14:00u
En ik heb een baby in mijn buik, en ik ga trouwen, en ik heb zo'n lieve vent, en en en (nu ga ik echt even een potje janken...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:57:18 #109
95408 Incantrix
pi_72163003
Ohnee, sorry sorry! *dept voorzichtig ooghoeken af in het kader van eventuele make-upjes*

(Ik was ook zo'n vreselijke jankerd op D-day, echt zeg..)

Meisje, lekker feest vieren, 14.00 uur is een héle mooie tijd om te trouwen

[edit]hè, ik moet nu naar de tandarts.. Asy, nogmaals een hele mooie dag toegewenst, ik ben superblij voor jou! Lekker met z'n drietjes genieten van een heel bijzonder iets.. Ik zal aan jullie denken vandaag, het zonnetje straalt in elk geval[/edit]

Zo, en dan nu maar eens zien hoe erg de schade is. Ik dacht dat rond de 6 maanden zwangerschap best een ok moment was om naar de tandarts te gaan voor controle aan het begin van mijn zwangerschap, maar achteraf heb ik echt wel spijt dat ik niet nog een afspraak tussendoor heb gemaakt dus nu ben ik een beetje bang voro wat hij gaat vinden/zeggen.. Nouja, dagdag!
3!
pi_72163022
ah, het jonge gezinnetje Wat een leuke foto's! En wat een prachtig kaartje En uiteraard een geweldige naam!

huup en B. nogmaals gefeliciteerd met jullie mooie dochter
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:05:48 #111
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72163138
Huup en Huupman , daar is ze dan eindelijk, het-meisje-met-de-mooie-naam
Gefeliciteerd
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:07:32 #112
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72163176
Mooie dag vandaag Asyniur!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72163209
Ja ook van mij een fijne dag gewenst Asy!
pi_72163210
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Even een vraagje.... en ik voel me best dom dat ik het vraag, maar ik snap gewoon helemaal niks van het opmaken van het ledikantje en de wieg. Ik heb zo'n handleiding van de kraamzorg en van de helft van de dingen weet ik niet eens wat het is.. Molton onderlegger, molton zeiltje, molton luier???

En ik heb zo'n klein palmleaf wiegje, met een klein matrasje. Nu heb ik een hoeslakentje en een lakentje voor een wiegje, maar dat hoeslakentje past wel twee keer om het matrasje, véél te groot.. zijn er voor van die kleinere wiegjes nog weer andere lakentjes enzo?

ik pm je wel even
pi_72163216
Huup!! Gefeliciteerd met je meisje en wat een mooie naam
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72163224
Oh Huup, wat een leuke ontroerende foto's van jullie samen

Succes Incantrix, iew de tandarts sla ik even over totdat ik bevallen ben
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72163230
Ooooeeeee Asy, je gaat trouwen!!! Geniet van deze prachtige dag!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72163237
huup, wat zien jullie er blij uit
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72163239
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:52 schreef Incantrix het volgende:
Dat was toch vrijdag? Aanstaande dan dus.
Toch vandaag! Geniet van je dag!
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:54 schreef Sorbootje het volgende:

Euhh. Eerst molton onderlegger, molton zeiltje mocht hier niet van de kraam, matrashoes eroverheen. Hoeslakentje is voor om de deken, zodat je niet steeds opnieuw de deken hoeft te wassen. Op het hoofdeinde leggen veel mensen een hydrofieldoek of een molton luier om spuug op te vangen van de baby, ook handig voor de uitvallende haartjes. En kort opmaken natuurlijk, dus laag bij het voeteneinde zodat de baby niet onder de deken kan schuiven.
Maar maak je geen zorgen, de kraam doet het gewoon weer over waarschijnlijk en dan even goed opletten

[ Bericht 1% gewijzigd door Sidn3y op 26-08-2009 09:14:36 (vergeetachtig?) ]
pi_72163290
Huup, och wat een mooie foto's. Het ziet er zo gelukkig uit! De naam is prachtig! Nu genieten maar!

Kleurdoos, doe mij ook eens een pm als je wilt....
Ik vroeg me ook al af hoe het ook alweer zat. Heb hier ook een wieg, en een hoeslaken past wel, maar die molton zeiltjes zijn veels te groot. Moet dat er onder?
Of een moltonmatrasbeschermer? En bestaan die voor wiegjes?

Asyniur, heel veel plezier op deze mooie prachtige dag!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72163307
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:09 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ik pm je wel even
Dank je!

Sidney, bedankt, maar ik moet 't spul ook nog kopen en dan moet ik wel weten wát ik moet kopen. Ik voel me echt zo'n sukkel dat ik er bijna (niet helemaal) maar bijna emo van word. Komt ook omdat ik gisteren een lijst ging maken van wat ik nog allemaal moet regelen en aanschaffen. Raakte toch wel enigszins in paniek.. 't Gaat ineens zo snel allemaal
pi_72163321
Ik lees het nu pas
Huupbeebs!

GEFELICITEERD!

Die foto's en de naam is ook erg

En nu maar genieten, plassen en zweten jij
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:17:48 #123
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72163346
Dank je allemaal voor de gelukwensen...
Ik ben eigenlijk helemaal geen jankerd, maar als iedereen van die lieve dingen gaat zeggen...
strakjes wel, dan gaat echt alles los, inclusief mijn waarschijnlijk
pi_72163386
Kers, hopelijk komt jullie kleine gauw buitenspelen

Asy, mooie dag gewenst vandaag
Fake it till you make it...
pi_72163387
Ik moet nog jompelen voorde geboorte van Thomas en Evi.
En dan de jongste Huup en pinda gefeliciteerd!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')