abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72150648
met zijn accent kan Landzaat vast wel bij Louis terecht

Goed dat die mag gaan.

Als Honda komt moet je hem niet op 10 gaan zetten natuurlijk dat zou superdom zijn omdat Wijnaldum daart hoort. Maar als linkermiddenvelder of gewoon centraal moet dat wel kunnen zeker als EN Guzman en Landzaat gaan. Hofs is al weg en Bruins staat redelijk stil en El Ahmadi is een postbode-voetballer
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 19:56:44 #78
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72150805
Er is niemand die Landzaat wil hebben voor 1,5 miljoen per jaar.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72151158
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef TJDoornbos het volgende:

Goed dat die mag gaan.

Als Honda komt moet je hem niet op 10 gaan zetten natuurlijk dat zou superdom zijn omdat Wijnaldum daart hoort. Maar als linkermiddenvelder of gewoon centraal moet dat wel kunnen zeker als EN Guzman en Landzaat gaan. Hofs is al weg en Bruins staat redelijk stil en El Ahmadi is een postbode-voetballer
Ik zie Luigi nog steeds als onze 'beste' nr 10. Intelligente voetballer met een uitstekende linkerbeen en hij heeft oog en de techniek voor de ideale steekpass. Met zo'n speler kan Makaay opleven, echter blijkt deze speelwijze ook te werken wat erg jammer is voor Bruins en Makaay.

Toch hoop ik dat Bruins een vaste plek terug verdient op basis van invalbeurten en trainingen.

El ahmadi mag voor mij voorlopig even op de bank, aan hem heb je niets voor nu.
pi_72151175
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 19:50 schreef TJDoornbos het volgende:

Goed dat die mag gaan.

Alle respect voor Wijnaldum hoor, maar Honda is toch echt een paar klasse beter.En in het systeem dat Mario speelt kan Honda alleen op '10'
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:22:06 #81
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72151583
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:08 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Alle respect voor Wijnaldum hoor, maar Honda is toch echt een paar klasse beter.En in het systeem dat Mario speelt kan Honda alleen op '10'

Hoe weet je nou of Honda zoveel beter is?

Die jongen heeft een leuk seizoen gedraaid in de eerste divistie en begint goed aan de competitie bij VVV.

Jij bent er zeker ook al van overtuigd dat ie straks voor Feyenoord speelt?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_72151733
Landzaat. Maar heeft zich erg netjes gehouden, hoop dat ie een goede club vindt.
-
pi_72151801
Landzaat, bedankt voor alles!

Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_72151877
Van mij mogen al die dure gasten weg, de spelers die van de jeugd komen doen het ontzettend aardig. Hofland en De Cler mogen verkassen wat mij betreft.
http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
pi_72152114
quote:
Twee clubs tonen belangstelling voor Tiendalli

De zaakwaarnemer van Dwight Tiendalli laat tegenover Sportweek weten dat hij deze week met twee clubs in gesprek is voor een eventuele overgang van Tiendalli. Financieel is het echter de vraag of de partijen er uit gaan komen. "Dwight heeft een gezin te onderhouden. Hij wil daarom niet ál te veel inleveren. Anders blijft hij liever bij Feyenoord."
Wat is dit nou voor schandalige opmerking! Dwight moet eens proberen een gezin te onderhouden van mijn salaris - en ik moet er bijna elke dag hard voor werken in plaats van 2/3 keer per week een training meedoen!

Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:41:01 #86
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72152163
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:38 schreef Cara het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor schandalige opmerking! Dwight moet eens proberen een gezin te onderhouden van mijn salaris - en ik moet er bijna elke dag hard voor werken in plaats van 2/3 keer per week een training meedoen!

Mensen die denken dat profvoetballers 2x in de week trainen
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 20:41:21 #87
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72152177
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:20 schreef Joeriii het volgende:

[..]

Heeft ie al 2 kinderen? Iemand een foto van zijn vriendin/vrouw?
Ze hebben allebei een andere moeder. Die nog vriendinnen van elkaar zijn/waren ook.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_72152180
Ja, bij Utrecht krijg je idd een ver beneden modaal salaris. Kunnen die arme kinderen nog maar 5 keer per jaar naar Miami in plaats van 8 keer.
-
pi_72152203

[ Bericht 100% gewijzigd door EnactedChaos op 25-08-2009 20:42:39 ]
pi_72152627
Ik snap niet hoe het relevant is waar Tiendalli zijn tollie in steekt en wat daar vervolgens uitkomt in relatie tot elkaar
Daarnaast heeft hij behoorlijk karakter getoond terwijl hij inmiddels al 3 keer ofzo te horen heeft gekregen dat hij niet gewenst was. Ook hem gun ik een leuke club.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:24:17 #91
53267 TC03
pi_72153496
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:38 schreef Cara het volgende:

[..]

Schandalig zeg, dat iemand er niet op salaris in wil achteruit gaan. Poepoe.
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:58:54 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72154815
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:24 schreef TC03 het volgende:

[..]

Schandalig zeg, dat iemand er niet op salaris in wil achteruit gaan. Poepoe.
Nee dat is inderdaad niet schandalig. Niemand vindt het leuk om er in salaris op achteruit te gaan.

Maar een zaakwaarnemer die dan gaat lopen roepen dat Tiendalli er "niet te ver op achteruit wil gaan omdat hij een gezin te onderhouden heeft"... kom op zeg. Wat probeer je dan op een stakkerige manier op het gevoel te spelen. Tiendalli verdient minstens TIEN keer modaal. Waarschijnlijk dichter bij de twintig keer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:02:15 #93
53267 TC03
pi_72154953
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 21:58 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee dat is inderdaad niet schandalig. Niemand vindt het leuk om er in salaris op achteruit te gaan.

Maar een zaakwaarnemer die dan gaat lopen roepen dat Tiendalli er "niet te ver op achteruit wil gaan omdat hij een gezin te onderhouden heeft"... kom op zeg. Wat probeer je dan op een stakkerige manier op het gevoel te spelen. Tiendalli verdient minstens TIEN keer modaal. Waarschijnlijk dichter bij de twintig keer.
Dat is waar inderdaad.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:14:10 #94
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72155437
quote:
De Guzman in wachtkamer Valencia
ROTTERDAM - De Spaanse voetbalclub Valencia wil Jonathan de Guzman graag overnemen van Feyenoord.

Jan de Visser, de zaakwaarnemer van de middenvelder, bevestigde dinsdag dat Valencia concrete interesse heeft. De Spaanse voetbalclub moet echter eerst een speler verkopen voordat De Guzman kan worden gehaald. ,,We zitten dus in de wachtkamer'', aldus De Visser.

Valencia wil zich eerst ontdoen van de Argentijnse middenvelder Ever Banega. De speler zelf is echter niet van plan om de Spaanse subtopper te verlaten. Valencia gaat pas werk maken van de transfer van De Guzman als Banega is vertrokken. De Visser heeft Feyenoord op de hoogte gesteld van de Spaanse interesse in De Guzman, die zondag in de competitiewedstrijd tegen Roda JC (4-0) nog twee keer scoorde.

De geboren Canadees stond in de belangstelling van meerdere clubs, maar die heeft De Guzman afgewezen. ,,Hij wil een logische volgende stap maken'', aldus De Visser. ,,Valencia is zo'n stap.'' (ANP)
AD.nl
quote:
Valencia krijgt concurrentie in de strijd om de handtekening van Jonathan de Guzman. Voetbal International meldt dat nu ook Chelsea geïnteresseerd is in de diensten van de geboren Canadees. The Blues zijn vooralsnog echter tweede keus, omdat De Guzman zijn zinnen heeft gezet op Valencia.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 22:29:37 #95
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_72156102
quote:
Ook Chelsea denkt nu aan De Guzman'
Voetbalzone.nl

Valencia krijgt concurrentie in de strijd om de handtekening van Jonathan de Guzman. Voetbal International meldt dat nu ook Chelsea geïnteresseerd is in de diensten van de geboren Canadees. The Blues zijn vooralsnog echter tweede keus, omdat De Guzman zijn zinnen heeft gezet op Valencia. In Spanje denkt de 21-jarige De Guzman meer aan spelen toe te komen dan bij Chelsea, dat in tegenstelling tot Valencia echter bereid is om de knip te trekken. Los Ches zouden De Guzman het liefst pas volgend jaar willen inlijven, wanneer zijn contract bij Feyenoord afloopt. De middenvelder zelf ziet dit echter niet zitten en wil dat zijn werkgever nog iets aan hem verdiend.
Slimme jongen, en fijn om te zien dat ie het goed voor heeft met Feyenoord, eindelijk eens een jongen die waardeert wat de club voor hem heeft gedaan!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_72156187
Onzin hij wil gewoon weg anders had hij bijgetekend.
pi_72156933
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef Chadi het volgende:
Doet hij wel als hij niet vertrekt deze zomer.

En ik ga pas juichen om het bericht over Landzaat als die jood ook echt is opgetyft.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:00:39 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72157214
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:31 schreef Chadi het volgende:
Hij wil weg maar heeft liever dat Feyenoord er ook nog wat geld aan overhoudt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72158662
Bye De Guzman Tiendalli en Landzaat.
Dat ze allemaal een leuke club mogen vinden.
DE GUZ bij Chelsea idd , Tiendalli naar Suriname en Landzaat naar Quatar

En om Honda wordt ik pas blij als die daadwerkelijk gepresenteerd is tot die tijd geloof ik er niet in
Stefano Sanders
Glad en stijlvol
pi_72159459
Ajax kan Landzaat wel gebruiken.
Weg ermee!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 00:19:55 #101
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_72159541
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 22:51 schreef Happel het volgende:
ik ga pas juichen om het bericht over Landzaat als die jood ook echt is opgetyft.
Nu de Cler en Biseswar nog, ruimt lekker op, bijna weer jood vrij.
pi_72160884
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 20:28 schreef Joeriii het volgende:
Landzaat, bedankt voor alles!

woensdag 26 augustus 2009 @ 02:11:29 #103
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72161275
Op die geile goal tegen NAC in de halve finale en de goal in de bekerfinale erna na, heeft ie bizar weinig gepresteerd inderdaad.

Hopelijk raken we hem kwijt ergens in Zuid-Europa of het Midden-Oosten.
pi_72161777
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Nu de Cler en Biseswar nog, ruimt lekker op, bijna weer jood vrij.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 07:30:40 #105
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72162196
Feijenoord
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:39:10 #106
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72162762
quote:
Chelsea meldt zich voor De Guzman
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Onder toeziend oog van Sebastian Arnesen, Chelsea-scout en zoon van technisch directeur Frank Arnesen, schitterde Jonathan de Guzman zondag in de Kuip tegen Roda JC.
afbeelding vergroten Jonathan De Guzman wordt gefelicteerd nadat hij de stand op 2-0 heeft gebracht. FOTO ANP
De Londense club bereidt een bod voor op de 21-jarige Feyenoorder, die tevens in de belangstelling staat van Valencia.

De interesse van Chelsea sluimert al langer. Drie seizoenen geleden toonde de Engelse topclub zich al onder de indruk van De Guzman, die toen nog te jong werd bevonden. Directeur Peter Kenyon zei destijds de ontwikkeling van de Canadees nauwlettend te blijven volgen.

Dat Jonathan de Guzman vertrekt bij Feyenoord is inmiddels zo goed als zeker. Valencia maakte eerder al zijn interesse kenbaar bij zaakwaarnemer Jan de Visser, maar een deal met de Spaanse topclub is voorlopig nog ver weg.

Valencia zou De Guzman het liefst pas volgend seizoen – transfervrij – aan zich binden, maar de speler zelf wil het liefst nog vóór de transferdeadline van maandag vertrekken. In het onderhandelingsspel dat de komende dagen gespeeld gaat worden, is Valencia niettemin een interessante partij.

Het gesprek dat zaakwaarnemer Jan de Visser gisteren met de Spaanse club voerde, is een dankbaar drukmiddel om een derde partij – Chelsea - over de streep te trekken. Zeker naarmate de transferdeadline van 31 augustus steeds dichterbij komt.

De Guzman werd onlangs ook aangeboden bij Everton, dat dringend op zoek is naar een creatieve middenvelder. De club uit Liverpool vond de vraagprijs die de zaakwaarnemers van de jonge Canadees op tafel legden, voorlopig echter te hoog voor een speler die nog slechts een contract heeft voor één jaar. Zeker ook gezien de weinige speelminuten die De Guzman afgelopen seizoen maakte, door zwaar blessureleed.

Feyenoord wachtte gisteren tevergeefs op een telefoontje, e-mail of fax vanuit Valencia of Londen.

Zaakwaarnemer Jan de Visser had de avond daarvoor per sms aan directeur Eric Gudde laten weten dat hij rond de tafel ging zitten met de Spanjaarden, maar vanuit Valencia bleef het vervolgens stil. De club kampt met grote financiële problemen en het wil eerst de dure Ever Banega verkopen, alvorens zaken te kunnen doen met Feyenoord. De Argentijnse middenvelder staat in de concrete belangstelling van – toevallig of niet – Everton.

De Rotterdamse club wacht nog op een officieel bod, maar het bereidt zich achter de schermen alvast voor op een last-minute-transfer. Feyenoord heeft voor zichzelf bepaald vanaf welk bedrag De Guzman weg mag. De club richt zich daarbij op een transfersom van tussen de vier en de vijf miljoen euro.

Complicerende factor is dat Feyenoord 25 procent van de transfersom af zal moeten staan aan de investeerders in Talent Pool 1, waarin De Guzman is ondergebracht. Ook het bureau van Rodger Linse – waarvoor Jan de Visser werkt – zal aansturen op een commissie, zodat er voor Feyenoord netto een stuk minder overblijft. Op een transferbedrag van 4 miljoen euro zou dat gaan om maximaal 2,5 miljoen.

De zaakwaarnemers van De Guzman staan daarbij vrij sterk, gezien de benauwde financiële positie waarin Feyenoord verkeert. Hoe sneller de transferdeadline nadert, des te nadrukkelijker zal de club geneigd zijn om zaken te doen. Het kamp De Guzman stuurt in het belang van Feyenoord echter niet aan op een transfervrij – en voor het management mogelijk lucratiever - vertrek.

De voetballer gaf zelf aan liever nu al verkocht te willen worden, om Feyenoord aan een handvol transfergeld te helpen. ,,Want de club is altijd goed voor me geweest,’’ aldus De Guzman. De voetballer lijkt net op tijd terug in de schijnwerpers om zijn gewenste overstap naar een grote Europese competitie te maken, na tien jaar Feyenoord. Afgelopen zomer ging een overstap naar Manchester City niet door, omdat Feyenoord niet snel genoeg toehapte op een bod van de Engelse club.
Valt me nog mee dat er plus minus 2.5 miljoen te ontvangen valt. Al blijft het eeuwige zonde. Ze zouden degene die dit contract afgesloten heeft toendertijd moeten ophangen.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:41:03 #107
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72162782
volgens de telejood is Feyenoord nu echt bezig met het binnenhalen van die Servier :

http://www.telegraaf.nl/t(...)zman_opvolgen__.html
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:45:16 #108
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72162824
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:41 schreef gitaarsnaar het volgende:
volgens de telejood is Feyenoord nu echt bezig met het binnenhalen van die Servier :

Stel je voor man, dat we er beter van worden.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:52:45 #109
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72162928
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Stel je voor man, dat we er beter van worden.
als ie zo goed was, voetbalde ie niet daar (tribunezittert).
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_72162941
nog ff en we hebben meer spelers dan we nu hebben. Maar we hebben geen geld.................kan dus niet. Want stel Landzaat raak je niet kwijt en Guzman gaat pas volgende zomer naar valencia. Plus dan Honda misschien en die Servier......waar is btw die andere servier?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:55:04 #111
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_72162972
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:53 schreef TJDoornbos het volgende:
nog ff en we hebben meer spelers dan we nu hebben. Maar we hebben geen geld.................kan dus niet. Want stel Landzaat raak je niet kwijt en Guzman gaat pas volgende zomer naar valencia. Plus dan Honda misschien en die Servier......waar is btw die andere servier?
Honda zal wel niet komen als ze met Babovic bezig zijn.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 08:58:05 #112
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72163014
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:52 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

als ie zo goed was, voetbalde ie niet daar (tribunezittert).
Conclusies trekken over iemand die je nog nooit hebt zien voetballen. Doe niet zo simpel...

En de rede waarom hij waarschijnlijk op de tribune zit is in het vorige topic al gepost.
Elite
Tegen TTIP
pi_72163024
ik zie wel wie er 1-9 onder contract staan want door de media (met de Snor voorop) word elke middelmaat die goedkoop is en Honda aan ons gelinkt
pi_72163783
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:55 schreef gitaarsnaar het volgende:

[..]

Honda zal wel niet komen als ze met Babovic bezig zijn.
Dat denk ik dus ook. Als hij al de 'opvolger van de Guzman' genoemd wordt...
  woensdag 26 augustus 2009 @ 09:51:09 #115
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72163928
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:43 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook. Als hij al de 'opvolger van de Guzman' genoemd wordt...
En wie noemt hem zo?
Nee, als Feyenoord de kans krijgt om Honda te contracteren zullen ze dit zeker doen.
Het een zal het ander niet uitsluiten in dit geval lijkt me.
pi_72163981
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:51 schreef Lastpost het volgende:

[..]

En wie noemt hem zo?
Nee, als Feyenoord de kans krijgt om Honda te contracteren zullen ze dit zeker doen.
Het een zal het ander niet uitsluiten in dit geval lijkt me.
De Telegraaf... Hahaha dat had ik niet gelezen, foutje
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:36:32 #117
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72164967
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 18:36 schreef Ruud het volgende:

[..]

[..]

Zat ie weer te janken over stinkende hippies en te weinig dance acts?
Zoiets ja, maar die reacties van die anderen altijd zo kansloos
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:37:46 #118
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72164999
Lijkt me een prima constructie voor die Babovic, vergeet niet dat er volgend jaar een aantal spelers vertrekken. Als je dat nu al op een creatieve, risicovrije manier kan oplossen is dat toch alleen maar goed?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 10:40:12 #119
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_72165055
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:44 schreef StefanoSanders het volgende:
Bye De Guzman Tiendalli en Landzaat.
Dat ze allemaal een leuke club mogen vinden.
DE GUZ bij Chelsea idd , Tiendalli naar Suriname en Landzaat naar Quatar

En om Honda wordt ik pas blij als die daadwerkelijk gepresenteerd is tot die tijd geloof ik er niet in
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:05:20 #120
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72165687
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax kan Landzaat wel gebruiken.
Weg ermee!
Dat grapje maakte je eerder ook al, maar ik snap hem nog steeds niet. Waarom zou Ajax een controlerende middenvelder kunnen gebruiken?
><(({°>
pi_72165820
Feyenoord staat onder toezicht van de KNVB, dan lijkt me de komst van aankopen zeer onwaarschijnlijk.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:12:22 #122
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72165889
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:09 schreef Dvm86 het volgende:
Feyenoord staat onder toezicht van de KNVB, dan lijkt me de komst van aankopen zeer onwaarschijnlijk.
Als je onder toezicht van de KNVB staat kun je nog steeds wel aankopen doen hoor.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:14:02 #123
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72165938
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Als je onder toezicht van de KNVB staat kun je nog steeds wel aankopen doen hoor.
Precies. Je moet ze alleen elke keer aanvragen bij de KNVB, maar die doet er zelden moeilijk over..
pi_72166119
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:12 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat lijkt mij in Feyenoord's situatie niet aannemelijk. Ik zie Landzaat en andere grootverdieners namelijk niet snel vertrekken, toch zullen ze betaald moeten worden. Simpel gezegd, er is geen geld om spelers aan te trekken.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:24:07 #125
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72166213
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:20 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar dat lijkt mij in Feyenoord's situatie niet aannemelijk. Ik zie Landzaat en andere grootverdieners namelijk niet snel vertrekken, toch zullen ze betaald moeten worden. Simpel gezegd, er is geen geld om spelers aan te trekken.
Wel eens van externe financiers gehoord?
pi_72166304
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wel eens van externe financiers gehoord?
Ja, de eeuwige externe financiers. Eerst zien dan geloven.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:27:30 #127
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72166309
quote:

[..]

Als ze het zelf niet betalen kan het wel lijkt me.
><(({°>
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:28:46 #128
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72166346
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:27 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ja, de eeuwige externe financiers. Eerst zien dan geloven.
Waar denk je dat Cissé en Fernandez van zijn gehaald?
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 11:33:24 #129
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72166487
quote:

[..]

Niet bij de club zelf nee.
Maar als Japan bijv. de transfersom van Honda betaalt en Pim Blokland zijn salaris, dan kan de knvb daar moeilijk bezwaar tegen hebben lijkt me.
pi_72166503
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:28 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Waar denk je dat Cissé en Fernandez van zijn gehaald?
Maar je gelooft toch niet dat externe financiers tot in de oneindigheid geld beschikbaar stellen voor aankopen. Je mag blij zijn dat ze de bovengenoemde überhaupt hebben kunnen halen.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 11:35:25 #131
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72166546
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Maar je gelooft toch niet dat externe financiers tot in de oneindigheid geld beschikbaar stellen voor aankopen. Je mag blij zijn dat ze de bovengenoemde überhaupt hebben kunnen halen.
In het geval van Honda gaat het weer om andere financiers. En die Babovic is transfervrij.
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 11:37:04 #132
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72166584
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:34 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Waar haal je "oneindig" nou ineens vandaan?
Feit is gewoon dat een groep investeerders de transfer van Honda naar Feyenoord wil financieren.
Net zoals Cissé en Fernandez op soortgelijke manier naar De Kuip zijn gehaald.
pi_72166639
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Waar haal je "oneindig" nou ineens vandaan?
Feit is gewoon dat een groep investeerders de transfer van Honda naar Feyenoord wil financieren.
Net zoals Cissé en Fernandez op soortgelijke manier naar De Kuip zijn gehaald.
Die willen zijn afkoopsom bekostigen, niet zijn salaris.
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 12:25:22 #134
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72167819
Mja, wat Honda betreft :

Eerst zien, dan geloven. Natuurlijk zijn Cisse en Fernandez gehaald met behulp van externe financiers. Maar ik geloof niet dat ze dit bij Honda voor elkaar krijgen. Hij wilde zelf toch ook liever naar Ajax/Psv?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_72167897
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:25 schreef onlogisch het volgende:
Mja, wat Honda betreft :

Eerst zien, dan geloven. Natuurlijk zijn Cisse en Fernandez gehaald met behulp van externe financiers. Maar ik geloof niet dat ze dit bij Honda voor elkaar krijgen. Hij wilde zelf toch ook liever naar Ajax/Psv?
Men ging er vanuit dat alleen Ajax en PSV hem konden betalen. Hij heeft volgens mij nooit gezegd dat hij niet naar Feyenoord zou willen.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  Moderator woensdag 26 augustus 2009 @ 12:31:21 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72167926
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:39 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Die willen zijn afkoopsom bekostigen, niet zijn salaris.
Ja dat staat er ook: "zijn transfer". Dat is dus niet zijn salaris.
Snap wel dat het zuur is als ook Honda straks bij Feyenoord zou voetballen. Eerst al naast Cissé gegrepen. Lullig, om afgetroefd te worden door het failliete Feyenoord.

Joh, gewoon hopen dat Suarez niet geblesseerd raakt, dan worden jullie vast wel keurig vijfde.
pi_72167964
- oppassen, je bent net terug van een ban -

[ Bericht 93% gewijzigd door Prosac op 26-08-2009 12:39:13 ]
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:40:03 #138
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72168126
- reactie op edit -

[ Bericht 97% gewijzigd door Prosac op 26-08-2009 12:40:51 ]
pi_72168164
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:32 schreef lighted het volgende:
- oppassen, je bent net terug van een ban -
Oeoe, sorry meneer de mod. Maar er mag wel zo over "joodjes gesproken" worden?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:42:37 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72168178
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:41 schreef lighted het volgende:

[..]

Si, jood.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:44:59 #141
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72168219
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 14:42 schreef Kopbal het volgende:
Twente

Altijd zo'n schijthekel gehad aan die club, bijna alles wat ik lelijk vind aan een club zie ik bij Twente.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 26 augustus 2009 @ 12:54:28 #142
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72168438
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 12:41 schreef lighted het volgende:

[..]

In het Feyenoord topic wel ja, net zoals er in het Ajax topic over kakkerlakken gesproken mag worden. Omgekeerd zien we dat als trollen.
Al een behoorlijk tijdje overigens.

Over Feyenoord maar weer.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 13:00:29 #143
53267 TC03
pi_72168583
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:41 schreef gitaarsnaar het volgende:

Die reacties zijn echt om te huilen.
pi_72169216
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 13:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die reacties zijn echt om te huilen.
KNVB DOE HIER WAT AAN, GEEN GELD = GEEN SPELERS AANTREKKEN! -AntiAlles

woensdag 26 augustus 2009 @ 14:13:15 #145
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72170578
Babovic komt morgen meetrainen.
quote:
Stefan Babovic meldt zich donderdagochtend op het trainingsveld van Feyenoord. De 22-jarige Serviër praat momenteel met de Rotterdammers over een eventueel contract in De Kuip, maar trainer Mario Been wil de middenvelder eerst zelf aan het werk zien.

‘Ik haal geen spelers meer van alleen maar een dvd’tje’, zegt Been. ‘Ik heb natuurlijk wel beelden gezien van Babovic en die logen er niet om. Mooie speler om te zien, linkspoot, technisch goed, op het eerste gezicht wel een aanwinst. En toch wil ik dat morgen eerst even met eigen ogen bekijken.’

De komst van Babovic hangt ook af van een eventueel vertrek van Jonathan de Guzman, die in de belangstelling staat van Valencia en Chelsea. De Guzman trainde vandaag nog gewoon mee met Feyenoord.

Been: ‘We proberen hem allemaal over te halen bij Feyenoord te blijven, maar zonder gekheid: Jonathan heeft zijn toekomst in eigen hand. Ik zie wel wat er van komt. Stel dat Jonathan blijft en Babovic maakt een ongelooflijke sterke indruk tijdens die training van morgen, dan heb ik straks wellicht nog meer te kiezen.’

Een ander scenario is dat Jonathan vertrekt en het met Babovic niks wordt. Been: ‘Dan zijn we verzwakt. Natuurlijk is dat vervelend, maar ik wist vooraf van de situatie bij deze club. Het feit dat we nu zo in de belangstelling staan vanwege onze sportieve prestaties en de belangstelling voor een speler van ons, geeft toch ook wel iets aan. Feyenoord telt weer mee.’

Stefan Babovic geldt nog steeds al een grote belofte, maar haalde afgelopen seizoen vooral het nieuws met wangedrag buiten het veld. Hij ruziede in de kleedkamer van FC Nantes met zijn ploeggenoot Djamel Abdouyn en schopte hem knock-out.

‘Ja’, zegt Been, ‘en hij heeft ook een keer door rood gereden… Ik kijk niet naar zijn verleden, maar naar wat voor voetballer hij is en of-ie een versterking voor Feyenoord kan worden.’ Grootste probleem voor de club is dat zij eigenlijk geen geld heeft voor transfers. Feyenoord hoopt Babovic dan ook in eerste instantie te huren van Nantes, terwijl zijn vermogende vader het salaris van de speler voor zijn rekening zou willen nemen.
bron

Uit het dikgedrukte maak ik op dat Ignatovic niet datgeen brengt wat er van hem werd verwacht?

[ Bericht 1% gewijzigd door Happel op 26-08-2009 14:13:39 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:26:48 #146
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72170980
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:13 schreef Happel het volgende:
Babovic komt morgen meetrainen.
[..]

bron

Uit het dikgedrukte maak ik op dat Ignatovic niet datgeen brengt wat er van hem werd verwacht?
Ignjatovic is niet de enige gehaald op basis van een DVD.
Zal ook iets met de financiële situatie te maken hebben
pi_72170994
Dat was toch al duidelijk? Ben benieuwd of die jongen nog aan spelen toe gaat komen.

Is hij nu wel fit?
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:27:57 #148
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72171021
quote:
"We hebben aanbiedingen ontvangen die voldoen aan de vraagprijs, maar dat zijn clubs waar Honda niet naartoe wil”, aldus Berden.
Zou dit over Feyenoord gaan?
><(({°>
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:28:53 #149
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72171058
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:27 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Zou dit over Feyenoord gaan?
Nee, Feyenoord heeft zich nog niet gemeld bij VVV.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:33:03 #150
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_72171198
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:28 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nee, Feyenoord heeft zich nog niet gemeld bij VVV.
De neef van Honda's buurman ook niet ?
><(({°>
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:34:07 #151
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_72171236
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Dat was toch al duidelijk? Ben benieuwd of die jongen nog aan spelen toe gaat komen.

Is hij nu wel fit?
Ligt eraan of hij zich nog verder gaat ontwikkelen.
Aan de andere kant heeft Been tot nu toe nog geen geldige reden om de verdediging uit elkaar te trekken
  woensdag 26 augustus 2009 @ 14:35:02 #152
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72171262
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 14:33 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

De neef van Honda's buurman ook niet ?
Het Twente-topic is een eindje verderop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')